Kuinka mones hyökkäys 9 vuoden aikana ? On heillä tuska kunta nurin ja kaikki heidän kepujen syytä loisilla ryyditettynä.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Juuri näin.
- Anonyymi00002
Ihmiset ovat näköjään opetelleet käyttämään tekoälyä ja kirjoittaneet sinne oliko veljesten toilailuista enemmän hyötyä vai haittaa Ähtärin veronmaksajille 👏 Sen siitä saa kun on tyhmä, ei auta selittelyt ja vollottamiset netissä
- Anonyymi00003
Nyt Keput hakee lohtua jo Tekoälyltäkin voi helevettiläinen sentään, HUUTO NAURUA JA KOVAA !
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nyt Keput hakee lohtua jo Tekoälyltäkin voi helevettiläinen sentään, HUUTO NAURUA JA KOVAA !
Suorastaan HULLUN NAURUA.
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei tule tollosta viisasta vaikka kuinka itseään kehuisi
- Anonyymi00004
Ähtärin eläinpuiston panda-hankkeen kaatoi yltiöpäinen taloudellinen riskinotto, ylioptimistiset kävijäodotukset ja raskaat ylläpitokustannukset, jotka johtivat lopulta Ähtärin eläinpuiston hakeutumiseen konkurssiin ja pandojen palauttamiseen Kiinaan.
- Anonyymi00006
Ylitiöpäinä toimivat mm. Savolan Mikko & appiukko ja pandaproffa ja kaupungin ex johtaja. Oli niistä muitakin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ylitiöpäinä toimivat mm. Savolan Mikko & appiukko ja pandaproffa ja kaupungin ex johtaja. Oli niistä muitakin.
Kaikki kylläkin alkoi MiniSuomesta. Ketkäs olivatkaan sen fiaskon arkkitehtejä?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kaupunginhallitus antoi ex-kaupunginjohtajalle palkankorotuksen pyytämättä. Voiko selvemmin sanoa, että hyvää työtä, jatka samaan malliin. Niin jatkoikin, kunnes karahti kiville koko kaupunki. Eikö kh. ymmärtänyt, että jossakin fuskataan, vaikka Seppo kertoi.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kaupunginhallitus antoi ex-kaupunginjohtajalle palkankorotuksen pyytämättä. Voiko selvemmin sanoa, että hyvää työtä, jatka samaan malliin. Niin jatkoikin, kunnes karahti kiville koko kaupunki. Eikö kh. ymmärtänyt, että jossakin fuskataan, vaikka Seppo kertoi.
Joku pölvästi tehtailee jatkuvasti näitä ääliöavauksia.
- Anonyymi00011
Kepulaiset ovat saaneet oppia siltä kepun siideriläskiltä, joka pilasi valtakunnallisen soten ja pakeni vastuutaan.
- Anonyymi00012
Kyllä apulaissheriffi kirjoittaa ihmisistä sitten kauniisti.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä apulaissheriffi kirjoittaa ihmisistä sitten kauniisti.
Ei noista kepulaisten touhuista kovin nätisti voi kirjoittaa, ellei valehtele.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei noista kepulaisten touhuista kovin nätisti voi kirjoittaa, ellei valehtele.
Silloin kannattaa olla kirjoittamatta. Antaa itsestään fiksumman kuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa401066Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83877- 164867
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105824Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29765Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒195688Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40653- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118553Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12515On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as6510- 39485
- 57475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 73461
- 55457