Toivoa on siis näkyvissä!
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Kyllä se huojentaa ja helpottaa, se tieto.
- Anonyymi00007
on se
- Anonyymi00002
Juu, se vaihtuu 4 vuoden välein.
- Anonyymi00003
Hyvä👍
- Anonyymi00006
.
- Anonyymi00009
.
- Anonyymi00004
Ei auta vaikka hallitus vaihtuu. Ei se Herrojen ja Hyväosaisten ahneus ja täydellinen välinpitämättömyys köyhempiä kansalaisia kohtaan mihinkään katoa. Uudet Herrat hallituksessa, toki niin, mutta sama kansankyykytys ja ahneus jatkuu, onhan tämä jo nähty
- Anonyymi00005
Kyllä se vaan tuo toivoa, uskoa ja luottamusta
- Anonyymi00008
Hallituksen vaihtoon on noinn 1 vuosi
Uusi Hallitus perii kaikki Suomen talouden ongelmat!
Uusi Hallitus joutuu kiristämään Suomen taloutta!
Jos Suomella olisi oma Markka, se heikentyisi ja näin aikaansaisi viennin nousua!
Suomen otettava käyttöön Oma Raha!- Anonyymi00010
Kyllä!
Se riittää, että muut lopettavat euron käytön ja Suomi vain jatkaa euron käyttöä omana rahana
- Anonyymi00011
Jos nykyiset paskat vaan vaihdetaan aiempiin paskoihin jotka jo aiemmin näyttäneet etteivät mitään osaa niin miten se tilanne tuosta paranisi.
Kaikki eduskunta puolueetkin on saaneet olla siellä hallituksessa laittamassa suomea kuntoon jo lukuisia kertoja. Pelkkää paskaa nämä suomen puolueet ja niissä vaikuttavat ihmiset. - Anonyymi00012
Parempaa, paljon parempaa, on tulossa!
- Anonyymi00013
Nyt tuli hyviä uutisia taloudesta
Talous näyttäisi vihdoin kasvavan. - Anonyymi00014
Uusi hallitus on sitten nykyinen hallitus kerrottuna kahdella. 😖🧱
- Anonyymi00015
Koko eduskunta pitäisi vaihtaa,mutta mihin?Tuntuu että kelvollista kapasiteettia ei ole missään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15788Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470