Hajosi VIIATIN startin pyörijä ABC Öllölän pysäköintialueelle. Mutta ei hätää - edellisen määräaikaisen huollon kylkiäisenä tuli ROAD SERVISE ja nyt tiepalvelun poika uusii starttia vesisateessa. Hyvällä lykyllä pääsee KOTKAAN MITTUMAARIKSI. Ei herätä ELNAKKI luottamusta.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Mulla sökähti Korsossa viiatin laturi, ei ollut paikallisessa kaupassa viiatin laturia niin ostin sitten startin.
- Anonyymi00004
Viisas teko🤣
- Anonyymi00003
3600 km likavemärin hana jäätyi umpeen Petosen ABCllä Öllölässä
Palstatarkailija Kuopiosta- Anonyymi00005
Olitko juhannusreissussa tuolloin?
- Anonyymi00006
Onko Öllölässä juhannuskokko
- Anonyymi00007
Meikällä alkoi kampiakselin päässä oleva kytkimenvauhtipyörä täristämään Kotkan ja Miehikkälän puolivälissä, tilasin ensihätään Fordilta uuden kaasupolkimen , jos vaikka vika löytyis siitä potikasta ?
- Anonyymi00008
meni käpy lamda anturin väliin kun olin puskaparkissa otin pois
- Anonyymi00009
Lappeenrannassa teetättämästäni iloluukusta vääntyi sarana Urontien levähdysalueella.
- Anonyymi00010
No nyt Kuopion puliukko taas retkahtanut viinaan.
- Anonyymi00011
Ei taida tänään onnistua pakoputken kannatinkumilenkkien vaihto vaikka makaisi koko päivän Elnakin alla.
- Anonyymi00012
Kumpiko saa sääliä enemmän elnakin omistaja vai rimorin omistaja?
- Anonyymi00014
Se jonka Rimori tai Elnakki on Ransitin rungolla.
- Anonyymi00013
Pullon korkki putosi portapottaan.
- Anonyymi00015
ei haittaa , pulloni on jo tyhjä.
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi00016
Votkoo ja kolloo ,
Tarkkailija- Anonyymi00017
Tuurissa humalassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1561441Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58658- 39604
- 48603
- 52562
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29542