Sari Tanus KD 29 luvatonta poissaoloa

Anonyymi-ap

56

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
    • Kyllähän kyse voi olla ihan hitaista aamuista ei niin raamatullisessa suhteessa.

      • Anonyymi00003

        Hitas Heinäluomalla on varman joku syy kun on kolme kertaa parempi tulos?


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Hitas Heinäluomalla on varman joku syy kun on kolme kertaa parempi tulos?

        Ehkäpä euroopan parlamentti.


      • Anonyymi00003 kirjoitti:

        Hitas Heinäluomalla on varman joku syy kun on kolme kertaa parempi tulos?

        Varmaankin mutta tämä ketjuhan ei käsittele häntä.


      • Anonyymi00005
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Varmaankin mutta tämä ketjuhan ei käsittele häntä.

        Kyllä tämä käsittelee kun eräs vähiten poissaoloja nostetaan tikunnokkaan.


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kyllä tämä käsittelee kun eräs vähiten poissaoloja nostetaan tikunnokkaan.

        No tietenkään käsittele olisit tehnyt paremman aloituksen. Eikä nuo KD tyypitkään mitään jeesuksesta seuraavia ole, ihan samalla tavalla pitää persusta kestää arviointia. Sinänsä olen sitä mieltä , että jokaisesta poissaolosta pitäisi olla selkeä selvitys niinhän on muissakin töissä.


      • Anonyymi00007
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        No tietenkään käsittele olisit tehnyt paremman aloituksen. Eikä nuo KD tyypitkään mitään jeesuksesta seuraavia ole, ihan samalla tavalla pitää persusta kestää arviointia. Sinänsä olen sitä mieltä , että jokaisesta poissaolosta pitäisi olla selkeä selvitys niinhän on muissakin töissä.

        Tietenkin käsittelee. Etkö kestä, että
        Tanus on tunnollinen?


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        Tietenkin käsittelee. Etkö kestä, että
        Tanus on tunnollinen?

        Tunnollinen :D ja päälle varmaan malli esimerkki vakaumuksellisesta kristillisestä naisesta, ainoa vaan, ettei vakaamusta ole vai milloin "liukkaissa" naalipari suhteissa elämisestä hyve :d


      • Anonyymi00008
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Tunnollinen :D ja päälle varmaan malli esimerkki vakaumuksellisesta kristillisestä naisesta, ainoa vaan, ettei vakaamusta ole vai milloin "liukkaissa" naalipari suhteissa elämisestä hyve :d

        Tanus on ahkera verrattuna Hitas Heinäluomaan.


      • Anonyymi00008 kirjoitti:

        Tanus on ahkera verrattuna Hitas Heinäluomaan.

        Kaikki on tosiaan suhteellista. Minäkin olen sinua ahkerampi jo yhdeksän aikaan aamulla mutta en voi silti olla hommistani pois tai jättää niitä hoitamatta.


      • Anonyymi00010
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Kaikki on tosiaan suhteellista. Minäkin olen sinua ahkerampi jo yhdeksän aikaan aamulla mutta en voi silti olla hommistani pois tai jättää niitä hoitamatta.

        Katso lukuja äläkä sössötä.


      • Anonyymi00015
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Tunnollinen :D ja päälle varmaan malli esimerkki vakaumuksellisesta kristillisestä naisesta, ainoa vaan, ettei vakaamusta ole vai milloin "liukkaissa" naalipari suhteissa elämisestä hyve :d

        Onko hänestä pahempi mennä uudelleen naimisiin vai miksei mene uudemman ukkonsa kanssa naimisiin? Vaikka olisi ei-seksuaalinen parisuhde, eikö silloinkin tulisi mennä naimisiin?


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Onko hänestä pahempi mennä uudelleen naimisiin vai miksei mene uudemman ukkonsa kanssa naimisiin? Vaikka olisi ei-seksuaalinen parisuhde, eikö silloinkin tulisi mennä naimisiin?

        Kysykää heiltä itseltään, jos kehtaatte


    • Sari Anus Rules OK.❤️👍

      • Anonyymi00009

        Vedä ✊.


      • Anonyymi00009 kirjoitti:

        Vedä ✊.

        Ok.✊️❤️


      • Anonyymi00016

        Aito_anuslainen Pyllyynpökkijä


    • Anonyymi00011

      mutta kun jeesus pakotti 🤣🤣🤣

      • Anonyymi00012

        "Onkohan rukousaamiaiset venähtäneet pitkiksi ja jäänyt sitten menemättä töihin?"

        Tuskin Eveliina Heinäluoma rukoilee.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        "Onkohan rukousaamiaiset venähtäneet pitkiksi ja jäänyt sitten menemättä töihin?"

        Tuskin Eveliina Heinäluoma rukoilee.

        Niin, Eveliina on sentään rehellinen ihminen verrattuna teihin tekokristittyihin,


    • Anonyymi00014

      Olisiko Sari ahkereampi, jos olisi vähemmän tekokristitty?

      • Anonyymi00017

        Miten niin tekokristitty?!?


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Miten niin tekokristitty?!?

        Sarilla on ollut oma kristillinen ohjelma, on eduskunnan Raamattu-ryhmän vetäjä,
        on avoin uskostaan, ajoi ennen kansanedustajuuttaan jo tasapuolista omantunnonvapautta hoitajille jättää abortit tekemättä vakaumuksellisesta (kristillinen tai muu) syystä.
        Tämä vapaus on kirjattuna lakiin muissa Euroopan maissa. Muistaakseni vain Ruotsi ja Suomi ovat poikkeus.
        Työjärjestelyin onnistuu usein Suomesakin, ettei abortteja tarvitse kaikkien tehdä, mutta kun sitä ei ole lakiin kirjattu, se ei tasapuolisesti toteudu kaikkien kohdalla, jolloin joutuvat hylkäämään jonkun työpaikan/vaihtamaan työpaikkaa.
        Myöskin joissain opisskeluissa vaaditaan suorittamaan harjoitteluna abortti, vaikkei valmistumisen jälkeen työssään niitä tekisi. Tämäkin on epäkohta.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Sarilla on ollut oma kristillinen ohjelma, on eduskunnan Raamattu-ryhmän vetäjä,
        on avoin uskostaan, ajoi ennen kansanedustajuuttaan jo tasapuolista omantunnonvapautta hoitajille jättää abortit tekemättä vakaumuksellisesta (kristillinen tai muu) syystä.
        Tämä vapaus on kirjattuna lakiin muissa Euroopan maissa. Muistaakseni vain Ruotsi ja Suomi ovat poikkeus.
        Työjärjestelyin onnistuu usein Suomesakin, ettei abortteja tarvitse kaikkien tehdä, mutta kun sitä ei ole lakiin kirjattu, se ei tasapuolisesti toteudu kaikkien kohdalla, jolloin joutuvat hylkäämään jonkun työpaikan/vaihtamaan työpaikkaa.
        Myöskin joissain opisskeluissa vaaditaan suorittamaan harjoitteluna abortti, vaikkei valmistumisen jälkeen työssään niitä tekisi. Tämäkin on epäkohta.

        Sari on avoin kaikelle myös avosuhteille ainakin itsensä kohdalla.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Sarilla on ollut oma kristillinen ohjelma, on eduskunnan Raamattu-ryhmän vetäjä,
        on avoin uskostaan, ajoi ennen kansanedustajuuttaan jo tasapuolista omantunnonvapautta hoitajille jättää abortit tekemättä vakaumuksellisesta (kristillinen tai muu) syystä.
        Tämä vapaus on kirjattuna lakiin muissa Euroopan maissa. Muistaakseni vain Ruotsi ja Suomi ovat poikkeus.
        Työjärjestelyin onnistuu usein Suomesakin, ettei abortteja tarvitse kaikkien tehdä, mutta kun sitä ei ole lakiin kirjattu, se ei tasapuolisesti toteudu kaikkien kohdalla, jolloin joutuvat hylkäämään jonkun työpaikan/vaihtamaan työpaikkaa.
        Myöskin joissain opisskeluissa vaaditaan suorittamaan harjoitteluna abortti, vaikkei valmistumisen jälkeen työssään niitä tekisi. Tämäkin on epäkohta.

        Sarin hengellinen tausta on Suomen ev.lut. kirkossa ja Pelastusarmeijassa.
        Pelastusarmeijassa tapasi myös nykyisen miehensä, jonka on tuntenut alaikäisestä saakka. Sari on ystävällinen, lämmin ihminen. Hänet äänestettiin eduskunnassa muiden puolueiden edustajien toimesta 27sta ”yhteistyökykyisimpien kansanedustajien” joukkoon, saman määrän mainintoja sai 13 muuta edustajaa.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Sarin hengellinen tausta on Suomen ev.lut. kirkossa ja Pelastusarmeijassa.
        Pelastusarmeijassa tapasi myös nykyisen miehensä, jonka on tuntenut alaikäisestä saakka. Sari on ystävällinen, lämmin ihminen. Hänet äänestettiin eduskunnassa muiden puolueiden edustajien toimesta 27sta ”yhteistyökykyisimpien kansanedustajien” joukkoon, saman määrän mainintoja sai 13 muuta edustajaa.

        On siis joo, joo nainen.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Sarilla on ollut oma kristillinen ohjelma, on eduskunnan Raamattu-ryhmän vetäjä,
        on avoin uskostaan, ajoi ennen kansanedustajuuttaan jo tasapuolista omantunnonvapautta hoitajille jättää abortit tekemättä vakaumuksellisesta (kristillinen tai muu) syystä.
        Tämä vapaus on kirjattuna lakiin muissa Euroopan maissa. Muistaakseni vain Ruotsi ja Suomi ovat poikkeus.
        Työjärjestelyin onnistuu usein Suomesakin, ettei abortteja tarvitse kaikkien tehdä, mutta kun sitä ei ole lakiin kirjattu, se ei tasapuolisesti toteudu kaikkien kohdalla, jolloin joutuvat hylkäämään jonkun työpaikan/vaihtamaan työpaikkaa.
        Myöskin joissain opisskeluissa vaaditaan suorittamaan harjoitteluna abortti, vaikkei valmistumisen jälkeen työssään niitä tekisi. Tämäkin on epäkohta.

        ” Myöskin joissain opisskeluissa vaaditaan suorittamaan harjoitteluna abortti, vaikkei valmistumisen jälkeen työssään niitä tekisi. Tämäkin on epäkohta.”

        Eikö ole hyvä osata vaikka harvinaista mutta mahdollista hätätilannetta varten, jolloin ei ole saatavilla toista tekijää ja äidin henki tai terveys on pahasti vaarassa?


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        ” Myöskin joissain opisskeluissa vaaditaan suorittamaan harjoitteluna abortti, vaikkei valmistumisen jälkeen työssään niitä tekisi. Tämäkin on epäkohta.”

        Eikö ole hyvä osata vaikka harvinaista mutta mahdollista hätätilannetta varten, jolloin ei ole saatavilla toista tekijää ja äidin henki tai terveys on pahasti vaarassa?

        Mutta sitä pitäisi harjoitella tekemällä turha, ruma abortti, vaikka tuollaista oikeutetumpaa tilannetta ilman korvaavaa tekijää ei tulisi koskaan elämässä eteen, kuten ei todennäköisesti tule!


      • Anonyymi00018 kirjoitti:

        Sarilla on ollut oma kristillinen ohjelma, on eduskunnan Raamattu-ryhmän vetäjä,
        on avoin uskostaan, ajoi ennen kansanedustajuuttaan jo tasapuolista omantunnonvapautta hoitajille jättää abortit tekemättä vakaumuksellisesta (kristillinen tai muu) syystä.
        Tämä vapaus on kirjattuna lakiin muissa Euroopan maissa. Muistaakseni vain Ruotsi ja Suomi ovat poikkeus.
        Työjärjestelyin onnistuu usein Suomesakin, ettei abortteja tarvitse kaikkien tehdä, mutta kun sitä ei ole lakiin kirjattu, se ei tasapuolisesti toteudu kaikkien kohdalla, jolloin joutuvat hylkäämään jonkun työpaikan/vaihtamaan työpaikkaa.
        Myöskin joissain opisskeluissa vaaditaan suorittamaan harjoitteluna abortti, vaikkei valmistumisen jälkeen työssään niitä tekisi. Tämäkin on epäkohta.

        Tuo on aivan huuhaata. Totta kait noiden tekeminen kuuluu opintoihin jos opiskelee esimerkiksi naistentautien lääkäriksi ja pelkästään terveyskeskuslääkärinä täytyy kyetä resepti tai lähete kirjoittamaan. Eihän lääkäri varmasti ole aina muutenkaan samaa mieltä potilaan kanssa tai allekirjoita vaikkapa potilaan elintapoja mutta hoidon saaminen ei voi olla kiinni lääkärin henkilökohtaisesta uskonvakaumuksesta sillä sen harjoittaminen ei kuulu työpaikalle.


      • Anonyymi00024
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Tuo on aivan huuhaata. Totta kait noiden tekeminen kuuluu opintoihin jos opiskelee esimerkiksi naistentautien lääkäriksi ja pelkästään terveyskeskuslääkärinä täytyy kyetä resepti tai lähete kirjoittamaan. Eihän lääkäri varmasti ole aina muutenkaan samaa mieltä potilaan kanssa tai allekirjoita vaikkapa potilaan elintapoja mutta hoidon saaminen ei voi olla kiinni lääkärin henkilökohtaisesta uskonvakaumuksesta sillä sen harjoittaminen ei kuulu työpaikalle.

        On sinulla varmaan vaikeaa kun pitää aina yrittää keksiä jotain vähättelyä tai raapimista uskovista.


      • Anonyymi00024 kirjoitti:

        On sinulla varmaan vaikeaa kun pitää aina yrittää keksiä jotain vähättelyä tai raapimista uskovista.

        Ei tuossa ole mitään vähättelyä vaan ihan raadollista totuutta.
        Jos kokee jonkun tuollaisen kuitenkin täysin laillisen asian ylitsepääsemättömäksi esteeksi niin silloin pitää valita joku toinen ala.


      • Anonyymi00026
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Ei tuossa ole mitään vähättelyä vaan ihan raadollista totuutta.
        Jos kokee jonkun tuollaisen kuitenkin täysin laillisen asian ylitsepääsemättömäksi esteeksi niin silloin pitää valita joku toinen ala.

        Olet sokea omalle pahuudellesi, olet todella paatunut.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Sarilla on ollut oma kristillinen ohjelma, on eduskunnan Raamattu-ryhmän vetäjä,
        on avoin uskostaan, ajoi ennen kansanedustajuuttaan jo tasapuolista omantunnonvapautta hoitajille jättää abortit tekemättä vakaumuksellisesta (kristillinen tai muu) syystä.
        Tämä vapaus on kirjattuna lakiin muissa Euroopan maissa. Muistaakseni vain Ruotsi ja Suomi ovat poikkeus.
        Työjärjestelyin onnistuu usein Suomesakin, ettei abortteja tarvitse kaikkien tehdä, mutta kun sitä ei ole lakiin kirjattu, se ei tasapuolisesti toteudu kaikkien kohdalla, jolloin joutuvat hylkäämään jonkun työpaikan/vaihtamaan työpaikkaa.
        Myöskin joissain opisskeluissa vaaditaan suorittamaan harjoitteluna abortti, vaikkei valmistumisen jälkeen työssään niitä tekisi. Tämäkin on epäkohta.

        Miten muissa Euroopan maissa pärjätään, kun heillä on tuollainen omantunnonvapaus?
        Onhan järkevämpää, että abortit tekevät sellaiset ihmiset, joille on aborttien kohdalla ok sellainen höpinä, että naisella on oikeus omaan kehoonsa (tosiasiassa lapsensa kehoon ja koko loppuelämään), että se on vain solumöykky, vielä niin kehittymätön ja on sama kuin jos umpisuoli poistetaan..ja muu vastaava, kuin ihmiset, joille ihmiselämä on arvokas, pyhä; jokaisen elämä ja tekevät parhaansa kaikessa muussakin pitääkseen potilaansa hengissä ja mahdollisimman terveinä. Viimeksi mainitun kaltaisia hoitajia vasta tarvitaankin! Kukapa ei haluaisi luottaa läheistään hoitoon erityisesti juuri sellaiselle, joka varjelee terveyttä ja elämää!


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Miten muissa Euroopan maissa pärjätään, kun heillä on tuollainen omantunnonvapaus?
        Onhan järkevämpää, että abortit tekevät sellaiset ihmiset, joille on aborttien kohdalla ok sellainen höpinä, että naisella on oikeus omaan kehoonsa (tosiasiassa lapsensa kehoon ja koko loppuelämään), että se on vain solumöykky, vielä niin kehittymätön ja on sama kuin jos umpisuoli poistetaan..ja muu vastaava, kuin ihmiset, joille ihmiselämä on arvokas, pyhä; jokaisen elämä ja tekevät parhaansa kaikessa muussakin pitääkseen potilaansa hengissä ja mahdollisimman terveinä. Viimeksi mainitun kaltaisia hoitajia vasta tarvitaankin! Kukapa ei haluaisi luottaa läheistään hoitoon erityisesti juuri sellaiselle, joka varjelee terveyttä ja elämää!

        Abortti on aina murha.
        Lapsi äitinsä kohdussa on yksilö ihminen eikä osa naisen kehoa.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Sarilla on ollut oma kristillinen ohjelma, on eduskunnan Raamattu-ryhmän vetäjä,
        on avoin uskostaan, ajoi ennen kansanedustajuuttaan jo tasapuolista omantunnonvapautta hoitajille jättää abortit tekemättä vakaumuksellisesta (kristillinen tai muu) syystä.
        Tämä vapaus on kirjattuna lakiin muissa Euroopan maissa. Muistaakseni vain Ruotsi ja Suomi ovat poikkeus.
        Työjärjestelyin onnistuu usein Suomesakin, ettei abortteja tarvitse kaikkien tehdä, mutta kun sitä ei ole lakiin kirjattu, se ei tasapuolisesti toteudu kaikkien kohdalla, jolloin joutuvat hylkäämään jonkun työpaikan/vaihtamaan työpaikkaa.
        Myöskin joissain opisskeluissa vaaditaan suorittamaan harjoitteluna abortti, vaikkei valmistumisen jälkeen työssään niitä tekisi. Tämäkin on epäkohta.

        Nuo asiatko tekevät Sarista kristityn?

        Ainakaan Raamatussa ei puhuta aborteista mitään.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Abortti on aina murha.
        Lapsi äitinsä kohdussa on yksilö ihminen eikä osa naisen kehoa.

        Niin, lapsen saa tappaa vasta kohdun ulkopuolella, esim valitun kansan pommilla.

        Aikuisten tappamiseenhan Sari Tanus ja KD eivät ota mitään kantaa, kun Israelin Jumala on sitäkin tehnyt jo vuosituhansien ajan


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Niin, lapsen saa tappaa vasta kohdun ulkopuolella, esim valitun kansan pommilla.

        Aikuisten tappamiseenhan Sari Tanus ja KD eivät ota mitään kantaa, kun Israelin Jumala on sitäkin tehnyt jo vuosituhansien ajan

        Tuo on sitä oikeaa, parempaa, kristillisyyttä!


      • Anonyymi00030 kirjoitti:

        Niin, lapsen saa tappaa vasta kohdun ulkopuolella, esim valitun kansan pommilla.

        Aikuisten tappamiseenhan Sari Tanus ja KD eivät ota mitään kantaa, kun Israelin Jumala on sitäkin tehnyt jo vuosituhansien ajan

        Niin tai siis ottavat kantaa pitämällä sitä ihan vaan oikeudenmukaisena.


      • Anonyymi00032
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Niin tai siis ottavat kantaa pitämällä sitä ihan vaan oikeudenmukaisena.

        Niinpä tietenkin. Jos Erehtymätön Jumala rikkoo omia käskyjään, silloin tällöin laittamalla jonkun ihmisen tai ihmisjoukon tekemään likainen työ, niin kysehän on Herran Kaikkitietävyydestä ja Suuresta Rakkaudesta, jota ei vain ihmisaivoin voi käsittää.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Niin, lapsen saa tappaa vasta kohdun ulkopuolella, esim valitun kansan pommilla.

        Aikuisten tappamiseenhan Sari Tanus ja KD eivät ota mitään kantaa, kun Israelin Jumala on sitäkin tehnyt jo vuosituhansien ajan

        Sinulle varmaan on uutta, että sodassa kuolee ihmisiä.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Sinulle varmaan on uutta, että sodassa kuolee ihmisiä.

        Eikö se olisi niille Herran tapettavaksi määräämille helpompi, jos abortoitaisiin? Aseilla tappaminen tulee niin kalliiksikin.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Niin, lapsen saa tappaa vasta kohdun ulkopuolella, esim valitun kansan pommilla.

        Aikuisten tappamiseenhan Sari Tanus ja KD eivät ota mitään kantaa, kun Israelin Jumala on sitäkin tehnyt jo vuosituhansien ajan

        Kirjoitat pötyä.
        KD on ottanut monet kerrat kantaa.
        Tappamiset ovat aina tragedioita, mutta toiset oikeutetumpia, esim. maanpuolustusta tulee harjoittaa ja sitä Israelkin tekee. Vääryyksiä, ylilyöntejä tapahtuu sodissa kuitenkin aina ja sotarikoksista tekijät tulee saattaa vastuuseen.


      • Anonyymi00036
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Niin tai siis ottavat kantaa pitämällä sitä ihan vaan oikeudenmukaisena.

        Miksi keksit valhetta totuuden tilalle.
        KD on ottanut kantaa, eduskunnassa ja muualla ja laajiten Räsänen kun on ollut enemmän esillä eri medioissa, kuten MTV:llä ja viesti silloinkin ihan toisin kuin väität. Oli huolissaan palestiinalaisista, ei puolustanut Israelia kaikessa ja sanoi että sen tulee vastata omista sotarikoksistaan.


      • Anonyymi00035 kirjoitti:

        Kirjoitat pötyä.
        KD on ottanut monet kerrat kantaa.
        Tappamiset ovat aina tragedioita, mutta toiset oikeutetumpia, esim. maanpuolustusta tulee harjoittaa ja sitä Israelkin tekee. Vääryyksiä, ylilyöntejä tapahtuu sodissa kuitenkin aina ja sotarikoksista tekijät tulee saattaa vastuuseen.

        Aivan kuten Sari Essayah vastasi Porissa puoluekokouksessa kun kysyttiin onko Israel tehnyt jotain väärää ? " Varmaankin on tehnyt, mutta en osaa sanoa "
        Aika paljon on häneltä siis mennyt ohi.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Nuo asiatko tekevät Sarista kristityn?

        Ainakaan Raamatussa ei puhuta aborteista mitään.

        Ei täällä tarvi yrittää juurta jaksaen todistaa keillekään tekokristityiksi noin vain nimitteleville trolleille jonkun olevan kristitty


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Nuo asiatko tekevät Sarista kristityn?

        Ainakaan Raamatussa ei puhuta aborteista mitään.

        Ei abortti-sanalla tietenkään, mutta Jumalan antaman toisen ihmisen elämän turha riistäminen. vieläpä kaikkein viattomimmasta päästä olevan, on tietenkin Jumalan sanan mukaan syntiä. Äidin kuuluu hoivata Jumalalta saatua arvokasta lahjaansa, eikä tapattaa sitä..


      • Anonyymi00039
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Aivan kuten Sari Essayah vastasi Porissa puoluekokouksessa kun kysyttiin onko Israel tehnyt jotain väärää ? " Varmaankin on tehnyt, mutta en osaa sanoa "
        Aika paljon on häneltä siis mennyt ohi.

        Olitko muka meidän puoluekokouksessa?


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Nuo asiatko tekevät Sarista kristityn?

        Ainakaan Raamatussa ei puhuta aborteista mitään.

        Jeesuksenkin olisi saanut abortoida, kun oli samassa vaiheessa kohdussa kuin muutkin abortoitavat?


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Nuo asiatko tekevät Sarista kristityn?

        Ainakaan Raamatussa ei puhuta aborteista mitään.

        Raamatun mukaan Jumalalla on ollut suunnitelmia ihmisten elämää varten jo ennen heidän synnytyskanavasta ulos työntymistä ja kohdussa olevaa nimitetään Raamatussa jo lapseksi.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Nuo asiatko tekevät Sarista kristityn?

        Ainakaan Raamatussa ei puhuta aborteista mitään.

        Jumalan luoma ainutlaatuinen ihmiselämä on totisesti arvokas jo kohdussa

        Sillä se, joka tahtoo pelastaa elämänsä, kadottaa sen, mutta joka elämänsä minun tähteni kadottaa, on sen löytävä.
        Matteus 16:25

        Unohtaako äiti rintalapsensa,
        unohtaisiko hoivata kohtunsa hedelmää?
        Vaikka hän unohtaisikin,
        minä en sinua unohda.
        Käsieni ihoon minä olen sinut piirtänyt,
        ja niin sinun muurisi ovat aina silmieni edessä.
        Jesaja 49:15-16

        Mutta se, joka ei huolehdi omaisistaan ja kaikkein lähimmistään, on kieltänyt uskonsa ja on epäuskoista pahempi.
        1. Timoteuskirje 5:8

        Luuk. 1:44
        Kun Elisabet kuuli Marian tervehdyksen, hypähti lapsi hänen kohdussaan ja hän täyttyi Pyhällä Hengellä.


        "Jo ennenkuin minä valmistin sinut äidin kohdussa, minä sinut tunsin, ja ennenkuin sinä äidistä synnyit, minä sinut pyhitin; minä asetin sinut kansojen profeetaksi".
        Jer. 1:5

        Jos miehet tappelevat keskenänsä ja loukkaavat raskasta vaimoa, niin että hän synnyttää kesken, mutta vahinkoa ei tapahdu, niin sakotettakoon syyllistä vaimon miehen vaatimuksen ja riidanratkaisijain harkinnan mukaan. Mutta jos vahinko tapahtuu, niin annettakoon henki hengestä, silmä silmästä, hammas hampaasta, käsi kädestä, jalka jalasta, palovamma palovammasta, haava haavasta, mustelma mustelmasta.
        2. Moos. 21:22-

        16 Sinun silmäsi näkivät minut jo idullani, sinun kirjaasi on kaikki kirjoitettu. Ennen kuin olin elänyt päivääkään, olivat kaikki päiväni jo luodut.
        Psalmit 139:16

        Ihmisen elämä on laskettu tarkoin, lasketut ovat sen kuukaudet ja päivät. Sinä olet pannut hänelle rajan, jota hän ei voi ylittää.
        Job. 14: 5

        VIIDES KÄSKY
        Älä tapa.

        Koska Jumala on rakkaus, hän tahtoo, että rakastamme lähimmäistämme niin kuin itseämme.

        Jokaisen ihmisen elämä on Jumalan lahja ja sellaisena arvokas. Emme saa tuottaa lähimmäisellemme vahinkoa emmekä kärsimystä. Meidän on suojeltava häntä kaikissa oloissa. Erityistä tukea on annettava kaikkein heikoimmille.

        Yksilöinä emme saa ottaa oikeutta omiin käsiimme.
        Jos vahingoitamme ihmistä ja elämää, asetumme Jumalaa ja hänen luomistyötään vastaan.

        Jeesus sanoi: ”Teille on opetettu tämä isille annettu käsky: ’Älä tapa.’ Se, joka tappaa, on ansainnut oikeuden tuomion. Mutta minä sanon teille: jokainen, joka on vihoissaan veljelleen, on ansainnut oikeuden tuomion.” (Matt. 5:21-22)
        Älkää ottako oikeutta omiin käsiinne, rakkaat ystävät, vaan antakaa Jumalan osoittaa vihansa. Onhan kirjoitettu: ”Minun on tuomio, minä maksan tekojen mukaan” - näin sanoo Herra. (Room. 12:19)
        Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa.
        (Room. 13:10)

        Älä tapa.

        MITÄ SE MERKITSEE?
        Meidän tulee niin pelätä ja rakastaa Jumalaa, että emme aiheuta lähimmäisellemme mitään vahinkoa tai kärsimystä, vaan autamme ja tuemme häntä kaikissa elämän tarpeissa.
        (Lutherin Vähä katekismus)


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Ei täällä tarvi yrittää juurta jaksaen todistaa keillekään tekokristityiksi noin vain nimitteleville trolleille jonkun olevan kristitty

        Eikä se noin arrogantilta nimettömältä trollilta onnistuisikaan.

        KD:n politiikkaa kertoo täsmälleen, millaisesta tekokristillisyydestä siinä on kysymys.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Ei abortti-sanalla tietenkään, mutta Jumalan antaman toisen ihmisen elämän turha riistäminen. vieläpä kaikkein viattomimmasta päästä olevan, on tietenkin Jumalan sanan mukaan syntiä. Äidin kuuluu hoivata Jumalalta saatua arvokasta lahjaansa, eikä tapattaa sitä..

        Missä kohtaa Raamatussa sanotaan, että lapsi on Jumalalta saatu arvokas lahja, ja missä siellä sanotaan, että äidin kuuluu sellaista hoivata?

        Keksitte noita juttujanne ihan omien lihallisten himojenne mukaan, vetämällä Jumalan mukaan milloin mihinkin, vaikka alan ainoa auktoriteetti Raamattu ei moisesta mainitse mitään.

        Jumala itsehän käski halkomaan vatsoja ja tappamaan lapsia, amalekialaisia kokonainen leiri kylmäksi vaan, kaikkine Jumalan antamine lapsineen. Vai paholaisesta ne olivat siinneet?


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Jeesuksenkin olisi saanut abortoida, kun oli samassa vaiheessa kohdussa kuin muutkin abortoitavat?

        Ei tietenkään, muutenhan ne evankeliumin mainitsemat kaikki poikalapset olisivat jääneet tappamatta.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Jumalan luoma ainutlaatuinen ihmiselämä on totisesti arvokas jo kohdussa

        Sillä se, joka tahtoo pelastaa elämänsä, kadottaa sen, mutta joka elämänsä minun tähteni kadottaa, on sen löytävä.
        Matteus 16:25

        Unohtaako äiti rintalapsensa,
        unohtaisiko hoivata kohtunsa hedelmää?
        Vaikka hän unohtaisikin,
        minä en sinua unohda.
        Käsieni ihoon minä olen sinut piirtänyt,
        ja niin sinun muurisi ovat aina silmieni edessä.
        Jesaja 49:15-16

        Mutta se, joka ei huolehdi omaisistaan ja kaikkein lähimmistään, on kieltänyt uskonsa ja on epäuskoista pahempi.
        1. Timoteuskirje 5:8

        Luuk. 1:44
        Kun Elisabet kuuli Marian tervehdyksen, hypähti lapsi hänen kohdussaan ja hän täyttyi Pyhällä Hengellä.


        "Jo ennenkuin minä valmistin sinut äidin kohdussa, minä sinut tunsin, ja ennenkuin sinä äidistä synnyit, minä sinut pyhitin; minä asetin sinut kansojen profeetaksi".
        Jer. 1:5

        Jos miehet tappelevat keskenänsä ja loukkaavat raskasta vaimoa, niin että hän synnyttää kesken, mutta vahinkoa ei tapahdu, niin sakotettakoon syyllistä vaimon miehen vaatimuksen ja riidanratkaisijain harkinnan mukaan. Mutta jos vahinko tapahtuu, niin annettakoon henki hengestä, silmä silmästä, hammas hampaasta, käsi kädestä, jalka jalasta, palovamma palovammasta, haava haavasta, mustelma mustelmasta.
        2. Moos. 21:22-

        16 Sinun silmäsi näkivät minut jo idullani, sinun kirjaasi on kaikki kirjoitettu. Ennen kuin olin elänyt päivääkään, olivat kaikki päiväni jo luodut.
        Psalmit 139:16

        Ihmisen elämä on laskettu tarkoin, lasketut ovat sen kuukaudet ja päivät. Sinä olet pannut hänelle rajan, jota hän ei voi ylittää.
        Job. 14: 5

        VIIDES KÄSKY
        Älä tapa.

        Koska Jumala on rakkaus, hän tahtoo, että rakastamme lähimmäistämme niin kuin itseämme.

        Jokaisen ihmisen elämä on Jumalan lahja ja sellaisena arvokas. Emme saa tuottaa lähimmäisellemme vahinkoa emmekä kärsimystä. Meidän on suojeltava häntä kaikissa oloissa. Erityistä tukea on annettava kaikkein heikoimmille.

        Yksilöinä emme saa ottaa oikeutta omiin käsiimme.
        Jos vahingoitamme ihmistä ja elämää, asetumme Jumalaa ja hänen luomistyötään vastaan.

        Jeesus sanoi: ”Teille on opetettu tämä isille annettu käsky: ’Älä tapa.’ Se, joka tappaa, on ansainnut oikeuden tuomion. Mutta minä sanon teille: jokainen, joka on vihoissaan veljelleen, on ansainnut oikeuden tuomion.” (Matt. 5:21-22)
        Älkää ottako oikeutta omiin käsiinne, rakkaat ystävät, vaan antakaa Jumalan osoittaa vihansa. Onhan kirjoitettu: ”Minun on tuomio, minä maksan tekojen mukaan” - näin sanoo Herra. (Room. 12:19)
        Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa.
        (Room. 13:10)

        Älä tapa.

        MITÄ SE MERKITSEE?
        Meidän tulee niin pelätä ja rakastaa Jumalaa, että emme aiheuta lähimmäisellemme mitään vahinkoa tai kärsimystä, vaan autamme ja tuemme häntä kaikissa elämän tarpeissa.
        (Lutherin Vähä katekismus)

        KD antoi sitä erityistä tukea kaikkein heikoimille leikkaamalla mm työttömyyskorvauksista?

        On se hauskaa, kun tekokristityt koettavat selittää, etteivät olisi paholaisesta, vaikka kaikki teot kertovat, että ovat.


    • Anonyymi00043

      Aika typerä kysymys

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe