Minusta tuntuu, että vasemmistolaisilla on erilainen kallo ja sen mittasuhteet. Aivoille varattu tila on mielestäni selkeästi pienempi. Tällaiseen tietysti tullaan suhtautumaan hyvin kielteisesti mutta mitataanhan sitä kaikkea muutakin niin miksi ei kalloja?
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
vassuille kumivene ja afrikkaan rikastamaan afrikan kansaa.
- Anonyymi00005
Orpo samaan veneeseen.
- Anonyymi00002
Aika tyhmiä ovat tosiaan, ja kamalan vihaisia aina.
- Anonyymi00003
Pakkosterilisaatio olisi myös otettava uudelleen keinovalikoimaan kun halutaan nostaaÄO,ta.
- Anonyymi00004
Kylläpä Persujen tupaillassa on koolla suurimmat ja parhaat voimat ja tulos näkyy täällä upeana tuotoksensa.
Olette ihan parasta mitä luonto voi tuottaa ja puolue kusettaa. - Anonyymi00006
Aloittajalla taitaa olla pään sijaan se tyhjyyttään koliseva, paljon käytetty kusiämpäri kaulan jatkeena.
- Anonyymi00007
Ja aivoina kastematoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641683Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1521291Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset217932- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 89691
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592