Ruotsin ja Norjan levähdyspaikat

Anonyymi-ap

Oletteko miettinyt miksi ei Suomessa ole samanlaisia pysähdyspaikoja mm. karavaanareille?
Ilmaisia, joista saa vettä, voi tyhjentää kemssan jne.
Ruotsissa ja Norjassa nämä paikat tosi siistejä, ei näy esim. kuminpolttojälkiä asfaltissa, ei juurikaan roskis, rakennukset pysyneet siistinä ja ehjinä. Miksi näin?
Suomessa ei edes pelkkä huussi pysy siistinä ja ehjänä, roskikset täyttyvät sohvatyynyistä lähtien ja roskiksien viereen tuodaan ties mitä romua.
Kyllä täytyy todeta että Suomi on todella outo Eurooppalainen maa?
Ihmiset on "sikoja" (sorry siat), välinpitämättömiä, en jaksa uskoa että vanhemmat ihmiset sotkee ja rikkoo eli jäljelle jää nuoret ja hieman vanhemmat ehkä 25-40v.
Ovatko he niitä vapaan kasvatuksen hedelmiä? Tämä vapaa kasvatus hän tais alkaa -90 luvun alkupuolella.

13

175

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Täällä on hommat menneet ryssän touhuiksi. Mistään ei välitetä mitään.
      Liikennekin muuuttunut täysin minä, minä ensin toiminnaksi. Kaikki joustavuus ja järkevä toiminta on lähes kadonnut. Lieko koronan sairastaminen sekoittanut ihmisten päät.

• Anonyymi00002

Koita, jos melatoniinilla saisit vähän unta...?

• Anonyymi00003

Oli se jo ennen koronaa sama meno.

• Anonyymi00004

Liekö edes Venäjällä niin hullusti asiat että rikotaan ja sotketaan kaikki.
        Käsittämätöntä. Minä veikkaan yhdeksi syyksi vapaata kasvatusta ja toinen syy voisi olla lievät rangaistukset. Kiinni jos jää niin olemattomat tuomiot.

• Anonyymi00005

Suomalaisissa on liikaa venäläistä verta ja siellä toimitaan juuri noin, että kaikki paikat paskotaan ja rikotaan. Vanhemmat kuin ovat meillä niin laiskoja ja onnettomia, etteivät tajua että heidän kuuluu kasvattaa lapsiaan yhteiskuntakelpoiseksi. Nyt vanhemmat ulkoistavat omat velvollisuutensa tarhaan ja kouluun ja sitten kun hoitajat tai opettajat kertovat lapsen hölmöilystä ja tuhosata, niin he alkavat vain puolustamaan kakaroitaan, eivätkä usko millainen terroristi pieni kullannuppu voi olla. Siitä se sitten lähtee ja jatkuu aikuisuuteen ja toimintaa elämässä.

• Anonyymi00006

Hävettää olla suomalainen ja *ituttaa kun on syntynyt Suomeen.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hävettää olla suomalainen ja *ituttaa kun on syntynyt Suomeen.

Maahanmuuttajana jossain muualla olisi varmaan parempi olla eikä tarvis hävetä. Tervemenoa.

• Anonyymi00007

Turisteille Suomi Euroopan takapiha jossa tunkio.

• Anonyymi00008

Savolaiset ovat outoja ihmisiä.

• Anonyymi00009

Sen verran outoja että Suomen kansa on äänestänyt savolaiset Suomen mukavimmiksi ihmisiksi.

• Anonyymi00010

Ei nää rikkovat ja sotkijat ajattele sitä että joskus hekin voivat olla karavaanareita, matkustaa matkailuautolla ja mukana vaimo, lapsi ehkä kaksikin...koira.
      Sitten kirotaan kun ei ole huusseja eikä vesipistettä eikä mitään muutakaan.

• Anonyymi00012

Tervetuloa Vappuna Helsinkiin, ylioppilaat nuorista vanhoihin jättää koko Stadin täyteen sotkuun:)

Mitä taas matkailuautoiluun tulee, niin Suomessa vesi maksaa n 6 € /m3 ja kaikkea ei voi maksattaa muilla veronmaksajlla.
      Toki kyllä niitä vapaita vesipisteitä on , pitää vaan tietää. Levähdyspaikkoja meillä on aivan riittämiin Matkailuautoille jopa palveluiden kera.

Suomessa sentään voi ajaa pakollisilla autoiluun kohdistuvilla veroilla lähes kaikilla teillä.
      Keski Euroopassa Tiemaksut/ Siltamaksut/Laivamaksut (Lossit) lähes kaikkialla ja niihin menee rahaa kuin polttoaineisiin!!!!!!!!!

• Anonyymi00013

No entäs Suomen tiet? Ei näytä sille että verot mitkä tiestöä varten kerätään kohdistuisi nimenomaan teiden kunnossapitoon!
        Mitä noihin levähdyspaikkoihin tulee niin ei niitä juurikaan ole sellaisia kuten on mm. Norjassa.
        Suomessa teiden P-paikat on kustajapaskaa täynnä sekä roskis.
        Teiden varret roskia täynnä lähes kaikkialla. Ruotsissa ja Norjassa ei roskia näy teiden varsilla. Suomi on villiapinoiden planeetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1632
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      842
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      618
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      131
      594
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      68
      536
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    Aihe