Pelastusvarmin ylöstemmattujen seurakunta.
Uskon helluntailaisuuteen
20
59
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nyt tuli jo asiaa!
- Anonyymi00002
Jos et herjaa mitään tai ketään, joudut helvettiin.
- Anonyymi00003
Äl* ylipäästä Parhamia !
- Anonyymi00016
tulihan se sieltä- suu oikein väpättää
- Anonyymi00004
Se sinulle suotakoon, usko hellareihin. Itse olen sitä mieltä, että he ovat eksytettyjä ja väärin johdatettuja mutta tämä on vain minun mielipide asiasta.
- Anonyymi00017
aloittaja trollaaja sai sinutkin puheistasi kiinni, että ei usko ole saanut sinussa tilaa.
- Anonyymi00005
Helluntaiapostoli (O) oli pride-apostoli.
Satavuotinen perinne.- Anonyymi00009
Monessa pakkovauvakastettujen kirkoissa on pride-messu.
- Anonyymi00018
saitko puheripusissasi pride apotolijutussasi ihan housuusi märkyyttä.
Tuntuu siltä, kun runkaat mieltäsi - epäuskoisena morsiamena.
Turhaa jauhat- helpompi olisi sinulla olla suoraan ateisti- pääsisit pienemmällä tuomiolla
- Anonyymi00006
Ketkä ylöstemmataan ja milloin ?
- Anonyymi00007
Jälkikäteen kristinuskon sekaan kylvetty luste eli lahkot temmataan pois, jotta Jeesus voi palata rauhassa takaisin maan päälle omiin häihinsä Jerusalemissa.
Ap. t. 1:11
ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän." - Anonyymi00019
ketkä ja milloin. Lue sanaa- äläkä jahkaa tapasi mukaan joutavia.
Pidä itsestäsi huolta- siitähän sinä tilisi teet...
- Anonyymi00008
Herjaaminen yköstä.
- Anonyymi00010
Rauhaa!
Parham lopusta alkuun lukien on Marhab. Mikäli oikein muistan KOLMAS EENOKIN KIRJA joka sisältää taivaallisia näkyjä puhuu juuri hänestä. Eli taivastie ja helmiportti on tullut Helluntailaisille Jeesuksen nimen ja armon tähden tutuiksi.
Pelastusvarmuus on varmasti ihana asia. Itse en sitä tunne. Kuitenkin luotan yhä sanaan ja otan siitä vain kerman päältä mikä tekee minusta PINNALLISEN hulttion. Syvällisempää tuntemusta tarvitaan enemmän. Onneksi Koraania lukemalla saa sentään johdatuksen.- Anonyymi00011
Koraanihan perustuu Raamattuun sekä siihen otettu myös Jeesus.
Se hyvä johdatus kyllä uskoon, mutta siinä jäädään vanhan liiton lakihenkisyyteen, että Jeesus pelasta lain ja synnin orjuudesta, vaan on vain lempeä opettaja.
- Anonyymi00012
Helluntaipastori luulee pelastusvarmana astelevansa helmiportista sisälle rinta rottingilla ja nokka pystyssä.
- Anonyymi00013
No Paavali ei ihan noin rohkeasti uskaltanut todeta pelastuksestaan, mutta jos asiat on kunnossa Jeesuksen kanssa, niin kyllähän sitä silloin aika varma voi olla, että perille asti pääsee. Nöyränä kannattanee silti pysyä loppuun asti siinä asiassa.
Minäkin olen hellareita jonkun verran täällä moittinut, anteeksipyyntö heille siitä, etten aina ole pysynyt korrektina ja suus supussa. Onhan heissä tottakai hyvääkin. Ja se hyvä kai kaikissa ensisijaisesti pitäisikin nähdä ja niissä vioissa koittaa kärsiä toinen toista.- Anonyymi00014
Ensisijaisesti olisi tarkoitus olla vatipää suuntauksista riippumatta.
- Anonyymi00015
aloittaja on valheen trolli- kun ei muuta panetellessaan keksi. helluntai sitä ja tätä' sekä oollseni traktoriaan startatessa
- Anonyymi00020
Vatipäät meillä on aikana keskuudessamme sanoisi erä setä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602