Ilmeisesti tuokin pitää tuhota, kun ei muuten Ukraina taivu. Eikä noilla tietenkään munaa myöntää että oma ohjus oli asialla.
Oikein odotan, kun Kremliin alkaa tippumaan "Moskovan omia torjuntaohjuksia".
Russa iski tuhat vuotta vanhaan luostariin Kiovassa.
12
<50
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
ukraina hyökkäsi historialliseen sota museoon krimealla, ei munaa myöntää että sinne iski. Taitaa kummatkin käyttää samoja sanoja tietenkin toisesta melutaan toisesta ei
- Anonyymi00002
Ukrainalta vaan puuttuu motivaatio tuollaiseen. Se iskee Venäjän talouteen eli mm. öljyteollisuuteen. Muunlainen siviilikohdeisku olisi vaarallista ihan jo länsimaiden tuen takia.
- Anonyymi00011
Trolliohjekirjan aivan ensimmäisillä sivuilla on ohje samaistaa. Kun itse teker pahojaan, niin pitää vain väittää, että niin nuo toisetkin aivan samalla tavalla.
Tämä ei tietenkään pidä paikkaansa, mutta psykologisesti väite että 1/100 ja 100/100 ovat suurinpiirtein sama asia toimii jankkaamalla, jos vastapuoli ei ole valistunut.
- Anonyymi00003
Ukrobien torjuntaohjus harhautui taas kerran.
- Anonyymi00004
Näinhän se Venäjä haluaa väittää, kun ei ole munaa edes sanoa iskevänsä sinne minne iskee. Mitään todisteita Venäjällä ei ole, toisin kuin Ukrainalla on.
- Anonyymi00005
Pyhä Venäjä asialla - tuhoaa paitsi Ukrainan, myös itse toitottamaansa venäläisyyden kehdon ja ortodoksisen kirkon historiaa. Tämä on pakko tulkita niin, että Venäjä on luopumassa väitteestään Kiovasta Venäjän ortodoksikirkon synnyinpaikkana ja taipumassa tunnustamaan Ukrainan itsenäisen historian ja oikeuden suvereniteettiin.
- Anonyymi00008
Rusnyat on vaan rusnya ja eihän ne edes ole Euroopalaisia
- Anonyymi00013
Tämä "venäläisyyden kehto" tai ortodoksisuus ovat ihan puhdasta sumutusta. Putinia kiinnostaa vain hänen oma valtansa, ja em. verukkeilla on saatu maan äärikonservatiivit puolustamaan Putinin tsaariutta. Se korkein patriarkkakin on joku Putinin kaveri, eikä mikään oikea uskonollinen johtaja.
- Anonyymi00009
Ja Kremlin mukaan amerikkalaisethan ne Kiovan luolaluostaria pommittivat...
Olisiko vielä Venäjän suurena ystävänä ja ymmärtäjänä kehutun Trumpin käskystä?
Venäjä on valhekimppu, jossa suora on mennyt mutkalle jo akrobaattisen monta kertaa. - Anonyymi00010
Terve rusnyat Pietarista. Mitens menee. Olikos aamiainesexi sitä teidän kuulua rehua kaukalosta aamiaiseksi ja siihen teetä?? Kerropas nyt tänne päin siitä Igor. Ja miltä noin muuten vaan lisäxi että miltä tuntuu olla rusnya ja tietäen että et ole Euroopalaisia ja mongolien sekajätteen jälkeläisiä?? Kerropas nyt tänne Igori Pietarista
- Anonyymi00012
Voita myydään myös 20 kilon suurtalouspakkauksissa. Mutta ei se auta 😐.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6141600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12711- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32523
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494