Jännä juttu! Vaikka ajan lähes aina 70km/h niin aina olen ryhmän ekana👍 ..eli pakko olla sitten min että olen taitava kuljettaja.
Nro. ykkönen
36
208
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sä saaat ajaa sitä vauhtia mitä haluat kun et ylitä suurinta sallittua nopeutta.
Jos tuntuu, että olet taitava kuljettaja niin voin sanoa, että et ole.
Joskus noin ajavia sanotaan tyhmiksi mutta ei aina.
Jos omistaisit ajokortin niin pitäisi tietää jotain liikenteestä.
Suosittelen julkisia liikkumisvälineitä ja telttamajoitusta.- Anonyymi00002
Olen taitava kuljettaja koska otan huomioon tien kunnon niin siksi sovitaan ajonopeuteni vastaamaan tien kuntoa eli aina 70km//h olipa nopeusrajoitus sitten vaikka 220km/h.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen taitava kuljettaja koska otan huomioon tien kunnon niin siksi sovitaan ajonopeuteni vastaamaan tien kuntoa eli aina 70km//h olipa nopeusrajoitus sitten vaikka 220km/h.
Minullakin vaimo moittii, että ajan aina 70 kmh.
Niin kaupungissa kuin maanteillä.
Keskimäärin siis ajan aika oikeaa nopeutta.
- Anonyymi00004
Ja oikein taitava Toyota kuljettaja ajaa kolmostiellä vaikkapa Ylöjärven kohdalla varmuudella alle 50 km /h joten jonossa mennäänkin jo 40 km /h kun joku taitaa ekana uskoa nopeus mittariin.
Toinen osaamisen tasoa merkittävästi näkyviin tuova on se jonon veto ylinopeutta ajaen mutta ohituskaistan kohdalla nopeasti nopeus löytyykin ja melkein yli ettei vaan kovin moni pääse ohi.
Sitä näkee myös 3. Tiellä kohti Vaasaa.- Anonyymi00011
SE johtuu siitä kun hämäläiset lähtee Tampereelta kohti pohjanmaata.
- Anonyymi00005
Onhan se nähty ja koettu että matkailuautolla on ihan sama ajaako 60km/h vai 130km/h niin ohi mennään vaikka väkisin ja vaarantaen oma sekä muiden tielläliikkujien henki.
- Anonyymi00007
Sen tähden juuri kannattaa aina ajaa parikymmentä kilsaa alinopeutta ja keskiviivan tuntumassa.
- Anonyymi00008
ei kannata hätäillä , rauhallisesti vaan on aikaa paremmin katsella maisemia.
Kiva kun rekkapullukka hikoilee kopissaan, ylämäessä voi sit lisätä vauhtia,- Anonyymi00009
Ettei vaan kääkän Transitin muovipuskuri ottaisi osumaa, jos ei äly anna periksi antaa isommalle tietä!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ettei vaan kääkän Transitin muovipuskuri ottaisi osumaa, jos ei äly anna periksi antaa isommalle tietä!
Isommalle eli tyhmenmälle. Minä en tyhmiä kumartele joten körötän keskiviivan vieressä seitsemääkymppiä.
Kamera kuvaa niin eteen kuin taaksekin että siitä vaan törmäilemään takapuskuriin jos lompsa kestää - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Isommalle eli tyhmenmälle. Minä en tyhmiä kumartele joten körötän keskiviivan vieressä seitsemääkymppiä.
Kamera kuvaa niin eteen kuin taaksekin että siitä vaan törmäilemään takapuskuriin jos lompsa kestääSama se on karavaanareissa kuin ministereissäkin, mitä vähäpätöisempi niin sitä tyhmempi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kamera kuvaa niin eteen kuin taaksekin että siitä vaan törmäilemään takapuskuriin jos lompsa kestääSiis kaurahattu, rehupuntti, punaniska perusjuntti oikea härmäläinen. 🤕
- Anonyymi00012
Ohituskaistan kohdalla on pitkä ylämäki, joten siihen pitää satsata vauhtia.
- Anonyymi00015
Onhan se mieltä ylentävää jos saa olla ison joukon johtajana kun ajaa pitkän letkan kärjessä🤣
Takana tulijat tottelee kiltisti kun vähentää mäessä vauhtia 50-60/h🤣🤣 - Anonyymi00016
Meikäläisen Ransitti ei kulje yhtään kovempaa, tilasin Fordilta uuden kaasupolkimen, jos vaikka vika olisi siinä potikassa?
- Anonyymi00017
Soititko omalla puhelimellasi??Eikö Motonet vastannut .
- Anonyymi00018
8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
- Anonyymi00019
Tuskin kukaan sinun puhelimeen motonetistä tulevat vastaamaan🤣
- Anonyymi00020
Liikenteessä on paljon museoikäisiä,lähes loppuunajettuja matkailuautoja.
30 v vanhaa Matkaajaa siirtoajoin jokunen vuosi sitten. Huippunopeus tasaisella hädin tuskin 90 km/h ja pienikin ylämäki niin laski reippaasti alle 80 km/h. Todellinen nopeus ylämäissä oli varmaan jossain 70 km/ paikkeilla.
En ihmettele yhtään sitä, että nämä romut aiheuttavat liikenneraivoa. Jos tuollaisella pitäisi tehdä reissua, niin hihat palaisi itseltäkin. - Anonyymi00021
Olitko Reino jonon kärjessä myös siellä Urontiellä?
- Anonyymi00024
Jokisen matkakuljin oli taas eilen illalla parkissa Luumäellä Urontien taukopaikalla.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Jokisen matkakuljin oli taas eilen illalla parkissa Luumäellä Urontien taukopaikalla.
Oliko jo iloluukun väätynyt sarana korjattu?
Siihenhän tömäytti juna juhannuksena siellä Urontiellä. - Anonyymi00037
Anonyymi00026 kirjoitti:
Oliko jo iloluukun väätynyt sarana korjattu?
Siihenhän tömäytti juna juhannuksena siellä Urontiellä.Se juna ei tainnu kiskoja tarvita.
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Se juna ei tainnu kiskoja tarvita.
Nämä Palstavahdin jutut ovat niin hauskoja. Nauretaan aivan kippurassa.
- Anonyymi00041
Anonyymi00037 kirjoitti:
Se juna ei tainnu kiskoja tarvita.
Eikä sinne kaivattu siskojakaan.
- Anonyymi00023
3600 km likavemärin hana jäätyi umpeen Petosen ABCllä Öllölässä
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi00025
Olisin kerran saanut naista, mutta nainen ei antanut.
Palstavahti- Anonyymi00027
Sen jälkeen en ole naista ollut vailla, miehiltä olen saanut matkakulkimessani täällä Kotkasssa ja Luumäellä.
Palstavahti
- Anonyymi00028
Kiva kun poikkeat Kuopiosta asti Kotkassa. Kehuvat etä sinulta palstavahti saa helposti
- Anonyymi00029
Onhan se käytävä vakituisella asuinpakallanikin aina hoitojaksojen välillä, kalliiksihan se kyllä tulee Ransitilla kurvailla
Palstavahti
- Anonyymi00030
Palstavahdin känni syvenee " asuinpakallanikin ""
- Anonyymi00032
Ettäkö olet ihan siellä asuinpakallasi Hovilan Lukkarinkadulla kännäämässä?
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ettäkö olet ihan siellä asuinpakallasi Hovilan Lukkarinkadulla kännäämässä?
Minä käyn useasti Lukkarinkadulla vertailemassa nappuloitamme
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Minä käyn useasti Lukkarinkadulla vertailemassa nappuloitamme
Palstavahti KuopiostaNiin varmaan, sillä onhan sinulla siellä se vuokraluukkusi missä olet kirjoilla.
- Anonyymi00031
1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti
Palstavahti - Anonyymi00034
5317 km tuulilasiin tuli kivi ja halkesi
Terkut kuopiosta
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 195954
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119662- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?14496Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 49483
- 55455
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450