kun hän puhemiehen ominaisuudessa on kommentoinut Virran kummallista katoamista, josta ei edes oma puoluejohto tiennyt mitään.
Palstan vihervassut ovat todella heikkoälysiä reppanoita, ja täysin persaukisia totta kai.
Vihervasemmistolainen aivan raivona huutanut Halla-ahosta
16
132
Vastaukset 16
- Anonyymi00002
vihervassarit - Suomen syöpä.
- Anonyymi00003
Lakiin pittäs kirjoittaa jot muut saa osallistua ja sofia ei saa .
- Anonyymi00004
En ole kuullut kuin persujen huutoa.
- Anonyymi00016
No misssä sitä on, kerro?
Jos palstaa meinaat, niin et voi tietää kuka on persu ja kuka ei.
- Anonyymi00007
Sinä älykääpiö ét kenenkään rahavaroja tiedä persutorakka.
- Anonyymi00010
Kerro lisää noista mielikuvitusvihollisistasi. Ovatko he aina "huutamassa raivona"?
- Anonyymi00011
Sillon huutaa kun poistetaan kapakasta .
- Anonyymi00017
Miksi te punikit olette niin köyhiä, joita kukaan nainenkaan ei ole koskaan halunnut?
- Anonyymi00012
Halla-aho ei puuttunut asiaa, kun Poutala osallistui ilmoittaen poissaolon syyksi henkilökohtainen.
Halla-aon puolueellisuus ja ennen kaikkea typeryys tuli taas selväksi.- Anonyymi00018
Älä lässytä vihervassari, te saitte pataanne jälleen kerran ja sillä hyvä.
Eikä Poutala ole puoluejohtaja, ja hän ilmoitti asiallisesti mitä tekee.
- Anonyymi00020
Yksi häirikkö vassu spammaa noita tyhjiä lukukertoja siihen lapselliseen juttuun joka on tuolla Luetuimmat keskustelut - osion ykkösenä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483