..lauantaina ja sunnuntain välisenä yönä kun haahuilin yökerhosta kaverille.. tai luulen että se oli yökerho.. yhtälailla hauskaa oli..
tuli kiirus lähtee silloin lauantaina.. maalaus kelpasi vaikken itse ollut aivan tyytyväinen.. rahaa tuli enemmän kuin piti.. toivottavsti oikealle tilille..
nauroin partaani
10
507
Vastaukset
- quistis
parta??? Vau....Karvaset on tosiiii..sellasia....NAMEJA:o))))))))))
- porumies
nyt sentään parta kasvaa ja rehottaa. sellanen takalan petrin näköinen...
- quistis
pervokki kirjoitti:
..kesäpartani.. oonhan siitä täällä lauantainakin maininnut.. vai nameja?
Maininnu...? En varmasti osaa sit lukea:o( Ai niin ne herneet oli hukassa..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..kesäpartani.. oonhan siitä täällä lauantainakin maininnut.. vai nameja?
muistan kun sitä porukalla pohdittiin että millanen sen pitäs olla, sun kesäparran:)
eijarina kirjoitti:
muistan kun sitä porukalla pohdittiin että millanen sen pitäs olla, sun kesäparran:)
..saada siitä nikki sixx-tyylisen parran..
quistis kirjoitti:
Maininnu...? En varmasti osaa sit lukea:o( Ai niin ne herneet oli hukassa..
..ne sitten tosissaan oli hukassa.. ne aivosi.. hmm.. miten aivot voivat kadota?? ei ymmärrä.. itseltäni on tippunut vain ruuveja mutta aivot on tiukasti pääkallon sisällä..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..ne sitten tosissaan oli hukassa.. ne aivosi.. hmm.. miten aivot voivat kadota?? ei ymmärrä.. itseltäni on tippunut vain ruuveja mutta aivot on tiukasti pääkallon sisällä..
kaikki mahdollista..Mulle ainakin..:o(
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..saada siitä nikki sixx-tyylisen parran..
mä sit vartoon edelleen sitä kuvaa millanen se sit on?! Aikas vaikeeta kuvitella gallerian pallopäälle.
eijarina kirjoitti:
mä sit vartoon edelleen sitä kuvaa millanen se sit on?! Aikas vaikeeta kuvitella gallerian pallopäälle.
..partani kiinnostaa.. en tiedä.. ehkä ajan sen pois..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684531Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004028- 523542
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul362832Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262593Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa602502- 462384
- 391927
- 471908
- 301656