Kuunnella Tällaista
Christian Deep Tech House Musiikkia?
https://www.youtube.com/watch?v=dkJDO2-Mmf4&list=RDdkJDO2-Mmf4&start_radio=1
Onko Kristityn Sallittua
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Ei tuo kai ole kristillistä musiikkia ja näyttäisi tekoälyn tuottamatta videokuvalta. Mutta jos ihminen on kristitty niin se on hienoa. Musiikki ei ainakaan minun sieluuni lähestynyt jumalan rakkautena vaan enemmän paholaisen jympytyksenä. Musiikkia on tutkittu. Psykologisiin perustein.
Kaikki jympytys on transsiin pyrkiviä ja ihmistä pois vieviä asioita. Niin tanssimusiikki kuin muukin tasainen jumpsutus.- Anonyymi00002
Ok, mua ihmetyttikin musta nahka-asu ja risti rintojen väliin asetettuna.
Lopetin mmuan kuuntelun, kiitos vastauksesta, olin informaatio tai arviointikyky esteisyydessä.
Eksytystä on paljon ja se on aika vaikeaa toisinaan tajuta. Itse tiedän monia jotka tekee saatanallista reiki asmr:ää, eikä tajua sen saatanallisuutta.
- Anonyymi00003
saatana tekeytyy/teeskentelöi valkeuven enkeliksi ja hänen, saatanaksen palvelijatkin toisinaan tekeytyvät/teeskentelöityvät vanhurskauven palvelijoiksi
mutta Jumalan Henki tietää ja paljastaa mikä henki on saatana valkeuven enkeliä esittäessään.
Tuossa musisoinnissa ei ole "kaikki kohjallaansa". Semmoinen henkioloisuus mulle tulee tuosta aika nopeasti kaikesta huolimatta. Varmaan samaan sen kaltaiseen henkitunnistustilaan kuinka Paavalilla oli kiusaantunut olo eräästä ennustuskykyisestä orjattaresta, joka oli heijän seurassaan ja ilmeisesti oli osa Jumalan seurakuntaa(?) Filippuksen kaupunkissa lähes 2000v sitten että nyt ei oo kaikki kohjillaan ja ajoitti naisekkaasta ulos häntä vaivannoineen ennustajahengen, j naisellinen menetti kyvykkyyven ennusta sen takkii, mutta varmasti oli naisekkaalla sen jälkeen parenpi olla ja elää. Mahtoikohan sen jälkeen hän liittyy Jumalan seurakuntaan vapaututtuaan pahakkaasta tietäjähenkestä.
Selef Urge- Anonyymi00004
ilmeisesti oli osa Jumalan seurakuntaa: ilmeisesti ei ollut osa Jumalan seurakuntaa
Lihaksikkaasti ja ryhjikkäästi pikkuasijaan korjautuneijoinneellisesti,
Selef Urge
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.712283Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt361852- 1001191
- 47945
- 89824
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26817- 29690
- 41675
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,142667Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56588