Venäjä iski Kiovassa mittaamattoman arvokkaaseen ihmiskunnan maailmanperintökohteeseen eli Luolaluostarin pääkatedraaliin, joka on peräisin 900-luvulta.
Koko hyökkäyksen tuloksena ainakin 10 ihmistä on kuollut ja ainakin 50 loukkaantunut (mukaan lukien lapsia).
Venäjä vaan on rikollinen valtio.
Venäjä iski UNESCO:n maailmanperintökohteeseen Ukrainassa
36
72
Vastaukset 36
- Anonyymi00001
Tekevät vielä sitä että kun palomiehet on sammuttamassa, smmutasn uusi ohjus heidän niskasnsa.
Örkkiluonto ei rajoita mitään.- Anonyymi00003
Ryzzät on sikoja.
- Anonyymi00005
Maailma tuhotaan eu päättäjien toimesta.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ryzzät on sikoja.
Suomalaiset syö sikaa jouluna seuraavaksi vuodeksi ja sikailee sitten. minä en
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä sitä näköjäön tuhotaan ryssän toimesta! Ihmetellä täytyy, että nykyaikana löytyy niin alkukantainen maa Euroopasta, joka tuhoaa aivan hillittömästi sukukaiskansansa maata ja heidän kotejaan ja maan kansalaisia! Venäjä on jäänyt hyvin alkukantaiselle tasolle noissa toiminnoissaan! Tuhota ja tappaa tuo osaa, muusta ei ple tietoa!
Kuinka voikaan olla noin paskamainne maa tuo suuri ja mahtava Neuvostoliitto! On jäänytkin sinne Stalinin tasolle! Tappaminen tuntuu luonnistavan yhtä sujuvasti kuin silloin ennen! - Anonyymi00021
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ryzzä hiljaa....
- Anonyymi00023
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nikita Novosibirskistä 🥰🥰🥰💋
- Anonyymi00024
Anonyymi00006 kirjoitti:
RyZZällä taas suomen sijamuodot sekaisin. Suomen kielessä ei ole datiivia.
- Anonyymi00025
Anonyymi00005 kirjoitti:
Igor iki-ihana Pietarista aktivoitui jälleen 🥰🥰🥰💋
- Anonyymi00026
Anonyymi00006 kirjoitti:
Onko teillä Igor Pietarissa taas ensi yönä ilotulitus?
- Anonyymi00028
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi Pietarin lentokenttä on nykyisin niin usein öisin suljettuna ja koko ilmatilakin kiinni, Igor?
- Anonyymi00033
Anonyymi00005 kirjoitti:
Putin yrittää tuhota Ukrainaa.
- Anonyymi00002
Venäläiset on vaan rusnya ja eihän ne edes ole Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan ja ovat mongolien sekajätteen jälkeläisiä ja barbaareja. Kysytään nyt ku Igori tätä lukee kuitenkin. Igori vastaileppas nyt kun kysytään: miltä tuntuu olla rusnya ja tietäen että et ole Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan ja olet mongolien sekajätteen rusnya jälkeläisiä. Vastaileppas nyt rusnya Pietarista tänne päin
- Anonyymi00004
Jumala ei tarvitse kirkkoja eikä ole käskenyt niitä rakentamaan.
"Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."- Anonyymi00008
Ilm. 21:23 Eikä kaupunki tarvitse valoksensa aurinkoa eikä kuuta; sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppu on Karitsa.
Ilm. 22:5 Eikä yötä ole enää oleva, eivätkä he tarvitse lampun valoa eikä auringon valoa, sillä Herra Jumala on valaiseva heitä, ja he hallitsevat aina ja iankaikkisesti.
- Anonyymi00007
Eihän venäläiset barbaariryzzät mistään mitään välitä.
Ei niillä ole mitään moraalia eikä sivistystä. - Anonyymi00010
Venäjä on sotarikollinen terroristinen roistovaltio, jota johtaa kansainvälisesti etsintäkuulutettu sotarikollinen. Ei sellaisessa läpimädässä sontatunkiossa mitään moraalia tunneta.
Eihän venäläisiä voi edes verrata elukoihin, kun se olisi niin paha loukkaus elukoita kohtaan. - Anonyymi00011
Juuri siksi euroopan oikeisto tykkää putinista. Saa rajoituksetta ja ilman rangaistusta tehdä hirveyksiä.
- Anonyymi00022
Putin ei kysele oikeistolta mitään.
Paljonkon venäjämielisessä Naapuriseurassa on vasemmistolaisia?
- Anonyymi00012
Antoikohan trump muuten luvan tuohon iskuun kun puhui putinin kanssa eilen?
- Anonyymi00013
On taas pakko kysyä onko venäläiset ihmisiä vai petoja .???? Youtupe on pullollaan näiden petojen .videoita joissa valehdellaan ja aina syytetään muita kansoja. Venäjä ei koskaan aloita sotia heidän mielestään vaan aina joku muu .barbaareja ovat .
- Anonyymi00014
Siat on sikoja.
- Anonyymi00016
On luonnollista, että venäläiset haluavat hävittää kirkkoja. Ovat tehneet sitä ennenkin.
Venäläinen kun on pirunsikiö, mongoolin ja demoonin iljettävä siitos. Vihollinen kaikelle hyvälle mitä mikä tahansa uskonto symbolisesti edustaa. - Anonyymi00020
Oli FalseFlag, eli itse räjäyttivät. Kamerat laitettiin ensin valmiiksi. Koko homma selviää netistä. Täysillä menee taas lännen medialle ja päättäjille.
- Anonyymi00027
Rssä ei kunnioita mitään. Elukoita kun ovat.
- Anonyymi00029
RyZZä on likaisen arokasakan ja aasin lemmenhetken lopputuote.
- Anonyymi00030
Tomuksi vaan koko Ukraina, mitä noita säästelemään.
- Anonyymi00032
Taitaa jäädä teiltä laittamatta. Hyvin savuaa pietari ja moskova.
- Anonyymi00034
Juuri kun luullaan että pommitaessaan synnytyslaitoksia, sairaaloita, kouluja ja päiväkoteja ei ryssä voisi alemmas valua, niin kyllä vaan voi. Pommittaa jumalan pyhättöä, ovat kyllä suoraan perkeleestä koko sakki.
- Anonyymi00035
Joku "oma" torjunta ohjuksen romu ilmeisesti pudonnut, luulen mä.
- Anonyymi00036
Näin ryzzä toimii
- Anonyymi00038
Zaharova änkyttää ettei ollut meidän vika.
- Anonyymi00039
Barbaari on barbaari.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251145
- 671035
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93823- 77753
- 45716
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la38686- 67624
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22582Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37508Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44467