LAKI ON HYVÄ JA PYHÄ

Anonyymi-ap

Mutta vain Jeesus Kristus voi syntisen pelastaa.

42

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

1 Kor 3:11

”Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.”

• Anonyymi00002

Paavalia ei saa herjata!

• Anonyymi00010

Ei todellakaan. Hän oli suurenmoinen Jumalan apostoli. Joka häntä herjaa, herjaa hänen Herraansa Jeesusta Kristusta!

• Anonyymi00003

Paavali oli lakihenkinen naisten alistaja.

1. Kor. 9:8

En tässä esitä vain ihmisten ajatuksia, sillä lakikin sanoo samaa.

1. Kor. 14:34

naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.

• Anonyymi00011

Paavali julisti ristiinnaulittua ja kuoleman voittanutta, ylösnoussutta Jeesusta Kristusta, joka ( siis Jeesus Kristus ) pelastaa Häneen turvautuvan tulevasta vihasta ja Helvetin tulesta!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Paavali julisti ristiinnaulittua ja kuoleman voittanutta, ylösnoussutta Jeesusta Kristusta, joka ( siis Jeesus Kristus ) pelastaa Häneen turvautuvan tulevasta vihasta ja Helvetin tulesta!

Evankeliumi Jeesuksen rististä on Jumalan lahja ihmiskunnalle. Siitä ISO KIITOS Jumalalle!

• Anonyymi00004

Paavali uhkasi naisia kunniaväkivallalla, jos eivät pidä huntua ja burkaa.

1. Kor. 11:6

Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.

Joissakin kiihkolahkoissa jopa naisten kunniamurhia puolustellaan Paavalin opetuksilla.

• Anonyymi00005

Korintossa meno oli kuin Al Holin leirillä. Naiset pidettiin hiljaa pimennossa ja uhattiin vaikka millä.

Fil. 3:4

vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

Ei ihme ollenkaan, että monet miehet pitää Paavalia epäjumalanaan.

• Anonyymi00006

Kielto on kuin hullua käskis.

• Anonyymi00007

Paavalin teot halutaan salata.

Koska ne eivät sovi Jeesuksen oppeihin lähimmäisten ja naisten tasavertaisesta kohtelusta.

• Anonyymi00009

Kuvitteletko olevasi joku Paavalin "turvamies?"

• Anonyymi00008

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

Paavalia ei saatu vastuuseen elinaikaisista pahoista teoistaan, koska hän nautti Rooman hirmuvallan suojeluksesta. Ei edes Juutalaisten joukkosurmiin osallistumisesta.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi00012

Hullulle kielto on käsky tehdä.

• Anonyymi00019

Jumalan valtava viisaus näkyy Saulus/ Paavalin kohtaloissa. Hän käänsi Paavalin Jeesukselle väkeväksi aseeksi pahuutta vastaan. Paavali palveli Jeesuksen inspiroimana kirjurina, vahvistaen evankeliumien monipuolista sanomaa, toimien myös vertaistukena, synnintuntoisten uskovien opastajana, kuinka Jumalalle voi vuodattaa salaisimmatkin syntinsä.

• Anonyymi00013

Jumalan lait, käskyt ja säädökset eivät siitä kadonneet mihinkään Jeesuksen tultua ihmiseksi, kuten aloituksen sisältämä valhe antaa ymmärtää.

Matt. 5:18

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

• Anonyymi00014

Jeesus ei kumonnut Jumalan lakeja, käskyjä eikä säädöksiä, vaan lähetti lisää lainopettajia, joita ei oteta vastaan, vaan heitä kohdellaan huonosti.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

Luuk. 12:51

Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!

• Anonyymi00015

Paavalia ja Jumalan sanaa herjaamalla tosiaan lakia noudatetaan.

Tekemällä sana valheeksi onkin helppo noudattaa lakia aivan kuten tahtoo.

• Anonyymi00016

Hei, juutalaiset tekivät sen: he muokkasivat taivaan isän sinetöimää. Heidän täytyi rakentaa oma babylonialainen temppelinsä. Heillä täytyi saada myös olla juutalainen kuningas. Niin he rikkoivat Mooseksen liittoa vastaan. Ja niin kauan kuin he pitivät kiinni Daavidin kaupungin temppelistä ja antoivat Daavidin poikien hoitaa Aaronin poikien tehtäviä ja nauttia ylipappien etuisuuksia, he eivät olleet israelilaisia pyhän kansakunnan jäseniä vaan kaikkein häiritsevin vastus taivaan isän testamentin täytäntöönpanolle. Jeesus korosti ajavana taivaan isän tahtoa. Hän neuvoi hylkäämään Serubbabelin temppelin. Hän siirtyi murhanhimoisten taivassokeiden sapattirampojen leprojen separatistimurhaajien mailta Efraimin kaupunkiin oppilaineen ja jatkoi siellä kansan parantamista. Sokeat alkoivat nähdä ylös ja rammat alkoivat kulkea Siunausten vuorelle.
        Paavali itse sanoi olevansa fariseus eli opiltaan juutalainen persialaisvaikutteinen separatisti. Paavali itse sanoi tekeytyneensä milloin minkäkinlaiseksi, lain ihmiseksi ja laittomuuden ihmiseksi, ei todistaakseen totuudesta vaan voittaakseen mahdollisimman monia. Jotakin on pahasti pielessä, kun Uuden testamentin kaanonista niin suuri osa on tuon itse itseään kumoavan suupaltin päästöjä. Jeesus sanoi Paavalin kaltaisten takia, ettei se, mitä syö, turmele ihmistä, vaan se, mitä suustaan päästää ulos. Paavali käytti Jeesuksen nimeä ahkerasti ja siihen vedoten pyrki saamaan Jeesuksen apostolien tasoista auktoriteettia. Mutta enimmäkseen hän yritti vain todistaa itse itsestään. Kaiken se tyyppi teki väärin.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Hei, juutalaiset tekivät sen: he muokkasivat taivaan isän sinetöimää. Heidän täytyi rakentaa oma babylonialainen temppelinsä. Heillä täytyi saada myös olla juutalainen kuningas. Niin he rikkoivat Mooseksen liittoa vastaan. Ja niin kauan kuin he pitivät kiinni Daavidin kaupungin temppelistä ja antoivat Daavidin poikien hoitaa Aaronin poikien tehtäviä ja nauttia ylipappien etuisuuksia, he eivät olleet israelilaisia pyhän kansakunnan jäseniä vaan kaikkein häiritsevin vastus taivaan isän testamentin täytäntöönpanolle. Jeesus korosti ajavana taivaan isän tahtoa. Hän neuvoi hylkäämään Serubbabelin temppelin. Hän siirtyi murhanhimoisten taivassokeiden sapattirampojen leprojen separatistimurhaajien mailta Efraimin kaupunkiin oppilaineen ja jatkoi siellä kansan parantamista. Sokeat alkoivat nähdä ylös ja rammat alkoivat kulkea Siunausten vuorelle.
        Paavali itse sanoi olevansa fariseus eli opiltaan juutalainen persialaisvaikutteinen separatisti. Paavali itse sanoi tekeytyneensä milloin minkäkinlaiseksi, lain ihmiseksi ja laittomuuden ihmiseksi, ei todistaakseen totuudesta vaan voittaakseen mahdollisimman monia. Jotakin on pahasti pielessä, kun Uuden testamentin kaanonista niin suuri osa on tuon itse itseään kumoavan suupaltin päästöjä. Jeesus sanoi Paavalin kaltaisten takia, ettei se, mitä syö, turmele ihmistä, vaan se, mitä suustaan päästää ulos. Paavali käytti Jeesuksen nimeä ahkerasti ja siihen vedoten pyrki saamaan Jeesuksen apostolien tasoista auktoriteettia. Mutta enimmäkseen hän yritti vain todistaa itse itsestään. Kaiken se tyyppi teki väärin.

Et ole selvästikään tutustunut Uuteentestamenttiin. Paavalin kirjoitukset ovat selvästi pyhitettyä Jeesuksen sanomaa ihmiskunnalle. Tosin Paavalin tulinen persoona värittää kirjoituksia, mutta ei haittaa sanoman Pyhyyttä. Sinun tehtäväsi on näköjään kalastella näitä oppimattomien sieluja kapinalliselle Luziferille. Väitteesi Paavalista ovat omia lapsellisia myrkyttyneen mielesi keksaisuja.

• Anonyymi00017

Nyt on vaan niin, että Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

• Anonyymi00021

Jeesuksen taivaaseen nousun jälkeen, Hän lähetti Pyhän Hengen monille ja heistä moni alkoi levittää Jeesuksen sanomaa, kuin apostolit. Siihen ei tarvita muutakuin Pyhä Henki, niin on yhteys "Jeesuksen veren voimaan."

• Anonyymi00027
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Jeesuksen taivaaseen nousun jälkeen, Hän lähetti Pyhän Hengen monille ja heistä moni alkoi levittää Jeesuksen sanomaa, kuin apostolit. Siihen ei tarvita muutakuin Pyhä Henki, niin on yhteys "Jeesuksen veren voimaan."

Jeesus antoi oman Totuuden Hengen jo maan päällä oikeille12 apostolilleen. Ei muille. Paavali oli vielä murhahommissa siihen aikaan.

Joh. 20:22

Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki.

23 Jolle te annatte synnit anteeksi, hänelle ne ovat anteeksi annetut. Jolta te kiellätte anteeksiannon, hän ei saa syntejään anteeksi."

• Anonyymi00018

Laki tosiaan saa aikaan vihaa kuten nähdään.

• Anonyymi00023

Lain noudattaminen aloitetaan halveksimalla Jumalan sanaa.

• Anonyymi00028

Lait on Jumalan sanaa.

• Anonyymi00024

Jumalan vastainen toiminta, kapina ja siihen yllyttyäminen aloitetaan Jumalan säätämien lakien, käskyjen ja säädösten merkityksen mitätöimisellä, sitovuuden vääristelemällä, kumoamalla ja lait kuoppaamalla. Se toiminta on Saatanasta.

Hoos. 14:1

Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan.

• Anonyymi00025

Netanjahu on tämän ajan profeetta Elisa.

1. Kun. 19:17

Ja on tapahtuva näin: joka välttää Hasaelin miekan, sen surmaa Jeehu, ja joka välttää Jeehun miekan, sen surmaa Elisa.

2. Moos. 23:31

Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.]

• Anonyymi00026

Room. 3:31

Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo.

Sananl. 28:9

Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus.

• Anonyymi00029

Lait ja käskyt yritetään kumota antamalla niille täysin väärä merkitys ja tilalle tuodaan villitseviä hurmoshenkiä, jotka sitoo ihmisiä lahkoihin.

• Anonyymi00030

Laintaulut tulee uuteen Jerusalemin temppeliin ja ne ovat voimassa samanlaisina tuhat vuotta.

Hepr. 9:4

Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä LIITON TAULUT

. Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

• Anonyymi00031

Kukaan ei voi pelastua lain kautta. Kaikki ovat rikkoneet sitä paitsi Jeesus.

• Anonyymi00035

Paavali oli murhemis ja yritti kiemurrella lakien kanssa, yritti hämmentää selvää sanaa.

Kyllä kaikki ihmiset tuomitaan tekojensa ja lakien mukaan. Ei taivaaseen ole mitään vihreätä linjaa.

Jaak. 2:22

Huomaat, että usko vaikutti yhdessä hänen tekojensa kanssa, teoissa usko tuli todeksi.

Jaak. 2:25

Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä. [Joos. 6:25; Hepr. 11:31]

1. Piet. 1:17

Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika. [Fil. 2:12]

Ilm. 2:23

Hänen lapsensa minä surmaan rutolla. Kaikki seurakunnat tulevat tietämään, kuka minä olen: minä tutkin sydämet ja ajatukset ja annan jokaiselle teistä hänen tekojensa mukaan. [1. Sam. 16:7; Ps. 7:10; Jer. 11:20; Room. 2:6]

Ilm. 20:12

Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. [Dan. 7:10; Luuk. 10:20+ | Matt. 16:27+]

Ilm. 20:13

Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.

Jeesusta meidän on uskominen, eikä mitään murhamiesten selityksiä.

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

• Anonyymi00032

Ei voi, eikä tartte.
      Vapahtaja olet sinä!

• Anonyymi00033

On se kristinusko aika näätämäisen ovela systeemi.
      Ensin keksitään ongelma ja sitten aletaan myydä siihen ratkaisua. Eikä tässä vielä kaikki....

Jo lapsena kerrottiin vitsiä jonka ongelmanratkaisu oli "Lakkaa kuvittelemasta"

• Anonyymi00034

Kiitos, ei tartte.

• Anonyymi00036

Lain kautta tulee synnintunto, joka johtaa siihen, että syntinen turvautuu Vapahtajaan. 😊

• Anonyymi00037

Lain merkitys on sen noudattaminen ja sen mukaan eläminen.

Paavali oli rikollinen luonne, murhamies ja yritti kiemurrella lain kanssa yrittäen antaa Jumalan laille, käskyille ja säädöksille niitä vähätteleviä merkityksiä.

Matt. 5:17

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan noudattamaan.

Jeesus lähetti lisää lainopettajia, ei mitään hurmahenkisiä lait kieltäviä hihhuleita.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

• Anonyymi00038

Roistot ja murhamiehet syöttävät ajatusta, että lait on kumottu ja kuopattu.

Sehän tarkoittaisi sitä, että ei olisi olemassa syntiäkään.

1. Joh. 3:4

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

Laittomuuden tekojen merkitys selviää "Jeesustelijoille" vasta taivaanportilla.

Matt.7

22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'

23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi00039

Sillä totisesti sanon minä teille: siihenasti kuin taivas ja maa katoo, ei pidä vähinkään piirto eikä joku rahtu laista katooman, siihenasti kuin kaikki tapahtuvat.

• Anonyymi00040

Lainkivet (liiton taulut) murskaa monen hihhulin kuvitelmat taivaaseen pääsemisestä.

Lait ovat voimassa prikulleen tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti.

Hepr. 9:4

Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen,
        sekä liiton taulut

• Anonyymi00042

Lain noudattamiseen kuuluu Paavalin herjaaminen.

Ei ilman sitä voi viljellä lakihenkisyyttä kun Paavali edusti juuri Pyhän Hengen oppia, jossa usko tulee Jumalan Pyhän Hengen voimasta. Ei siitä että ihmisellä omituisia mielipiteitä ja toistaa niitä loputtomasti. Usko tulee siitä että Jumala lahjoittaa Pyhän Hengen sydämeen, ihminen saa Jumalan voiman elää. Siitä Paavali kirjoittaa ja ensitöikseen hänet täytyy lytätä.

• Anonyymi00043

Lailla on oma tärkeä tehtävänsä. Se johdattaa ihmisen synteinensä Jumalan luo, Jeesuksen ristin veren sovitukseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      181
      1508
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      195
      1202
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1101
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      42
      794
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      700
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      691
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      680
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      673
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      19
      621
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe