"Halonen vitsailee
Presidentti Tarja Halonen kysyy seuraavaksi.
- Kiitän nyt julkisesti Alexia siitä, että hän pitää esillä sitä, että meillä on kokonainen maapallo.
Halosesta Euroopalla on likinäköä. Hän kertoo kuulleensa maailmalla, että Ukrainan sotaa pidetään valitettavana, mutta että kaikilla muillakin on omat alueelliset sotansa.
Halosen kysymys liittyy tunnepuheeseen. Suomi on käsitellyt omia Venäjä-kokemuksiaan Ukrainan sodan alettua. Miten Venäjä-tuntemusta voitaisiin kasvattaa Suomessa, kun venäläiset on rajattu pois yhteiskunnallisesta keskustelusta?
Halonen kertoo vielä lopuksi hänestä kirjoitetuista somekommenteista ja siitä kritiikistä, jota on Venäjä-kannoistaan saanut vielä presidenttikautensa jälkeenkin.
- Sanoin miehelleni, että kiva että olen vielä kahdeksankymppisenäkin tällainen seksiobjekti.
Salissa nauretaan."
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012070296.html?post=482692
Ja niin nauretaan Pankkomajurillekin, buahahahahhahhaaaa :)))
Halonen lähetti Kultarannasta terveiset Pankkomajurille
Anonyymi-ap
3
77
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Poistakaa aloitus koska se ei liity palstan aiheeseen ja on toisen kirjoittwjan maalittamista.
Samuel Tampere.- Anonyymi00002
Hölö hölö Paituli. Vai pitäisikö pikemminkin lainata omaa esikuvaasi eli "holo hölö"?
- Anonyymi00003
Äläs, tää on vissiin sitä "keksusta suuntaista".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841157
- 73952
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut153858- 57690
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.181624- 43615
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4606- 30602
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t144601Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61575