Hajoaako venäjä?

Anonyymi-ap

Miettikääpä tätä yhtälöä.
1. Venäjä ei enää pärjää rintamalla Ukrainalle. Sota syö miestä ja kalustoa enemmän kuin venäjä kykenee korvaamaan.
2. Samaan aikaan Venäjän "voitto" käy yhä etäisemmäksi, eikä Putin voi lopettaa sotaa ilman voittoa, tai jonkinlaista voitoksi myytävää lopputulosta.
3. Sota siis jatkuu ja Venäjä heikkenee. Sitten kun Putinin valta lopulta murenee, on venäjän talous jo ajettu todella alas ja armeija kulutettu loppuun.
4. Putinilla ei ole yhtään uskottavaa seuraajaa.

5. Hajoaako Venäjä, kun siltä loppuu voimat tähän sotaan?

10

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kyllä. Haluamme rauhaa rakastavan itsenäisen Karjalan tasavallan Laatokan pohjoispuolelle, ja Kannaksen takaisin.

      • Anonyymi00002

        Kyllä. Haluamme rauhaa rakastavan itsenäisen Karjalan tasavallan Laatokan pohjoispuolelle, ja Kannaksen takaisin.


        Tätä asiaa kysytty Suomen Presidentiltä- Vastaus on selvä ei missään tapauksessa paskaa oteta vaikka ilmaisin täysin asuinkelvotonta seutua kuten kaikki Venäjän sotien liittämien alueiden vain hulluus on taustalla- sen mitä Neuvostoliitto Suomelta riisti-

        Jos Minisika.Diktaattori luulee olevansa Maailman Sotilasmahti- Miksei hyökkää sinne Lähi-Itään- Kiusaa vain pienempiään hyökkää Kiinaan..Intiaan...Pohjois-Koreaan...Säälittävä paskanpuhuja rääpäle-EI PÄRJÄÄ EDES UKRAINALLE- Moskova TV;ssä riehuu kuin sekopää apina- TÄSTÄ LÄHTEE JA LOPPUU KÄÄPIÖN SEKOILU_-9mm-kalloon -TASTÄ KOKO MAAILMA KIITTÄÄ- mitätön paska on jätettä nyt-KUKA JÄÄ KAIPAAMAAN- Ei kukaan!


      • Anonyymi00004

        Kääpiö luulee olevansa "Maailman mahtavin Diktaattori" Egoa nostattaa oman kansansa tapattamisella kaikki kadehtii -HÄNTÄ- Täysin väärä edes millään Mittarilla katsottuna-

        Se päivä vielä tulee Kääpiö pakataan mahorkka-askiin sen jälkeen kaikki Esson baariin juhlimaan-


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Kyllä. Haluamme rauhaa rakastavan itsenäisen Karjalan tasavallan Laatokan pohjoispuolelle, ja Kannaksen takaisin.


        Tätä asiaa kysytty Suomen Presidentiltä- Vastaus on selvä ei missään tapauksessa paskaa oteta vaikka ilmaisin täysin asuinkelvotonta seutua kuten kaikki Venäjän sotien liittämien alueiden vain hulluus on taustalla- sen mitä Neuvostoliitto Suomelta riisti-

        Jos Minisika.Diktaattori luulee olevansa Maailman Sotilasmahti- Miksei hyökkää sinne Lähi-Itään- Kiusaa vain pienempiään hyökkää Kiinaan..Intiaan...Pohjois-Koreaan...Säälittävä paskanpuhuja rääpäle-EI PÄRJÄÄ EDES UKRAINALLE- Moskova TV;ssä riehuu kuin sekopää apina- TÄSTÄ LÄHTEE JA LOPPUU KÄÄPIÖN SEKOILU_-9mm-kalloon -TASTÄ KOKO MAAILMA KIITTÄÄ- mitätön paska on jätettä nyt-KUKA JÄÄ KAIPAAMAAN- Ei kukaan!

        Mikä ihmeen paska se Karjalan tasavalta on ?

        Savolaisten ja länsirannikon asukkien mielikuvissa se varmaan näin onkin. Enkä ihmettele yhtään kun tietää talvi- ja jatkosodan jälkeiseen ajan retoriikan jota siirtokarjalaisiin on kohdistettu.

        /// bättre folk


      • Anonyymi00009

        Ei missään nimessä. Rusnyat on pilanneet luonnon pohjavedet ym kaatopaikka. Näkeehän sen mihin Rusnyat menee niin ne sotkee ja pilaa kaiken. Ja ku niillä ei oo pesukoneita ja lämmintä vettä pesuun ja saippuaa ja shampoota niin hajukin on sen mukaista tyypillistä rusnya hajua 2km vastatuuleen


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Mikä ihmeen paska se Karjalan tasavalta on ?

        Savolaisten ja länsirannikon asukkien mielikuvissa se varmaan näin onkin. Enkä ihmettele yhtään kun tietää talvi- ja jatkosodan jälkeiseen ajan retoriikan jota siirtokarjalaisiin on kohdistettu.

        /// bättre folk

        Olen lomaillut Terijoella, jo 80-luvulta lähtien. Kokenut Kannaksen kauneuden. Laatokan upeat rantamaisemat. Viipurin historialliset rakennukset, ja alueen valtavat metsävarat, vesistöt, maarikkaudet...ja monet muut mahdollisuudet.
        Rajan takainen Karjala ei ole tuhoutunut, vaan mahdollisuuksia siellä on paljon. Kylien rötisköt talot ja muut rakennukset ovat pieni ongelma.


    • Anonyymi00007

      joku niin jos on läskiä eli painoa yli 88kg, ei nopean toiminnan joukkouhiin soveltuman tepastelesi kuin joku elefanrrti-anrri.

    • Ainoa tapa varmistaa pysyvä rauha Euroopassa on venäjän federaation hajottaminen.

      Moskoviitit ja peterit saavat minun puolestani kuolla nälkään jos eivät opi edes perunaa istuttamaan.

    • Anonyymi00011

      Hevonpaskaa. Venäjä pysyy vahvempana kuin Ukraina. Goljat voittaa.

      • Anonyymi00012

        Heh.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe