Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,
se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
Psalmi 91:1 ja 2
TURVA JUMALASSA
11
76
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
” Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.”
Psalmi 91:3- Anonyymi00002
Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
Oliko ne kaikki talvi ja jatkosodasta hengissä selvinneet uskovaisia?
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onko jumalasi siis roittalintu?
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jälleen katteettomia lupauksia!
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oliko ne kaikki talvi ja jatkosodasta hengissä selvinneet uskovaisia?
Kysymyksen voisi asettaa paremminkin niin, että kuoliko niissä sodissa yhtään uskovaista, tai joutuiko sotavangiksi.
- Anonyymi00008
Jumala ompi linnamme ja Jeesus vanginvartiamme.
Pelastu sinäkin uskonnolta oikeaan elämään! - Anonyymi00010
Aamen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392391
- 51877
- 59814
Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää224671Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81597Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t47596T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin7579- 47567
- 47558
- 64550