Tokmannin kävijämäärä

Anonyymi-ap

Voisiko Sappi Sekomäki kertoa meille tiedonjanoisille, että kuinka vähän asiakkaita on Tokmannilla käynyt.

53

1121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ooks tää Sappi Sekomäki ny joku viralline parkkipaikkatarkastaja vai mistä se noit autoi koko aja laskee?

    • Anonyymi00002

      Alku huuma, kyllä se tasoittuu.
      K kaupassa sama. Mutta hintataso kohonnut
      Tarkan euron asiakas tekee vertailun ja valinnan mistä osta, mitä ostaa. Onneksi on valinnan vapaus vielä Suomessa.

    • Anonyymi00003

      Joo, jo oandalan alkupäivien "ruuhkat" kertoivat mitä tuleman pitää ja sekös aloittajaa harmittaa, vieläkin.
      Sama tilannehan meillä olisi nytkin, vaikka Olli ei olisi tarkkoja ennusteitaan julkistanutkaan.
      Ja Ähtärin tilanne jatkuu ihan samanlaisena, Tokmanin kera tai ilman Tokmania.

    • Anonyymi00004

      No siinä se pönötti ovensuussa tärkeänä

      • Anonyymi00005

        Ähtärin ainoa talousasiantuntija. Muut olivat pilvilinnojen rakentajia, pahin oli huijari, joka vastaa teoistaan käräjillä aikanaan.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Ähtärin ainoa talousasiantuntija. Muut olivat pilvilinnojen rakentajia, pahin oli huijari, joka vastaa teoistaan käräjillä aikanaan.

        Talouasiantuntijalla on niin paljon rahaa, että hän voisi maksaa kaikki Ähtärin velat.


      • Anonyymi00011

        Olli yritti pelastaa Ähtärin , mutta kepu, sos.ja korruptio kokoomus halusivat tuhota Ähtärin ja pe....... onnistuivat yli odotusten. Mahtava homma !


      • Anonyymi00026

        Näytti liikkuvan pakoon....
        Kiireitä oli


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Olli yritti pelastaa Ähtärin , mutta kepu, sos.ja korruptio kokoomus halusivat tuhota Ähtärin ja pe....... onnistuivat yli odotusten. Mahtava homma !

        Persut pilaa koko kylän


    • Anonyymi00007

      Antaa markkinoiden hoitaa pärjäämättömät liikkeet pois, näin toimii markkinatalous.
      Ähtärissä ei ymmärretä markkinatalouden toimintaa, kuten kunnan harjoittamassa matkailuyrittämisessä, luotettiin kunnan antamiin lainoihin ja palveluiden ilmaisuuteen ja valtion tukeen.

      • Anonyymi00008

        Käyn Keskisellä


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Käyn Keskisellä

        Parempi että käyt siellä. Turhia pällistelijöitä ei kaivata täällä.


    • Anonyymi00010

      Ähtärin matkailussa ihmisiä eniten kiinostava kohde on Sappi Sekomäki laskemassa autoja.

      • Anonyymi00012

        Sai kuule datana kävijämäärän lähes joka päivä kotikoneelle, ei tarvinnut laskea tien varressa.
        Aina joku vuotaa.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Sai kuule datana kävijämäärän lähes joka päivä kotikoneelle, ei tarvinnut laskea tien varressa.
        Aina joku vuotaa.

        Ai niin Sappi Sekomäki ei todistetusti osaa laskea.


    • Anonyymi00014

      Taas uusi kepulaisten itku aloitus.....
      🍀🍀🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🤣🤣🤣🤣😂😂

      • Anonyymi00015

        Ähtärissä on sentään yksi asia, johon voi aina luottaa: Sappi Sekomäki löytää jokaisesta uudesta hankkeesta katastrofin ennen kuin ensimmäistäkään asiakasta on käynyt ovesta sisään.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ähtärissä on sentään yksi asia, johon voi aina luottaa: Sappi Sekomäki löytää jokaisesta uudesta hankkeesta katastrofin ennen kuin ensimmäistäkään asiakasta on käynyt ovesta sisään.

        Pötyä puhut. Olli on toistuvasti kertonut, että kaupungin matkailubisneksessä vääristellään lukuja. Laskutaitoisena ihmisenä hän näki, että jokin ei täsmää. Etsipä Ilkka-lehti 5.5.2021. Siinä on Ollin kirjoitus, josta tähän pikku lainaus:
        "Koko matkailumäki on panttina veloista jo ennestään. Tällä vauhdilla Ähtäristä on tulossa kriisikunta."
        Silloinen kj. kiisti vastineessaan kaiken.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Pötyä puhut. Olli on toistuvasti kertonut, että kaupungin matkailubisneksessä vääristellään lukuja. Laskutaitoisena ihmisenä hän näki, että jokin ei täsmää. Etsipä Ilkka-lehti 5.5.2021. Siinä on Ollin kirjoitus, josta tähän pikku lainaus:
        "Koko matkailumäki on panttina veloista jo ennestään. Tällä vauhdilla Ähtäristä on tulossa kriisikunta."
        Silloinen kj. kiisti vastineessaan kaiken.

        Nyt onkin puhe apulaissheriffistä joka laski matkailumäen kustannusten olevan panda-aikaan 56000 euroa vuorokaudessa. Ja kun joku uskalsi epäillä hänen laskelmiaa, niin haukkui epäilijää idiootiksi.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Nyt onkin puhe apulaissheriffistä joka laski matkailumäen kustannusten olevan panda-aikaan 56000 euroa vuorokaudessa. Ja kun joku uskalsi epäillä hänen laskelmiaa, niin haukkui epäilijää idiootiksi.

        Muistan hyvin tuon jupakan. Silloin minulle lopullisesti selvisi millainen "mies" apulaissheriffi on.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Nyt onkin puhe apulaissheriffistä joka laski matkailumäen kustannusten olevan panda-aikaan 56000 euroa vuorokaudessa. Ja kun joku uskalsi epäillä hänen laskelmiaa, niin haukkui epäilijää idiootiksi.

        Liian suuret kuitenkin. Ähtärin loppu.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Muistan hyvin tuon jupakan. Silloin minulle lopullisesti selvisi millainen "mies" apulaissheriffi on.

        Kautokurulta jäi hihna päälle. Mitä muuta se tekisi kuin laskisi parkkipaikoilla autoja?


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Nyt onkin puhe apulaissheriffistä joka laski matkailumäen kustannusten olevan panda-aikaan 56000 euroa vuorokaudessa. Ja kun joku uskalsi epäillä hänen laskelmiaa, niin haukkui epäilijää idiootiksi.

        Olli ja apuseriffi on kaksi eri tyyppiä. Olli seisoi Tokmannin ovipielessä keppi kädessä, koitti varmaan matkia Riikku-Heikkiä. Yhdennäköisyys on kyllä huomattava. Apuseriffi taisi luurata Ostolantien takana, ettei vain kukaan huomaisi.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Muistan hyvin tuon jupakan. Silloin minulle lopullisesti selvisi millainen "mies" apulaissheriffi on.

        Onko todisteita , kaikkea voidaan esittää mutta harvalla on todisteet sen tueksi.
        Jos on todisteet niin miksi niitä ei tuoda esille ?


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Onko todisteita , kaikkea voidaan esittää mutta harvalla on todisteet sen tueksi.
        Jos on todisteet niin miksi niitä ei tuoda esille ?

        Kyllähän sinä itse tiedät miten sinä silloin sekoilit. Saat todisteet kun lähetät s-postin nimelläsi. Se on sinun itse keksimäsi todisteiden antamis konsti. Kuten hyvin tiedät.
        Sen sinun laskemasi summan 56 000 euroa, jonka matkailumäki tarvitsi päivässä näki kyllä moni.
        Kun eräs uskalsi epäillä laskutaitoasi, muokkasit tekstiisi hinnaksi 5 600 euroa, ja solvasit vanhaa ihmistä idiootiksi kun hän epäili lasutaitojasi.
        Olet sinä vaan mahtava ja hyvinkäyttätyvä mies.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Kyllähän sinä itse tiedät miten sinä silloin sekoilit. Saat todisteet kun lähetät s-postin nimelläsi. Se on sinun itse keksimäsi todisteiden antamis konsti. Kuten hyvin tiedät.
        Sen sinun laskemasi summan 56 000 euroa, jonka matkailumäki tarvitsi päivässä näki kyllä moni.
        Kun eräs uskalsi epäillä laskutaitoasi, muokkasit tekstiisi hinnaksi 5 600 euroa, ja solvasit vanhaa ihmistä idiootiksi kun hän epäili lasutaitojasi.
        Olet sinä vaan mahtava ja hyvinkäyttätyvä mies.

        Tuolta akaisemmasta langasta lötyy hyvä kuvaus keskustelusta. liitän sen tähän vaikka suurin osa ähtäriläisistä sen tietääkin.

        Keskustelija 1 osoittaa keskustelija kakkoselle viestinsä.

        -Zoo tekee joka päivä 56 000 euroa tappiota....

        -keskustelija 2 esittää sangen voimakkaasti olevansa erimieltä, eikä usko summaa.

        -keskutelija 1 käy muokkaamassa viestinsä summaksi 5 600 euroa.

        -keskustelija 1 arvostelee keskustelija kakkosen ymmärrystä kun tämä ei näytä käsittävän, että summa on 5 600.

        -keskustelija 2 syyttää keskustelija ykköstä viestin muokkaamisesta ja haukkuu hujariksi.

        -keskustelija 1 käy poistamassa kokonaan viestin "Zoo tekee joka päivä 5 600 euroa tappiota....". Koska viestissä paljastuu, että hän on muokannut alkuperäisen viestin 56 000 euroa muotoon 5600 euroa.

        -viestin poistettuaan keskustelija 1 vaati todisteita että hän olisi huijannut.

        -nyt keskustelija 3 laittaa kuvan, jossa näkyy keskustelija ykkösen tekemä muokkaus.

        -keskustelija 1 käy poistamassa kaikki tämän keskustelun viestinsä.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Tuolta akaisemmasta langasta lötyy hyvä kuvaus keskustelusta. liitän sen tähän vaikka suurin osa ähtäriläisistä sen tietääkin.

        Keskustelija 1 osoittaa keskustelija kakkoselle viestinsä.

        -Zoo tekee joka päivä 56 000 euroa tappiota....

        -keskustelija 2 esittää sangen voimakkaasti olevansa erimieltä, eikä usko summaa.

        -keskutelija 1 käy muokkaamassa viestinsä summaksi 5 600 euroa.

        -keskustelija 1 arvostelee keskustelija kakkosen ymmärrystä kun tämä ei näytä käsittävän, että summa on 5 600.

        -keskustelija 2 syyttää keskustelija ykköstä viestin muokkaamisesta ja haukkuu hujariksi.

        -keskustelija 1 käy poistamassa kokonaan viestin "Zoo tekee joka päivä 5 600 euroa tappiota....". Koska viestissä paljastuu, että hän on muokannut alkuperäisen viestin 56 000 euroa muotoon 5600 euroa.

        -viestin poistettuaan keskustelija 1 vaati todisteita että hän olisi huijannut.

        -nyt keskustelija 3 laittaa kuvan, jossa näkyy keskustelija ykkösen tekemä muokkaus.

        -keskustelija 1 käy poistamassa kaikki tämän keskustelun viestinsä.

        Erehtyminen on inhimillistä. Oletko itse erehtymätön?
        Mitä vahinkoa siitä kenellekään aiheutui, jos noissa luvuissa oli pilkkuvirhe. Kuitenkin meidän isopalkkainen bisnesneromme aiheutti laskuvirheellään tappiot, joita maksamme nyt ja vuosikausia tästä eteenpäin.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Erehtyminen on inhimillistä. Oletko itse erehtymätön?
        Mitä vahinkoa siitä kenellekään aiheutui, jos noissa luvuissa oli pilkkuvirhe. Kuitenkin meidän isopalkkainen bisnesneromme aiheutti laskuvirheellään tappiot, joita maksamme nyt ja vuosikausia tästä eteenpäin.

        Ja sekin on inhimillistä, että erehdyksen jäkeen haukkuu asiasta huomauttanutta idiootiksi. Niin käyttäytyy todellinen herresmies.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Kyllähän sinä itse tiedät miten sinä silloin sekoilit. Saat todisteet kun lähetät s-postin nimelläsi. Se on sinun itse keksimäsi todisteiden antamis konsti. Kuten hyvin tiedät.
        Sen sinun laskemasi summan 56 000 euroa, jonka matkailumäki tarvitsi päivässä näki kyllä moni.
        Kun eräs uskalsi epäillä laskutaitoasi, muokkasit tekstiisi hinnaksi 5 600 euroa, ja solvasit vanhaa ihmistä idiootiksi kun hän epäili lasutaitojasi.
        Olet sinä vaan mahtava ja hyvinkäyttätyvä mies.

        Tuo ne todisteet varmasti olet kaapannut kuvan sivusta miksi pihtaat sen kanssa sitten se olisi selvää.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Tuolta akaisemmasta langasta lötyy hyvä kuvaus keskustelusta. liitän sen tähän vaikka suurin osa ähtäriläisistä sen tietääkin.

        Keskustelija 1 osoittaa keskustelija kakkoselle viestinsä.

        -Zoo tekee joka päivä 56 000 euroa tappiota....

        -keskustelija 2 esittää sangen voimakkaasti olevansa erimieltä, eikä usko summaa.

        -keskutelija 1 käy muokkaamassa viestinsä summaksi 5 600 euroa.

        -keskustelija 1 arvostelee keskustelija kakkosen ymmärrystä kun tämä ei näytä käsittävän, että summa on 5 600.

        -keskustelija 2 syyttää keskustelija ykköstä viestin muokkaamisesta ja haukkuu hujariksi.

        -keskustelija 1 käy poistamassa kokonaan viestin "Zoo tekee joka päivä 5 600 euroa tappiota....". Koska viestissä paljastuu, että hän on muokannut alkuperäisen viestin 56 000 euroa muotoon 5600 euroa.

        -viestin poistettuaan keskustelija 1 vaati todisteita että hän olisi huijannut.

        -nyt keskustelija 3 laittaa kuvan, jossa näkyy keskustelija ykkösen tekemä muokkaus.

        -keskustelija 1 käy poistamassa kaikki tämän keskustelun viestinsä.

        Tuo ei ole pätevä todiste sehän on omaa luritusta, tuo ihmeessä ruutukaappaus vaikka primetimeen, jos se vaivaa noin kovasti.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Ja sekin on inhimillistä, että erehdyksen jäkeen haukkuu asiasta huomauttanutta idiootiksi. Niin käyttäytyy todellinen herresmies.

        kurajoen haukkuminen oli kyllä aivan hullua olen nähnyt ne kuvakaappauksena järkyttävää, se on ajan kysymys milloin joutuu käräjille. Toisaalta ei uskalla enää haukkua heti joutuu käräjille niin kertovat. Keskisellä häiriköi invamopolla ihmisiä ajaa lujaa kuin hullu.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        kurajoen haukkuminen oli kyllä aivan hullua olen nähnyt ne kuvakaappauksena järkyttävää, se on ajan kysymys milloin joutuu käräjille. Toisaalta ei uskalla enää haukkua heti joutuu käräjille niin kertovat. Keskisellä häiriköi invamopolla ihmisiä ajaa lujaa kuin hullu.

        Joo apulaissheriffi haukkui kurajokea todella törkeästi. Olisi silloin pitänyt tehdä rikosilmoitus.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Ja sekin on inhimillistä, että erehdyksen jäkeen haukkuu asiasta huomauttanutta idiootiksi. Niin käyttäytyy todellinen herresmies.

        Kaikkihan täällä ollaan herresmiehiä.


    • Anonyymi00017

      Turhaan täällä ihmisiä haukutte ..Käykää kaupassa ihan missä lystäätte.🤣

    • Anonyymi00020
      • Anonyymi00025

        O tempora, o mores. Olisi sisäiselle reformaatiolle tarvetta persuissa…


    • Anonyymi00023

      Joku laittoi tokmannin tulon persujen ja trumpin syyksi primetimellä.

    • Anonyymi00024

      Missä oli kapunginhallituksen puheenjohtaja avajasista, surkeaa. No onnerksi kapunginjohtaja sentää oli.

      • Anonyymi00032

        Nuo avajaiset lämmittävät yhtä kauan kuin kusi sukassa. Aivan lapsellista touhua.


    • Anonyymi00037

      Mukavia asioita tapahtuu ähtärissä.kohta tulee lisää positiivisia uutisia😊tietäjät tietää👍

      • Anonyymi00041

        Merikäärme tuo yrittäjän homehotelliin se on positiivista ja vielä parempaa avant yhtiö takana, se vakavarainen jota yrittivät myydä .


    • Anonyymi00043

      Tässä käy pojat vielä vanhanaikaisesti eli kunta tyhmyydessään myi homehotellin jollekkin pulvaanille ja pulvaani pyörittää pienen ajan hotellia ja sitten lappu luukulle ja kaikki mikä irti lähtee myi maailmalle rauniot jää kunnalle riesaksi. Näin tulee käymään.
      Kunta ei pysty kunnostamaan homehotellia ei ravintolaosastoa ei asunto osaa.

    • Anonyymi00046

      Ravintolaosasto ei täytä ravintolan terveysvaatimuksia, lyhytaikainen oleskelu 1-2 tuntia sallitaan. Jos tuohon joku ravintolan perustaa lupaa ilman korjausta ei myönnetä.

      • Anonyymi00047

        On tällä osastolla kyllä mahtava määrä "tietäjiä", vielä kun heillä olisi sitä todellista tietoa niin mitä heistä tulisikaan, nyt pelkkiä tyhjänpäiväisiä paskanjauhajia joille ei voi kun nauraa.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        On tällä osastolla kyllä mahtava määrä "tietäjiä", vielä kun heillä olisi sitä todellista tietoa niin mitä heistä tulisikaan, nyt pelkkiä tyhjänpäiväisiä paskanjauhajia joille ei voi kun nauraa.

        Näinhän se on. Nämä pskanjauhajat eivät itse investoi tai yritä, koska eivät osaa ja ovat köyhiä. Tämä loiskiehunta erottaa Ähtärin (ent.) EP-alueesta. Jälkimmäisessä tehdään asioita, ei höpistä.


    • Anonyymi00048

      On tämä Ähtärin (pian entinen sellainen) kulttuuri (vrt. Juice) sukkelaa. On syntynyt pitäjän sisään uusi alkuperäiskulttuuri tai -kultti. Kultin keskeiset piirteet ovat asuminen netissä, erityisesti tällä palstalla; elämän tarkoituksen kiivas etsintä pitäjän yritysten kyttäämisestä; uskonnollissävyinen kieltäytyminen asettua ehdolle hoitamaan paikkakunnan asioita. Sokerina pohjalla on maailmanmitassa ainutlaatuinen rituaali käydä päivittäin laskemassa parkkipaikoilla asioimaan tulleiden asiakkaiden autoja. Tästä nupullaan olevasta kultista kannattaisi kehittää tosi-tv -konsepti, outoudellaan se voisi houkuttaa miljoonia kuulijoita ja Alavus nousisi maailmankartalle, huraa!

      • Anonyymi00050

        Ajatelkaa jos kepu olisi saanut jatkaa kunnan matkailu bisnestä ilman mitään valituksia, meillä olisi 40 miljoonaa enemmän velkaa kuin nyt. Peränteelläkin eräs kepun valtuuston varajäsen oli sanonut että velkaa ottamalla Zoo olisi pelastunut ja samaa hokee niemisveden tamu.
        Suuri ääretön kiitos kaikille niille jotka tuon kunnan mätäbisneksen paljastivat ja pysäyttivät !


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Ajatelkaa jos kepu olisi saanut jatkaa kunnan matkailu bisnestä ilman mitään valituksia, meillä olisi 40 miljoonaa enemmän velkaa kuin nyt. Peränteelläkin eräs kepun valtuuston varajäsen oli sanonut että velkaa ottamalla Zoo olisi pelastunut ja samaa hokee niemisveden tamu.
        Suuri ääretön kiitos kaikille niille jotka tuon kunnan mätäbisneksen paljastivat ja pysäyttivät !

        Juu. Kyllä zoota olisi voitu velalla ylläpitää, ilmeisesti se on kepulaisille "liiketoimintaa".
        Heidän harmikseen laissa on määritelty kunnan tehtävät.
        On selvä että Zoo olisi säilynyt jos sinne olisi työnnetty tuo 40 miljoonaa ja säilynyt vielä pidempään jos olisi tungettu 100 miljoonaa jne.
        Valitettavasti kunnat varat eivät riittäneet edes ilman 40miljoonan lisävelkaa, lakisääteisten tehtävien ylläpitoon.


    • Anonyymi00052

      On tuo tokmanni tarpeellinen täällä, paljon tarpeita saa sieltä ja jää keskiselle menot. Puuttuvia saa tilattua tokmannille netistä.

      • Anonyymi00054

        Keskiselle meno on aina juhlaa ja jokainen tarvitsee arjen ja juhlan vaihtelua


    • Anonyymi00055

      Kyllä oli Keskisellä paljon turistia asuntoautoillaan.👍

      • Anonyymi00056

        Mekkorannan leirintä autio, ei hyvältä näytä


    • Anonyymi00057

      kopiopaperi tokmannilla hirmu kallista , veikon koneessa pikkusen päälle 4 eukkoa pikkupaketti.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe