Monessa suunnassa pudotaan korkealta, kirkkoisien jalustalta ja ateistienkin jalustalta. Siellä tosin pudotaan ikkunasta..
Toivottavasti tämä putoamisvillitys ei tule maahamme.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/da562e6d-c670-4cbd-a2bc-29777e9662aa
Tosin maassamme pyritään tappamaan meitä nälkään ja kun monella ei ole rahaa lääkkeisiin. Miksi- ehkä osaamattomien oppimäärät, joilla ei osata kouluttaa jälkipolvia ja uskonnottomuus- jossa isät vaikka eivät omista lapsiaan, niin riistävät heiltä vaikka suvivirren laulu---oikeuden. koska isä määrää.
Itse kasvoin ja valitettavasti ateisti- Vapaa-ajattelijoiden kodissa, ja luultiin, että omistetaan lapsi- sekä kasvatus oli väkivaltaista- remmi heilui ja mustelmat tuli.
myös uhka äidiltä lapsen korviin- ateisiäiti- "Minä tapan sinut"...
Siinä rakkaus oli pudonnut jostain. ja luultiin vanhemman oikeuden lapseensa.
lyödä ja vaikka joku ateistinsa on saanut näppylöitä suvivirrestä- säälin sitä katsantoa. jossa lapselta estetään kasvamisen ja oppimisen alue, että
on pakko taipua, kun ISI- niin määrää - ahtaassa mielessään...
Voi voi. sanoo jo vaarikin, ateistisen perheen kasvatti- joka joutui ateistisen kodin teoista antamaan paljon anteeksi, vaikka haavat ovat iänkaikkiset sydämessä...
voi kun tuo ahdas- isä- joka ei omista lastaan, antaisi hänen olla toisten oppilaitten kanssa- ja kouluohjelmissa- laulaa suvivirtensä.
Itselläkin on jo lapsen - lapset- viimeistä lukuunottamatta ylioppilaita- sekä jatkavat opiskelua. Eikä he ole "saatuneet" koulun ohjelmista-
Mutteivät kuitenkaan puukot taskussa kulje torilla.
putosi korkealta
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568