..lauantaina ja sunnuntain välisenä yönä kun haahuilin yökerhosta kaverille.. tai luulen että se oli yökerho.. yhtälailla hauskaa oli..
tuli kiirus lähtee silloin lauantaina.. maalaus kelpasi vaikken itse ollut aivan tyytyväinen.. rahaa tuli enemmän kuin piti.. toivottavsti oikealle tilille..
nauroin partaani
10
535
Vastaukset
- quistis
parta??? Vau....Karvaset on tosiiii..sellasia....NAMEJA:o))))))))))
- porumies
nyt sentään parta kasvaa ja rehottaa. sellanen takalan petrin näköinen...
- quistis
pervokki kirjoitti:
..kesäpartani.. oonhan siitä täällä lauantainakin maininnut.. vai nameja?
Maininnu...? En varmasti osaa sit lukea:o( Ai niin ne herneet oli hukassa..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..kesäpartani.. oonhan siitä täällä lauantainakin maininnut.. vai nameja?
muistan kun sitä porukalla pohdittiin että millanen sen pitäs olla, sun kesäparran:)
eijarina kirjoitti:
muistan kun sitä porukalla pohdittiin että millanen sen pitäs olla, sun kesäparran:)
..saada siitä nikki sixx-tyylisen parran..
quistis kirjoitti:
Maininnu...? En varmasti osaa sit lukea:o( Ai niin ne herneet oli hukassa..
..ne sitten tosissaan oli hukassa.. ne aivosi.. hmm.. miten aivot voivat kadota?? ei ymmärrä.. itseltäni on tippunut vain ruuveja mutta aivot on tiukasti pääkallon sisällä..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..ne sitten tosissaan oli hukassa.. ne aivosi.. hmm.. miten aivot voivat kadota?? ei ymmärrä.. itseltäni on tippunut vain ruuveja mutta aivot on tiukasti pääkallon sisällä..
kaikki mahdollista..Mulle ainakin..:o(
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..saada siitä nikki sixx-tyylisen parran..
mä sit vartoon edelleen sitä kuvaa millanen se sit on?! Aikas vaikeeta kuvitella gallerian pallopäälle.
eijarina kirjoitti:
mä sit vartoon edelleen sitä kuvaa millanen se sit on?! Aikas vaikeeta kuvitella gallerian pallopäälle.
..partani kiinnostaa.. en tiedä.. ehkä ajan sen pois..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416
