Syy kiukutteluun tämä;
kun ei multa kysyneet mielipidettä asiaan vaan menivät sitten ostamaan juhannuskeittoa sellaisesta paikasta josta en halua sitä , en ainakaan itselleni. Siitä kiukuttelin. No sitten mä sanoin että no kyllä mä voin mennä kaupasta ostaan itselleni yhden tai pari pönttöä.
No kun siellä paikassa mistä ne menevät ostamahan, on sellainen ongelma että juhannuskeitossa olevat kokkareet voivat jäädä pieniksi ja niitä ei välttämättä saa isoa määrää purkkiin että se on tuurikauppaa lähinnä kun sattumanvaraisesti ne annostelevat purkkeihin.
No kiukuttelun jälkeen pyysin kyllä anteeksi ja sanoin että ei kait ollu järkeä kiukutella kun kerta voin itte ostaa eri paikasta mutta voisitte toki kysyä multakin mielipiteen ettekä heti mene ostamaan.
Tunsin psyyke alkoi niinku mennä heikoksi että mulle iski paniikkihäiriö-tila joten otin pillerin suuhun. Ja sitten aika pian kaikki onkin helpompaa kun ei ole paniikkihäiriötä. Paniikkihäiriön voi siis laukaista melkein mikä tahansa juttu , esim pikkuriita.
minä kun olen kulinaristi , ruoan nautiskelija niin mä lähes aina ostan laatua. Ei kaikkea pysty en syömään ettei mee kurkusta alas. Joissaki maistuu liikaa teollinen maku ja prosessoitu ruoka liikaa.
ehkä varmaan teikäin mielestä mun kiukuttelu meni yli hilseen vai menikö? Onko teijän mielestä ikävätä jos toisen mielipide sivuutetaan?
Kiukuttelua tänään juhannuskeitosta
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Aluksi hän vastusti, kielsi mua menemästä ostamaan kaupasta juhannuskeittoa kun vetosi siihen että on itse kerinnyt hommata 4 purkkia sieltä toisesta paikasta. Minulla suu loksahti auki "no mitä se haittaa jos minä käyn omilla rahoillani ostamassa 1-2 purkkia"
hän sitten vastasi "no joo kyllä se sopii mutta menee rahaa liikaa"
Minä siihen "no höh kerranhan se on juhannus vuodessa niin minä haluan nauttia siitä juhannuskeiton kanssa" - Anonyymi00002
Mitäs pikkuasiasta tuollaista älinää nostat. Olisit voinut itse mennä ostamaan sitä mieluisampaa keittoa pitemmittä puheitta. Muut varmaan tykkäävät enemmän siitä keitosta, joka ei sinulle maistu.
- Anonyymi00003
minä oonkin miettiny "olen kuin aikuinen miesvauva" ja kiukutteleva lapsi välillä ja että henkinen sairastelu on varmaan yksi syy kun pääkoppa ei oikein toimi niin hyvin niin sitten pikkuasioista ärähtelen välillä.
Ei varmaan kovin normaalia ole tämä vai onko?
Voi olla myös persoonallisuushäiriöstä kyse.
Luonteen joku huono ikävä puoli.
Anteeksi pyydän kyllä.
Asun ihmisen kanssa joka on pikkutarkka ja hän usein ärähtelee. Meidän kommunikointi on välillä ärähtelyä ja murahtelua että me molemmat sitä ruukaamme välillä. Lisäksi murjotus mykkäkoulu kuuluu meidän tapaan. Tunteita emme ole piilotelleet koskaan.
Minä kun sotken kaikki paikat usein kun ruokaa lentelee joka paikkaan niin hän siitä ärähtelee. Tai sitten jos oon väsynyt enkä jaksa tehdä mitään, niin hän siitä saattaa korottaa ääntä.
Anteeksi hänkin pyytää minulta aina.
Kun talossa asuu kaksi luupäätä/jästipäätä niin se kommunikointi on välillä tätä. - Anonyymi00004
Me molemmat olemme eläkkeellä ja meille molemmille myönnettiin eläke pääkopan sairastelun vuoksi.
- Anonyymi00005
Koko aamu on ollu yhtä menoa. Kiire ei sovi meille kummallekaan. Psykologi sanoi meille molemmille ettei kiire ja elämän takapakit sovi meille yhtään että elämän pitäs olla koko ajan tasaista. En tarkoita ruusuilla tanssimista mutta tasaista-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531087Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll231069Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514842- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181615Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562