Säästää bensa kuluissa jotakin mutta vakuutusmaksut nousivat huomattavasti
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
On se vaan hauska juttu että näitä aina sattuu tutuille, naapureille ynnä muille serkun kummin kaimoille.
- Anonyymi00002
Niin ette.te kauppiaat sitä kerro enne kauppoja kellekään kaikki salataan kiinnostaa vaan asukkaan rahat
Rehellinen kauppias on saatuolento- Anonyymi00003
Oletko hieman yksinkertainen?
Mistä se kauppias voi tietää paljonko jonkun yksittäisen henkilön vakuutukset maksavat, eikä se asia edes kauppiaalle itse asiassa kuulu. - Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mistä se kauppias voi tietää paljonko jonkun yksittäisen henkilön vakuutukset maksavat, eikä se asia edes kauppiaalle itse asiassa kuulu.Juuri näin. Jokainen voi ihan itse selvittää auton kustanukset.
Eihän kukaan nyhvelöle ruokaakaan pureskele valmiiksi. - Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mistä se kauppias voi tietää paljonko jonkun yksittäisen henkilön vakuutukset maksavat, eikä se asia edes kauppiaalle itse asiassa kuulu.Mistä.se kauppias mitään tietää kun silläkään ei,sähköauto
Yritti mullekin myydä,Toyotalla sähköauto mutta ei osannut kertoo mitään autosta ,ja sanoin että,hänelläkään ei ole käytössä, sellaista - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mistä.se kauppias mitään tietää kun silläkään ei,sähköauto
Yritti mullekin myydä,Toyotalla sähköauto mutta ei osannut kertoo mitään autosta ,ja sanoin että,hänelläkään ei ole käytössä, sellaistaMitä asioita sähköautoon liittyen kauppias ei sinulle osannut kertoa?
- Anonyymi00012
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mistä se kauppias voi tietää paljonko jonkun yksittäisen henkilön vakuutukset maksavat, eikä se asia edes kauppiaalle itse asiassa kuulu.Ei sitten tiedä mitään mutta tosiasia on että patterilaatikon vakuutus kaksi keraa kalliimpi kun hybriidissässä
Elikkä,et säästä yhtään sähkö autossa vaikka sitä,sillä,markkinoidaan kovasti
- Anonyymi00004
Edellinen kirjoittaja myyjä tekisi että yleensä muka ei ole kalliimmat
Minä taasen tiedän että patterilaatikoita on kaksi kertaa suurempi vakuutus maksu kun bensa BMW ssä- Anonyymi00005
Poikani vaihtoi myös plugaribemarin sähköbemariin, ja vakuutusmaksut laskivat. Oli näet jo lapset lähteneet opiskelemaan, ja iso X5 vaihtui X1een.
- Anonyymi00006
Voi kauheaa, ei auton omistamisella koskaan mitään säästä muutenkaan.
- Anonyymi00009
Mensa 32o vaihtui ev 6 teen ja vakuutukset kaksinkertaistui
- Anonyymi00011
Opettele poika kirjoittamaan. Vakuutusten hinta riippuu autosta, sen osien hintojen, suorituskyvyn ja kolari herkkyyden mukaan, myös asuinpaikka vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421630- 1511103
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70970Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi330934- 68753
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56733- 69681
- 38644
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7611Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33581