Evankeliumi pitää julistaa ihmisille

Anonyymi-ap

”Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?”

Room 10:14

38

64

Vastaukset 38

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mutta kuinka he sitä avuksensa huutavat, jonka päälle ei he uskoneet? Ja kuinka he sen uskovat, josta ei he ole kuulleet? Mutta kuinka he kuulevat ilman saarnaajaa?

• Anonyymi00002

Men huru skulle de kunna åkalla den som de icke hava kommit till tro på? Och huru skulle de kunna tro den som de icke hava hört? Och huru skulle de kunna höra, om ingen predikade?

• Anonyymi00004

Apt 8:31

Niin hän sanoi: "Kuinka minä voisin ymmärtää, ellei kukaan minua opasta?" Ja hän pyysi Filippusta nousemaan ja istumaan viereensä.

• Anonyymi00005

Muutaman herjan kun oppii ja jonkun jakeen mitä heittelee sekaan, niin siinä se mitä tarvitsee oppia.

• Anonyymi00018

Älä enää herjaa, vaan tunnusta syntisi Jumalalle!

• Anonyymi00006

Rauhaa!

On tuo ongelmallista kuitenkin. Jumala on kuollut maailman puolesta. Ja hän nousi ylös viitenä jumaluutena

Jumala on rakkaus
      Jumala on Henki
      Jumala on Valo
      Jumala on Sana
      Jumala on yksi eli kaikki kaikessa

Kuitenkin seurakunta tai kirkko inkvisition aikana kohteli julmasti uskovia. Eikä toiminut pelastajana. Mitä hyödyttää kuunnella julistajia jotka kirkkona tuhoaa muita uskovia ja julistaa harhaoppisiksi sekä jopa kiduttaa hengiltä.

Jumala on kertakaikkisesti kuollut ja jättänyt testamentissaan koko maailman pahan valtaan. Hän antoi ARMON kaikille koko kaikkeudessa ja teki SOVINNON pahojen kanssa jättäen maailman heidän haltuunsa.

Tuo avuksi huutaminen on sen tähden hyvin ristiriitainen asia.

• Anonyymi00019

Minusta Jumalan avuksi huutaminen on äärettömän tärkeää ja pyhä asia.

• Anonyymi00007

Minusta taasen ei ole reilua valehdella ja lupailla liikoja. Uskiksen moraaliin se varmaan sopii.

• Anonyymi00015

Lahkoissa jaetaan taivaspaikkoja pelkällä käden nostolla.

Siellä nousi käsi ja siellä takana on monta kättä pystyssä.

Voi pian käydä kuten niistä kovimmista "Jeesustelijoista" varoitetaan.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi00021

Luovu synneistäsi ja huuda avuksesi Jeesusta, joka voi sinut pelastaa!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Lahkoissa jaetaan taivaspaikkoja pelkällä käden nostolla.

Siellä nousi käsi ja siellä takana on monta kättä pystyssä.

Voi pian käydä kuten niistä kovimmista "Jeesustelijoista" varoitetaan.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

1 Joh 1:9

”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”

Elämä on hyvin lyhyt. Käytä Jumalan armo oikein! Älä enää hukkaa sitä!

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Luovu synneistäsi ja huuda avuksesi Jeesusta, joka voi sinut pelastaa!

En huuda. Soittaa voisin jos kerrot sen numeron.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00025 kirjoitti:

En huuda. Soittaa voisin jos kerrot sen numeron.

Toivottavasti et joudu siihen tilanteeseen, että sinun huutosi jää kuulematta.

• Anonyymi00008

Julistamalla tehdään lahkolaisia eli käännynnäisiä.

Te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!

• Anonyymi00009

Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet".

• Anonyymi00023

Niinhän sinä yritit, mutta epäonnistuit pahasti lahkosi raunioilla ja edelleen kylvät vihaa ja herjaa apostoli Paavalia pilkatessasi. Voi sinua Teuvo!

• Anonyymi00010

Toronttoherätyksessä porukka kiihotettiin hurmostilaan ja ne ryömi taju kankaalla lattialla etsimässä sitä Jeesusta, mutta eivät löytäneet. Jopa eläinten äänillä karjehtelua kuultiin.

Kyllä siinä on kyse pedonmerkin lyömisestä ihmiseen kun taju on kankaalla ja järki narikassa.

1. Piet. 5:8

Olkaa raittiit, VALVOKAA. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.

• Anonyymi00011

Demonityttö kehotti seuraamaan Paavalin julistusta.

Ap. t. 16:17

Hän seurasi Paavalia ja meitä ja huusi sanoen: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien".

• Anonyymi00012

Hurmahenkiset lumoojat julistivat ihmeitä ja tunnustekoja, niiden perään lähtemistä.

Ap. t. 19:13

Niin muutamat Juudalaiset, jotka olivat lumoojat, vaelsivat ympäri, ja kiusasivat mainita Herran Jesuksen nimeä niiden päälle, joilla pahat henget olivat, ja sanoivat: me vannotamme teitä Jesuksen puolesta, jota Paavali saarnaa.

• Anonyymi00040

Teuvo. Käytkö enää Suviseuroissa? Käytkö edes kirkossakaan?

• Anonyymi00013

Paha henki julisti tuntevansa Jeesuksen ja seuraavansa Paavalia.

Ap. t. 19:15

mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

• Anonyymi00029

Hampaiden pesu raikastaa hengen.

• Anonyymi00014

Hes. 22:28

Sen profeetat valkaisevat heille kaiken kalkilla, kun näkevät petollisia näkyjä ja ennustelevat heille valheita sanoen: 'Näin sanoo Herra, Herra', vaikka Herra ei ole puhunut.

• Anonyymi00016

Jer. 23:21

"Minä en ole lähettänyt noita profeettoja, mutta silti he juoksevat. Minä en ole puhunut heille, mutta kuitenkin he ennustavat.

Jer. 23:32

Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.

• Anonyymi00017

Matt. 7:15

Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.

Ap. t. 20:29

Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,

• Anonyymi00024

Nämä apostoli Paavalin sanat ovat tyyppiesimerkki, Teuvo sinulta, miten sinä irrottelet jakeita kontekstistaan. Teet sitä jatkuvasti. Raamattua tuntevia kristittyjä sinä et moisella huijaa, etkä eksytä.

Koko jakso tässä:

Apt 20:22-32

”Ja nyt, katso, minä matkustan, sidottuna hengessä, Jerusalemiin, enkä tiedä, mikä minua siellä kohtaa.
        Sen vain tiedän, että Pyhä Henki jokaisessa kaupungissa todistaa minulle ja sanoo, että kahleet ja ahdistukset minua odottavat.
        En minä kuitenkaan pidä henkeäni itselleni minkään arvoisena, kunhan vain täytän juoksuni ja sen viran, jonka minä Herralta Jeesukselta olen saanut: Jumalan armon evankeliumin todistamisen.
        Ja nyt, katso, minä tiedän, ettette enää saa nähdä minun kasvojani, ei kukaan teistä, joiden keskuudessa minä olen vaeltanut ja saarnannut valtakuntaa.
        Sentähden minä todistan teille tänä päivänä, että minä olen viaton kaikkien vereen.
        Sillä minä en ole vetäytynyt pois julistamasta teille kaikkea Jumalan tahtoa.
        Ottakaa siis itsestänne vaari ja kaikesta laumasta, johon Pyhä Henki on teidät pannut kaitsijoiksi, paimentamaan Herran seurakuntaa, jonka hän omalla verellänsä on itselleen ansainnut.
        Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,
        ja teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat, vetääkseen opetuslapset mukaansa.
        Valvokaa sentähden ja muistakaa, että minä olen kolme vuotta lakkaamatta yötä ja päivää kyynelin neuvonut teitä itsekutakin.
        Ja nyt minä uskon teidät Jumalan ja hänen armonsa sanan haltuun, hänen, joka on voimallinen rakentamaan teitä ja antamaan teille perintöosan kaikkien pyhitettyjen joukossa.”

Apostoli Paavali oli Jeesuksen Kristuksen palvelija ja hänellä oli Jeesuksen mieli.
        Kun herjaat Paavalia, herjaat itse asiassa Jeesusta Kristusta itseään.
        Ymmärrätkö siis lainkaan, miten pahasti sinä itsellesi Jumalan tuomiota päällesi keräät herjoillasi Teuvo?

• Anonyymi00020

Väkevää on julistus, mutta toivottavasti kukaan ei tule tuohon uskoon.

Olisi siinä kestämistä.

• Anonyymi00026

Paavalissa oli Saatanan enkeli eli demoni, mitä ei otettu pois rukouksista huolimatta.

• Anonyymi00027

Saul, Saul, turha on sinun potkia pistintä vastaan.

2. Kor. 12:7

Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, Saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

Demoni ei saanut nousulupaa lentoon.

King James

And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.

The messenger of Satan =Saatanan viestintuoja

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Saul, Saul, turha on sinun potkia pistintä vastaan.

Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, Saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

Demoni ei saanut nousulupaa lentoon.

King James

And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.

The messenger of Satan =Saatanan viestintuoja

Wikipedia
        Demoni tarkoittaa yliluonnollista, usein pahantahtoista henkiolentoa. Historiallisesti ja uskonnollisesti sanalla viitataan pahoihin henkiin, riivaajiin tai jopa alempaan jumaluuteen. Sana juontaa juurensa antiikin kreikan sanaan daimon, joka tarkoitti alun perin yleisesti henkeä tai jumalallista voimaa.

• Anonyymi00031

Jeesus kehoitti rukoilemaan työmiehiä elonkorjuuseen.

• Anonyymi00036

Tarkoittaa köyhien ja sairaiden auttamista, lähimmäisen rakkautta, koska maailmassa kuolee miljoonia ihmisiä pelkästään nälkään.

• Anonyymi00032

Lahkolaiset pyydystää kristittyjä omiin uskonnollisiin lahkoliikkeihinsä.

Hes. 13:20

Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Minä käyn käsiksi teidän taikasiteisiinne, joilla olette pyydystäneet sieluja niinkuin lintuja, ja revin ne teidän käsivarsistanne ja lasken ne sielut irti-sielut, jotka te olette pyydystäneet-niinkuin linnut.

• Anonyymi00033

Älä mene mihinkään hurmoshenkisten lahkolaisten telttoihin heidän julistamaa "evankeliumia" ottamaan vastaan.

13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• Anonyymi00034

Sanan vastaanottaminen tarkoittaa asioiden tutkimista, ei mitään uskoontuloa.

Ap. t. 17:11

Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.

• Anonyymi00035

Jeesuksella oli vain 12 oikeata apostolia, joita Jeesus varoitti.

Matt. 7:15

Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.

Jeesus varoitti oikeita apostoleitaan hänen taivaaseen menon jälkeen ilmestyvistä henkijeesuksista ja uusista julistajista, jotka ovat lakien ja Juutalaisten uskon kimpussa, sitä hävittämässä.

Matt.24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

• Anonyymi00037

Jeesuksen kuolema ja sen merkitys on hengellinen asia ja se on saatettu ja julistettu henkimaailman kautta kaikkien ihmisten tietoon hengen tasolla. Jeesus meni heti kuoltuaan tuonelaan julistamaan ilosanomaa kaikille kuolleille sieluille.

Room. 10:18

Nyt kysyn: eivätkö he ehkä ole kuulleetkaan sitä? Varmasti ovat: -- Heidän äänensä on kaikunut kaikkialle, heidän sanansa maan ääriin asti.

1. Piet.3
      Kristuksen kärsimys ja korotus
      18 Kärsihän Kristuskin ainutkertaisen kuoleman syntien tähden, syytön syyllisten puolesta, johdattaakseen teidät Jumalan luo. Hänen ruumiinsa surmattiin, mutta hengessä hänet tehtiin eläväksi.

19 Ja niin hän myös meni ja saarnasi vankeudessa oleville hengille,

20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui arkissa veden kantamana.

21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,

22 hänen, joka on mennyt taivaaseen ja istuu Jumalan oikealla puolella ja jolle on alistettu enkelit, vallat ja voimat.

• Anonyymi00038

Ehkä vaikea löytää Raamatusta, mutta kyllä Jumala lähettää ihmiset herjaamaan. Viemään sitä sanomaa. Mikään ilosanoma se ei ole, eikä kovin auvoinen ihmisille, varsin sielullista toimintaa, niin niin vain Jumala lähettää ihmisiä työhön.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      93
      1769
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      485
      1349
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      88
      1183
    4. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      47
      1110
    5. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      72
      1108
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      1093
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      927
    8. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      9
      771
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      705
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      176
      701
    Aihe