Kaunis ja nuorekas eroottinen aikuinen nainen kiinnostaa muoria miehiä.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Voisihan tuossa bussissa piipahtaa asioimassa.
- Anonyymi00002
Kannattaa. Susanna on ihana nainen ♥️
- Anonyymi00003
Hyvä, että on Susanna niille miehille joiden oma akka pihtailee.
- Anonyymi00004
Tää on kyllä ihan kauheeta menoa. Nainen on niin turmellut itsensä, että tuota ei voi pelastaa millään. Hän ei näe itse omaa likaisuuttaan. Räpsyttelee vaan silmiä ja sanoo ihana kongopoika.
Sitä se on kun häpeä ja kunnioitus katoaa maailmasta. Tästä se raamattu puhuu. Eletään viimeisiä aikoja... ja te jotka nauratte.. niin hymy hyytyy..- Anonyymi00005
Toosa on luotu astuttavaksi. Sinä voit pihtailla ihan rauhassa....
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Käytetystä tavarasta on vitonen liikaa 😎.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Entä jos on erittäin paljon astuttu? Naisethan paranee kuin hyvät viinit - mitä vanhempaa, sitä maittavampaa ja kalliimpaa..
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Käytetystä tavarasta on vitonen liikaa 😎.
Saattaa sinulle antaa halvemmalla.
- Anonyymi00008
"Kaunis ja nuorekas"
Buah buah buahhahaaahaaaaaa!
Optikolle MARS! - Anonyymi00010
Olis kiva ja ihanaa tehä suskin kaa tuhmuuksia.. T : Mikael 19.
- Anonyymi00011
Nyt takaisin koulunpenkille tai sitten hoitamaan armeija pois alta, ehkä nuo sairaat kuvitelmat siitä haihtuvat sitten.
Hyvää jatkoa! - Anonyymi00012
Sulla ei ikä riitä.
Täytyy kärvistellä vielä vuosi.
Suskin alaikäraja alkaa kakkosella.
Saattaa käydä niinkin, että vuodessa viisastut ja tajuat, että vanhan luntun kanssa julkinen puuhastelu ei ole ihan viisasta. - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sulla ei ikä riitä.
Täytyy kärvistellä vielä vuosi.
Suskin alaikäraja alkaa kakkosella.
Saattaa käydä niinkin, että vuodessa viisastut ja tajuat, että vanhan luntun kanssa julkinen puuhastelu ei ole ihan viisasta.Suskin kakkoseen olisi upeaa upottaa.
- Anonyymi00015
Pakko kyllä sanoa, että tykkään NUORISTA kauniista naisista, teineistä myös...Suski on järkyttävä ilmestys! Hahah!
- Anonyymi00016
Ja taaskin Ha haaaa haaaa Ha 🤔?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as311062Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132865Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396