..lauantaina ja sunnuntain välisenä yönä kun haahuilin yökerhosta kaverille.. tai luulen että se oli yökerho.. yhtälailla hauskaa oli..
tuli kiirus lähtee silloin lauantaina.. maalaus kelpasi vaikken itse ollut aivan tyytyväinen.. rahaa tuli enemmän kuin piti.. toivottavsti oikealle tilille..
nauroin partaani
10
521
Vastaukset
- quistis
parta??? Vau....Karvaset on tosiiii..sellasia....NAMEJA:o))))))))))
- porumies
nyt sentään parta kasvaa ja rehottaa. sellanen takalan petrin näköinen...
- quistis
pervokki kirjoitti:
..kesäpartani.. oonhan siitä täällä lauantainakin maininnut.. vai nameja?
Maininnu...? En varmasti osaa sit lukea:o( Ai niin ne herneet oli hukassa..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..kesäpartani.. oonhan siitä täällä lauantainakin maininnut.. vai nameja?
muistan kun sitä porukalla pohdittiin että millanen sen pitäs olla, sun kesäparran:)
eijarina kirjoitti:
muistan kun sitä porukalla pohdittiin että millanen sen pitäs olla, sun kesäparran:)
..saada siitä nikki sixx-tyylisen parran..
quistis kirjoitti:
Maininnu...? En varmasti osaa sit lukea:o( Ai niin ne herneet oli hukassa..
..ne sitten tosissaan oli hukassa.. ne aivosi.. hmm.. miten aivot voivat kadota?? ei ymmärrä.. itseltäni on tippunut vain ruuveja mutta aivot on tiukasti pääkallon sisällä..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..ne sitten tosissaan oli hukassa.. ne aivosi.. hmm.. miten aivot voivat kadota?? ei ymmärrä.. itseltäni on tippunut vain ruuveja mutta aivot on tiukasti pääkallon sisällä..
kaikki mahdollista..Mulle ainakin..:o(
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..saada siitä nikki sixx-tyylisen parran..
mä sit vartoon edelleen sitä kuvaa millanen se sit on?! Aikas vaikeeta kuvitella gallerian pallopäälle.
eijarina kirjoitti:
mä sit vartoon edelleen sitä kuvaa millanen se sit on?! Aikas vaikeeta kuvitella gallerian pallopäälle.
..partani kiinnostaa.. en tiedä.. ehkä ajan sen pois..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1062493- 2272017
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1781805- 411486
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1041366- 1221138
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo278879Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli64798Vanhemmassa miehessä
on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo6175190kW kulutus
Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit182728