Uudenmaan droonihälytyksen taustalla piili piinaava pelko, että Porvoon Nesteen öljynjalostamo oli vaarassa. Asiantuntijalta tuli varoitus " Täysin suojaton ".
Iltalehti
No tulihan se sieltä viimein ulos
11
50
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Valtionjohdon kommentti oli: Ukrainalla on oikeus puolustautua.
Eli eivät uskalla kieltää ilmatilan käyttöä.- Anonyymi00002
Eli Suomessa ollaan edelleen suomettumisen ajan ruususen unessa. Pitäsikö jo alkaa elää todellisuudessa ja toimia sen mukaan kriitisten kohteiden suojauksessa.
- Anonyymi00003
Luulisi ainakin niinkin tärkeän kohteen olevan eräs Suomen ykkösprioriteetteja turvallisuuden ja tärkeydenkin kannalta.
Muistan H:ki -itä Suomi matkoilta tai päinvastoin kaukaa M3-tien varrelta rannan puolelta aavemaiset loimuavat liekit jalostamon torneissa öiseen aikaan.
Lehdissä oli paljon juttua säiliölaivoista Enskeristä ja Tiiskeristä.
https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Enskeri_(ship,_1970)#/media/File:Enskeri-Tiiskeri-1970.jpg/2 - Anonyymi00004
Heillä on oma palokunta, että kyllä selviävät. Turha huolehtia.
- Anonyymi00005
Höpöhöpö
- Anonyymi00006
Miten niin höpö, höpö. Satun tietämään asian.
- Anonyymi00007
Mitä sitten kyllä sen tietää muutkin kuin sinä, että teollisuuslaitoksilla on oma palokunta.
- Anonyymi00008
Et näytä tietävän 😁
- Anonyymi00009
Olipa taas paha aloitus noille putinisteille.
- Anonyymi00010
Niinhän siinä taas kävi, että " Suomen Paraatiovi oli auki " .
- Anonyymi00011
Miksi aina ootetaan, että se pahin tapahtuu Suomessa mitään ei tehdä etukäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641683Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1521291Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset217932- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 89691
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592