Moskovan pormestari vahvisti iskun
Moskovan pormestari Sergei Sobjanin vahvistaa, että drooni-isku pn vahingoittanut tiistaina Moskovan öljynjalostamoa.
Kyseessä on Gazpromneftin omistama laitos, joka on Moskovan alueen suurin öljynjalostamo.
– Uhreja ei ole. Pelastuspalvelut työskentelevät paikalla, Sobyanin kirjoitti Telegramissa.
Sosiaalisen median videoilla näkyy iso savupatsas.
Sehän on mukavaa että Moskovaankin saadaan vähän säpinää....
Ukraina iski Moskovaan
77
203
Vastaukset
- Anonyymi00001
Venäjällä saavat nyt sitä, mitä Putler on kansansa puolesta tilannut.
- Anonyymi00013
Voi sinua! Oletko oikeasti noin narratiivin syömä? Tajuatko sitä seikkaa, jotta nuo Ukrainan iskut on terroritekoja? Voit olla varma siitä että nämä rikokset tullaan vielä tuomitsemaan?
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voi sinua! Oletko oikeasti noin narratiivin syömä? Tajuatko sitä seikkaa, jotta nuo Ukrainan iskut on terroritekoja? Voit olla varma siitä että nämä rikokset tullaan vielä tuomitsemaan?
Venäjä saa vain sitä, mitä tilasi hyökkäämällä rikollisesti Ukrainaan.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voi sinua! Oletko oikeasti noin narratiivin syömä? Tajuatko sitä seikkaa, jotta nuo Ukrainan iskut on terroritekoja? Voit olla varma siitä että nämä rikokset tullaan vielä tuomitsemaan?
Satunnaiskävijä jos ihmettelee putinatsin kiukuttelua, niin selitetään: Kaikki Jumalan siunaaman pyhän Venäjän vastustaminen on hänelle rikollista. Ihan kaikki.
Ei ole sellaista tapaa vastustaa Venäjän intressejä, jota Moskovan patriarkaatti (ja siis Jumala itse) ei pitäisi rikoksena. Ei mitään.- Anonyymi00035
moloch_horridus kirjoitti:
Venäjä saa vain sitä, mitä tilasi hyökkäämällä rikollisesti Ukrainaan.
Miksi hyökkäsi:
## 1) “Ukraina ei saa liittyä Natoon”
NATO
Venäjän argumentti on ollut, että:
* NATO:n laajeneminen lähemmäs Venäjän rajoja heikentää sen turvallisuutta
* Ukraina NATO:ssa tarkoittaisi mahdollisia länsijoukkoja ja ohjusjärjestelmiä hyvin lähellä Venäjää
👉 Taustalla on Venäjän ajatus “turvavyöhykkeestä”:
* entiset Neuvostoliiton alueet nähdään strategisesti tärkeinä
* Venäjä ei halua sotilasliittoa, joka voisi sijoittaa joukkoja Ukrainaan
**Lännen näkemys:**
* jokainen maa saa itse päättää liittoutumisestaan
* NATO ei hyökkää, vaan on puolustusliitto
HUOMAA JUGOSLAVIAN LAITON ILMAPOMMITUS.
---
## 2) “Venäjä väitti suojelevansa venäjänkielisiä Itä-Ukrainassa”
Itä-Ukraina
Venäjä sanoi, että:
* Donetsk ja Luhansk alueilla venäjänkielisiä ihmisiä syrjitään
* heitä pitää “suojella”
Taustalla:
* alueella oli vuodesta 2014 alkaen konflikti (Donbasin sota)
* osa väestöstä oli venäjänkielistä ja osa tuki Venäjää
* Venäjä tuki separatisteja poliittisesti, taloudellisesti ja sotilaallisesti
👉 Keskeinen kiista:
* Ukraina ja suuri osa kansainvälisestä yhteisöstä ei nähnyt laajaa “kansanmurhaa” tai systemaattista vainoa
* Venäjän perustelu nähtiin enemmän poliittisena kuin humanitaarisena
---
## 3) “Ukrainan hallinto on turvallisuusuhka Venäjälle”
Vladimir Putin
Venäjän virallinen näkemys:
* Ukraina on “lännen ohjaama” tai “lännen tukema projekti”
* se voisi toimia sotilaallisena tukikohtana Venäjää vastaan
* erityisesti vuoden 2014 jälkeen Ukrainan ja lännen yhteistyö kasvoi
👉 Käytännössä Venäjä viittasi:
* Ukrainan tiivistyviin suhteisiin EU:hun ja NATOon
* sotilaalliseen yhteistyöhön länsimaiden kanssa
* mahdollisuuteen, että Ukraina voisi tulevaisuudessa isännöidä lännen asejärjestelmiä
**Lännen ja Ukrainan vastaus:**
* Ukraina on itsenäinen valtio
* sillä on oikeus itse päättää ulko- ja turvallisuuspolitiikastaan
* uhka ei ole todellinen, vaan Venäjän kokema
Tämä siis kun Janukovuts oli erotettu parlamentin toimesta kyseenalaisesti. - Anonyymi00038
moloch_horridus kirjoitti:
Venäjä saa vain sitä, mitä tilasi hyökkäämällä rikollisesti Ukrainaan.
Esitä rikos ensin.
Unohditko naiivina krimn-niemimaanvsisällisodan, siitä seuranneiden muiden itäalueiden sisällisodat jossa valtiojohto lähetti armeijan siviilejä vastaan, mihin unohdit nuot? Anonyymi00013 kirjoitti:
Voi sinua! Oletko oikeasti noin narratiivin syömä? Tajuatko sitä seikkaa, jotta nuo Ukrainan iskut on terroritekoja? Voit olla varma siitä että nämä rikokset tullaan vielä tuomitsemaan?
Jos terroristivaltion vuosikausia jatkuneeseen tarkoitukselliseen siviiliuhrien tulvaan vastaa pommittamalla terroristivaltion öljynjalostamoa, on se mitä sivistynein vastatoimi terroristivaltion sikailuun.
- Anonyymi00057
aloittajalla kiire vastailla jo omaan heti kirjuuttelun jälkeen ku propaganda tuli roskalehdistä varmaan ja sai kiksit joita odottaa pahan sielunsa kera.
Me emme toivo emmekä usko vihaan ja näihin kusetuksiin. eikä pahan tekoon.
Me kannatamme rauhaa ja rakkautta kaikkein kesken kuten herrasmies Putin.
Hän meni auttamaan 2014 alkaneen USAn rahoitaman sodan loppumista ja oman kansan tappamisen lopettamista....hienoa, että ehti sentään vime tingassa tehdä intervetio n. - Anonyymi00058
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voi sinua! Oletko oikeasti noin narratiivin syömä? Tajuatko sitä seikkaa, jotta nuo Ukrainan iskut on terroritekoja? Voit olla varma siitä että nämä rikokset tullaan vielä tuomitsemaan?
Totta, se on paskasakkia se joka siviilejä kiduttaa ja tappaa - siksi azov-natsit on eliminoitava ja vangittava näistä ihmisyyttä vastaan tekemistään rikoksista.
Kai olette lukeneet mitä ovat tehneet kun hyökkäyssodan aloittivat Kurskiin, reissu oli täynnä siviiliuhreja. - Anonyymi00059
Anonyymi00035 kirjoitti:
Miksi hyökkäsi:
## 1) “Ukraina ei saa liittyä Natoon”
NATO
Venäjän argumentti on ollut, että:
* NATO:n laajeneminen lähemmäs Venäjän rajoja heikentää sen turvallisuutta
* Ukraina NATO:ssa tarkoittaisi mahdollisia länsijoukkoja ja ohjusjärjestelmiä hyvin lähellä Venäjää
👉 Taustalla on Venäjän ajatus “turvavyöhykkeestä”:
* entiset Neuvostoliiton alueet nähdään strategisesti tärkeinä
* Venäjä ei halua sotilasliittoa, joka voisi sijoittaa joukkoja Ukrainaan
**Lännen näkemys:**
* jokainen maa saa itse päättää liittoutumisestaan
* NATO ei hyökkää, vaan on puolustusliitto
HUOMAA JUGOSLAVIAN LAITON ILMAPOMMITUS.
---
## 2) “Venäjä väitti suojelevansa venäjänkielisiä Itä-Ukrainassa”
Itä-Ukraina
Venäjä sanoi, että:
* Donetsk ja Luhansk alueilla venäjänkielisiä ihmisiä syrjitään
* heitä pitää “suojella”
Taustalla:
* alueella oli vuodesta 2014 alkaen konflikti (Donbasin sota)
* osa väestöstä oli venäjänkielistä ja osa tuki Venäjää
* Venäjä tuki separatisteja poliittisesti, taloudellisesti ja sotilaallisesti
👉 Keskeinen kiista:
* Ukraina ja suuri osa kansainvälisestä yhteisöstä ei nähnyt laajaa “kansanmurhaa” tai systemaattista vainoa
* Venäjän perustelu nähtiin enemmän poliittisena kuin humanitaarisena
---
## 3) “Ukrainan hallinto on turvallisuusuhka Venäjälle”
Vladimir Putin
Venäjän virallinen näkemys:
* Ukraina on “lännen ohjaama” tai “lännen tukema projekti”
* se voisi toimia sotilaallisena tukikohtana Venäjää vastaan
* erityisesti vuoden 2014 jälkeen Ukrainan ja lännen yhteistyö kasvoi
👉 Käytännössä Venäjä viittasi:
* Ukrainan tiivistyviin suhteisiin EU:hun ja NATOon
* sotilaalliseen yhteistyöhön länsimaiden kanssa
* mahdollisuuteen, että Ukraina voisi tulevaisuudessa isännöidä lännen asejärjestelmiä
**Lännen ja Ukrainan vastaus:**
* Ukraina on itsenäinen valtio
* sillä on oikeus itse päättää ulko- ja turvallisuuspolitiikastaan
* uhka ei ole todellinen, vaan Venäjän kokema
Tämä siis kun Janukovuts oli erotettu parlamentin toimesta kyseenalaisesti.Ei Venäjä hyökännyt, se meni puolustamaan kansaa natsivai nolta mitä USA rahoitti.
Anonyymi00035 kirjoitti:
Miksi hyökkäsi:
## 1) “Ukraina ei saa liittyä Natoon”
NATO
Venäjän argumentti on ollut, että:
* NATO:n laajeneminen lähemmäs Venäjän rajoja heikentää sen turvallisuutta
* Ukraina NATO:ssa tarkoittaisi mahdollisia länsijoukkoja ja ohjusjärjestelmiä hyvin lähellä Venäjää
👉 Taustalla on Venäjän ajatus “turvavyöhykkeestä”:
* entiset Neuvostoliiton alueet nähdään strategisesti tärkeinä
* Venäjä ei halua sotilasliittoa, joka voisi sijoittaa joukkoja Ukrainaan
**Lännen näkemys:**
* jokainen maa saa itse päättää liittoutumisestaan
* NATO ei hyökkää, vaan on puolustusliitto
HUOMAA JUGOSLAVIAN LAITON ILMAPOMMITUS.
---
## 2) “Venäjä väitti suojelevansa venäjänkielisiä Itä-Ukrainassa”
Itä-Ukraina
Venäjä sanoi, että:
* Donetsk ja Luhansk alueilla venäjänkielisiä ihmisiä syrjitään
* heitä pitää “suojella”
Taustalla:
* alueella oli vuodesta 2014 alkaen konflikti (Donbasin sota)
* osa väestöstä oli venäjänkielistä ja osa tuki Venäjää
* Venäjä tuki separatisteja poliittisesti, taloudellisesti ja sotilaallisesti
👉 Keskeinen kiista:
* Ukraina ja suuri osa kansainvälisestä yhteisöstä ei nähnyt laajaa “kansanmurhaa” tai systemaattista vainoa
* Venäjän perustelu nähtiin enemmän poliittisena kuin humanitaarisena
---
## 3) “Ukrainan hallinto on turvallisuusuhka Venäjälle”
Vladimir Putin
Venäjän virallinen näkemys:
* Ukraina on “lännen ohjaama” tai “lännen tukema projekti”
* se voisi toimia sotilaallisena tukikohtana Venäjää vastaan
* erityisesti vuoden 2014 jälkeen Ukrainan ja lännen yhteistyö kasvoi
👉 Käytännössä Venäjä viittasi:
* Ukrainan tiivistyviin suhteisiin EU:hun ja NATOon
* sotilaalliseen yhteistyöhön länsimaiden kanssa
* mahdollisuuteen, että Ukraina voisi tulevaisuudessa isännöidä lännen asejärjestelmiä
**Lännen ja Ukrainan vastaus:**
* Ukraina on itsenäinen valtio
* sillä on oikeus itse päättää ulko- ja turvallisuuspolitiikastaan
* uhka ei ole todellinen, vaan Venäjän kokema
Tämä siis kun Janukovuts oli erotettu parlamentin toimesta kyseenalaisesti.Ukraina ei edelleenkään ollut hakeutumassa NATO:on, parlamentti kumosi tuon onnettoman päätöksensä vasta kun Venäjä oli sotinut Ukrainassa jo yli puoli vuotta.
Itäukrainalaisia venäjänkielisiä ei vainottu eikä syrjitty.
Mikään maa ei ollut viemässä eikä edes myymässä aseita Ukrainalle ennen kuin Venäjä sinne rikollisesti hyökkäsi. Noin 90% ukrainalaisista luuli Venäjää ystävämaakseen, jopa veljesmaakseen. Ukraina ei ollut minkäänlainen uhka Venäjälle.Anonyymi00038 kirjoitti:
Esitä rikos ensin.
Unohditko naiivina krimn-niemimaanvsisällisodan, siitä seuranneiden muiden itäalueiden sisällisodat jossa valtiojohto lähetti armeijan siviilejä vastaan, mihin unohdit nuot?"Esitä rikos ensin."
Rikos oli Krimin sotilaallinen valtaus ja sodan aloittaminen keväällä 2014.
"Unohditko naiivina krimn-niemimaanvsisällisodan, siitä seuranneiden muiden itäalueiden sisällisodat jossa valtiojohto lähetti armeijan siviilejä vastaan, mihin unohdit nuot?:
Kyseessä ei ollut sisällissota, vaan Venäjän hyökkäyssota, jossa se aseisti, rahoitti ja määräsi paikallisia maanpettureita.
"Venäläinen sotilaskomentaja: Minä aloitin sodan Itä-Ukrainassa
Venäläinen sotilaskomentaja kertoo venäläislehdelle joutuneensa lietsomaan tosissaan Itä-Ukrainan sotaa, ennen kuin taistelut Donetskissa ja Luhanskissa alkoivat kesällä."- Anonyymi00065
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voi sinua! Oletko oikeasti noin narratiivin syömä? Tajuatko sitä seikkaa, jotta nuo Ukrainan iskut on terroritekoja? Voit olla varma siitä että nämä rikokset tullaan vielä tuomitsemaan?
Venäjä nyt sattuu olemaan sodassa Ukrainan kanssa sodassa pommeja tippuu siviilikohteisiinkin
- Anonyymi00002
Ukrainan täsmäiskuja ilman siviiliuhreja. Eivät tuhoa kirkkoja.
- Anonyymi00014
Eh he,
uskoit sitten Ukrainan tekemään False Flag iskuun?? Otappas tarkemmin selvää mikä siihen kirkkoon osui! Ukraina teki itse sen iskun... Anonyymi00014 kirjoitti:
Eh he,
uskoit sitten Ukrainan tekemään False Flag iskuun?? Otappas tarkemmin selvää mikä siihen kirkkoon osui! Ukraina teki itse sen iskun...Valheellista hevonpaskaa, tiltu.
- Anonyymi00015
moloch_horridus kirjoitti:
Valheellista hevonpaskaa, tiltu.
Todennäköisesti räjähde, mutta ei ulkoapäin.
Näissä lavastuksissa ne ovat hakoja, vaikka hyvin alkeellisella tasolla. Anonyymi00015 kirjoitti:
Todennäköisesti räjähde, mutta ei ulkoapäin.
Näissä lavastuksissa ne ovat hakoja, vaikka hyvin alkeellisella tasolla.Vau, mitä hevonpaskaa, tiltu.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eh he,
uskoit sitten Ukrainan tekemään False Flag iskuun?? Otappas tarkemmin selvää mikä siihen kirkkoon osui! Ukraina teki itse sen iskun...Mikä oli oma tiedonlähteesi, kun otit asiasta selvää? Mikset kerro sitä meille?
- Anonyymi00031
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Mikä oli oma tiedonlähteesi, kun otit asiasta selvää? Mikset kerro sitä meille?
Ei kehtaa ilmoittaa Venäjän propagandasivustoja lähteeksi.
- Anonyymi00039
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Mikä oli oma tiedonlähteesi, kun otit asiasta selvää? Mikset kerro sitä meille?
Uutislähde, toimipaikka Ukraina.
Kiovan keskeisen katedraalin tuho tapahtuu vain päiviä sen jälkeen, kun Kiovan joukkojen lennokit pommittivat museota Sevastopolissa aiheuttaen mittaamattoman suuret vahingot historiallisille esineistölle Krimillä. Kiovan katedraali-isku, joka tapahtui Ranskassa järjestettävän G7-kokouksen aattona, on höllästi väitetty olleen ”Venäjän kosto”, mutta Moskova on kiistänyt jyrkästi aiheuttaneensa tuhon ortodoksien pyhällä paikalla. Todisteet osoittavat lavastettuun valtioterrosmin tuhoon.
Macron ja Barrot syyttivät välittömästi Venäjää väitetystä hyökkäyksestä Kiovan-Pecherskin luostariin, mutta Ranskan viranomaiset eivät ole puhuneet Starobelskissa Ukrainan asevoimien terrori-iskun aiheuttamista kuolemista, diplomaatti muistutti.
Kuvaajat valmiina taltioimaan katedraalin tuhoa
Länsivaltojen G7-kokouksen aattona tapahtunut Kiovan luostarin räjähtäminen ei olisi voinut tulla sotaa eskaloivan Kiovan hallinnon ja sen länsitukijoiden kannalta otollisempaan aikaan. Maanantaina nettiin on vuotanut kuvasarja, joka kertoo Kiovassa tapahtuneesta enemmän kuin tuhat sanaa:
Luostaria kuvaamaan asetettiin kuvausryhmä ennen sen räjähdystä. Tuhopaikalta otettu ilmakuva paljastaa, ettei katedraalin ympäristöön ole sinkoutunut ohjusosumista johtuvia kappaleita eikä kirkossa ole nähtävissä osumakohtaa. Näin ollen vaikuttaa siltä, että räjähdys on tapahtunut rakennukseen asetetuista räjähteistä, jotka laukaistiin Venäjän suorittaessa strategisten kohteiden pommitusta myöhään sunnuntaina.
Tässpä olisi "ei ruudinkeksijälle ja ajattele, kuvaajat jo paikalla.
Hommaa filmi ns. Iskusta, katso kuva kuvalta löydätkö ohjuksen.
- Anonyymi00003
Vieläkään ei Ukraina ei ylittänyt punaista viivaa.
Luultavati se kulkee siinä, kun Kreml on tuhkana? - Anonyymi00004
Vielä voi käydä niin että Putinin ikkunasta sukeltaa pieni ukrainalainen drone jota Vladimir luulee tilaamakseen surina sauvaksi....
- Anonyymi00012
Putin ilahtuu, kun luulee että venäläisvalmisteinen perseenpäristin on saatu vihdoinkin pärisemään.
- Anonyymi00043
Anonyymi00012 kirjoitti:
Putin ilahtuu, kun luulee että venäläisvalmisteinen perseenpäristin on saatu vihdoinkin pärisemään.
Ja sitten taasen pettyy kun huomaa että siinä ensimmäisessä toimivassa venäläisessä perseenpäristemessä lukeekin Made in China ja lopulta toteaa että ei sitten tätäkään osattu tehdä, mutta yhä luottaa että Ukrainan sota menee suunnitelmansa mukaan...
- Anonyymi00005
Kovalla pakkasella saadaan tulosta....
- Anonyymi00006
Nyt alkoivat jo laajemmat polttoaineen jakelurajoitukset. Eikä Tatneft enää myy kuin käteisellä. Ei taida olla yhtiössä enää kova luotto valtio/pankkijärjestelmäänkään. Valtio pöllii tilillä olevat rahat.
https://www.verkkouutiset.fi/a/venajan-polttoainepula-pahenee-taas-uusia-rajoituksia/ Putler taistelee yhtä tehokkaasti kuin Monty Pythonin Black Knight!
- Anonyymi00007
Venäjällä ei ole polttoainepulaa ja bensahinnat ovat 70 sentin luokkaa litra.
Repikää siitä.- Anonyymi00008
Etkö ole huomannut, että venäjän mediakin kertoo polttoaineen säätelystä, ja paikoin jonot ovat huoltoasemille pitkät.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Etkö ole huomannut, että venäjän mediakin kertoo polttoaineen säätelystä, ja paikoin jonot ovat huoltoasemille pitkät.
Niinpä, eikö leipäkin ole kortilla?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niinpä, eikö leipäkin ole kortilla?
Vasta kun vodka ja kaali loppuu, niin venäläiset hermostuu.
- Anonyymi00019
😂😂😂
🤡🤡🤡 - Anonyymi00020
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vasta kun vodka ja kaali loppuu, niin venäläiset hermostuu.
Nekin loppuu kun kuljetukset alkaa tökkiä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00008 kirjoitti:
Etkö ole huomannut, että venäjän mediakin kertoo polttoaineen säätelystä, ja paikoin jonot ovat huoltoasemille pitkät.
Faktat haittaavat usein hyvää tarinaa.
- Anonyymi00016
rysäampui englantilaista purjevenettä Englannin kanaalissa
Venäjän puolustusministeriö on vahvistanut, että yksi sen sota-aluksista ampui tänään varoituslaukauksia "ennaltaehkäisevästi" Englannin kanaalissa
Fregatti Admiral Grigorovitshilta tullut tulitus johtui siitä, että Bright Future niminen brittiläinen siviilipurjevene kulki sen mukaan "vaarallista kurssia", ministeriö sanoi Telegramissa venäjäksi jaetussa lausunnossa.- Anonyymi00017
Alkaa russat olemaan aika säikkyjä, kun pitää purjeveneitäkin pelätä. Ukraina saanut ehkä aikaan enemmän kuin ymmärrämmekään.
- Anonyymi00023
"Alkaa russat olemaan aika säikkyjä, kun pitää purjeveneitäkin pelätä. Ukraina saanut ehkä aikaan enemmän kuin ymmärrämmekään."
Pakko ampua kun Venäjän hävittäjä ei saanut purjevenettä kiinni. - Anonyymi00025
10!
😂😂😂😂😂
🤡🤡🤡🤡🤡 - Anonyymi00026
Huomasitteko että Ukrainalaiset droonit iskivät moskovaan valoisan aikaan.
Mikä tämä kertoo ?
Onko ilmapuolustuksessa tilapäisiä ongelmia kun hitaita drooneja ei saada torjuttua rappion kehdossa moskovassa ? - Anonyymi00028
Venäläiset oli sitoneet ukrainalaisia lapsia ohjuksiin on yhtä tosi...
- Anonyymi00029
Veikkaan että talvella on Moskovassa vilpoisaa.
- Anonyymi00042
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
No, Moskovassa on vain harvoin kylmempää kuin miinus 35.
Kerroppa suomen sääolosuhteet ensi talvena.
Suomalaisilla kun ei ole varaa enään sähkölaskuihin, saatikka edes polttoöljyyn.
- Anonyymi00032
Kävikö ukrainalaiset polttamassa Alakurtin sillan, kun miehet ovat "erikoisoperaatiossa" tai Ukrainan pelloilla ja metsissä monina kappaleina. Vaimot valittavat Alakurtissa polttoainepulaa, ja ovat äkäisiä johdolle.
- Anonyymi00054
Ukrainalaisia kuoli kyllä hyökätessään Suomeen, koko 144 divisioona kuoli mottiin, hevosiaan myöten talvisodassa.
Sen taidon ne osaavat vieläkin, noin miljoona ukrainasotilasta on kuollut tähän mennessä aloittamassaan sodassa.
- Anonyymi00033
Ja koska Moskovan ilmapuolustus todettiin maailman parhaaksi niin Ukraina teki uuden hyökkäysaallon Moskovaan.
Nyt alkaa Putinilla jalat vipattamaan kunnolla.
Moskovan ilmapuolustus on ryssien parasta laatua joten mitenkähän ne muut kaupungit on suojattu?
Ilmeisesti sireenisuojaukset ja nekin miten sattuu.... Konstantinivka on kohta vapautettu.
Z- Anonyymi00047
mitä merkitystä tyhjällä kylällä...vain rotat ausuu ja venäläiset sotilaat..no parempihan ne sinne on tuhota..
- Anonyymi00034
Miksi laitat sen Moskovan osioon??
Sitä paitsi sitä ei ole "vapautettu"
Sekin vielä. - Anonyymi00045
Sivistyneitä, ja tarkkoja nuo Ukrainan droonit. Moskovaankin valtavasti niitä, mutta ei yhtään siviiliuhria. Jos öljylaitos palaa, niin se on täysosuma.
Venäjän pommit on tarkoitettu jahtaamaan siviilejä, ja siviilikohteita, on siinä iso ero maiden välillä. Mutta Venäjä onkin terroristivaltio. - Anonyymi00046
Moskovan valot ovat tunnettua.
Ukraina paransi niitä vielä pikantilla tavalla tänä aamuna!
https://twitter.com/i/status/2067506942856040517 - Anonyymi00048
YHET NEj MILHJÄÄN LOPETA URRAANSA!
Adam ja Eva jatkavat vieläkin uraansa. Paratiisista asti ovat Aatami ja Eeva olleet … (Schiff)
Nooan ajoilta asti harjoitellut juoksija tähän päivään asti, on juossut uuden me:n Noah Lyles.
sadalla metrillä?
Onko Suomen vanhin ennätys juoksussa Kana-Aholla vai Kukkoaholla oliko
400 m vai 1500 m?
Kuka suomalaisista urheilijoista / juoksijoista on kevytkenkäisin? Lasse Virenkö? Hän suunnitteli ja teetti hiukan yli 100 grammaa painavat juoksukengät.
Voiko kukaan voittaa Donald Trumpia urheilussa? 80-vuotiaista suurin osa juoksee elämänsä pyyteiden ja kauneuden perässä yhtä lujaa. Viime yönä luin lehdestä, että Trump kehui Morendra Snadia seuraavin sanoin. Omin sanoin: ”Morendra Snadi on niin kaunis, kuin enkeli. Minä niin rakastan häntä. Kauneudella voi hämätä. Tosiasiassa hän on tappaja. (ilmeisesti posittivisessa Trumpin katsannossa. Al Sisiin Trump oli rakastunut jo Hilla ry:n vaalikampanjan aikana. Niin hän sanoi.
Mutta olen kuullut huhuja. Ensinnäkin yksi tuttu kertoi, että Romanian lentokentällä oli iso määrä USA:n sotakoneita ja aikaisemmin hänen kaverinsa kertoi, että Euroopan itäraja on täynnä panssariautoja ja monenlaista sotakalustoa. Miksi? Onko valmisteilla Medvedevin tai Lavrovin nouto? Putinia ei nyt pesimäkaudella saa häiritä Valdain Bunkkereissa.
Könösen Hjalmarsedän hieho on juuri poikinut potran poikavasikan, eli mullikan. Jos se olisi esim Tenneseessä syntynyt, sen sukunieksi voisi laittaa nimen Mulligan.
Mitähän muuta täysin tarpeellista pitäisi uutisoida. Syön nyt kuitenkin palvilihahernekeiton ensin. Njam!
Sir Euklides - Anonyymi00049
Naton tiltut eivät ymmärrä yhtä asiaa, näillä ukrainan Venäjälle tuottamilla tappioilla ei sotaa voiteta, droonien pienet taistelukärjet voidat luoda terroria ja polttoainevarastojen vahinkoja ilman että sillä on mitään vaikutusta sodan lopputulokseen.
- Anonyymi00050
Näin näreet. Kiva kuitenkin katsella pikku posauksia. Sitten kun reilu 140 miljoona venäläistä on kadonnut lopullisesti voi Ukraina juhlia voittoa.
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Näin näreet. Kiva kuitenkin katsella pikku posauksia. Sitten kun reilu 140 miljoona venäläistä on kadonnut lopullisesti voi Ukraina juhlia voittoa.
Mieletön unelma ja ajatus.
Tätä tasoa on aivopesty, joka fanittaa uusnatseja.
Katsotaan, kuinka ison palan Venäjä lohkaisee Ukrainasta, ainakin Odessa ja tietysti muut asiat, kuten nykydiktatuuri ja uusfasismi putsataan. - Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
Mieletön unelma ja ajatus.
Tätä tasoa on aivopesty, joka fanittaa uusnatseja.
Katsotaan, kuinka ison palan Venäjä lohkaisee Ukrainasta, ainakin Odessa ja tietysti muut asiat, kuten nykydiktatuuri ja uusfasismi putsataan.Kuka kaipaa venäläisiä ???
- Anonyymi00055
Mutta ehkä näillä pakotetaan Venäjä rauhaan? Eipä se Venäjäkään kykene tätä voittamaan.
Kysymys kuuluukin: kumpi säilyttää rauhan jälkeen päänsä, Putin vai Zelensky?
- Anonyymi00052
Nyt tuo sota muuttui tosi mielenkiintoiseksi.
Mitähän huomenna Moskovan kaduilla sataa?
Pornoputinin valokuvia kenties? - Anonyymi00056
VENÄJÄ TUHOSI BILJOONIEN DOLLARIEN ARVOSTA LENTOKALUSTOA AZOV-NATSEILTA - NYT ALKAA OLLA JO HÄTÄ KÄDESSÄ JOS EI JOPA HOUSUISSA?
https://www.youtube.com/watch?v=_TkFNBJMR3o- Anonyymi00061
Joku vielä katsoo Murat-sanin "totuuskanavaa"?
😂😂😂
Konstantinivka on kohta vapautettu.
😊😊😊😊😊- Anonyymi00060
Joopa joo, ei siellä "vapautusta" odota muut kun tiilikasat, ihmiset on häipyneet Ukrainan puolelle jo ajat sitten.
- Anonyymi00064
Hyvin on edetty välttäen siviiliuhreja - Venäjä sotii kunnioittaen lakeja toisin kuin ukroatsit jotka keräävät pisteitä tappamalla - ja siviiitkin kelpaavat pisteytykseen joilla saa mitä haluaa.
Anonyymi00064 kirjoitti:
Hyvin on edetty välttäen siviiliuhreja - Venäjä sotii kunnioittaen lakeja toisin kuin ukroatsit jotka keräävät pisteitä tappamalla - ja siviiitkin kelpaavat pisteytykseen joilla saa mitä haluaa.
Hevonpaskaa, tiltu.
- Anonyymi00063
Kanadan johdossa on entistä saksalaista natsisukua...se on lähettänyt valtavasti drooneja jotta sota jatkuisi ja tulisi vaan lisää ruumiita - he eivät välitä kuka ja kuinka paljon kuolee kunhan sota vain jatkuisi koska siitä niin moni repii taaloja
https://www.youtube.com/watch?v=yrqavfgTXx0 - Anonyymi00066
Simon Maksniemestä on löytynyt sodanaikainen lentopommi.
Pommi löytyi Torviaavantien varresta junaradan läheisyydestä korjaustöiden yhteydessä.
Sen voisi lähettää ystävyyden osoituksena takaisin Kremliin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466