Nyt on aika kutsua koolle EU-tason turpakäräjät ja käynnistää välitön kriisinhallinta. Suomen e-urheilutaistelijat menivät ja hävisivät Venäjälle IEM Colognessa – siis taktisessa peli räiskinnässä, jossa meidän piti olla maailmanvalta! Häviö oli niin ruma, että tästä on leikki kaukana. Missä viipyy Naton 5. artikla? Vaadin välitöntä kriisiveroa pystyyn, jotta saadaan poikien virtuaaliset tähtäimet kuntoon. Eihän sen itänaapurin pitänyt osata muuta kuin purkaa pesukoneista mikrosiruja, mutta nyt ne tulitushommat sujuikin vähän liian liukkaasti. Jotain hämärää tässä on! Ja miksi Venäjä ylipäätänsä on päässyt tähän mukaan?
https://www.is.fi/digitoday/esports/art-2000012073585.html
NATO Suomi hävisi taistelussa Venäjää vastaan.
35
213
Vastaukset 35
- Anonyymi00001
Prkl. Juurihan Stubbi sanoo Venäjän ottavan nekkuun ja kunnolla
- Anonyymi00002
Meidän pojat otti turpaan Venäjältä Counter-Strikessa niin että kolisi? Kyllä pitäis EU:ssa ottaa niskasta kiinni ja vallata vähintään Karjala takaisin.
- Anonyymi00003
Ketä kiinnostaa nörttien näppäinten näpyttely?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minua ainakin, koska vastassa oli Venäjä, jota kaikki vihaavat. Ainakin tällä palstalla. Paitsi ei täyspäiset täällä kirjoittajat, joita kutsutaan Tiltuksi.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
No kun se on sitä "Suomen reserviä" :-D
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minua ainakin, koska vastassa oli Venäjä, jota kaikki vihaavat. Ainakin tällä palstalla. Paitsi ei täyspäiset täällä kirjoittajat, joita kutsutaan Tiltuksi.
Tiltuiksi kutsutaan Venäjän/Neuvostoliiton puolesta Suomea vastaan valehtelevia.
- Anonyymi00013
moloch_horridus kirjoitti:
Tiltuiksi kutsutaan Venäjän/Neuvostoliiton puolesta Suomea vastaan valehtelevia.
Eli kaikki, joita kiinnostaa hyvät naapurivälit ja rauhanomaiset suhteet?
Jos kirjoitan esimerkiksi, että on hevonkukkua väittää Venäjän kaapanneen droneja ja ohjanneen Suomeen, valehtelenko Venäjän puolesta? Anonyymi00013 kirjoitti:
Eli kaikki, joita kiinnostaa hyvät naapurivälit ja rauhanomaiset suhteet?
Jos kirjoitan esimerkiksi, että on hevonkukkua väittää Venäjän kaapanneen droneja ja ohjanneen Suomeen, valehtelenko Venäjän puolesta?"Eli kaikki, joita kiinnostaa hyvät naapurivälit ja rauhanomaiset suhteet? "
Ei. Tiltuiksi kutsutaan Venäjän/Neuvostoliiton puolesta Suomea vastaan valehtelevia.
"Jos kirjoitan esimerkiksi, että on hevonkukkua väittää Venäjän kaapanneen droneja ja ohjanneen Suomeen, valehtelenko Venäjän puolesta?"
Et silloin.- Anonyymi00017
Laita dokumenttia valehtelusta nato vosu.
Anonyymi00017 kirjoitti:
LOL. Palsta on täynnä todisteita. Etsi täältä ihan itse.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Paljonko Putin maksaa sulle valehtelusta?
- Anonyymi00022
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tiltuja ovat venäläiset huutelijat!!!!!Niin on aina ollut ja niin tulee olemaan!
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tulipa "ärhäkkä" vastaus! Ottiko aivoon????
- Anonyymi00005
No ainakin halukkaiden koaliition pitäisi reakoida tapahtuneeseen vääryyteen. Toivottavasti Pariisista kajahtaa jotain pelimarkkinoita rauhoittavaa.
- Anonyymi00007
kylmää kyytiä 🤕
- Anonyymi00008
Kaikki Putinistit pitäisi karkottaa Euroopasta. Eivät ansaitse eloa ja oloa täällä, koska ovat vinksahtaneet vääristävään Putin oppiin.
- Anonyymi00009
Minä kaiketi olen Putinisti, kun kannatan vuoropuhelua, rauhanneuvotteluja ja toivotan itänaapurin tervetulleeksi tänne. Unohtamatta, että täytyy käydä Pietarissa itsekin pitkästä aikaa.
Minne ne pitäisi karkottaa? Saako itse päättää ja voiko ottaa rahansa, omaisuutensa, maksamansa veronsa ja eläkemaksunsa korkoineen mukaan? Vai mukiloidaanko sinunlaisen hienon ihmisen joukon toimesta ja kyyditetään itärajan aidalle ja käsketään painua aidan toiselle puolelle? Siitähän se riemu repäisi, kuinka fiiniä sinunlaosta väkeä Suomessa on. Lopuksi , kuka maksaa menolipun?
Tee ehdotus PS. Niiden poliittiset tavoitteet on ulkomaalainen ulos maasta ja härnätä itänaapuria niin paljon kuin mahdollista. Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä kaiketi olen Putinisti, kun kannatan vuoropuhelua, rauhanneuvotteluja ja toivotan itänaapurin tervetulleeksi tänne. Unohtamatta, että täytyy käydä Pietarissa itsekin pitkästä aikaa.
Minne ne pitäisi karkottaa? Saako itse päättää ja voiko ottaa rahansa, omaisuutensa, maksamansa veronsa ja eläkemaksunsa korkoineen mukaan? Vai mukiloidaanko sinunlaisen hienon ihmisen joukon toimesta ja kyyditetään itärajan aidalle ja käsketään painua aidan toiselle puolelle? Siitähän se riemu repäisi, kuinka fiiniä sinunlaosta väkeä Suomessa on. Lopuksi , kuka maksaa menolipun?
Tee ehdotus PS. Niiden poliittiset tavoitteet on ulkomaalainen ulos maasta ja härnätä itänaapuria niin paljon kuin mahdollista."Minä kaiketi olen Putinisti, kun kannatan vuoropuhelua, rauhanneuvotteluja ja toivotan itänaapurin tervetulleeksi tänne."
Putinistit kannattavat Venäjän natsi-Saksan kaltaista fasistista ja imperialistista diktatuuria ja sen rikollista, valheilla perusteltua sotaa Ukrainassa.- Anonyymi00014
"Minä kaiketi olen Putinisti, kun kannatan vuoropuhelua, rauhanneuvotteluja ja toivotan itänaapurin tervetulleeksi tänne."
Putinistit kannattavat Venäjän natsi-Saksan kaltaista fasistista ja imperialistista diktatuuria ja sen rikollista, valheilla perusteltua sotaa Ukrainassa.Olenko sitten vaan Tiltu, kun haluan elää ja elää kaikessa rauhassa naapurin kanssa? Kaiken lisäksi aita pois ja tervetuloa Suomern, täyttämään taskuni "verisillä" ruplilla, kun tulevat tänne ostoksille rekkalasteittain Itäsuomalaisiin Prismoihin.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olenko sitten vaan Tiltu, kun haluan elää ja elää kaikessa rauhassa naapurin kanssa? Kaiken lisäksi aita pois ja tervetuloa Suomern, täyttämään taskuni "verisillä" ruplilla, kun tulevat tänne ostoksille rekkalasteittain Itäsuomalaisiin Prismoihin.
Olet tiltu, kun valehtelet Suomea vastaan Venäjän/Neuvostoliiton puolesta. Mikä tuossa on sinulle liian vaikeaa ymmärtää?
- Anonyymi00018
"Minä kaiketi olen Putinisti, kun kannatan vuoropuhelua, rauhanneuvotteluja ja toivotan itänaapurin tervetulleeksi tänne."
Putinistit kannattavat Venäjän natsi-Saksan kaltaista fasistista ja imperialistista diktatuuria ja sen rikollista, valheilla perusteltua sotaa Ukrainassa.Putinistit kannattavat , hevonpaskaa nato vosu.
- Anonyymi00025
Putinistit kannattavat Venäjän natsi-Saksan kaltaista fasistista ja imperialistista diktatuuria ja sen rikollista, valheilla perusteltua sotaa Ukrainassa.Ei ole mitään "perusteltua" sotaa Ukrainassa! On vain Putinin halu ahdistaa Ukraina omaan valtapiriinsä! Sitähän Ukraina ei missään tapauksessa halua! Ukraina haluaa olla aivan itsenäinen eurooppalainen maa ja hoitaa asiansa eurooppalaisittain VAPAASSA MAASSA, ilman Putinin adistavaa vaikutusta!
Venäläisten on aivan turha puhua täällä mitään muuta! Hyökköys Ukrainaan oli roistomaisin teko pitkään aikaan! Venäjä yrittää aina pakolla saada "ystäviä", mutta eihän se onnistu!
Kaikki Euroopan maat ovat NATOSSA ja juuri Venäjän ahdistavuuden vuoksi! Saisitte venäläiset hävetä tuollaista maatanne, jonka takia kaikkien eurooppalaisten maitten on ollut liityttävä NATOON turvallisuutensa vuoksi!!
Uktaina in nyt ollut ahdistuksen kihteena, mutta kjraina voittaa tuin törkeän sidan ja saa liittyä Eurooppaan, vapaaseen maailmaan!! - Anonyymi00027
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olenko sitten vaan Tiltu, kun haluan elää ja elää kaikessa rauhassa naapurin kanssa? Kaiken lisäksi aita pois ja tervetuloa Suomern, täyttämään taskuni "verisillä" ruplilla, kun tulevat tänne ostoksille rekkalasteittain Itäsuomalaisiin Prismoihin.
Venäjä ei halua eläö rauhassa naapureittensa kanssa! Hyvä esitys Ukrainassa!! Suomessakin oli hyvä suunnutelna ahdistaa Suimi Venäjän valtapiiriin noitten alueitten avulka, mitä Putin oli haalinut hyvin strategisesti Suomesta! Kieroa touhua! Onneksi Suimi huomasikin tuon Putinin kieron suunnitelman ja niinpä meninmme kiireesti Natoon suojaan!
Valitettavasti Ukraina ei ehtinyt turvaan NATOON, joten Putin sai tyydytyksensä tuolle halulleen tuhota Ukraina!! Onneksi Ukraina taistelee voittoon ja Putinilla ei ole mitääön sanomisra Ukrainan maa-alueisiin!!
Tuollaisen roistonaapurin kanssa saa olla aina "varpaillaan"!
- Anonyymi00010
'Putinisti' on kunniamaininta, sillä se edustaa kaikkea järkevää ja johdonmukaista.
- Anonyymi00015
Kyllä, ainakin tällä palstalla. Nää Trollit haluaa meidän uskovan Ursula von der Leyeniä ilman kritiikkiä ja jos et halua, niin oot T.I.L.T.U
- Anonyymi00019
LOL. Huumori piristää päivää.
hevonpaskaa.
- Anonyymi00021
Vaikaea uskoa,kun päätähti on valheen synonymi.
- Anonyymi00028
Missä tuo johdonmukaisuus näkyy???? Hyvin on johdonmukaisesti tapattanut kansalaisiaan satojatuhansia, pian miljoonan eikä voittoa ole tullut!
Näyttää Putinilla olla omanlaatuinen johdonmukaisuus tuossa kansansa tapattamisessa!
Tapattaahan tuo siviilejäkin mielivaltaisesti, niin tokko Putin välittää, kuinka paljon vielä sotilaita tapattaa tuossa tyhmässä ja turhassa sodassa!
Surua ja murhetta vain venäläisille perheille, mutta siitäkös Putin välittää! Putinista on varmaan jännittävää katsoa, kuinka paljon arkkuja tulee Venäjälle!!!!!!!!
Ehdottaisin että kaikki murheilijat kieltäytyvät ottelemasta jos ryssä saa osallistua.
- Anonyymi00012
Urheilun ovat globalistit pilanneet...olet oikeassa.
- Anonyymi00029
Tuollaisen tuholaismaan urheilijoitten ei pitäisi sallia pelata rauhaa rakastavien maitten urheilijoitten kanssa!
On törkeää, jos sallitaan tuollaisten raakalaismaan pelaajien osallistua!
- Anonyymi00011
Muistakaa, nyt vietetään Venäjä päivää 12.6.
Hyvää Venäjä Päivää! - Anonyymi00030
Stubbin mukaan EU.lla on tasan kaksi kuukautta käynnistää keskustelut rauhasta Venäjän kanssa, TAI alkaa kolme POINTTIA viuhumaan!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091330
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50736Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129684- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458- 34457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453- 5448
- 49447
- 51445
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e85441- 52403
- 42400