tarkemmin ajatellen kysyisinkin, että mistä EI ole puutetta? Ehkäpä trollinkaiset voivat tuttavallisesti vastata.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Pahin puute Venäjällä on terveestä järjestä, rehellisyydestä ja moraalista.
Puutetta ei ole raakalaismaisesta barbaarisuudesta ja ryssimisestä, jota riittää yllin kyllin jaettavaksi muillekin. - Anonyymi00002
Venäläisistä ruumiista ei ole pulaa, tulevat solkenaan Ukrainasta.
- Anonyymi00003
Yleensä vodkaa on riittänyt huonoinakin aikoina.
- Anonyymi00004
Työtä tekevien kansan massojen vastaus on selvä: ei tuumaakaan periksi lännen taantumuspiireille!
Meitän intellektujellijen on pidettävä yhtä!
https://www.youtube.com/watch?v=DABBFHdk5vI&pp=ygUPdGFpc3RvIHNpbmlzYWxv - Anonyymi00005
Korruptiota ja rikollisuutta riittää yllin kyllin.
- Anonyymi00006
Puuttuu: lämmintä vettä pesuun ja saippuaa ja shampoota ja wc pyttyjä ja wc paperia ja pesukoneita ja laitteita ja kahvia ja voita ja jauhoja ja vapaus puhua vapaasti lukea ja kirjoittaa vapaasti matkustaa vapaasti.. No sellaistahan se on rusnya elämä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58678- 45640
- 50624
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552