Mannerheim oli kaappihomo

Anonyymi-ap

Ihan sama onko ihminen homo, mutta kaikkihan tietävät että Mannerheimin kulissiavioliitto venäläisen (kyllä) Anastasian kanssa oli pelkkää show'ta ja että Mannerheim ei ollut uskollinen vaan paneskeli ympäriinsä miehiä.

10

79

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On tainnut pari lapulaistakin kellistää 😉 vihtorin bileet kun tiedettiin

• Anonyymi00002

EI LIITY lapuaan MITENKÄÄN

• Anonyymi00003

Lapualla on gay saunakin ja miksi näin lapualla.

• Anonyymi00004

Jännä miten kokoomuslaiset homot piileskii ja lesbot.

• Anonyymi00005

En usko että Marski homo oli, mutta bi-seksuaali tuo saattoi kyllä ollakin, (kuten Stubb).

• Anonyymi00006

Ihan sama mikä Mannerheim oli. Ennen oli ennen, nyt on nyt. Tällä hetkellä meneillään on seksitaantuma. Pitkään on ollutkin nähtävissä, että maailmanlaajuisesti jotain vinksahtumaa mieshormoniin on kehittynyt. Kun fyysistä työtä miehille ei enää ole, mieshormoni ilmeisesti passivoituu ja siitä johtuu erikoisia kehityskulkuja?

" Suomen nuoret aikuiset harrastavat vähemmän seksiä kuin ennen, kertovat tilastot. Monissa länsimaissa puhutaan jo seksitaantumasta (sex recession). Kertoo HS.

Tämän vuosikymmenen 25–34-vuotiailla miehillä on kuukaudessa noin 40 prosenttia vähemmän yhdyntöjä kuin 1990-luvun samanikäisillä miehillä. Saman ikäryhmän naisilla laskua on noin 33 prosenttia. "

• Anonyymi00008

Mielialalääkkeet vie seksihalut, tämä on hyvin yleinen vaiva.
        Yleisimmin käytetyt SSRI- ja SNRI-mielialalääkkeet (kuten serotoniinin takaisinoton estäjät) heikentävät seksuaalista halua.
        Näin tapahtuu koska lääkkeiden vaikutus perustuu aivojen serotoniinitason nostamiseen.
        Serotoniini säätelee mielialaa, mutta se myös vaimentaa aivojen seksuaalisia vasteita ja mielihyväkeskuksia.

Jo noin puolimiljoonaa suomalaista popsii mielialalääkkeitä, joista liki 400-tuhatta käyttää jotain masennuslääkettä.
        Ei 1990-luvulla "onnellisuuspillereitä" määrätty, ja kun jollain vippasi päästä kauemmin, niin se passitettiin Törnävälle mielisairaalaan hoidettavaksi, ja olihan Lapuallakin aikoinaan B-sairaala.

• Anonyymi00007

Aloittaja edusta vasemmistolaistaa saastaa.

• Anonyymi00009

Olihan se ihan homon näköinenkin...

• Anonyymi00010

Pride on sekoittanut monen pään Lapualla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      194
      1855
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      977
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      127
      902
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      210
      704
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      60
      655
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      624
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe