Apostoli Paavalilla oli Jeesuksen mieli

Anonyymi-ap

Sen näkee hänen palvelustyöstään ja mm. tästä jäähyväispuheestaan.
Paavalia herjaavat, herjaavat itse asiassa hänen Herraansa Jeesusta Kristusta. Sitä he eivät käsitä mutta joutuvat aikanaan tekemään tyhjistä sanoista tiliä Jumalalle viimeisellä tuomiolla. Voi heitä!

Apt 20:22-32

”Ja nyt, katso, minä matkustan, sidottuna hengessä, Jerusalemiin, enkä tiedä, mikä minua siellä kohtaa.
Sen vain tiedän, että Pyhä Henki jokaisessa kaupungissa todistaa minulle ja sanoo, että kahleet ja ahdistukset minua odottavat.
En minä kuitenkaan pidä henkeäni itselleni minkään arvoisena, kunhan vain täytän juoksuni ja sen viran, jonka minä Herralta Jeesukselta olen saanut: Jumalan armon evankeliumin todistamisen.
Ja nyt, katso, minä tiedän, ettette enää saa nähdä minun kasvojani, ei kukaan teistä, joiden keskuudessa minä olen vaeltanut ja saarnannut valtakuntaa.
Sentähden minä todistan teille tänä päivänä, että minä olen viaton kaikkien vereen.
Sillä minä en ole vetäytynyt pois julistamasta teille kaikkea Jumalan tahtoa.
Ottakaa siis itsestänne vaari ja kaikesta laumasta, johon Pyhä Henki on teidät pannut kaitsijoiksi, paimentamaan Herran seurakuntaa, jonka hän omalla verellänsä on itselleen ansainnut.
Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,
ja teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat, vetääkseen opetuslapset mukaansa.
Valvokaa sentähden ja muistakaa, että minä olen kolme vuotta lakkaamatta yötä ja päivää kyynelin neuvonut teitä itsekutakin.
Ja nyt minä uskon teidät Jumalan ja hänen armonsa sanan haltuun, hänen, joka on voimallinen rakentamaan teitä ja antamaan teille perintöosan kaikkien pyhitettyjen joukossa.”

Apostoli Paavali oli Jeesuksen Kristuksen palvelija ja hänellä oli Jeesuksen mieli.
Kun herjaat Paavalia, herjaat itse asiassa Jeesusta Kristusta itseään.
Ymmärrätkö siis lainkaan, miten pahasti sinä itsellesi Jumalan tuomiota päällesi keräät herjoillasi?

79

184

Vastaukset 79

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tähänkin aloitukseen tulee todennäköisesti paljon Paavalia herjaavia solvauksia, etenkin Teuvolta. Toivon olevani tässä asiassa kuitenkin väärässä.

• Anonyymi00002

Paavalia herjaavat ovat itse syvästi eksyksissä. Helluntaiseurakunnissa tätä Paavalivihaa etenkin tuodaan esiin, vai olenko väärässä?

• Anonyymi00003

Mitä väliä sillä herjataako Paavalia kerran vain miljoona kertaa.

Lopputulema sama.

• Anonyymi00004

Kaikissa Suomen kristillisissä kirkoissa, myös vapaissa suunnissa arvostetaan syvästi apostoli Paavalia ja hänen raamatullisia kirjeitään.

• Anonyymi00005

Se hyvä juttu jos vaikka 1. korinttilaiskirje tulee lihaksi seurakunnan keskellä.

Ei siis lakina, että näin entinen lakihenkinen fariseus lukee meille nyt kuitenkin lakia, vaan Hengessä, siinä Hengessä mikä seurakunnassa on.

• Anonyymi00006

Ei taida ihan noin olla.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei taida ihan noin olla.

Kyllä se vaan niin on. Olen tutustunut melko laajasti Suomen hengelliseen ja kristilliseen kenttään ja kokemus on se, että apostoli Paavalin kirjoituksia pidetään pyhinä ja suuressa arvossa ja Pyhästä Hengestä syntyneinä. Vain näillä palstoilla olen saanut havaita, että Paavalilla on pilkkaajia. Jotkut ( kuten TS ) ovat oikein omistaneet elämänsä ( rippeetkin ) Paavalin herjaamiseen. He tekevät niin omaksi kadotukseksensa, kuten Pietari profetoi.

• Anonyymi00007

"Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä, ja teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat,"

Lähtöni? Ei lähdön vaan saapumisen. Paavali sanoi suoraan, että hänen ilmaannuttuaan, hänen pelmahdettuaan näyttämölle vainoamaan, kahlitsemaan Jumalan uskollisia palvelijoita, tulisi muitakin, samaa sorttia.

aphixis tarkoittaa saapumista. Niin siellä lukee alkukielellä.

Onkohan tuo jokin roomalaisten kirkkoisien sääntö, että aina Paavalin kohdalla kreikankielen sanojen merkitykset raamatunkäännöksessä väännetään vastakkaisiksi? Että tehdään elävästä kuollut ja murhaajasta pelastaja jne.? Että aina siellä missä tarsolainen peto riehuu lammasten vaatteissa, niin hyvästä tehdään paha, mustasta valkoinen jne.

Anteeksi nyt, mutta minä en lähde mukaan tuohon leikkiin, missä totuus käännetään ylösalaisin.

Mutta onpa hyvä, että tuli tuokin kohta esiin. KIITOS.

"Kun herjaat Paavalia, herjaat itse asiassa Jeesusta Kristusta itseään."

Ei, vaan erotan vastamessiaan messiaasta. Niin kuin yön päivästä, niin kuin 1. Mooseksen kirjan alussa.

Jeesus sanoi tulleensa maailmaan todistamaan totuudesta. Sitten tulee Paavali ja varoittaa valon tuojista ja käskee uskomaan vain omaa sanomaansa. Metka juttu.

Et kai pidä raamatunkäännöstä luotettavampana kuin kaikkein alkuperäisimpiä tekstejä? Mitä jos kysyisit joltain kieli-ihmiseltä, jota kiinnostaa luetun ymmärtäminen ja totuus ennemmin kuin Paavali, mitä alkuperäinen teksti tarkoittaa?

• Anonyymi00008

Teistä Paavalin kirjoitusten vääntäjistä apostoli Pietarikin varoitti. Eikä syyttä.

• Anonyymi00009

Kuinka varmalla pohjalla olet totuuden tunnustamisessa. Pysytkö omien kokemusteni takana vai oletko kuin tuuliviiri joka muuttaa suuntaa tuulten mukaan. Koraani varoittaa luottamasta muihin apostoleihin. Ja osoittaa kuinka pätevä paholainen on tekemään tyhjäksi sen osa-alueen jota sinun tulisi todistaa totuudeksi.

Vanhassa testamentissa on kertomus profeetasta joka profetoi Israelin kuningasta vastaan. Jumala kielsi palaamisen samaa tietä sekä syömisen ja juomisen matkalla. Eräs toinen profeetta kuitenkin houkutteli sanansaattajan luokseen ja kirosi sitten tämän kun tämä oli Jumalan käskyn hylännyt ja palasi syömään ja juomaan. Tuo tehtävän saanut profeetta kohtasi tiellä leijonan tai karhun ja kuoli.

2 Minä tiedän sinun tekosi ja vaivannäkösi ja kärsivällisyytesi, ja ettet voi pahoja sietää; sinä olet koetellut niitä, jotka sanovat itseänsä apostoleiksi, eivätkä ole, ja olet havainnut heidät valhettelijoiksi;

Aina ei ole luottamista profeetan toiseen profeettaan tai apostolin toiseen apostoliin. Ilmestyksen Efeson seurakunta koetteli jopa apostoleita.

• Anonyymi00010

Tietenkin Jumalan sana pitää koetella ja hyljätä se mikä ei käy omaan lakihenkisyytteen.

• Anonyymi00011

Kun aikoinaan Jeesus ratsasti aasilla, ratsastavat nykyisin aasit Jeesuksella…

• Anonyymi00039

Pidä hyvä huoli siitä aasistasi.

• Anonyymi00012

Ei se enää ole edes aasi, joka noudattaa lakia sanaa halveksimalla.

Aasi siihen nähden aika viisas

• Anonyymi00045

Laki on pyhä ja hyvä, mutta kukaan ei lain kautta pelastu. Vain Jeesus Kristus pelastaa. Tämä yksinkertainen totuus on Suomessa monelta kadoksissa ja siksi usein he pilkkaavatkin. Sääli heitä.

• Anonyymi00055

Lakia EI VOI noudattaa Sanaa halveksimalla. Mahdotonta!

• Anonyymi00068

Mutta, mikäpä oli aasin nimi? Sitä ei raamatusta löydy.

• Anonyymi00013

Paavali tekeytyi Korintossa sekä apostoliksi että Juutalaisten nasiiriksi.

1. Kor. 9:2

Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.

Ap. t. 18:18

Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.]

• Anonyymi00014

Johannes Kastaja oli viimeien oikea nasiiri, ei Paavali.

Jeesus ei edes tunnusta Paavalia omaksi nasiirikseen tai apostolikseen (Apt.1)

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

• Anonyymi00015

Synnittömän Jumalan Pojan, Jeesuksen Kristuksen ja jonkun Tarsolaisen murhamiehen korottaminen samalle tasolle on väkevätä lopun ajan eksytystä.

• Anonyymi00024

Niinkuin arvelin, et malttanut olla tulematta tähän aloitukseen Teuvo. Sinulla on erittäin suuri addiktio herjata Paavalia.
        Voi sinua!

• Anonyymi00046
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Niinkuin arvelin, et malttanut olla tulematta tähän aloitukseen Teuvo. Sinulla on erittäin suuri addiktio herjata Paavalia.
        Voi sinua!

Teuvo herjaa Paavalia hamaan hautaan asti.
        En usko, että hän enää kykenee mielenmuutokseen.

• Anonyymi00016

1.Piet.3
      Kristuksen kärsimys ja korotus
      18 Kärsihän Kristuskin ainutkertaisen kuoleman syntien tähden, syytön syyllisten puolesta, johdattaakseen teidät Jumalan luo. Hänen ruumiinsa surmattiin, mutta hengessä hänet tehtiin eläväksi.
      19 Ja niin hän myös meni ja saarnasi vankeudessa oleville hengille,
      20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui arkissa veden kantamana.
      21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,
      22 hänen, joka on mennyt taivaaseen ja istuu Jumalan oikealla puolella ja jolle on alistettu enkelit, vallat ja voimat.

• Anonyymi00017

Paavalia ei saatu vastuuseen edes Juutalaisten pyhien miesten joukkosurmista, joissa hän oli mukana.

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi00018

Paavali nautti Jeesuksen surmaamisesta.

Matt. 25:40

Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Paavali nautti Jeesuksen surmaamisesta.

Matt. 25:40

Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.

Sinä ( TS ) noukit jakeen sieltä, toisen täältä ja rakentelet perkeleellisen myrkkysopan siitä.
        Muista! Jokaisesta turhasta sanasta joudut vastuuseen.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Sinä ( TS ) noukit jakeen sieltä, toisen täältä ja rakentelet perkeleellisen myrkkysopan siitä.
        Muista! Jokaisesta turhasta sanasta joudut vastuuseen.

Näin on.

• Anonyymi00019

Raamatun mukaan kansojen ja ihmisten kohtalot määräytyvät sen mukaan, miten he ovat suhtautunet Jeesuksen veljien Juutalaisiin ja Isrelin kansaan.

Sak. 2:12

Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni.

• Anonyymi00020

Vain Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä.

Jeesuksen seurassa maan päällä kulkeneet oikeat 12 Jeesuksen opostolia saivat Jeesuksen heille antaman Totuuden Hengen lahjan. Paavali ei siihen joukkoon kuulunut.

Joh. 20:22-23

Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki.
      Jolle te annatte synnit anteeksi, hänelle ne ovat anteeksi annetut. Jolta te kiellätte anteeksiannon, hän ei saa syntejään anteeksi.

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

Murhamiehet eivät ole kelvollisia 12 Kristuksen apostolin virkaan.
      Apt.1:25.

• Anonyymi00022

Murhamiehet keksivät kaikenlaisia kieroja oppeja, joilla yrittävät säilyttää oman nahkansa.
        Ja samanmieliset mielistyy heidän puheisiinsa.

1. Joh. 3:15

Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Murhamiehet keksivät kaikenlaisia kieroja oppeja, joilla yrittävät säilyttää oman nahkansa.
        Ja samanmieliset mielistyy heidän puheisiinsa.

Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

Sinulla ( TS ) on murhanhenki. Se on valheittesi ja herjojesi perustana. Et sinä ole edesmennyt.
        Et voi Jumalan edessä Häntä huijata! Et mitenkään. Kaikki on Jumalan tiedossa! Jo ihminenkin näkee sinun valheesi! Saatika Kaikkinäkevä ja -tietävä JUMALA.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Sinulla ( TS ) on murhanhenki. Se on valheittesi ja herjojesi perustana. Et sinä ole edesmennyt.
        Et voi Jumalan edessä Häntä huijata! Et mitenkään. Kaikki on Jumalan tiedossa! Jo ihminenkin näkee sinun valheesi! Saatika Kaikkinäkevä ja -tietävä JUMALA.

Teuvo luulee, että me uskomme hänen valheensa.

• Anonyymi00021

Aabraham ja Jeesus kehottavat uskomaan Moosesta ja profeettoja.

Luuk. 16:31

Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"

Joh. 5:46

Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut.

• Anonyymi00023

Mooseksella oli Pyhä Henki.

Jes. 63:11

Silloin hänen kansansa muisti muinaisia päiviä, muisti Moosesta: Missä on hän, joka toi heidät ylös merestä, heidät ynnä hänen laumansa paimenen? Missä on hän, joka pani tämän sydämeen Pyhän Henkensä.

• Anonyymi00025

Korintossa pitkään asuessaan Paavali kirjoitti tunnustuskirjettä valehtelustaan kaukaiseen Roomaan, koska oli Rooman kansalainen ja sympatiat oli siihen suuntaan. Kuriiri vei kirjeen perille. On syytä olettaa, että Paavalin valheet liittyvät juuri Korinton tapahtumiin.

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

• Anonyymi00026

Tuosta tulee lentävä lause: Tarkoitus pyhittää keinot.

• Anonyymi00027

Apostoli Paavali oli erittäin voimallinen Jumalan mies Pyhän Hengen vaikutuksesta ja myös hyvin aikaansaava ja siksi varmastikin Saatana joukkoineen käy edelleen hänen persoonansa ja kirjoitustensa kimppuun.

• Anonyymi00031

Älä jauha pa*kaa!

• Anonyymi00050
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Älä jauha pa*kaa!

Puhun Jumalan totuutta. Jumala on minun sanojeni takaaja, sillä puhun Raamatun totuutta. Jumalattomat eivät sitä kestä.

• Anonyymi00073

Se on just noin. Meillä, kuten Paavalillakin on taistelu Pahan henkivaltoja vastaan. Henkivalloilla ja niiden seuraajilla on vain yksi osoite: HELVETTI.

• Anonyymi00028

Paavali: Orjien on kunnioitettava isäntiensä tahtoa. Tämä on KD:n työmarkkinaohjelman keskeinen sanoma.

• Anonyymi00029

Paavalissa vaikutti Saatanan enkeli, demoni, joka antoi hänelle valtavat voimat ja nyrkkeilijän lahjat, joilla hän pelotteli etenkin naisia.

Fil. 3:4

vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

Kyllä kelpasi miehelle lainpykälät, kun oli kyse naisten vaientamisesta. Mutta kun tuli puhe Stefanoksen murhasta, niin puheet kääntyi Jumalan armoon ja rakkauteen.

1. Kor. 9:8

En tässä esitä vain ihmisten ajatuksia, sillä lakikin sanoo samaa.

1. Kor. 14:34

naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.

• Anonyymi00030

Paavalissa asui Saatanan enkeli, The messenger of Satan -niminen paha henkiolento.

Room. 7:17

Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.

Room. 7:20

Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

• Anonyymi00032

Pietari luonnehtikin häntä vakaantumattomaksi. Tämän keskustelun otsikko järjetön. Suhtaudun siihen trollina.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Pietari luonnehtikin häntä vakaantumattomaksi. Tämän keskustelun otsikko järjetön. Suhtaudun siihen trollina.

Vääristelet KARKEASTI Jumalan sanaa tai sinulla on vakava lukihäiriö.
        Et siis todellakaan ymmärrä, mitä apostoli Pietari sanoi, vaikka hän puhui hyvin selkeästi ihmisistä, jotka ovat tietämättömiä ja VAKAANTUMATTOMIA, kun vääntelevät apostoli Paavalin sanoja ja TEKEVÄT NIIN OMAKSI KADOTUKSEKSEEN.

2 Piet 3:14-16

” Sentähden, rakkaani, pyrkikää tätä odottaessanne siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, hänen edessänsä;
        ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
        niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota TIETÄMÄTTÖMÄT ja VAKAANTUMATTOMAT VÄÄNTÄVÄT KIEROON niinkuin muitakin kirjoituksia, OMAKSI KADOTUKSEKSEEN.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä, kuin myös muustakin tuotannostaan.

• Anonyymi00074

Asia on aivan päinvastoin, sillä SINUSSA asuu demonin herjahenki.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Vääristelet KARKEASTI Jumalan sanaa tai sinulla on vakava lukihäiriö.
        Et siis todellakaan ymmärrä, mitä apostoli Pietari sanoi, vaikka hän puhui hyvin selkeästi ihmisistä, jotka ovat tietämättömiä ja VAKAANTUMATTOMIA, kun vääntelevät apostoli Paavalin sanoja ja TEKEVÄT NIIN OMAKSI KADOTUKSEKSEEN.

2 Piet 3:14-16

” Sentähden, rakkaani, pyrkikää tätä odottaessanne siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, hänen edessänsä;
        ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
        niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota TIETÄMÄTTÖMÄT ja VAKAANTUMATTOMAT VÄÄNTÄVÄT KIEROON niinkuin muitakin kirjoituksia, OMAKSI KADOTUKSEKSEEN.

Aamen. Vääristelijät ja vääntäjät joutuvat Jumalan sanan mukaan kadotukseen.

• Anonyymi00033

Uskonnollisuutta yritetään pukea siihen kaapuun, että ollaan noudattavinaan lakia sitä kautta että halvennetaan Raamatun sana ja sen henkilöt sekä heti perään ollaan lainkuuliaisia.

Se ei ole mitään muuta kuin älyttömyyden huippu.

Ei tarvitse ateistien yrittää munata uskovia. He tekevät sen itse.

• Anonyymi00036

Paavalin strategia on yhä kätössä...

Lahkosaarnaajat aloittaa yleeensä puheensa kehumalla linnareissujaan...sitten hurskastellaan niin valtavasti...

Joissain lahkoissa kolmoismurhaajat ovat arvostuksen huipulla, joita toiset kumartaen tottelee.

• Anonyymi00037

Taivaspaikkojen kauppiaita ja autuuden julistajia piisaa joka lähtöön.

13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• Anonyymi00038

Kitarakuorot soittaa ja seireenit laulaa taivaan ihanuudesta,
        helmiporteista ja kultaisista kaduista.

Kerberokset ovella ohjaa ihmisiä sisälle kuulemaan sitä "julistusta".

Taivaalta voi sataa "kultahippuja", porukka kaatuilee ja puhuu sekavia molotuksia.

Hurmoshenki liikkuu väkevästi.

• Anonyymi00040

Paaras tulos saavutetaan herjaamalla. Aloitetaan Paavalista ja sitten herjataan kaikkea mikä liikkuu, niin kyllä taivaan ihanuudet tulevat tykö ja ollaan uskon ytimessä.

• Anonyymi00052

Teuvo onkin omistautunut herjaamiseen. Mutta se on varma, että luterilaiseen kirkkoon hän ei voi Paavalin herjaamistaan viedä. Siellä kunnioitetaan Paavalia Jumalan miehenä.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Teuvo onkin omistautunut herjaamiseen. Mutta se on varma, että luterilaiseen kirkkoon hän ei voi Paavalin herjaamistaan viedä. Siellä kunnioitetaan Paavalia Jumalan miehenä.

Totta!

• Anonyymi00041

Messenger of Satan vain voi sanoa RAHA ON KAIKEN PAHAN ALKU JA JUURI.

Herodotos sentään tajusi sen olevan NAINEN eikä rahan.

Paavalin puheet olivat Pronssitason totuutta. Te itse olette kiinni jo jalometalli kannassa. Silti on kurjaa että heikompaa surutta lyödään vasten kasvoja tämän kykenemättä puolustautumaan.

Platina 1 Antiikin filosofia ja Nykytiede
      Timantti 2 Veeda uskonnot
      Kulta 3 juutalaisuus
      Hopea 4 islam
      Pronssi 5 kristinusko
      Rauta 6 Avesta
      Savi 7 Egypti

Jo Gnostilaiset jotka keksi tämän jaottelun ymmärsivät kristinuskon heikkouden verrattuna rahamiesten uskon jalouteen.

Jeesus opetti rukoilemaan PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA
      Paavali sanoi RAHA ON PAHA
      joten kaikki Paavalia uskovat ovat rahattomia tyhjä taskuja ikuisesti. Onneksi kukaan ei usko häneen......

• Anonyymi00070

Höpö höpö. Taas valehtelet.

Ei hän sanonut ”raha”, vaan ”rahan himo”, siis HIMO.
        Miksi sinä jatkuvasti vääristelet?

”Sillä RAHAN HIMO on kaiken pahan juuri; sitä haluten monet ovat eksyneet pois uskosta ja lävistäneet itsensä monella tuskalla.”

• Anonyymi00042

Lähtökohtaisesti evankeliumi viedään herjaamalla. Eihän ole oikein mitään muuta keinoa viedä tai julistaa sitä. Hieman vain tulee katsoa mihin ja miten herjan kohdistaa, mutta niin on Jumalan valtakunnan asialla.

• Anonyymi00043

Niin oikea oppi ja usko on teesi. Kun joku harjoittaa teesiä 25 vuotta hän väsyy ja sanavarasto alkaa ontua. Ei ole mitään sanottavaa. Silloin otetaan esiin Antiteesi ja puhe alkaa jälleen sujua. Mutta lukion opettaja sanoi SYNTEESIÄ ei synny milloinkaan.

On sääli että ihmissuhteet kestää maximissaan tuon Jaakobin ja Laabaninkin välisen suhteen keston eli 21 vuotta. En tiedä mikä lainalaisuus psykologian sitä ohjaa.

Teesi on arvokas yllin kyllin. Mutta antiteesiä, joka on vain hopeaa tai pronssia tarvitaan myös. Intian veeda kulttuuri opettaa että loukkauksiin syyllistymisen elämänvaiheen jälkeen tulee aina PUHDAS USKO. Antiteesi vain voi puhdistaa.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Niin oikea oppi ja usko on teesi. Kun joku harjoittaa teesiä 25 vuotta hän väsyy ja sanavarasto alkaa ontua. Ei ole mitään sanottavaa. Silloin otetaan esiin Antiteesi ja puhe alkaa jälleen sujua. Mutta lukion opettaja sanoi SYNTEESIÄ ei synny milloinkaan.

On sääli että ihmissuhteet kestää maximissaan tuon Jaakobin ja Laabaninkin välisen suhteen keston eli 21 vuotta. En tiedä mikä lainalaisuus psykologian sitä ohjaa.

Teesi on arvokas yllin kyllin. Mutta antiteesiä, joka on vain hopeaa tai pronssia tarvitaan myös. Intian veeda kulttuuri opettaa että loukkauksiin syyllistymisen elämänvaiheen jälkeen tulee aina PUHDAS USKO. Antiteesi vain voi puhdistaa.

Pirullinen harhaoppi tehdä uskosta pelkkä psykologinen ilmiö, mikä voidaan saada aikaiseksi käännyttämällä ja julistamalla.

Oikea Usko on hengellinen asia. Kasteen lahjan Pyhän Hengen yksi pysyvä ominaisuus, mikä toimii vaikka ihmisen nukkuessa.

Gal. 5:22

Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.

Room. 8:26

Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Pirullinen harhaoppi tehdä uskosta pelkkä psykologinen ilmiö, mikä voidaan saada aikaiseksi käännyttämällä ja julistamalla.

Oikea Usko on hengellinen asia. Kasteen lahjan Pyhän Hengen yksi pysyvä ominaisuus, mikä toimii vaikka ihmisen nukkuessa.

Gal. 5:22

Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.

Room. 8:26

Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin.

Ei kai kyse ole psykologiasta pelkästään.

Ruumis on kirkko
        Sielu on pyhät sakramentit
        Henki on Pyhä Henki
        Elämä on Inkarnaatiot ja ilmestykset

Jos teitä pelottaa psykologia ja jos se osuu sydämeen niin on kyse vain ajallinen asia eikä ikuinen. Sekä osittainen eikä absoluuttinen. Kokemus että ihmissuhteet katkeaa noin 20 vuotta kestettyään ei ole universaali totuus vaan vain kokemus.

Kun kokoonnutte yhteen jokaisella on jotakin annettavaa.... Ilmestys, näky, uni, kielten tulkinta tai virsi. Ikävä juttu jos epätäydelliset ja perin vajaat psykologiset kokemukset tuottaa pelkästään murhetta ja pelkoa.

Ilman rakkautta kaikki profetia ja tietokin on arvotonta roskaa. Rakkaus on Jeesuksen ja Jumalan opetusten seuraamista ja lain kuuliaisuutta, joissa nykyisin olen heikko.

• Anonyymi00053

Jos Hengen hedelmiä ajattelee sekä uskovia yleensä, niin pyörtyy.

Aivan vastakohdat toteutuvat.

• Anonyymi00057

Paavalista tuli kääntymyksen jälkeen kunnon hihhuli.

• Anonyymi00060

Hihhuli pahinta sorttia, jota nykyiset hihhulit jumaloivat.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Hihhuli pahinta sorttia, jota nykyiset hihhulit jumaloivat.

Jeesuksen masinoimaa hihhulointia.

• Anonyymi00062

Tätäkään aloitusta ei olisi tehty mikäli se Jeesuksksi mainittu olisi pitänyt lupauksensa tulla takaisin Maan päälle tuomitsemaan ihmiset, ja tämän piti hänen mukaansa tapahtuman vieläpä osan kuulijoistaan eläessä.
      Jeesus huijasi, eikä häntä ole sen vuoksi nähty tuomarin virassaan.

Matteus 16:27-28

"27Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan.

28Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."

• Anonyymi00066

Kerran Suomussalmeen kurja haaksi Tartarossa
      (kuoro: Koira merikäärmeeksi!)
      uppos häntä poikki, päästänsäkin jo erossa.
      kuoro: Mi' tyttäreltä Salomen Antipaalle tarjoiltiin,
      tyttäreltä tarjoiltiin. (Apt 12:23; Tuomas 61; Ilm 2:13)

Juoksepa nyt, Hermes, (Apt 14:12) paholainen, jalatoinna! (Joh 1:27, 13:5)
      Vaivalloista, onnetointa, turhaa on sun, konna,
      keuhkota ja meuhkata, ain' potkiskella vastaan,
      kuoro: vakaantumatoinna, arvovallatoinna!
      |: Isän käsi niskassaan! :|

Vaan tavallansa täyttyvä ol' toive merikoiran:
      kosk', niin kuin kelpo Mooses erämaassa elotointa
      seivästettyy käärmettänsä kohotellen näytteli,
      ja kansa sitä katseli, kun erämaassa asteli,
      niin tääkin raato ikiomaan makkartikkuun pantiin,
      kusta tulimeren tuiman tulikasteen tautta,
      se totisesti sutjaan ylös "ilmaan" tempausi,

kuoro:
      ja tuhkana tonttihin sinkousi,
      alas tonttihin sinkousi.
      (tuomionkellot)

|: Niin tuhkana tanssi sekä Daavid että Saulus,
      laittomuuden kääröt ja henkipatto Paulus.
      Loppui lieroin kiemurtelu, tasoittui se Tie,
      kuin Korkeimman kirkkautehen vanhurskaita vie. :|
      (Picardin terssi)

Minä en oikein arvosta Paavalia.

• Anonyymi00067

Eikä Jumala sinua.

• Anonyymi00069

Paavalia ei saa herjata!

• Anonyymi00077

Paavali oli osallinen Juutalaisten pyhien miesten joukkosurmista. Kehuu mielistyneensä heidän tappamiseen.

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

• Anonyymi00078

• Anonyymi00079

Ei voi myöskään ymmärtää, mistä Paavalin naisten alistaminen johtui???

• Anonyymi00080
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Siksi monet miehet pitävät Paavalia idolinaan.

• Anonyymi00081
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Siksi monet miehet pitävät Paavalia idolinaan.

Etenkin erään Pohjois- ruotsista alkunsa saaneen lahkon vanhat äijät.

• Anonyymi00082
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Etenkin erään Pohjois- ruotsista alkunsa saaneen lahkon vanhat äijät.

Paavali uhkasi naisia kunniaväkivallalla, jos eivät pidä huntua ja burkaa kun miehiä on paikalla, heille vallan alamaisuuden merkkinä. Muuten otti lampaiden keritsimet ja ajoi naiset posliiniksi.

1. Kor. 11:6

Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.

Nykyisinkin jotkut kiihkolahkot pitävät naisten kunniamurhia oikeutettuina.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Paavali ymmärsi, että nainen on miehen omaisuutta.

• Anonyymi00083

Nyt on kunnon rytinä.

• Anonyymi00085

Ei Jeesus vaatinut Paavalin tavoin naisilta mitään huivipakkoa, eikä huntu- ja burkapakkoa, kuten Paavali ja hänen seuraajansa tekevät.

Jeesus hyväksyi naisten käyttämät hienot meikit ja hajuvedetkin.

Joh. 12:3

Maria otti täyden pullon aitoa, hyvin kallista nardusöljyä, voiteli Jeesuksen jalat ja kuivasi ne hiuksillaan. Koko huone tuli täyteen voiteen tuoksua.

Myös Job antoi tytöille saman perintöosan kuin pojille, ei sortanut naisia.

Jobin tyttäret oli kaikista kauniimpia naisia, mitä oli. Yhden tytön nimi oli suomeksi "ihomaalipurkki". Ei meikkipurkki.

14 Yhdelle tyttärelle hän antoi nimeksi Jemima*, toiselle Kesia* ja kolmannelle Keren-Puk*. [Nimi Jemima merkitsee 'turturikyyhky', Kesia 'kassiapuu' ja Keren-Puk 'silmämaalirasia'.]

Job 42:15
      Eikä ollut koko maassa niin kauniita naisia kuin Jobin tyttäret; ja heidän isänsä antoi heille perintöosan heidän veljiensä rinnalla.

• Anonyymi00086

Ei vielä aivan ehtaa tavaraa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      177
      2921
    2. 86
      1270
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      242
      1077
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      124
      1035
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      84
      926
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      91
      773
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      104
      667
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      55
      665
    9. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      103
      581
    10. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      572
    Aihe