Miten tehdään tyttövauva? pitääkö sillä ratkaisevalla hetkellä olla tyttö mielessä, vai
jotenkin muuten neitimäisen hempeä. Olisko jollain tyttölapsen isukilla jotain vinkkiä tekotapaan ???
nimim. tyttövauva haussa
Lapsen teko vinkkejä ?
10
167
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuparinen kaffi pannu sängyn alla. Muori vainaan perimätietoo.
- Anonyymi00002
Pitää ensin saada aikaaseksi riita jostakin, että akka voi tinttaalla, ja tinttaalun jälkeen sitten lahjoa vähän ja hempeellä. Sillä tapaa tulee tyttö. Toki meillä sen riidan sai aikaan ilman yrittämistäkin.
- Anonyymi00003
sulla on monta mutkaa edessä ..
1. ensinnäkin mistä löydät kumppanin joka suostuu tekotapaan
2. ekkös sä ole miehiin menevä
3. tuhkamuna ?
4. assjoelta ?
eli ainakin 4 ongelmaa että eres pääsisit yrittämään puhumattakaan
yrittämisen onnistumisesta !- Anonyymi00005
Pikku Jussi on taas jääny ilman äitin jaksu halia. Ja nyt puretaan pahaa oloa
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pikku Jussi on taas jääny ilman äitin jaksu halia. Ja nyt puretaan pahaa oloa
niinpä ! aloittaja jaksaa kirjoittaa huoliomatta äidin kaipuusta !
- Anonyymi00004
Tämä sääntö: vahinko ei tule kello kaulassa! Eli kellot pois kaikki Rolexit ym ja sitte pissamisvälineet vastakkain
- Anonyymi00006
Ainakin kannattaa välttää pride -kulkueita
- Anonyymi00007
Käytännön ohje löytyy laulun sanoista " Minä poljen, sinä ohjaat".
Vähintään 50% toimintatakuu. Mutta vain heteropareille, joten...... - Anonyymi00008
Lienee kiinni tuurista tyttäreni tiesi kumpaa odottaa kummankin kohdalla poika mulla on tekemällä tehty tytön alullepano oli vahinko se että tyttäreni on olemassa johtuu taas siitä että en jättäny äidille kuin joko tai vaihtoehdon narsistin kanssa ei toimi mikään muu yksikin virhe niin tietää missä on ovi ainoa keino pakottaa narsisti tarkkailemaan erityiseti omaa käytöstään jos ette osaa heitä kohdella samoin kuin he kohtelevat sinua/teitä (on hengenvaarallista kohdella narsistia samoin kuin tämä kohtelee sitä jonka kanssa on suhteessa) eivät siedä itse sitä kohtelua kuinka itse kohtelevat muita on unohdettu että mä tykkään erityisesti hengenvaarallisista harrastuksista (harrastuksista joissa kuolee varmasti) jos menee niin kuin itse suunnittelin
- Anonyymi00011
hyvin epäselvää tekstiä.lääkitys kohdillaan ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
