Helsinki pride näytti karvansa

Anonyymi-ap

Elinikäinen suukapula uusille työntekijöille Helsinki pridessä, sopimuksen rikkomisesta jopa 20 000 korvaukset. Kun Helsinki priden väärinkäytökset viime vuonna paljastuivat, niin nyt tilannetta yritetään korjata tiukalla suukapulalla omille työntekijöille, jottei uusia "vuotoja" tulisi, täytyyhän kulissit suuresta "suvaitsevaisuudesta" pitää.

"Työntekijän pitää kohdella työnantajaa julkisesti positiivisessa valossa, sanoo Priden johtaja"
"Sopimussakko on laadittu ilman ajallista rajoitusta. Se ulottuu siis työntekijän koko loppu-uraan järjestöstä lähdön jälkeen.
– Tämä on aika laaja. Tuomioistuin voisi päätyä siihen, ettei ikuinen salassapitovelvoite ole kohtuullinen, Ala-Mikkula arvioi."
https://yle.fi/a/74-20231234

"Autoritaarista johtamista ja työperäisiä sairastumisia – näin väittävät Helsinki Priden työntekijät
Seitsemän järjestössä työskennelleen mukaan ihmisoikeusjärjestö Helsinki Pridessa valtaa käytetään epäasiallisesti. "
"Lähteet esiintyvät jutussa muunnetuilla nimillä, koska he eivät halua joutua hankalaan asemaan järjestökentällä tai sateenkaariyhteisössä."
https://yle.fi/a/74-20169797

-ArtoTTT-

123

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ei kai se homostelu ole siunauksellista kuin Israelissa.

      Ne Paavalin luettelemat muutkin Jumalan hylkäämien ominaisuudet realisoituvat.

      • Anonyymi00002

        Minkä koet homojen siunaukseksi Israelissa?


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Minkä koet homojen siunaukseksi Israelissa?

        Tällaista se PRIDE:n markkinoima tasa-arvo on!
        Omaa mielipidettä ei saa sanoa, jos se poikkeaa Priden kannasta.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Minkä koet homojen siunaukseksi Israelissa?

        Menee tappamisen kanssa samaan laariin.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Tällaista se PRIDE:n markkinoima tasa-arvo on!
        Omaa mielipidettä ei saa sanoa, jos se poikkeaa Priden kannasta.

        Onko homous uskonto?

        Siinähän pitäisi jätkien tökkiä toisiaan ja naisten hivellellä toistensa suloja.

        Eikä herjata toisiaan kuten uskovat.


      • Anonyymi00002 kirjoitti:

        Minkä koet homojen siunaukseksi Israelissa?

        No ehlä vaikka siten että siellä järjestetään maailman yksi suurimmista pride-kulkueista ynnä että Israelin tämän vuoden euroviisun esittäjä oli homo. Huvittavaa sikäli että kun tieto Israelin euroviisuvoittajan suuntauksesta tuli esille, niin tämän palstan laitauskovaiset lopettivat saman tien maan euroviisukappaleen kehumisen, vaikka ennen sitä kehuivat sen maasta taivaisiin....

        Niin ja sitten vielä se, että myös Jerusalemissa järjestetään pride-kulkue, vaikka itse palstan pääpappi aito-lainen väitti toista. Hän oli ehdottaman varma, että näin ei ole. Mutta sen jälkeen kun hänelle näytettiin youtube-videoita Jerusalemin pride-kulkueesta, niin hän tuttuun tapaan "pakeni paikalta".

        https://www.youtube.com/watch?v=qLq1XBUiTnU


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Tällaista se PRIDE:n markkinoima tasa-arvo on!
        Omaa mielipidettä ei saa sanoa, jos se poikkeaa Priden kannasta.

        Todella outo päätös järjestöltä joka ajaa vapaata-ja suvaitevaista suhtautumista mm. sukupuoliseen suuntautumiseen.
        Mitä salattavaa järjestöllä on - muuta kuin pöhöttynyt organisaatio


      • Anonyymi00083

        Pride heiluttaa Neukkujen lippuja!!


      • Anonyymi00086
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Minkä koet homojen siunaukseksi Israelissa?

        En mitään.


    • Anonyymi00007

      Oletko joku homo kun et muusta koskaan puhu?

    • Ja mikäs taas Arto TTT:ltä unohtuu? No se että tämä - sinänsä tärkeän uutisen - kertoi mikäs muu kuin YLE, joka tällä palstalla on Arto TTT:n ja monen muun laitauskovaisen toimesta leimattu pelkäksi woke- tietotoimistoksi, joka tulisi heti lakkauttaa. No jos se olisi lakkautettu, niin tietäisikö Arto TTT asiasta nyt mitään....

      • Anonyymi00008

        Miten puolustat Setaa?
        Älä aina hyökkää muiden kimppuun!


      • Anonyymi00008 kirjoitti:

        Miten puolustat Setaa?
        Älä aina hyökkää muiden kimppuun!

        Opettele sinä nyt kuule lukemaan. Missä ihmeessä minä tuossa tekstissä puolustan SETAa? Missä minä siinä edes mainitsen koko SETAn? Minä puhun YLEstä, en SETAsta. Meneekö sinulla taas kerran vähän kirjaimet sekaisin....

        PS. On tämä teidän laitauskovien "logiikka" välillä todella huvittavaa...amen....


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Miten puolustat Setaa?
        Älä aina hyökkää muiden kimppuun!

        Skippaa se! Se haluaa aina vain riidellä,


      • Anonyymi00013

        ArtoTTT

        "Uutisen"? Kun käry on käynyt jo ajat sitten, Ylekin joutuu viimein kertomaan totuuden, muissa lähteissä Helsinki priden "ongelmista" ja öykkäröinneistä on puhuttu jo vuosia sitten, tilanne täytyy olla silloin jo todella paha kun jopa Yle joutuu siitä kirjoittamaan.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        ArtoTTT

        "Uutisen"? Kun käry on käynyt jo ajat sitten, Ylekin joutuu viimein kertomaan totuuden, muissa lähteissä Helsinki priden "ongelmista" ja öykkäröinneistä on puhuttu jo vuosia sitten, tilanne täytyy olla silloin jo todella paha kun jopa Yle joutuu siitä kirjoittamaan.

        Ei YLE kerro mitää negatiivista homoista.


      • Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ei YLE kerro mitää negatiivista homoista.

        Mitä negatiivista heistä pitäisi kertoa?


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ei YLE kerro mitää negatiivista homoista.

        Ei tietenkään kun se on homoagendan vastaista.


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        ArtoTTT

        "Uutisen"? Kun käry on käynyt jo ajat sitten, Ylekin joutuu viimein kertomaan totuuden, muissa lähteissä Helsinki priden "ongelmista" ja öykkäröinneistä on puhuttu jo vuosia sitten, tilanne täytyy olla silloin jo todella paha kun jopa Yle joutuu siitä kirjoittamaan.

        Siis tämä tieto, että vaaditaan vaitiololupaus? Sehän tuli nyt vasta esille. Ja jos kerran asia on vanha ja tuttu, niin miksi ihmeessä sitten levität vanhaa uutista täällä reposteltavaksi?

        PS. Miltä tuntuu Arto TTT ampua taas itseään jalkaan? Ja nyt peräti vielä kaksi kertaa.

        PSS. Edelleenkään et ole vastannut siihen, että haluaisitko sinä elää 1920-luvun Suomessa jossa miesten keski-ikä oli 42 vuotta ja joka kymmenes lapsi kuoli ensimmäisen elivuotensa aikana? Mutta jossa pappi saarnasi sinun tahtomaasi vanhaan hyvään malliin kirkossa ja uhkaili ihmisiä kadotuksella.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ei tietenkään kun se on homoagendan vastaista.

        Sitä YLE noudattaa.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        ArtoTTT

        "Uutisen"? Kun käry on käynyt jo ajat sitten, Ylekin joutuu viimein kertomaan totuuden, muissa lähteissä Helsinki priden "ongelmista" ja öykkäröinneistä on puhuttu jo vuosia sitten, tilanne täytyy olla silloin jo todella paha kun jopa Yle joutuu siitä kirjoittamaan.

        Aika harhaista taas. Taidat valehdellskun palstalla ketään muuta enemmän.


      • Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ei tietenkään kun se on homoagendan vastaista.

        Mitä negatiivista homoista pitäisi kertoa? Voisitko sanoa...


      • Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:

        Siis tämä tieto, että vaaditaan vaitiololupaus? Sehän tuli nyt vasta esille. Ja jos kerran asia on vanha ja tuttu, niin miksi ihmeessä sitten levität vanhaa uutista täällä reposteltavaksi?

        PS. Miltä tuntuu Arto TTT ampua taas itseään jalkaan? Ja nyt peräti vielä kaksi kertaa.

        PSS. Edelleenkään et ole vastannut siihen, että haluaisitko sinä elää 1920-luvun Suomessa jossa miesten keski-ikä oli 42 vuotta ja joka kymmenes lapsi kuoli ensimmäisen elivuotensa aikana? Mutta jossa pappi saarnasi sinun tahtomaasi vanhaan hyvään malliin kirkossa ja uhkaili ihmisiä kadotuksella.

        Mihin jäi Arto TTT sun vastaus....?


      • Anonyymi00024
        Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:

        Mihin jäi Arto TTT sun vastaus....?

        ArtoTTTH

        No en minä päivystä täällä, mutta toki tämä viimeinen käänne on uutta, Helsinki priden öykkäröinnistä sinänsä on kyllä tiedetty jo vuosia.


      • Anonyymi00024 kirjoitti:

        ArtoTTTH

        No en minä päivystä täällä, mutta toki tämä viimeinen käänne on uutta, Helsinki priden öykkäröinnistä sinänsä on kyllä tiedetty jo vuosia.

        Niin ja miksi sinä sitten valehtelit tuossa äsken kun väitit että asia on vanha? Ynnä miten sinä saatat luottaa YLEn kaltaiseen valemediaan, joka teidän laitauskovien mukaan suoltaa vain pelkkää roskaa? Miksi tämä nyt ei olekaan roskaa?

        Edelliseen liittyen että kerro nyt edes yksi uutinen Suomesta, joka olisi peräisin KD-lehdestä? Löytyykö? Ei löydy. Kaikki ne teitä miellyttävät uutiset, joita te tänne jaatte ovat lähtöisin teidän kiroamasta valtamediasta.

        PS. Edelleenkään et ole vastannut siihen, että haluaisitko sinä elää 1920-luvun Suomessa jossa miesten keski-ikä oli 42 vuotta ja joka kymmenes lapsi kuoli ensimmäisen elivuotensa aikana? Mutta jossa pappi saarnasi sinun tahtomaasi vanhaan hyvään malliin kirkossa ja uhkaili ihmisiä kadotuksella.


      • Anonyymi00040
        Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:

        Niin ja miksi sinä sitten valehtelit tuossa äsken kun väitit että asia on vanha? Ynnä miten sinä saatat luottaa YLEn kaltaiseen valemediaan, joka teidän laitauskovien mukaan suoltaa vain pelkkää roskaa? Miksi tämä nyt ei olekaan roskaa?

        Edelliseen liittyen että kerro nyt edes yksi uutinen Suomesta, joka olisi peräisin KD-lehdestä? Löytyykö? Ei löydy. Kaikki ne teitä miellyttävät uutiset, joita te tänne jaatte ovat lähtöisin teidän kiroamasta valtamediasta.

        PS. Edelleenkään et ole vastannut siihen, että haluaisitko sinä elää 1920-luvun Suomessa jossa miesten keski-ikä oli 42 vuotta ja joka kymmenes lapsi kuoli ensimmäisen elivuotensa aikana? Mutta jossa pappi saarnasi sinun tahtomaasi vanhaan hyvään malliin kirkossa ja uhkaili ihmisiä kadotuksella.

        ArtoTTT

        Edelleen tämä pitää paikkaansa

        "muissa lähteissä Helsinki priden "ongelmista" ja öykkäröinneistä on puhuttu jo vuosia sitten,"


      • Anonyymi00040 kirjoitti:

        ArtoTTT

        Edelleen tämä pitää paikkaansa

        "muissa lähteissä Helsinki priden "ongelmista" ja öykkäröinneistä on puhuttu jo vuosia sitten,"

        Olet sä kumma kaveri. Kun jäät kiinni ilmiselvästä valehtelusta, niin yrität selittää asian itsellesi parhain päin monen mutkan kautta. Näinkö se jumalasi käskee sinut tekemään? Eikö sua yhtään hävetä tuo jatkuva valehtelu...


    • Anonyymi00009

      Miksi luotat nyt Yleen?

      • Anonyymi00011

        Missä sanoi, että luottaa?


      • Anonyymi00011 kirjoitti:

        Missä sanoi, että luottaa?

        Onko siis tuo pride-uutinen fake-news? Yleisemmin kerro toki se suuri paljastus jonka KD-lehti on tehnyt jostain asiasta, jonka tekin olette täällä noteeranneet. Oleppas hyvä.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Missä sanoi, että luottaa?

        Ei sanonutkaan


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ei sanonutkaan

        Ei todellakaan sanonut.


    • Anonyymi00012

      Johtamismalli on kuin suoraan Pohjois-Koreasta.
      On vain yksi mielipide ja muut ajatukset ovat vääriä ja tuomittavia.

      • Anonyymi00042

        Neuvostoliitto tulee myös mieleen. Onhan Setan ajatteluun vaikuttanut kulttuurimarxilaisuus.


    • >>PS. Miltä tuntuu Arto TTT ampua taas itseään jalkaan? Ja nyt peräti vielä kaksi kertaa.>>

      Ukrainalaisilta sotilailta voi kysyä tätä.

      Niiltä jotka haluaa päästä rintamalta lomalle.

      😊😊😊😊😊

    • >>PSS. Edelleenkään et ole vastannut siihen, että haluaisitko sinä elää 1920-luvun Suomessa jossa miesten keski-ikä oli 42 vuotta>>

      Miten miesten keski-ikä Suomessa liittyy tähän asiaan.

      Tietääkseni kuolleisuus Suomessa on edelleen 100 %.

      😊😊😊😊😊

      • Muuta sinä Putin trolli Venäjälle, niin päästään sinusta aikaisemmin eroon. Siellä kun miesten keskimääräinen eli-ikä Venäjällä on tällä hetkellä noin 66–68 vuotta. Suomessa vastaava on 79,6 vuotta. Tervemenoa...


    • Anonyymi00021

      Kyllä se homous menee aivan pilalle jos siitä tulee uskonto, eikä miehet vain hölmönä töki toisiaan.

      Naisten ainakin pitää pysyä höpötyksistä kaukana ja vain laskea toistensa keho irti.

      Jos siitä tullut Israelissakin uskonto, voi sen homot jättää siunaamatta.

      • Anonyymi00031

        Homous on läpimätä .


    • >>Muuta sinä Putin trolli Venäjälle, niin päästään sinusta aikaisemmin eroon. Siellä kun miesten keskimääräinen eli-ikä Venäjällä on tällä hetkellä noin 66–68 vuotta. Suomessa vastaava on 79,6 vuotta. Tervemenoa...>>

      Mistänäitä käymässä aggressiiviseksi.

      Miesten alhainen keski-ikä Venäjällä johtuu viinan kittaamisesta. Sitä ei ole pakko juoda.

      Myös Suomessa alkoholin väärinkäyttäjiä.

      😊😊😊😊😊

      • Hui kauheeta, ihan aggressiiviseksi olen muuttunut. Eli pelkäätkö että lyön sinua selaimella päähän? Heh hehe hehe hee. Olet sinä huvittava.

        Et myöskään ymmärrä että ihmisellä on joku syy siihen että hän juo viinaa. Kuten että elämässä ei ole toivoa. Ei olen mitään mitä tavoitella. Venäjällä kun nuo mahdollisuudet luoda ja toteuttaa tavoitteita ovat hyvin pienet...

        Mutta sinähän voit Putinin trolli muuttaa Venäjälle ja perusta sinne vaikka oma yritys. Mene hakemaan pankista lainaa eikä tarvitse maksaa kuin reilut 14 prosentin korkoa. Kyllä sillä takaa firmalle hyvä katteen ja toiminnan. Heh hehe hee...
        '
        Tai jos oma firma ei kiinnosta, niin voit lähteä sotaan. Tosin siellä voi tulla äitiä nopeasti ikävä. Yli miljoona venäläistä nuorta miestä on saanut tuossa sodassa jo surmansa. Jos ei vastapuoli ammu, niin sen tekee omat upseerit. Ihan Stalinin puna-armeijan mallin mukaan....


    • Anonyymi00022

      7. Homot on kuvattava positiivisesti.

    • Anonyymi00023

      Hyvä tuoda esiin.

    • Pride kiellettävä.☠️🏳️‍🌈🏳️‍⚧️🏴‍☠️👎
      Seta tuhottava.☠️🏳️‍🌈🏳️‍⚧️🏴‍☠️👎

      • Koskas tällä palstalla joku suvakki on vaatinut jeesus-marssin kieltoa tai laitauskovaiset tuhoa? Eli tässä tulee taas näkyviin se, kuinka teidän laitauskovien mukaan sanan- ja uskonvapaus kuuluu teille, mutta ei kenellekään muulle.


      • PS. Toivottavasti olet trolli...


    • >>Hui kauheeta, ihan aggressiiviseksi olen muuttunut. Eli pelkäätkö että lyön sinua selaimella päähän? Heh hehe hehe hee. Olet sinä huvittava. >>

      En pelkää vaikka tappaisit minut.

      Uskon Jeesukseen.

      😊😊😊😊😊

      • Anonyymi00032

        Ja Putiniin.


      • Heh hehe hehe ehehe hee. Että ihan täälläkö joku jakaa tappouhkauksia? Jos sinä välttämättä haluat heittää veivisi ennen aikoja, niin muuta sinne Venäjälle ja ilmoittaudu vapaaehtoiseksi Ukrainan sotaan. Siellä jos ei vihulainen tapa, niin sitten omat upseerit.


    • Anonyymi00025

      Meno on tuolla näköjään kuin n-liitossa

    • Anonyymi00026

      Homojen kannattaa tulla uskoon kun samaa riitelyä kuin uskovien touhu, eikä mitään taivaan iloja.

    • Anonyymi00027

      Hyvä!

    • Anonyymi00028
      • Ja mistäs verkkouutiset sai tämän "uutisen"? No tietysti YLEn sivuilta. Se ei itse sitä keksinyt...


    • Anonyymi00029

      Joskaan sakko ei välttämättä kestä esivallan tarkastelua.

      Jos ei uskovaa tarvitse homojenkaan olla että esivaltaa tottelisi.

      • Anonyymi00036

        Kyllä kestää ja nuo ovat aika tavallisia. AInut mikä tuskin kestää kuinka kauan se voi kestää kun vaihtaa työpaikkaa. Itselläni osa asioista on 5, ja osa 10 vuotta mitä en saa tehdä kun työsuhde loppuu.


    • >>Ja mistäs verkkouutiset sai tämän "uutisen"? No tietysti YLEn sivuilta. Se ei itse sitä keksinyt...>>

      Liittyykö uutisen lähde jotenkin puheenaiheeseen?

      • Anonyymi00035

        Kyllä, Arton mukaan Yle ei ole luotettava media paitsi jos se on samaa mieltä Arton kanssa, milloin se on luotettava media.


      • Sinä olet viimeinen henkilö kyselemään liittymisestä aloitukseen. Siirrät niin usein maalitolppia että kohta loppuu Siperian vankileireiltä kaadetut puut...


    • Anonyymi00033

      Samanlaisen sopimuksen joutuu allekirjoittamaan kaikissa työpaikoissa.
      Minua enemmän ihmetyttää miten jossain sontakerhossa voi olla työntekijöitä? Eikö tuollainen touhu ole pelkkä harrastus? Miten se voi olla työpaikka?

    • Anonyymi00034

      Jos uskovat ei tottele esivaltaa, miksi homojen pitäisi.

      Sakon uhalla voi pyyhkiä kuuluisaa takapuoltaan.

    • Anonyymi00037

      Vain armeijan leivissä joutuu kirjoittamaan vaitinololupauksen.

      Eikä siinä mitään sakkoja määrätä.

      Esivalta päättää niistä.

      Eikä homot niistä välitä jos ei uskovatkaan.

      • Anonyymi00038

        Oletkohan koskaan edes ollut työelämässä, kun näyttää nämä asiat olevan aika vieraita sinulle?


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Oletkohan koskaan edes ollut työelämässä, kun näyttää nämä asiat olevan aika vieraita sinulle?

        Oli miten oli, niin ei se työnantaja niitä sakkoja määräile.

        Esivalta määräilee ja kun uskovat pyyhkii niillä takapuoltaan, niin voi homot tehdä samoin.

        Joten viraton ohje. Ei aiheuta toiminpiteitä.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Oli miten oli, niin ei se työnantaja niitä sakkoja määräile.

        Esivalta määräilee ja kun uskovat pyyhkii niillä takapuoltaan, niin voi homot tehdä samoin.

        Joten viraton ohje. Ei aiheuta toiminpiteitä.

        Ei se ole mikään sakko, vaan korvaus sopimusrikosta. Sinulle taitaa todellakin olla työelämä aika vierasta.


    • >>Sinä olet viimeinen henkilö kyselemään liittymisestä aloitukseen. >>

      Oliko "viimeinen henkilö" verhottu tappouhkaus?

      😊😊😊😊😊

      • Heh hehe hehe hehe hehe hee...eipä ihme että olet Putinin trolli kun et ymmärrä edes suomen kieltä kunnolla...


    • Anonyymi00041

      Aloitukseen se liittyy ettei työnantaja määräile sakkoja, vaan esivalta.

      Mutta mitä väliä jos kansanedustajatkaan eivät kunnioita esivaltaa.

      • Anonyymi00044

        Kyllä voi määrätä sopimusrikkomuksesta. Jos olisit joskus työelämässä asiantuntija tehtävissä, niin nämä ovat ihan normaaleja aisoita. Eikä tuo heidän määritelmä korvauksen määrä ole eds kovinkaan iso. Itsellä se on noin neljä kertaa isompi.


      • Anonyymi00045

    • Anonyymi00046

      Poikkeavien touhua.

    • Anonyymi00047

      Varmaan sakko määrätty jos herjaa amerika homoksi.

      Muutoinhan laki sallii sen sekä kaikki homoherjat kunhan ei ole vanhaa lääketietteellistä tietoa.

      • Anonyymi00048

        Homota toki.


    • Anonyymi00050

      Mltä salattavaa niillä on?

    • Anonyymi00052

      Oikeaan aikaan.

    • Anonyymi00053

      Kuka enää kehtaa osallistua.

    • Anonyymi00054

      Hyvä otsikko. 😂

    • Anonyymi00055

      Kyllä homoherjojen on pakko olla kiellettyjä.

      Sanktio tulee jos herjaa amerikan homoja kuten tapana on.

    • Anonyymi00056

      Hyvä Artsi!

    • Anonyymi00057

      Eikö ne edes häpeä?

      • Anonyymi00058

        Kyllä täytyy nostaa hattua Wille Rydmannille, kun uskaltaa puuttua tuollaisten diktatooristen järjestöjen rahoitukseen.


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Kyllä täytyy nostaa hattua Wille Rydmannille, kun uskaltaa puuttua tuollaisten diktatooristen järjestöjen rahoitukseen.

        ArtoTTT

        Mediaruoska viuhahti ja **** riensi kumartamaan Setaa ja vakuuttamaan uskollisuutta.


    • Anonyymi00059

      Onko karvoja?

    • Anonyymi00060

      Näin on hyvä.

    • Anonyymi00062

      Tämmöinen suukapula-asia herättää vaan entistä isomman kiinnostuksen. Ja kohta varmaan nähdäänkin joku MOT-ohjelma aiheesta, että tiedetään, mitä siellä oikein pimitetään.

    • Anonyymi00063

      Hyvä kun paljastuu.

    • Anonyymi00065

      Oikea aika

    • Anonyymi00066

      Luulin, että se on karvaton.

    • Anonyymi00067

      Pride pitäisi kieltää.

    • Anonyymi00068

      Lopetettava.

    • Anonyymi00069

      Lopettakaa koko touhu.

    • Anonyymi00070

      Mitähän ovat peitelleen?

    • Anonyymi00071

      Erinomaista.

    • Anonyymi00072

      Mitä salaavat?

    • Anonyymi00073

      Mitähän sieltä on paljastettu?

    • Anonyymi00074

      Mitä salaavat?

    • Anonyymi00075

      Paljon mätää tuossa touhussa.

    • Anonyymi00079

      ArtoTTT

      Tampere kilpailee Hensingin kanssa siitä kumpi enemmän kumartaa Setaa.

      "Pirkanmaan hyvinvointialueen ja Tampereen kaupungin viralliset tapahtumakalenterit mainostivat Manse Pride 2026 -tapahtumaa, jonka kuvauksessa luvattiin BDSM-leikkejä, fetisismiä, seksiä ja verileikkejä."
      (Suomen uutiset)

    • Anonyymi00080

      Tuollaiste se pride-"rakkaus" siis on.

      • Anonyymi00081

        ArtoTTT

        Tuotahan ne Luterilaisen kirkon piispatkin normalisoi minkä ehtii.


    • Anonyymi00082

      Mitähän vielä paljastuu….

    • Anonyymi00084

      Hyvä kun toit esille.

      • Anonyymi00085

        On.


    • Anonyymi00088

      Hyvin sanottu.

    • Anonyymi00089

      Ettäs kehtaavat

    • Anonyymi00090

      Sairasta on touhu.

    • Anonyymi00091

      Näyttää ainakin tekopeniksensä.

    • Anonyymi00092

      Mitä ihmeellistä tuossa on? Monessa yrityksessä, jäårjestössä, erityisesti kattojärjestössä, on vaitiolovelvollisuus tahojen ulkopuolisille. Joissakin vaitolovelvollisuus on elinikäinen toisissa määräaikainen.

    • Anonyymi00093

      Hyvä nosto.

    • Anonyymi00095

      Ettei olekaan posliini? 😆

    • Anonyymi00096

      Samaa touhua kuin evlut kirkossa.

    • Anonyymi00097

      Saisivat hävetä eikä ylpeillä.

    • Anonyymi00098

      Hävetköön jos osaavat.

    • Anonyymi00099

      Siellä ne karvat nyt keekoilee. 😆

    • Anonyymi00100
      UUSI

      Onneksi se on nyt ohi vuodeksi

    • Anonyymi00101
      UUSI

      Vääryys kukoistaa!

    • Anonyymi00102
      UUSI

      Keskisormin puhujia oli vähintään puolet kaarevista.

    • Anonyymi00103
      UUSI

      Seta on kuin kommunisti.

      • Anonyymi00104
        UUSI

        SETA on myös APARTHEID järjestö.Se kielsi Juutalaisen surakunnan osallistumisen marssille.


      • Anonyymi00105
        UUSI
        Anonyymi00104 kirjoitti:

        SETA on myös APARTHEID järjestö.Se kielsi Juutalaisen surakunnan osallistumisen marssille.

        Miksi valehelet, että olisi ollut menossa?


      • Anonyymi00107
        UUSI

        80-luvulla alkanut kulttuurimarksismi ja kommunismin jälkeläinen ja nykyinen woke on kulttuurimarksismin jälkeläinen ja varmaankin viimeinen liike tätä rataa.


      • Anonyymi00108
        UUSI
        Anonyymi00105 kirjoitti:

        Miksi valehelet, että olisi ollut menossa?

        Juutalainen seurakunta on tehnyt asiasta rikosilmoituksen.


    • Anonyymi00106
      UUSI

      Helsinki-pride kaikessa röyhkeässä ilkkumisessaan on saanut aikaan valtavan vastalauseiden ja jopa inhon vyöryn aikaan kun esitellään kaikenlaista sellaista mitä normaali ihminen ei ymmärrä. Uskon että priden loppu on nyt alkanut.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe