Ukraina voi saada vain huonon rauhan, jossa se menettää koko Donbassin alueen tai sitten se tulee vallatuksi kokonaan tai ainakin Kiovaan asti. Venäjä hyökkää muutaman vuoden kuluttua Viroon ja Baltian maihin ja pian myös Suomeen. Tämä sota voi olla se viimeinen, joka lopettaa kaikki muut sodat. Luultavammin Nato on niin hampaaton, että kärsii tappiot nahoissaan ja solmii rauhan, jossa Venäjän etupiirin maat liitetään sen alueeseen.
Minä uskon sotaan
13
123
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juuri näin. Jatkukoon sota hamaan ikuisuuteen, kunhan saadaan täällä illakoida, kun osapuolilla saadaan tapettua tuhat miestä viikossa molemmin puolin. Kummalakohan osapuolella luulet sen lihamyllyyn heitettävän ihmismassan loppuvan ensin? Ja kun Putinilta palaa käämi ja
käärii hihat ja imee Kiinasta sekä Pohjois-Koreasta käytännössä rajattomat resurssit sotakoneeseensa, niin millähän korteilla me täällä kuvittelemme sanelevamme yhtään mitään?
Mutta onneksi meillä on kaikkitietävä iltapäivälehdistö ja sen "loistavan luotettavat" brittiläiset lööppilähteet, jotka tietävät kertoa, että Venäjä rynnii rajamme yli heti, kun muste rauhansopimuksessa on kuivunut. Eikös se niin mennyt?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/5ed8442c-647c-4df4-9ef6-7a0c9cffe092- Anonyymi00003
Kyllä. Venäjä hyökkää viimeistään vuonna 2030 Baltian maihin ja myös Suomeen sen jälkeen, kun täältä ammutaan ohjuksia Koiviston satamaan ja öljynjalostuslaitokseen.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä. Venäjä hyökkää viimeistään vuonna 2030 Baltian maihin ja myös Suomeen sen jälkeen, kun täältä ammutaan ohjuksia Koiviston satamaan ja öljynjalostuslaitokseen.
Niinpä tietysti. Uskokoon ken haluaa. Mutta jos asia todella on näin, niin mitä helvettiä Suomi oikein tekee Natossa, jos koko puljusta ei ole paskaakaan apua?
- Anonyymi00002
Venäjä on sotansa hävinnyt eikä siellä intoa uuteen sotaan löydy vuosikymmeniin liekö koskaan.
- Anonyymi00008
Totta kai on hävinnyt ja me tiedämme. Tiesimme sen jo vuonna 2022, kun vastuullinen mediamme tiesi Putinin olevan kuolemansairas, pakotteiden romuttavan Venäjän viikossa ja bunkkeripapan nyhjöttävän ilman ystäviä. Jännä juttu, ettei mikään näistä profetioista ole toteutunut. Onneksi suomalaisilla on syvään juurtunut auktoriteettiusko; muuten joku kyynikko saattaisi kuvitella, että mediamme on pelkkä proksysodan oksennusämpäri.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Totta kai on hävinnyt ja me tiedämme. Tiesimme sen jo vuonna 2022, kun vastuullinen mediamme tiesi Putinin olevan kuolemansairas, pakotteiden romuttavan Venäjän viikossa ja bunkkeripapan nyhjöttävän ilman ystäviä. Jännä juttu, ettei mikään näistä profetioista ole toteutunut. Onneksi suomalaisilla on syvään juurtunut auktoriteettiusko; muuten joku kyynikko saattaisi kuvitella, että mediamme on pelkkä proksysodan oksennusämpäri.
jopa pohjoiskorea kärsii kateudesta kun näkee suomi lampaat määkymässä, itse odotan innolla että pääsee heittämään paska paketteja sen uuden hienon aidan yli siitäs saitte venäjä
- Anonyymi00004
Kaikki alueet palautuu takaisin Ukrainalle.
- Anonyymi00005
On sinulla luja usko, joka on vastoin kaikkia realiteetteja. Venäjä ei vetäydy tuumaakaan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
On sinulla luja usko, joka on vastoin kaikkia realiteetteja. Venäjä ei vetäydy tuumaakaan.
😂😂😂
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
On sinulla luja usko, joka on vastoin kaikkia realiteetteja. Venäjä ei vetäydy tuumaakaan.
nato on lahko, kyllä niillä uskoa riittää
- Anonyymi00006
Aloittajalle: tavallista tyhmempi aloitus teiltä rusnyat. Koittakaasa nyt ryhdistäytyä. Vai ettekös saanneet rehua kyllixi kaukalosta aamiaiseksi?. Vai järjestäneet katkos?? Ja tulitte yx kax tietoisexi että 12 pv Putte sotilas foorumissa sanoi että Ukraina on saannut tehtyä tuhoa öljy ja kaasulaitoxiin ja että huoli on tilapäinen vaikka huolta asiaan kehitykseen on aiheelunen. Näkyy tämä : Expressen ja Ukraina war youtube.com sekä Ukraina war today youtube.com
- Anonyymi00009
Venäjä joutuu vetäytymään kun kun sotaan työnnettävät ruplat loppuu.
Ne on vain taloudelliset faktat sellaiset että niitä vastaan ei ole Venäjällä mitään aseita.- Anonyymi00011
Joo varmaan näin. Kuinkas monta vuotta sitä pitää odottaa? 10? 100? 1000?
Suomi on konkurssissa kymmenessä vuodessa (190 mrd + 15mrd/vx10v = 490 mrd valtionvelkaa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477