Pohjois korea, näin kirjoittaa WSJ, oli hauska nähdä miten täälläkin aletaan huomaamaan mutta ei se ainakaan minulle mikään yllätys ollut vaan ihan loogista että pohjois korea on nousussa. Toiset natossa toiset kehittymässä.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Hyvä että venäjämieliset aina muistuttavat millaista haliintoa he tänne Suomeen haluavat.
Tiltujen ihanne on diktatuuri. Mitä verisempi, sen parempi. On kyllä outoa, että Suomestakin tuollaisille löytyy kannatusta.
- Anonyymi00002
moloch_horridus kirjoitti:
Tiltujen ihanne on diktatuuri. Mitä verisempi, sen parempi. On kyllä outoa, että Suomestakin tuollaisille löytyy kannatusta.
Meillä on EU-diktatuuri.
Miesoletettu ja naisoletettu ja muut sukupuolet päälle.....ja sateenkaarilippu Ukrainan lipun rinnalla. Anonyymi00002 kirjoitti:
Meillä on EU-diktatuuri.
Miesoletettu ja naisoletettu ja muut sukupuolet päälle.....ja sateenkaarilippu Ukrainan lipun rinnalla.LOL. EU-maat ovat demokratioita sinun harhaisista luuloistasi huolimatta.
- Anonyymi00003
moloch_horridus kirjoitti:
LOL. EU-maat ovat demokratioita sinun harhaisista luuloistasi huolimatta.
Miten voi olla demokratia, kun hehkutetaan useampia sukupuolia kuin kaksi?
Miksi liehutetaan sateenkaarilippua ja Ukrainan lippua rinnakkain...sekö on demokratian huippuako?
Ukraina on fasistinen diktatuuri, Anonyymi00003 kirjoitti:
Miten voi olla demokratia, kun hehkutetaan useampia sukupuolia kuin kaksi?
Miksi liehutetaan sateenkaarilippua ja Ukrainan lippua rinnakkain...sekö on demokratian huippuako?
Ukraina on fasistinen diktatuuri,Hevonpaskaa, tiltu. Venäjä itse on se natsi-Saksan kaltainen fasistinen ja imperialistinen diktatuuri, joka hyökkäilee naapurimaihinsa.
- Anonyymi00005
Pohjoiskorean BKT:n nousu tapahtui vain soltilasviennin "yllättävästä pompsahtamisesta"
Ei sen talous ole kasvanut muuten mihinkään eli seilaa edelleen vaatimattomissa luvuissa.
Hetkellinen pyrähdys joka taitaa aiheuttaa enemmän haittaa koska E-Korea miettii jatkaako humanitääristä apua ja mitenkä paljon....- Anonyymi00006
Tiltutkin haukkuu täällä Suomea ja käy silti Kelan luukulla avut noukkimassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1661815Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541330Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset221975- 71887
- 55806
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757- 46755
- 89721
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200667Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”149623