ANNATKO VÄÄRÄN TODISTUKSEN JEESUKSESTA ?

Anonyymi-ap

Jeesus ei ollut rasisti, eikä siunannut lasten murhaajia, joten jokainen Israelin palvoja, joka väittää olevansa kristitty Jeesuksen seuraaja, antaa omalla elämällään väärän todistuksen Jeesuksesta, koska antaa ymmärtää Jeesuksenkin olevan rasistinen lasten murhaajien siunaaja !

Kannattaisi miettiä sitä...

Matt.25
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville (vuohille): 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.

19

165

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Room.2:24
      Sillä "teidän tähtenne Jumalan nimi tulee pilkatuksi pakanain seassa", niin kuin kirjoitettu on.

• Anonyymi00002

Ei se näin mene, olet ymmärtänyt väärin. Ei kukaan pelastu teoillaan, vaan anteeksisaamisellaan Kristuksessa Jeesus. Lampaat ja vuohet eivät kummatkaan tienneet milloin he olivat tehneet tekonsa Jeesukselle.

• Anonyymi00004

"Ei kukaan pelastu teoillaan"

Kukaan ei pelastu teoillaan, mutta usko ilman tekoja on kuollut eli tekojen puute voi todistaa, ettei ihmisellä ole todellista uskoakaan.

"Lampaat ja vuohet eivät kummatkaan tienneet milloin he olivat tehneet tekonsa Jeesukselle."

Jos kristitty "Jeesuksen seuraaja" ei kykene tuntemaan tai osoittamaan edes pienintäkään sääliä, myötätuntoa tai empatiaa kärsiviä kohtaan heidän syntyperänsä vuoksi, vaan tekee kaikkensa oikeuttaakseen (tai kieltääkseen) lastenkin murhaamiset, niin kyllä silloin uskomattomatkin voivat nähdä, että kyse on "vuohikristityistä", ei todellisista Jeesuksen seuraajista.

Siis sellaiset tunnistavat tämän lähimmäisen rakkauden puutteen, jotka tuntevat Jeesuksen opetuksia. Vuohikristityt eivät ilmeisesti tunne, koska kuuntelevat vaan rasistista propagandaa, eivätkä näe uskossaan ja sydämensä kylmyydessä olevan mitään vikaa.

Room. 12:15
        Iloitkaa iloitsevien kanssa, itkekää itkevien kanssa.

Matt. 28:19
        "Menkää siis ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsikseni"...

• Anonyymi00003

Kuka siunaa maallista Israelia homosteluineen ja tappamisineen, on itse maallinen.

Hengellinen Israel on se pelastuva jäännös.

• Anonyymi00005

Jumala häpeää Israelia ja siionisteja.

Hebr.11
        14 Sillä jotka näin puhuvat, ilmaisevat etsivänsä isänmaata.
        15 Ja jos he olisivat tarkoittaneet sitä maata, josta olivat lähteneet, niin olisihan heillä ollut tilaisuus palata takaisin;
        16 mutta nyt ***he pyrkivät parempaan, se on TAIVAALLISEEN***. SENTÄHDEN JUMALA EI HEITÄ HÄPEÄ, vaan sallii kutsua itseään heidän Jumalaksensa; sillä hän on valmistanut heille kaupungin.

Gal.4
        25 sillä HAAGAR on Siinain vuori Arabiassa ja ***vastaa nykyistä JERUSALEMIA***, joka elää orjuudessa lapsineen.
        26 Mutta ***se Jerusalem, joka YLHÄÄLLÄ ON***, on vapaa, ja se on **meidän äitimme**.

30 Mutta ***mitä sanoo Raamattu? "AJA POIS ORJATAR POIKINENSA***; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jumala häpeää Israelia ja siionisteja.

Hebr.11
        15 Ja jos he olisivat tarkoittaneet sitä maata, josta olivat lähteneet, niin olisihan heillä ollut tilaisuus palata takaisin;
        16 mutta nyt ***he pyrkivät parempaan, se on TAIVAALLISEEN***. SENTÄHDEN JUMALA EI HEITÄ HÄPEÄ, vaan sallii kutsua itseään heidän Jumalaksensa; sillä hän on valmistanut heille kaupungin.

Gal.4
        25 sillä HAAGAR on Siinain vuori Arabiassa ja ***vastaa nykyistä JERUSALEMIA***, joka elää orjuudessa lapsineen.
        26 Mutta ***se Jerusalem, joka YLHÄÄLLÄ ON***, on vapaa, ja se on **meidän äitimme**.

30 Mutta ***mitä sanoo Raamattu? "AJA POIS ORJATAR POIKINENSA***; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."

Siionistit ovat kristittyjen UTn mukaan Haagarin jälkeläisiä.

Sanotaanko UTssa, että heitä pitäisi siunata ?

Ei, vaan "ajaa pois" !

• Anonyymi00007

>>>>>>Kuka siunaa maallista Israelia homosteluineen ja tappamisineen, on itse maallinen.

Hengellinen Israel on se pelastuva jäännös.,<<<<<
        --------------------
        Jumala ei katso henkilöön , Hän tahtoo heidänkin pelastumista.

”Sillä minä en tahdo, veljet — ettette olisi oman viisautenne varassa — pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus — hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut, ja niin kaikki Israel on pelastuva,

niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista. Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä."

Evankeliumin kannalta he kyllä ovat vihollisia teidän tähtenne, mutta valinnan kannalta he ovat rakastettuja isien tähden. Sillä ei Jumala armolahjojansa ja kutsumistansa kadu.

Samoin kuin te ennen olitte Jumalalle tottelemattomia, mutta nyt olette saaneet laupeuden näiden tottelemattomuuden kautta, samoin nämäkin nyt ovat olleet tottelemattomia, että myös he teille tulleen armahtamisen kautta nyt saisivat laupeuden.

Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi. Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä!

Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä! Sillä kuka on tuntenut Herran mielen? Tai kuka on ollut hänen neuvonantajansa? Tai kuka on ensin antanut hänelle jotakin, joka olisi tälle korvattava? Sillä hänestä ja hänen kauttansa ja häneen on kaikki; hänelle kunnia iankaikkisesti! Amen.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭11‬:‭25‬-‭36‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

>>>>>>Kuka siunaa maallista Israelia homosteluineen ja tappamisineen, on itse maallinen.

Hengellinen Israel on se pelastuva jäännös.,<<<<<
        --------------------
        Jumala ei katso henkilöön , Hän tahtoo heidänkin pelastumista.

”Sillä minä en tahdo, veljet — ettette olisi oman viisautenne varassa — pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus — hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut, ja niin kaikki Israel on pelastuva,

niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista. Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä."

Evankeliumin kannalta he kyllä ovat vihollisia teidän tähtenne, mutta valinnan kannalta he ovat rakastettuja isien tähden. Sillä ei Jumala armolahjojansa ja kutsumistansa kadu.

Samoin kuin te ennen olitte Jumalalle tottelemattomia, mutta nyt olette saaneet laupeuden näiden tottelemattomuuden kautta, samoin nämäkin nyt ovat olleet tottelemattomia, että myös he teille tulleen armahtamisen kautta nyt saisivat laupeuden.

Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi. Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä!

Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä! Sillä kuka on tuntenut Herran mielen? Tai kuka on ollut hänen neuvonantajansa? Tai kuka on ensin antanut hänelle jotakin, joka olisi tälle korvattava? Sillä hänestä ja hänen kauttansa ja häneen on kaikki; hänelle kunnia iankaikkisesti! Amen.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭11‬:‭25‬-‭36‬ ‭FB38‬‬

"Jumala ei katso henkilöön , Hän tahtoo heidänkin pelastumista."

Tahtominen ei tarkoita pakottamista, eikä mitään "hokkuspokkus"-temppua, jolla Jumala taikoo kaikki juutalaiset uskoviksi.

Jos niin tapahtuisi Israelin kohdalla, niin miksei sitten kaikkien maailman ihmisten kohdalla? Mitä järkeä sitten olisi koko maanpäällisessä murhenäytelmässä ja turhissa kärsimyksissä, sillä Jumala olisi voinut jo alun perin "taikoa" tai tehdä kaikista tottelevaisia.

"”Sillä minä en tahdo, veljet — ettette olisi oman viisautenne varassa — pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus — hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut, ja niin kaikki Israel on pelastuva,"

"Kaikki Israel" tarkoittaa kaikkia pelastuvia, sillä on vain YKSI "jalo Öljypuu", johon oksastetaan pelastuvat pakanat ja karsitaan pois ne juutalaiset, jotka eivät pelastu.

Ei siis ole mitään kahta erillistä öljypuuta pakanoille ja juutalaisille.

"Ja niin kaikki Israel on pelastuva" tarkoittaa, että TÄLLÄ TAVOIN kaikki Israeliin kuuluvat pelastetaan.

Niitä juutalaisia, jotka eivät usko Jeesukseen, eivät rakasta häntä, eivätkä "tee Aabrahamin tekoja" Jeesus sano perkeleen lapsiksi, murhaajiksi ja valehtelijoiksi, sillä nämä "orjatar Haagarin jälkeläiset" tappoivat Jeesuksenkin.

Joh.8
        31 Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "JOS TE PYSYTTE MINUN SANASSANI, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani;
        32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
        33 He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten sanot: 'Te tulette vapaiksi'?"
        34 Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
        35 Mutta ORJA EI PYSY TALOSSA IÄTI; Poika pysyy iäti.
        36 Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.
        37 Minä tiedän, että te olette Aabrahamin jälkeläisiä; mutta te tavoittelette minua tappaaksenne, koska minun sanani ei saa tilaa teissä.
        38 Minä puhun, mitä minä olen nähnyt Isäni tykönä; niin tekin teette, mitä olette kuulleet omalta isältänne."
        39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "JOS OLISITTE AABRAHAMIN LAPSIA, NIIN TE TEKISITTE AABRAHAMIN TEKOJA.
        40 Mutta nyt te tavoittelette minua tappaaksenne, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
        41 Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
        42 Jeesus sanoi heille: "JOS JUMALA OLISI TEIDÄN ISÄNNE, NIIN TE RAKASTAISITTE MINUA, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
        43 Minkä tähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sen tähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
        44 TE OLETTE ISÄSTÄ PERKELEESTÄ, JA ISÄNNE HIMOJA TE TAHDOTTE NOUDATTAA. Hän on ollut MURHAAJA alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on VALHETTELIJA ja sen isä.

• Anonyymi00008

Kukaan kristitty ei palvo Israelia. Kristitty palvoo vain Jumalaa. Israelin Jumalaa.

• Anonyymi00009

Vuohikristityt palvovat maallista Israelia.

• Anonyymi00011

Jumala lupasi maapalasen valitsemalleen kansalle, siitä voi lukea raamatusta.

Nyt israel on palannut kansojen seasta maallensa ja yrittää asua siinä kunhan vain saisi rauhan ismaelin ilvehtimiseltä.

• Anonyymi00013

"Jumala lupasi maapalasen valitsemalleen kansalle, siitä voi lukea raamatusta."

Kannattaisi lukea vähän tarkemmin, eikä kuunnella pelkkää "valittua propagandaa".

Ensinnäkin kristittyjen UTn mukaan Jumalan kansa ovat kaikki uskovat kansallisuudesta ja syntyperästä riippumatta.

Samoin kuin on vain yksi jalo Öljypuu, niin on myös vain YKSI JUMALAN KANSA, ei siis mitään "ykkösluokan juutalaisista koostuvaa rasistista silmäteräkansaa" ja "kakkosluokan rasistista vuohikristittykansaa".

1.Piet.2
        9 Mutta TE OLETTE "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, OMAISUUSKANSA, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa;
        10 te, jotka ennen "ette olleet kansa", mutta NYT OLETTE "JUMALAN KANSA", jotka ennen "ette olleet armahdetut", mutta nyt "olette armahdetut".

Toiseksi, sekä Vanha että Uusi Testamentti todistavat, että Jumala ON TÄYTTÄNYT LUPAUKSENSA MAASTA AABRAHAMILLE JO AIKOJA SITTEN. Siitä on siis olemassa kirjalliset todisteet sekä UTssa että VTssa.

Tämä siionistien "Israel-hanke" on siis pelkkä HUIJAUS, jota monet juutalaisetkin vastustavat.

Ja todennäköisesti myös moni näistä "juutalaisista", jotka "palaavat kotimaahansa" ovat kasarijuutalaisia eli käännynnäisiä, joiden suonissa ei virtaa tippaakaan juutalaisverta. Eli kukaan heistä ei ole siellä koskaan edes asunut...eivät he, eivätkä heidän esi-isänsä...joten eivät voi sinne "palata". He ovat maahantunkeutujia, jotka ryöstävät maat niiden alkuperäisiltä asukkailta palestiinalaisilta, libanonilaisilta ym.

Neh.9
        7 Sinä olet Herra Jumala, joka valitsit Abramin ja veit hänet pois Kaldean Uurista ja annoit hänelle nimen Aabraham.
        8 Ja sinä **havaitsit hänen sydämensä uskolliseksi sinua kohtaan**, ja niin sinä TEIT HÄNEN KANSSAAN LIITON antaaksesi hänen jälkeläisillensä kanaanilaisten, heettiläisten, amorilaisten, perissiläisten, jebusilaisten ja girgasilaisten maan. JA LUPAUKSESI SINÄ OLET TÄYTTÄNYT, sillä sinä olet vanhurskas.

VTn mukaan Jumala siis valitsi Aabrahamin ja teki hänen kanssaan liiton (koska Aabrahamilla oli uskollinen sydän) ja täytti sitten lupauksensa maasta Aabrahamille, koska Jumala on vanhurskas.

No entäpä siionistit? Heillä ei ole uskollista sydäntä ja he ovat tappaneet Jeesuksen lukemattomia kertoja tappamalla Gazan, Iranin ja Libanonin lapsia, joihin Jeesus samaistuu. Jeesuksen todistuksen mukaan kaikki, minkä siionistit tekevät näille kärsiville lapsille, sen he tekevät Jeesukselle.

Ja siunaamalla näitä lasten murhaajia, vuohikristityt ovat osallisia heidän tekoihinsa eli siunaavat myös Jeesuksen murhaajia.

Hebr.11
        8 Uskon kautta oli Aabraham kuuliainen, kun hänet kutsuttiin lähtemään siihen maahan, jonka hän oli saava perinnöksi, ja hän lähti tietämättä, minne oli saapuva.
        9 Uskon kautta hän ELI MUUKALAISENA LUPAUKSEN MAASSA niin kuin vieraassa maassa, asuen teltoissa Iisakin ja Jaakobin kanssa, jotka olivat saman lupauksen perillisiä;
        10 SILLÄ HÄN ODOTTI SITÄ KAUPUNKIA, JOLLA ON PERUSTUKSET JA JONKA RAKENTAJA JA LUOJA ON JUMALA.
        11 Uskon kautta sai Saarakin voimaa suvun perustamiseen, vieläpä yli-ikäisenä, koska hän piti luotettavana sen, joka oli antanut lupauksen.
        12 Sen tähden syntyikin yhdestä miehestä, vieläpä kuolettuneesta, niin suuri paljous, kuin on tähtiä taivaalla ja kuin meren rannalla hiekkaa, epälukuisesti.
        13 Uskossa nämä kaikki kuolivat eivätkä luvattua saavuttaneet, vaan kaukaa he olivat sen nähneet ja sitä tervehtineet ja TUNNUSTANEET OLEVANSA VIERAITA JA MUUKALAISIA MAAN PÄÄLLÄ.
        16 mutta NYT HE PYRKIVÄT PAREMPAAN, SE ON TAIVAALLISEEN. Sentähden Jumala ei heitä häpeä, vaan sallii kutsua itseään heidän Jumalaksensa; sillä hän on valmistanut heille kaupungin.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

"Jumala lupasi maapalasen valitsemalleen kansalle, siitä voi lukea raamatusta."

Kannattaisi lukea vähän tarkemmin, eikä kuunnella pelkkää "valittua propagandaa".

Ensinnäkin kristittyjen UTn mukaan Jumalan kansa ovat kaikki uskovat kansallisuudesta ja syntyperästä riippumatta.

Samoin kuin on vain yksi jalo Öljypuu, niin on myös vain YKSI JUMALAN KANSA, ei siis mitään "ykkösluokan juutalaisista koostuvaa rasistista silmäteräkansaa" ja "kakkosluokan rasistista vuohikristittykansaa".

1.Piet.2
        9 Mutta TE OLETTE "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, OMAISUUSKANSA, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa;
        10 te, jotka ennen "ette olleet kansa", mutta NYT OLETTE "JUMALAN KANSA", jotka ennen "ette olleet armahdetut", mutta nyt "olette armahdetut".

Toiseksi, sekä Vanha että Uusi Testamentti todistavat, että Jumala ON TÄYTTÄNYT LUPAUKSENSA MAASTA AABRAHAMILLE JO AIKOJA SITTEN. Siitä on siis olemassa kirjalliset todisteet sekä UTssa että VTssa.

Tämä siionistien "Israel-hanke" on siis pelkkä HUIJAUS, jota monet juutalaisetkin vastustavat.

Ja todennäköisesti myös moni näistä "juutalaisista", jotka "palaavat kotimaahansa" ovat kasarijuutalaisia eli käännynnäisiä, joiden suonissa ei virtaa tippaakaan juutalaisverta. Eli kukaan heistä ei ole siellä koskaan edes asunut...eivät he, eivätkä heidän esi-isänsä...joten eivät voi sinne "palata". He ovat maahantunkeutujia, jotka ryöstävät maat niiden alkuperäisiltä asukkailta palestiinalaisilta, libanonilaisilta ym.

Neh.9
        7 Sinä olet Herra Jumala, joka valitsit Abramin ja veit hänet pois Kaldean Uurista ja annoit hänelle nimen Aabraham.
        8 Ja sinä **havaitsit hänen sydämensä uskolliseksi sinua kohtaan**, ja niin sinä TEIT HÄNEN KANSSAAN LIITON antaaksesi hänen jälkeläisillensä kanaanilaisten, heettiläisten, amorilaisten, perissiläisten, jebusilaisten ja girgasilaisten maan. JA LUPAUKSESI SINÄ OLET TÄYTTÄNYT, sillä sinä olet vanhurskas.

VTn mukaan Jumala siis valitsi Aabrahamin ja teki hänen kanssaan liiton (koska Aabrahamilla oli uskollinen sydän) ja täytti sitten lupauksensa maasta Aabrahamille, koska Jumala on vanhurskas.

No entäpä siionistit? Heillä ei ole uskollista sydäntä ja he ovat tappaneet Jeesuksen lukemattomia kertoja tappamalla Gazan, Iranin ja Libanonin lapsia, joihin Jeesus samaistuu. Jeesuksen todistuksen mukaan kaikki, minkä siionistit tekevät näille kärsiville lapsille, sen he tekevät Jeesukselle.

Ja siunaamalla näitä lasten murhaajia, vuohikristityt ovat osallisia heidän tekoihinsa eli siunaavat myös Jeesuksen murhaajia.

Hebr.11
        8 Uskon kautta oli Aabraham kuuliainen, kun hänet kutsuttiin lähtemään siihen maahan, jonka hän oli saava perinnöksi, ja hän lähti tietämättä, minne oli saapuva.
        9 Uskon kautta hän ELI MUUKALAISENA LUPAUKSEN MAASSA niin kuin vieraassa maassa, asuen teltoissa Iisakin ja Jaakobin kanssa, jotka olivat saman lupauksen perillisiä;
        10 SILLÄ HÄN ODOTTI SITÄ KAUPUNKIA, JOLLA ON PERUSTUKSET JA JONKA RAKENTAJA JA LUOJA ON JUMALA.
        11 Uskon kautta sai Saarakin voimaa suvun perustamiseen, vieläpä yli-ikäisenä, koska hän piti luotettavana sen, joka oli antanut lupauksen.
        12 Sen tähden syntyikin yhdestä miehestä, vieläpä kuolettuneesta, niin suuri paljous, kuin on tähtiä taivaalla ja kuin meren rannalla hiekkaa, epälukuisesti.
        13 Uskossa nämä kaikki kuolivat eivätkä luvattua saavuttaneet, vaan kaukaa he olivat sen nähneet ja sitä tervehtineet ja TUNNUSTANEET OLEVANSA VIERAITA JA MUUKALAISIA MAAN PÄÄLLÄ.
        16 mutta NYT HE PYRKIVÄT PAREMPAAN, SE ON TAIVAALLISEEN. Sentähden Jumala ei heitä häpeä, vaan sallii kutsua itseään heidän Jumalaksensa; sillä hän on valmistanut heille kaupungin.

"16 mutta NYT HE PYRKIVÄT PAREMPAAN, SE ON TAIVAALLISEEN. Sentähden Jumala ei heitä häpeä, vaan sallii kutsua itseään heidän Jumalaksensa; sillä hän on valmistanut heille kaupungin."

Mikä on se Jumalan valmistama "kaupunki"?

Ilm.21
        9 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä NÄYTÄN SINULLE MORSIAMEN, Karitsan vaimon".
        10 Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja NÄYTTI MINULLE PYHÄN KAUPUNGIN, JERUSALEMIN, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä

Morsian on vertauskuva seurakunnasta, joten Uusi Jerusalem on siis vertauskuva Jumalan kansasta/seurakunnasta.

Jeesus on sen perustus ja kulmakivi.

1. Kor. 3:11
        Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.

1.Piet.2
        4 Ja tulkaa hänen tykönsä, elävän kiven tykö, jonka ihmiset tosin ovat hyljänneet, mutta joka Jumalan edessä on valittu, kallis,
        5 ja rakentukaa itsekin elävinä kivinä hengelliseksi huoneeksi, pyhäksi papistoksi, uhraamaan hengellisiä uhreja, jotka Jeesuksen Kristuksen kautta ovat Jumalalle mieluisia.
        6 Sillä Raamatussa sanotaan: "Katso, minä lasken Siioniin valitun kiven, KALLIIN KULMAKIVEN; ja joka häneen uskoo, ei ole häpeään joutuva".
        7 TEILLE SIIS, JOTKA USKOTTE, SE ON KALLIS, MUTTA NIILLE, JOTKA EIVÄT USKO, "ON SE ***KIVI, JONKA RAKENTAJAT HYLKÄSIVÄT***, TULLUT KULMAKIVEKSI"
        8 ja "kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi". Koska he eivät tottele sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin.

• Anonyymi00015

Jeesus ei ole rasisti eikä murhaaja, mutta voi sallia myös kuoleman. Muutenhan eläisimme täällä iankaiken, jos hän ei sallisi mitään pahaa koskaan tapahtuvan kenellekään.

Meille tällaiset sallimukset ovat yleensä mysteeri. Jopa profeetta Habakuk kauhisteli, kuinka Herra voi katsoa kaikkea pahaa: "Sinun silmäsi ovat puhtaat, niin ettet voi katsoa pahaa etkä saata katsella turmiota. Minkätähden sinä katselet uskottomia, olet vaiti, kun jumalaton nielee hurskaampansa".

Mutta Herralla on tarkoituksensa ja omat aikatauliunsa kaikelle. Tiedämme vain sen, että samoin kuin mekin, niin myös Israel elää nyt armon ajassa, jossa on vielä mahdollisuus muuttaa suuntaa.

• Anonyymi00020

"Jeesus ei ole rasisti eikä murhaaja, mutta voi sallia myös kuoleman. Muutenhan eläisimme täällä iankaiken, jos hän ei sallisi mitään pahaa koskaan tapahtuvan kenellekään."

Mitä oikein yrität sanoa?

Mitä tuolla on tekemistä lapsia murhaavien siionistien siunaamisen kanssa, sillä eivät nuo lapset kuole luonnollisella tavalla, vaan heidät MURHATAAN !

Ja sinä puhut siitä ikään kuin "luonnollisena tapahtumana", joka on väistämätöntä ja tulee jokaisen osaksi...

Suuri osa juutalaisistakaan ei kannata siviilejä ja lapsia murhaavia siionisteja, mutta te vanhan liiton vuohikristityt kannatatte ja siunaatte NIMENOMAAN JUURI HEITÄ...ette niitä rauhantahtoisia juutalaisia, jotka vastustavat väkivaltaisia siionisteja.

Jos sinä väität olevasi ***Jeesuksen seuraaja*** ja siunaat näitä lapsia murhaavia siionisteja, niin TODISTA RAAMATULLA, ETTÄ SEURAAT JEESUKSEN ESIMERKKIÄ !

Ellet siihen pysty, niin mieti, missä mättää...

• Anonyymi00016

Jesse, tuo aikansa suuri kusettaja ja populisti on saanut hauskan kirjan ansiosta sellaista juttua ja tarinaa jolle nauraa jokainen joka hieman on päästään terve.

• Anonyymi00018

Jessen jutut on kuitenkin paljon parempia kuin vallanhimoisten siionistien, joten niitä kannattaa painottaa "Jessen seuraajille", jotka todellisuudessa ovat hyljänneet Jessen opetukset ja seuraa nyt sotahulluja siionisteja, jotka tappaa lapsia ja ryöstää muiden maita.

Siinä ei ole mielestäni mitään nauramisen aihetta.

Itkettää ja suututtaa pikemminkin...

• Anonyymi00017

Jeesus ei herännyt kuolleista.

• Anonyymi00019

Jeesus ei tehnyt yhtään ihmettä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      56
      1732
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      24
      1362
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1042
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      44
      775
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      773
    6. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      28
      581
    7. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      20
      579
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      31
      513
    9. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      55
      503
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      443
    Aihe