Olen yrittänyt unohtaa sinut, koska tunteet sinua kohtaan olivat aivan liian suuret. Yhtäkkiä haluat olla kanssani ja rakastat minua, se on merkillistä.
Vastaukset 36
- Anonyymi00001
no ei mul muist kostu ni en mä tiiä päätä pakottaa
- Anonyymi00013
Ei kannata uskoa näihin? Se voi olla jotain muutakin kuin ajattelet? Tuuliviiri voi mennä laidasta laitaan rauhattomuuttaan? Itse en ottaisi ihmistä todesta enää, jos on aiemmin suhtautunut itseeni negatiivisesti. Sellainen ei synnytä luottamusta ainakaan itselle, enemmänkin epäilyä vain. Pitkässä juoksussa tällainen ihminen voi olla todellinen ongelma, jos otat koppia hänestä?
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei kannata uskoa näihin? Se voi olla jotain muutakin kuin ajattelet? Tuuliviiri voi mennä laidasta laitaan rauhattomuuttaan? Itse en ottaisi ihmistä todesta enää, jos on aiemmin suhtautunut itseeni negatiivisesti. Sellainen ei synnytä luottamusta ainakaan itselle, enemmänkin epäilyä vain. Pitkässä juoksussa tällainen ihminen voi olla todellinen ongelma, jos otat koppia hänestä?
okei jarmo
- Anonyymi00002
oon yrittäny järjel ajatella mut oot ainoo. ja tiiän et sul onollu useit. >j
- Anonyymi00006
On niitä ollut muutama 🤣
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
On niitä ollut muutama 🤣
Mut ei kaikkia miehiä lasketa 😇🖖🤏
- Anonyymi00003
Ehkä tuntosarvesi ovat olleet vain siitepölyn peitossa.
- Anonyymi00005
Hatsiu🤧🤒❤️🩹😿💥❣️
- Anonyymi00004
Tottakai mä rakastan💋💕 löööve löööve lööve💗💖💝pupu💋
- Anonyymi00008
Ei tullut ajateltua että olet ihastunut munhu.
- Anonyymi00009
No sulla on niin monta muuta. Mitä mä siinä merkkaisin sulle.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
No sulla on niin monta muuta. Mitä mä siinä merkkaisin sulle.
Mulla on vaan yksi joka on mielessä. Söpö blondi ihanuus joka ei ole pitkään aikaan käynyt mun luona.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mulla on vaan yksi joka on mielessä. Söpö blondi ihanuus joka ei ole pitkään aikaan käynyt mun luona.
Ohi sitten en ole blondi
- Anonyymi00029
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ohi sitten en ole blondi
No höh, on mukava hemmotella tuota ihanaa herkkusuuta eri herkuilla. Olisi ihana maistaa hänen kuumottavia huulia. Ehkä hiukan aikaista mutta aina voi haaveilla.
- Anonyymi00012
Ehkä hän rakasti sinua silloin kun pelkäsi/vihasi. Viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä. Viha ei ole rakkauden vastakohta, vaan välinpitämättömyys.
Jos tunteet ovat muuttuneet, toisen seurassa on helpompi olla.
Noin niinku hypoteettisesti. 🙂- Anonyymi00019
Vihalla ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Rakastunut ihminen ei petä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei ole. Rakkaus ei ikinä muutu vihaksi tai sitä ei ole koskaan ollutkaan. Rakkaus ja viha tulevat ihan toisista ulottuvuuksista ja ovat täysin eri maailmasta ne energiat, joten ei kannata etsiä vihalle helppoa syytä.
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Rakastunut ihminen ei petä.
Kyllä voi pettää.
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei ole. Rakkaus ei ikinä muutu vihaksi tai sitä ei ole koskaan ollutkaan. Rakkaus ja viha tulevat ihan toisista ulottuvuuksista ja ovat täysin eri maailmasta ne energiat, joten ei kannata etsiä vihalle helppoa syytä.
Kyl se voi muuttua, jos luottamus toiseen katoaa. Pettäjä paljastuu ja rakkaus vihaksi muuttuu?
- Anonyymi00034
Anonyymi00023 kirjoitti:
Voi teitä lapsia. Ette tiedä elämästä vielä mitään. 😀
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Voi teitä lapsia. Ette tiedä elämästä vielä mitään. 😀
No te tunne-elämältä epävakaat olette oma porukkanne kokonaan.
Terv. Keski-ikäinen
- Anonyymi00014
E ole vihannut. Ja nyt toivottanut hyvää onnea matkaan ja kertonut että olen tukena. Sivusta.
- Anonyymi00015
En ole vihannut, enkä pelännyt koskaan.
- Anonyymi00016
Valehtelin, tunsin vihan tunteita viikon verran viime vuonna. Muut on olleet pettymystä, surua ja muita vaikeita tunteita, reaktiona hänen toimintaansa.
Kiinnostaisi tietää mistä moinen luulo on peräisin? - Anonyymi00031
Anonyymi00016 kirjoitti:
Valehtelin, tunsin vihan tunteita viikon verran viime vuonna. Muut on olleet pettymystä, surua ja muita vaikeita tunteita, reaktiona hänen toimintaansa.
Kiinnostaisi tietää mistä moinen luulo on peräisin?Minkä takia tunsit noin? Oliko mies tehnyt jotain vai jättänyt tekemättä?
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Minkä takia tunsit noin? Oliko mies tehnyt jotain vai jättänyt tekemättä?
Tehnyt.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tehnyt.
Menee ohi sit varmaan. En oo tehny mitään ja se olis harmittanu kaivattua.
- Anonyymi00017
Kyllä mä pelkään yhtä miestä. Se mies on salaa kaikkea muuta kuin antaa ulospäin ymmärtää.
- Anonyymi00024
Taidat kirjoittaa itsestäsi ja toivot sinulla olevan tuollainen vaikutus kohteeseesi.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Taidat kirjoittaa itsestäsi ja toivot sinulla olevan tuollainen vaikutus kohteeseesi.
Olen nainen ei todellakaan ole
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Olen nainen ei todellakaan ole
Miksi olet kuitenkin yhteyksissä miehen kanssa vai tunkeileeko hän väkisin sinun elämään.
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Miksi olet kuitenkin yhteyksissä miehen kanssa vai tunkeileeko hän väkisin sinun elämään.
En ole tietääkseni tekemisissä hänen kanssaan. Enkä ole tunkenut hänen läheisyyteensä. Miksi sinä olet noin puollustautuva? Onko oma lehmä ojassa. Ja tähän tuskin edes vastaat.
- Anonyymi00018
Mikä siinä on, että pitää kysellä anonyyminä anonyymeiltä eikä voi jutella suoraan sen kohteen kanssa???
- Anonyymi00021
Voi kun näkis sen jossain edes
- Anonyymi00035
Rakkauteen ei kuulu pelko muusta kuin menettämisestä. Ei pelko toista kohtaa muutu ikinä positiivikseksi tunteeksi. Viha varmasti voi laantua jis asiat selvitetään ja sovitaan. Jopa muuttua rakkaudeksi. Muttei mikään tuollainen tapahdu itsestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73883
- 113799
- 140725
- 37722
- 70637
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40619Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu166528- 31523
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58503Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti46492Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 63465
- 69455
- 41446
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31436- 45433
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0432Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74426- 35418
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59405