Itse olen alkanut käyttämään - leveä musta kuminen jolla saa koko paketin kivasti nippuun. Puristaa mukavasti ja saa pidettyä tavaran paremmin esillä ja tavallista isompana. Rannoilla ei ole kommentoitu mutta mitens täällä? Miten naiset kommentoivat renkaiden näkyvää käyttöä?
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Mä miellän sen homosteluksi, ei hetero meininkiä
- Anonyymi00002
Spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi00003
Jokos taas sua buaahaa spede sekottaa. Eikö lääkkeistäkään ole sule spede apua.
- Anonyymi00006
Kiva kun tunnistat ittes. Mitäs olet tää tyhmä aasi. Voi vittu mikä idiootti.
- Anonyymi00005
Nakurannoille ei kuulu muutaku että saa olla alaston ja nauttia siitä. Turhat runkkarit ja kyttääjät saa pysyä pois. M59
- Anonyymi00007
Noin oli joskus kauan sitten.
Miehet haluaa nykyään enemmän ja enemmän katseltavaa rannoilla. Miksei naisillekin suotaisi jotain kivaa katseltavaa.
Itse ainaskin ilahtuisin jos oma mies tuollaisen laittaisi. - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miehet haluaa nykyään enemmän ja enemmän katseltavaa rannoilla. Miksei naisillekin suotaisi jotain kivaa katseltavaa.
Itse ainaskin ilahtuisin jos oma mies tuollaisen laittaisi.Hyi hemmetti
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Itse ainaskin ilahtuisin jos oma mies tuollaisen laittaisi.Sinulla oikea asenne 👍
- Anonyymi00016
Sun ei ole pakko mennä naku rannalle, mee johonkin missä voit ottaa yksin aurinkoa suomi on täynnä paikkoja.
- Anonyymi00011
Tuli käytyä äskettäin nudistirannalla (ei kuitenkaan suomessa). Ranta oli ennestään tuntematon ja asettauduin rannan äärikulmaan koska arvelin että sieltä voisi "tapahtua". Olin aikaisin liikkeellä ja melkein ensimmäinen . Vähitellen paikalle saapui lähinnä pariskuntia ja ajoittain yksittäiset miehet kävivät tarkistamassa tilannetta. Päivän mittaan kävi ilmi että paikalla oli useita swinger henkisiä pariskuntia jotka olivat avoimia kivalle muiden kanssa ;) Iltapäivän mittaan sain myös itse turpeuttani lievitettyä osaavien käsien ansiosta.
- Anonyymi00012
Kaikesta huolimatta nämä rinkulat on hinttien juttu.
- Anonyymi00013
Riippuu vähän rannasta. Jos perus nakke ranta niin ehkä vois miettiä mutta jos on vähänkään rohkeampi niin miks ei.
Jos naisten täytyy olla esillä ja valmiina näyttämään kaikki niin miks ei meille sais näyttää vähän mies tuhmuuta. - Anonyymi00014
Metallirengas kullin ja pallien ympärillä paras.
- Anonyymi00015
Olen samaa mieltä, näyttää ja tuntuu hyvältä
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olen samaa mieltä, näyttää ja tuntuu hyvältä
Minäkin käytän on hyvä tunne.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid147970En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44697Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23618- 67585
- 36552
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää154530Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni33520Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34508