Elinikäinen suukapula uusille työntekijöille Helsinki pridessä, sopimuksen rikkomisesta jopa 20 000 korvaukset. Kun Helsinki priden väärinkäytökset viime vuonna paljastuivat, niin nyt tilannetta yritetään korjata tiukalla suukapulalla omille työntekijöille, jottei uusia "vuotoja" tulisi, täytyyhän kulissit suuresta "suvaitsevaisuudesta" pitää.
"Työntekijän pitää kohdella työnantajaa julkisesti positiivisessa valossa, sanoo Priden johtaja"
"Sopimussakko on laadittu ilman ajallista rajoitusta. Se ulottuu siis työntekijän koko loppu-uraan järjestöstä lähdön jälkeen.
– Tämä on aika laaja. Tuomioistuin voisi päätyä siihen, ettei ikuinen salassapitovelvoite ole kohtuullinen, Ala-Mikkula arvioi."
https://yle.fi/a/74-20231234
"Autoritaarista johtamista ja työperäisiä sairastumisia – näin väittävät Helsinki Priden työntekijät
Seitsemän järjestössä työskennelleen mukaan ihmisoikeusjärjestö Helsinki Pridessa valtaa käytetään epäasiallisesti. "
"Lähteet esiintyvät jutussa muunnetuilla nimillä, koska he eivät halua joutua hankalaan asemaan järjestökentällä tai sateenkaariyhteisössä."
https://yle.fi/a/74-20169797
-ArtoTTT-
Helsinki pride näytti karvansa
123
482
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei kai se homostelu ole siunauksellista kuin Israelissa.
Ne Paavalin luettelemat muutkin Jumalan hylkäämien ominaisuudet realisoituvat.- Anonyymi00002
Minkä koet homojen siunaukseksi Israelissa?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minkä koet homojen siunaukseksi Israelissa?
Tällaista se PRIDE:n markkinoima tasa-arvo on!
Omaa mielipidettä ei saa sanoa, jos se poikkeaa Priden kannasta. - Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minkä koet homojen siunaukseksi Israelissa?
Menee tappamisen kanssa samaan laariin.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tällaista se PRIDE:n markkinoima tasa-arvo on!
Omaa mielipidettä ei saa sanoa, jos se poikkeaa Priden kannasta.Onko homous uskonto?
Siinähän pitäisi jätkien tökkiä toisiaan ja naisten hivellellä toistensa suloja.
Eikä herjata toisiaan kuten uskovat. Anonyymi00002 kirjoitti:
Minkä koet homojen siunaukseksi Israelissa?
No ehlä vaikka siten että siellä järjestetään maailman yksi suurimmista pride-kulkueista ynnä että Israelin tämän vuoden euroviisun esittäjä oli homo. Huvittavaa sikäli että kun tieto Israelin euroviisuvoittajan suuntauksesta tuli esille, niin tämän palstan laitauskovaiset lopettivat saman tien maan euroviisukappaleen kehumisen, vaikka ennen sitä kehuivat sen maasta taivaisiin....
Niin ja sitten vielä se, että myös Jerusalemissa järjestetään pride-kulkue, vaikka itse palstan pääpappi aito-lainen väitti toista. Hän oli ehdottaman varma, että näin ei ole. Mutta sen jälkeen kun hänelle näytettiin youtube-videoita Jerusalemin pride-kulkueesta, niin hän tuttuun tapaan "pakeni paikalta".
https://www.youtube.com/watch?v=qLq1XBUiTnU- Anonyymi00061
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tällaista se PRIDE:n markkinoima tasa-arvo on!
Omaa mielipidettä ei saa sanoa, jos se poikkeaa Priden kannasta.Todella outo päätös järjestöltä joka ajaa vapaata-ja suvaitevaista suhtautumista mm. sukupuoliseen suuntautumiseen.
Mitä salattavaa järjestöllä on - muuta kuin pöhöttynyt organisaatio - Anonyymi00083
Pride heiluttaa Neukkujen lippuja!!
- Anonyymi00086
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minkä koet homojen siunaukseksi Israelissa?
En mitään.
- Anonyymi00007
Oletko joku homo kun et muusta koskaan puhu?
Ja mikäs taas Arto TTT:ltä unohtuu? No se että tämä - sinänsä tärkeän uutisen - kertoi mikäs muu kuin YLE, joka tällä palstalla on Arto TTT:n ja monen muun laitauskovaisen toimesta leimattu pelkäksi woke- tietotoimistoksi, joka tulisi heti lakkauttaa. No jos se olisi lakkautettu, niin tietäisikö Arto TTT asiasta nyt mitään....
- Anonyymi00008
Miten puolustat Setaa?
Älä aina hyökkää muiden kimppuun! Anonyymi00008 kirjoitti:
Miten puolustat Setaa?
Älä aina hyökkää muiden kimppuun!Opettele sinä nyt kuule lukemaan. Missä ihmeessä minä tuossa tekstissä puolustan SETAa? Missä minä siinä edes mainitsen koko SETAn? Minä puhun YLEstä, en SETAsta. Meneekö sinulla taas kerran vähän kirjaimet sekaisin....
PS. On tämä teidän laitauskovien "logiikka" välillä todella huvittavaa...amen....- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miten puolustat Setaa?
Älä aina hyökkää muiden kimppuun!Skippaa se! Se haluaa aina vain riidellä,
- Anonyymi00013
ArtoTTT
"Uutisen"? Kun käry on käynyt jo ajat sitten, Ylekin joutuu viimein kertomaan totuuden, muissa lähteissä Helsinki priden "ongelmista" ja öykkäröinneistä on puhuttu jo vuosia sitten, tilanne täytyy olla silloin jo todella paha kun jopa Yle joutuu siitä kirjoittamaan. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
ArtoTTT
"Uutisen"? Kun käry on käynyt jo ajat sitten, Ylekin joutuu viimein kertomaan totuuden, muissa lähteissä Helsinki priden "ongelmista" ja öykkäröinneistä on puhuttu jo vuosia sitten, tilanne täytyy olla silloin jo todella paha kun jopa Yle joutuu siitä kirjoittamaan.Ei YLE kerro mitää negatiivista homoista.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei YLE kerro mitää negatiivista homoista.
Mitä negatiivista heistä pitäisi kertoa?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei YLE kerro mitää negatiivista homoista.
Ei tietenkään kun se on homoagendan vastaista.
Anonyymi00013 kirjoitti:
ArtoTTT
"Uutisen"? Kun käry on käynyt jo ajat sitten, Ylekin joutuu viimein kertomaan totuuden, muissa lähteissä Helsinki priden "ongelmista" ja öykkäröinneistä on puhuttu jo vuosia sitten, tilanne täytyy olla silloin jo todella paha kun jopa Yle joutuu siitä kirjoittamaan.Siis tämä tieto, että vaaditaan vaitiololupaus? Sehän tuli nyt vasta esille. Ja jos kerran asia on vanha ja tuttu, niin miksi ihmeessä sitten levität vanhaa uutista täällä reposteltavaksi?
PS. Miltä tuntuu Arto TTT ampua taas itseään jalkaan? Ja nyt peräti vielä kaksi kertaa.
PSS. Edelleenkään et ole vastannut siihen, että haluaisitko sinä elää 1920-luvun Suomessa jossa miesten keski-ikä oli 42 vuotta ja joka kymmenes lapsi kuoli ensimmäisen elivuotensa aikana? Mutta jossa pappi saarnasi sinun tahtomaasi vanhaan hyvään malliin kirkossa ja uhkaili ihmisiä kadotuksella.- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei tietenkään kun se on homoagendan vastaista.
Sitä YLE noudattaa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
ArtoTTT
"Uutisen"? Kun käry on käynyt jo ajat sitten, Ylekin joutuu viimein kertomaan totuuden, muissa lähteissä Helsinki priden "ongelmista" ja öykkäröinneistä on puhuttu jo vuosia sitten, tilanne täytyy olla silloin jo todella paha kun jopa Yle joutuu siitä kirjoittamaan.Aika harhaista taas. Taidat valehdellskun palstalla ketään muuta enemmän.
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei tietenkään kun se on homoagendan vastaista.
Mitä negatiivista homoista pitäisi kertoa? Voisitko sanoa...
Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:
Siis tämä tieto, että vaaditaan vaitiololupaus? Sehän tuli nyt vasta esille. Ja jos kerran asia on vanha ja tuttu, niin miksi ihmeessä sitten levität vanhaa uutista täällä reposteltavaksi?
PS. Miltä tuntuu Arto TTT ampua taas itseään jalkaan? Ja nyt peräti vielä kaksi kertaa.
PSS. Edelleenkään et ole vastannut siihen, että haluaisitko sinä elää 1920-luvun Suomessa jossa miesten keski-ikä oli 42 vuotta ja joka kymmenes lapsi kuoli ensimmäisen elivuotensa aikana? Mutta jossa pappi saarnasi sinun tahtomaasi vanhaan hyvään malliin kirkossa ja uhkaili ihmisiä kadotuksella.Mihin jäi Arto TTT sun vastaus....?
- Anonyymi00024
Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:
Mihin jäi Arto TTT sun vastaus....?
ArtoTTTH
No en minä päivystä täällä, mutta toki tämä viimeinen käänne on uutta, Helsinki priden öykkäröinnistä sinänsä on kyllä tiedetty jo vuosia. Anonyymi00024 kirjoitti:
ArtoTTTH
No en minä päivystä täällä, mutta toki tämä viimeinen käänne on uutta, Helsinki priden öykkäröinnistä sinänsä on kyllä tiedetty jo vuosia.Niin ja miksi sinä sitten valehtelit tuossa äsken kun väitit että asia on vanha? Ynnä miten sinä saatat luottaa YLEn kaltaiseen valemediaan, joka teidän laitauskovien mukaan suoltaa vain pelkkää roskaa? Miksi tämä nyt ei olekaan roskaa?
Edelliseen liittyen että kerro nyt edes yksi uutinen Suomesta, joka olisi peräisin KD-lehdestä? Löytyykö? Ei löydy. Kaikki ne teitä miellyttävät uutiset, joita te tänne jaatte ovat lähtöisin teidän kiroamasta valtamediasta.
PS. Edelleenkään et ole vastannut siihen, että haluaisitko sinä elää 1920-luvun Suomessa jossa miesten keski-ikä oli 42 vuotta ja joka kymmenes lapsi kuoli ensimmäisen elivuotensa aikana? Mutta jossa pappi saarnasi sinun tahtomaasi vanhaan hyvään malliin kirkossa ja uhkaili ihmisiä kadotuksella.- Anonyymi00040
Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:
Niin ja miksi sinä sitten valehtelit tuossa äsken kun väitit että asia on vanha? Ynnä miten sinä saatat luottaa YLEn kaltaiseen valemediaan, joka teidän laitauskovien mukaan suoltaa vain pelkkää roskaa? Miksi tämä nyt ei olekaan roskaa?
Edelliseen liittyen että kerro nyt edes yksi uutinen Suomesta, joka olisi peräisin KD-lehdestä? Löytyykö? Ei löydy. Kaikki ne teitä miellyttävät uutiset, joita te tänne jaatte ovat lähtöisin teidän kiroamasta valtamediasta.
PS. Edelleenkään et ole vastannut siihen, että haluaisitko sinä elää 1920-luvun Suomessa jossa miesten keski-ikä oli 42 vuotta ja joka kymmenes lapsi kuoli ensimmäisen elivuotensa aikana? Mutta jossa pappi saarnasi sinun tahtomaasi vanhaan hyvään malliin kirkossa ja uhkaili ihmisiä kadotuksella.ArtoTTT
Edelleen tämä pitää paikkaansa
"muissa lähteissä Helsinki priden "ongelmista" ja öykkäröinneistä on puhuttu jo vuosia sitten," Anonyymi00040 kirjoitti:
ArtoTTT
Edelleen tämä pitää paikkaansa
"muissa lähteissä Helsinki priden "ongelmista" ja öykkäröinneistä on puhuttu jo vuosia sitten,"Olet sä kumma kaveri. Kun jäät kiinni ilmiselvästä valehtelusta, niin yrität selittää asian itsellesi parhain päin monen mutkan kautta. Näinkö se jumalasi käskee sinut tekemään? Eikö sua yhtään hävetä tuo jatkuva valehtelu...
- Anonyymi00009
Miksi luotat nyt Yleen?
- Anonyymi00011
Missä sanoi, että luottaa?
Anonyymi00011 kirjoitti:
Missä sanoi, että luottaa?
Onko siis tuo pride-uutinen fake-news? Yleisemmin kerro toki se suuri paljastus jonka KD-lehti on tehnyt jostain asiasta, jonka tekin olette täällä noteeranneet. Oleppas hyvä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Missä sanoi, että luottaa?
Ei sanonutkaan
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei sanonutkaan
Ei todellakaan sanonut.
- Anonyymi00012
Johtamismalli on kuin suoraan Pohjois-Koreasta.
On vain yksi mielipide ja muut ajatukset ovat vääriä ja tuomittavia.- Anonyymi00042
Neuvostoliitto tulee myös mieleen. Onhan Setan ajatteluun vaikuttanut kulttuurimarxilaisuus.
>>PS. Miltä tuntuu Arto TTT ampua taas itseään jalkaan? Ja nyt peräti vielä kaksi kertaa.>>
Ukrainalaisilta sotilailta voi kysyä tätä.
Niiltä jotka haluaa päästä rintamalta lomalle.
😊😊😊😊😊>>PSS. Edelleenkään et ole vastannut siihen, että haluaisitko sinä elää 1920-luvun Suomessa jossa miesten keski-ikä oli 42 vuotta>>
Miten miesten keski-ikä Suomessa liittyy tähän asiaan.
Tietääkseni kuolleisuus Suomessa on edelleen 100 %.
😊😊😊😊😊Muuta sinä Putin trolli Venäjälle, niin päästään sinusta aikaisemmin eroon. Siellä kun miesten keskimääräinen eli-ikä Venäjällä on tällä hetkellä noin 66–68 vuotta. Suomessa vastaava on 79,6 vuotta. Tervemenoa...
- Anonyymi00021
Kyllä se homous menee aivan pilalle jos siitä tulee uskonto, eikä miehet vain hölmönä töki toisiaan.
Naisten ainakin pitää pysyä höpötyksistä kaukana ja vain laskea toistensa keho irti.
Jos siitä tullut Israelissakin uskonto, voi sen homot jättää siunaamatta.- Anonyymi00031
Homous on läpimätä .
>>Muuta sinä Putin trolli Venäjälle, niin päästään sinusta aikaisemmin eroon. Siellä kun miesten keskimääräinen eli-ikä Venäjällä on tällä hetkellä noin 66–68 vuotta. Suomessa vastaava on 79,6 vuotta. Tervemenoa...>>
Mistänäitä käymässä aggressiiviseksi.
Miesten alhainen keski-ikä Venäjällä johtuu viinan kittaamisesta. Sitä ei ole pakko juoda.
Myös Suomessa alkoholin väärinkäyttäjiä.
😊😊😊😊😊Hui kauheeta, ihan aggressiiviseksi olen muuttunut. Eli pelkäätkö että lyön sinua selaimella päähän? Heh hehe hehe hee. Olet sinä huvittava.
Et myöskään ymmärrä että ihmisellä on joku syy siihen että hän juo viinaa. Kuten että elämässä ei ole toivoa. Ei olen mitään mitä tavoitella. Venäjällä kun nuo mahdollisuudet luoda ja toteuttaa tavoitteita ovat hyvin pienet...
Mutta sinähän voit Putinin trolli muuttaa Venäjälle ja perusta sinne vaikka oma yritys. Mene hakemaan pankista lainaa eikä tarvitse maksaa kuin reilut 14 prosentin korkoa. Kyllä sillä takaa firmalle hyvä katteen ja toiminnan. Heh hehe hee...
'
Tai jos oma firma ei kiinnosta, niin voit lähteä sotaan. Tosin siellä voi tulla äitiä nopeasti ikävä. Yli miljoona venäläistä nuorta miestä on saanut tuossa sodassa jo surmansa. Jos ei vastapuoli ammu, niin sen tekee omat upseerit. Ihan Stalinin puna-armeijan mallin mukaan....
- Anonyymi00022
7. Homot on kuvattava positiivisesti.
- Anonyymi00023
Hyvä tuoda esiin.
Pride kiellettävä.☠️🏳️🌈🏳️⚧️🏴☠️👎
Seta tuhottava.☠️🏳️🌈🏳️⚧️🏴☠️👎Koskas tällä palstalla joku suvakki on vaatinut jeesus-marssin kieltoa tai laitauskovaiset tuhoa? Eli tässä tulee taas näkyviin se, kuinka teidän laitauskovien mukaan sanan- ja uskonvapaus kuuluu teille, mutta ei kenellekään muulle.
>>Hui kauheeta, ihan aggressiiviseksi olen muuttunut. Eli pelkäätkö että lyön sinua selaimella päähän? Heh hehe hehe hee. Olet sinä huvittava. >>
En pelkää vaikka tappaisit minut.
Uskon Jeesukseen.
😊😊😊😊😊- Anonyymi00032
Ja Putiniin.
Heh hehe hehe ehehe hee. Että ihan täälläkö joku jakaa tappouhkauksia? Jos sinä välttämättä haluat heittää veivisi ennen aikoja, niin muuta sinne Venäjälle ja ilmoittaudu vapaaehtoiseksi Ukrainan sotaan. Siellä jos ei vihulainen tapa, niin sitten omat upseerit.
- Anonyymi00025
Meno on tuolla näköjään kuin n-liitossa
- Anonyymi00026
Homojen kannattaa tulla uskoon kun samaa riitelyä kuin uskovien touhu, eikä mitään taivaan iloja.
- Anonyymi00027
Hyvä!
- Anonyymi00028
ArtoTTT
"– Aika kovaa toimintaa suvaitsevaisuutta ja yhdenvertaisuutta korostavassa järjestössä. Eikö järjestön sisäinen toiminta kestä päivänvaloa? Suut suppuun kovin sopimuksin, Laiho kirjoittaa. "
https://www.verkkouutiset.fi/a/aika-kovaa-toimintaa-helsinki-priden-sakkolinjaus-herattaa-kummastusta/#323a60ffJa mistäs verkkouutiset sai tämän "uutisen"? No tietysti YLEn sivuilta. Se ei itse sitä keksinyt...
- Anonyymi00029
Joskaan sakko ei välttämättä kestä esivallan tarkastelua.
Jos ei uskovaa tarvitse homojenkaan olla että esivaltaa tottelisi.- Anonyymi00036
Kyllä kestää ja nuo ovat aika tavallisia. AInut mikä tuskin kestää kuinka kauan se voi kestää kun vaihtaa työpaikkaa. Itselläni osa asioista on 5, ja osa 10 vuotta mitä en saa tehdä kun työsuhde loppuu.
>>Ja mistäs verkkouutiset sai tämän "uutisen"? No tietysti YLEn sivuilta. Se ei itse sitä keksinyt...>>
Liittyykö uutisen lähde jotenkin puheenaiheeseen?- Anonyymi00035
Kyllä, Arton mukaan Yle ei ole luotettava media paitsi jos se on samaa mieltä Arton kanssa, milloin se on luotettava media.
Sinä olet viimeinen henkilö kyselemään liittymisestä aloitukseen. Siirrät niin usein maalitolppia että kohta loppuu Siperian vankileireiltä kaadetut puut...
- Anonyymi00033
Samanlaisen sopimuksen joutuu allekirjoittamaan kaikissa työpaikoissa.
Minua enemmän ihmetyttää miten jossain sontakerhossa voi olla työntekijöitä? Eikö tuollainen touhu ole pelkkä harrastus? Miten se voi olla työpaikka? - Anonyymi00034
Jos uskovat ei tottele esivaltaa, miksi homojen pitäisi.
Sakon uhalla voi pyyhkiä kuuluisaa takapuoltaan. - Anonyymi00037
Vain armeijan leivissä joutuu kirjoittamaan vaitinololupauksen.
Eikä siinä mitään sakkoja määrätä.
Esivalta päättää niistä.
Eikä homot niistä välitä jos ei uskovatkaan.- Anonyymi00038
Oletkohan koskaan edes ollut työelämässä, kun näyttää nämä asiat olevan aika vieraita sinulle?
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Oletkohan koskaan edes ollut työelämässä, kun näyttää nämä asiat olevan aika vieraita sinulle?
Oli miten oli, niin ei se työnantaja niitä sakkoja määräile.
Esivalta määräilee ja kun uskovat pyyhkii niillä takapuoltaan, niin voi homot tehdä samoin.
Joten viraton ohje. Ei aiheuta toiminpiteitä. - Anonyymi00043
Anonyymi00039 kirjoitti:
Oli miten oli, niin ei se työnantaja niitä sakkoja määräile.
Esivalta määräilee ja kun uskovat pyyhkii niillä takapuoltaan, niin voi homot tehdä samoin.
Joten viraton ohje. Ei aiheuta toiminpiteitä.Ei se ole mikään sakko, vaan korvaus sopimusrikosta. Sinulle taitaa todellakin olla työelämä aika vierasta.
>>Sinä olet viimeinen henkilö kyselemään liittymisestä aloitukseen. >>
Oliko "viimeinen henkilö" verhottu tappouhkaus?
😊😊😊😊😊Heh hehe hehe hehe hehe hee...eipä ihme että olet Putinin trolli kun et ymmärrä edes suomen kieltä kunnolla...
- Anonyymi00041
Aloitukseen se liittyy ettei työnantaja määräile sakkoja, vaan esivalta.
Mutta mitä väliä jos kansanedustajatkaan eivät kunnioita esivaltaa.- Anonyymi00044
Kyllä voi määrätä sopimusrikkomuksesta. Jos olisit joskus työelämässä asiantuntija tehtävissä, niin nämä ovat ihan normaaleja aisoita. Eikä tuo heidän määritelmä korvauksen määrä ole eds kovinkaan iso. Itsellä se on noin neljä kertaa isompi.
- Anonyymi00045
Voit tästä tutustua tästä asiaan
https://www.minilex.fi/a/sopimussakko-sopimusrikkomus-ja-sakko
- Anonyymi00046
Poikkeavien touhua.
- Anonyymi00047
Varmaan sakko määrätty jos herjaa amerika homoksi.
Muutoinhan laki sallii sen sekä kaikki homoherjat kunhan ei ole vanhaa lääketietteellistä tietoa.- Anonyymi00048
Homota toki.
- Anonyymi00050
Mltä salattavaa niillä on?
- Anonyymi00052
Oikeaan aikaan.
- Anonyymi00053
Kuka enää kehtaa osallistua.
- Anonyymi00054
Hyvä otsikko. 😂
- Anonyymi00055
Kyllä homoherjojen on pakko olla kiellettyjä.
Sanktio tulee jos herjaa amerikan homoja kuten tapana on. - Anonyymi00056
Hyvä Artsi!
- Anonyymi00057
Eikö ne edes häpeä?
- Anonyymi00058
Kyllä täytyy nostaa hattua Wille Rydmannille, kun uskaltaa puuttua tuollaisten diktatooristen järjestöjen rahoitukseen.
- Anonyymi00078
Anonyymi00058 kirjoitti:
Kyllä täytyy nostaa hattua Wille Rydmannille, kun uskaltaa puuttua tuollaisten diktatooristen järjestöjen rahoitukseen.
ArtoTTT
Mediaruoska viuhahti ja **** riensi kumartamaan Setaa ja vakuuttamaan uskollisuutta.
- Anonyymi00059
Onko karvoja?
- Anonyymi00060
Näin on hyvä.
- Anonyymi00062
Tämmöinen suukapula-asia herättää vaan entistä isomman kiinnostuksen. Ja kohta varmaan nähdäänkin joku MOT-ohjelma aiheesta, että tiedetään, mitä siellä oikein pimitetään.
- Anonyymi00063
Hyvä kun paljastuu.
- Anonyymi00065
Oikea aika
- Anonyymi00066
Luulin, että se on karvaton.
- Anonyymi00067
Pride pitäisi kieltää.
- Anonyymi00068
Lopetettava.
- Anonyymi00069
Lopettakaa koko touhu.
- Anonyymi00070
Mitähän ovat peitelleen?
- Anonyymi00071
Erinomaista.
- Anonyymi00072
Mitä salaavat?
- Anonyymi00073
Mitähän sieltä on paljastettu?
- Anonyymi00074
Mitä salaavat?
- Anonyymi00075
Paljon mätää tuossa touhussa.
- Anonyymi00079
ArtoTTT
Tampere kilpailee Hensingin kanssa siitä kumpi enemmän kumartaa Setaa.
"Pirkanmaan hyvinvointialueen ja Tampereen kaupungin viralliset tapahtumakalenterit mainostivat Manse Pride 2026 -tapahtumaa, jonka kuvauksessa luvattiin BDSM-leikkejä, fetisismiä, seksiä ja verileikkejä."
(Suomen uutiset) - Anonyymi00080
Tuollaiste se pride-"rakkaus" siis on.
- Anonyymi00081
ArtoTTT
Tuotahan ne Luterilaisen kirkon piispatkin normalisoi minkä ehtii.
- Anonyymi00082
Mitähän vielä paljastuu….
- Anonyymi00084
Hyvä kun toit esille.
- Anonyymi00085
On.
- Anonyymi00088
Hyvin sanottu.
- Anonyymi00089
Ettäs kehtaavat
- Anonyymi00090
Sairasta on touhu.
- Anonyymi00091
Näyttää ainakin tekopeniksensä.
- Anonyymi00092
Mitä ihmeellistä tuossa on? Monessa yrityksessä, jäårjestössä, erityisesti kattojärjestössä, on vaitiolovelvollisuus tahojen ulkopuolisille. Joissakin vaitolovelvollisuus on elinikäinen toisissa määräaikainen.
- Anonyymi00093
Hyvä nosto.
- Anonyymi00095
Ettei olekaan posliini? 😆
- Anonyymi00096
Samaa touhua kuin evlut kirkossa.
- Anonyymi00097
Saisivat hävetä eikä ylpeillä.
- Anonyymi00098
Hävetköön jos osaavat.
- Anonyymi00099
Siellä ne karvat nyt keekoilee. 😆
- Anonyymi00100UUSI
Onneksi se on nyt ohi vuodeksi
- Anonyymi00101UUSI
Vääryys kukoistaa!
- Anonyymi00102UUSI
Keskisormin puhujia oli vähintään puolet kaarevista.
- Anonyymi00103UUSI
Seta on kuin kommunisti.
- Anonyymi00104UUSI
SETA on myös APARTHEID järjestö.Se kielsi Juutalaisen surakunnan osallistumisen marssille.
- Anonyymi00105UUSI
Anonyymi00104 kirjoitti:
SETA on myös APARTHEID järjestö.Se kielsi Juutalaisen surakunnan osallistumisen marssille.
Miksi valehelet, että olisi ollut menossa?
- Anonyymi00107UUSI
80-luvulla alkanut kulttuurimarksismi ja kommunismin jälkeläinen ja nykyinen woke on kulttuurimarksismin jälkeläinen ja varmaankin viimeinen liike tätä rataa.
- Anonyymi00108UUSI
Anonyymi00105 kirjoitti:
Miksi valehelet, että olisi ollut menossa?
Juutalainen seurakunta on tehnyt asiasta rikosilmoituksen.
- Anonyymi00106UUSI
Helsinki-pride kaikessa röyhkeässä ilkkumisessaan on saanut aikaan valtavan vastalauseiden ja jopa inhon vyöryn aikaan kun esitellään kaikenlaista sellaista mitä normaali ihminen ei ymmärrä. Uskon että priden loppu on nyt alkanut.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466