Trump välitti Putinille viestin Ukrainan sodasta
Interfaxin mukaan Vladimir Putin ja Yhdysvaltain presidentti Donald Trump puhuivat yhdessä myös Ukrainan sodasta. Putinin neuvonantaja Juri Ushakovin mukaan Trump toivoi jälleen sotatoimien päättyvän Ukrainassa.
– Trump sanoi, että jos sota saadaan päätökseen mahdollisimman nopeasti, se avaa näkymiä aidosti uudenlaisen Yhdysvaltojen ja Venäjän välisen suhteen rakentamiselle, Ushakov kertoi.
Ushakovin mukaan Trump kertoi olevansa valmis auttamaan sodan päättämisessä ja käyttämään vaikutusvaltaansa sekä eurooppalaisiin liittolaisiin että Ukrainaan sodan lopettamiseksi. Trump tapaa heitä ensi viikolla alkavassa G7-maiden kokouksessa Ranskassa.
Putin puolestaan kertoi Ushakovin mukaan, etteivät Ukrainan iskut Venäjän alueelle muuta sodan kulkua. Hän myös syytti Euroopan maita ja Ukrainan johtoa sodan pitkittämisestä.
Uutistoimisto Reutersin mukaan Trump ilmoitti puhelussa Putinille, että hänen erityislähettiläänsä Steve Witkoff ja vävynsä Jared Kushner vierailisivat Venäjällä lähiaikoina.
Putin soitti Trumpille Trump liikuttui
9
123
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Trump on rauhan asialla.
- Anonyymi00004
Vitsi vitsi!
- Anonyymi00006
Heheheee... Makeat naurut tuli tuosta vitsistä.
- Anonyymi00002
Trump oli Ušakovin mukaan korostanut myös sitä, että Ukrainan sodan nopea päätös avaisi myös mahdollisuuksia Venäjän ja Yhdysvaltain kahdenvälisten suhteiden kehittämiseen.
Putin taas onnitteli Trumpia tämän 80-vuotissyntymäpäivän johdosta ja ylisti Yhdysvaltain ensimmäisen naisen Melania Trumpin panosta ”ukrainalaisten ja venäläisten perheiden yhdistämisessä”.
Melania Trump lähetti miehensä kautta Putinille kirjeen viime elokuussa, kun presidentit tapasivat Alaskan Anchoragessa. Siinä ensimmäinen nainen vetosi Putiniin Venäjälle vietyjen ukrainalaislasten palauttamisen puolesta.
Lue myösMelania Trump lähetti kirjeen Putinille – Näin siinä lukee
Ušakovin mukaan Trump välitti puhelussa myös kiitokset vaimoltaan Venäjän presidentille. - Anonyymi00003
Yhdysvallat rahoitti biolaboratorioita ympäri maailmaa - Tulsi Gabbard
https://www.youtube.com/watch?v=gFc3oqQIJDw
Sattumoisin tämä on se sama asia mitä venäläiset ovat väittäneet ja kuitattiin "ryssän propagandana" täällä meillä Suomessa- Anonyymi00005
Torvi ei pysty lopettamaan aloittamaansa Iran sotaa!
Torvi on myös tollo. - Anonyymi00009
Magahörhö Tulsi Gabbard heittelee putinnarratiivia mustamaalataksene Ukrainaa ja demokraattipuoluetta.
- Anonyymi00007
Putin tarkoitti, että lännen on lisättävä tukeaan Ukrainalle, jotta hänen olisi kunniakkaampaa lopettaa agressionsa. Omituinen toive,mutta Putinin luonteenlaadulle tyypillinen.
- Anonyymi00008
Ei viddu, pian tuo älykääpiö on taas auttamassa myrkkykalsarikääpiötä Ukrainan rauhaanpakottamisessa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546