Jos tulet elämääni. Hyväksytkö sen että minussa näkyy alkuun elämän tuoma väsymys?
En tiedä mitä sinulle kuuluu, toivottavasti vain hyvää, mutta minulla on ollut haasteita.
En ole luopunut toivosta enkä rakkaudesta
15
443
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Minä olen. Olen kävellyt vastavirtaan ja ylämäkeen koko elämäni. Vastoinkäymiset ei jätä minua rauhaan. En jaksa haaveilla enää mistään. Odotan vain, että kuolo korjaa pois.
Yksinäiseltä mieheltä- Anonyymi00010
Tätä se on varmaan monen sinkun elämä, harvemmin tulee niitä onnistumisia, joista voisi nauttia enemmänkin? Silti toivoo välillä onnistumisia ja onnekkaan eloa salaa mielessään.
- Anonyymi00002
En halua pelkkää kaveria kenestäkään! Etsin ikäistäni tummatukkaista miestä elämääni! ja suhteeseen kanssani!
- Anonyymi00003
No mee kyttään sitä sinne missä olet hänet nähnyt. Vielä ehtii suunnitella juhannustansseja 💃🏻🕺🏻
- Anonyymi00004
Hyväksyn ja tiedän
- Anonyymi00005
Hyväksyisin sinut juuri sellaisena kuin olet.
- Anonyymi00006
Elämän kolhujen tuomat uurteet ovat vaan seksikkäitä. Pumpulissa säilytetyt ihmiset eivät ole mielenkiintoisia. Vaan sellaiset jotka ovat nähneet vaikeita juttuja, eivätkä ole sillä tiellä taipuneet väärälle polulle. Sellaisia kun näkee, niin kyllä sydämessä muljahtaa.
- Anonyymi00007
Jos se olit sinä kerran, niin kiitos kun varoitit minua ❤️
- Anonyymi00008
Katsotaan sitten syksyllä, tai kun olet kohtaamiseen valmis. Hyväksyn tietenkin.
Naiselta- Anonyymi00012
Tehdään näin. Mukavaa juhannusta.
Mieheltä
https://www.youtube.com/watch?v=ei-hR-P9Wug&list=RDei-hR-P9Wug&index=1
- Anonyymi00009
Voidaan ottaa väsyneempi kisa ja sitten nukkua ja nukuksia viikko!
- Anonyymi00011
Kun rakkaudesta puhutaan, rakkaus ei ole koskaan suorittamista,, joten rakastaa voi myös silloin jos ei ole täysissä voimissaan ja silloin on myös otollinen hetki päästä vähitellen väsymyksestä kun rakastettava ihminen tuo oman energiansa sinun elämääsi. Rakkautta voisi myös kuvata jatkuvaksi esileikiksi, akti ja laukeaminen voi tapahtua, mutta se ei ole se pääasia. Pääasia on; toisen lähellä on hyvä olla; tekemättä vaikka mitään. Hyvänolon tunne on elämän laatua, sitä ei ole tarvetta arvioida mitta-asteikolla kuinka korkealle pääsee hekuman huipussa. Rakkaus on yhteyttä, kokea yhteyttä ja ykseyttä toiseen.
- Anonyymi00013
En tule elämääsi. Voimme yhdessä rakentaa elämän.
- Anonyymi00014
Tuon voi käsittää aika kylmäksi ilmaisuksi ellei ideana ole muodostaa esim. taloudelllnen ja yhteisesti sovittu, toiminnallinen liitto.
- Anonyymi00015
Sitähän se tarkoittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398