Mutta mitä tekee Israel?

Anonyymi-ap

Roistovaltio parhaasta päästä. Jatkaako tappamista mistään sopimuksista riippumatta? Vai voittaako järki verenhimon?

27

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Jos on pakko veikata niin sanoisin että fasistihallitus ei välitä lepakonpaskaa siitä mitä arabeille tapahtuu.

      • Anonyymi00019

        Mitä syytä on välittää arabeista? Ovat tappajia. Kansanmurhaajia. Miksi pitäisi välittää? Yksittäisinä henkilöinä noin kiihkomieliset suljettaisiin hoitolaitokseen tai vankilaan, eikä joukkonakaan ansaitse mitään suojelua. Haloo nyt.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Mitä syytä on välittää arabeista? Ovat tappajia. Kansanmurhaajia. Miksi pitäisi välittää? Yksittäisinä henkilöinä noin kiihkomieliset suljettaisiin hoitolaitokseen tai vankilaan, eikä joukkonakaan ansaitse mitään suojelua. Haloo nyt.

        Jeesus tulee ja Jeesus tappaa


    • Anonyymi00004

      Paljonko vassujen aate murhasi

      • Anonyymi00005

        Puhutaan sadasta miljoonasta.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Puhutaan sadasta miljoonasta.

        "Anonyymi00005
        2026-06-18 17:20:32
        Puhutaan sadasta miljoonasta"

        ssssssssssss
        Sinä siitä palstailet.
        Ristiretkeläiset tappoivat enemmän kun maapallon väkiluvut
        prosentoidaan.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        "Anonyymi00005
        2026-06-18 17:20:32
        Puhutaan sadasta miljoonasta"

        ssssssssssss
        Sinä siitä palstailet.
        Ristiretkeläiset tappoivat enemmän kun maapallon väkiluvut
        prosentoidaan.

        Käskikö Jeesus tehdä niin? En usko


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        "Anonyymi00005
        2026-06-18 17:20:32
        Puhutaan sadasta miljoonasta"

        ssssssssssss
        Sinä siitä palstailet.
        Ristiretkeläiset tappoivat enemmän kun maapallon väkiluvut
        prosentoidaan.

        Niin muslimien allah-retkeläiset tappoi ja tappavat edelleen. Jatkuva tappo terrori päällä lähi-idässäkin. Yrittivät Eurooppaankin ja tekevät ison numeron kun iskettiin vastaan. Byäähh! Niin kiero ajatusmaailma niillä.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Käskikö Jeesus tehdä niin? En usko

        Käski tai ei hyvä että tapahtui.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Käski tai ei hyvä että tapahtui.

        Ei ollut hyvä. Hedelmistä puu tunnetaan sanoi Jeesus


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ei ollut hyvä. Hedelmistä puu tunnetaan sanoi Jeesus

        Tarkoitan että väkivalta ei ollut hyvä. Kristinuskon levittäminen tietysti on hyvä.


    • Anonyymi00009

      Amerikkalainen vaikuttaja huipulta kertoi, että Israelilla on vain yksi ystävä: USA!

    • Anonyymi00010

      Israel: ”Koko Libanon on poltettava”.

      Maailma pääsee halvalla kun Israel tuhotaan ja juutalaisuus luokitellaan rikolliseksi.

      • Anonyymi00013

        Islam on se joka pitää kiireesti luokitella rikokseksi ihmisyyttä ja ihmiskuntaa vastaan. Sen syytähän tuolla on ihan kaikki paha ja pahuus.


      • Anonyymi00014

        Ennen muslimien tunkemista Libanoniin se oli hyvä maa,. Muslimit paskansi senkin ja pitävät libanonilaisia pantteinaan.


      • Anonyymi00016

        "Anonyymi00010
        2026-06-20 18:02:53
        Israel: ”Koko Libanon on poltettava”.
        Maailma pääsee halvalla kun Israel tuhotaan ja juutalaisuus luokitellaan rikolliseksi."

        ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
        Israelin rivikansa vastustaa netajahun toteuttamia KansanMurhia.
        Presidentillä ei ole mitään valtaa.
        Kansa on on antanut netanjahullle etulitteen:
        Crime Minister
        Yk`n antama etuliite on ICC


      • Anonyymi00025

        Hamasin perustamisjulistuksessa käsketään tuhota Israel. Kyllä siinä normaali valtio reagoi.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Hamasin perustamisjulistuksessa käsketään tuhota Israel. Kyllä siinä normaali valtio reagoi.

        Vai eikö saisi


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Hamasin perustamisjulistuksessa käsketään tuhota Israel. Kyllä siinä normaali valtio reagoi.

        Anonyymi00025
        2026-06-22 14:11:14
        Hamasin perustamisjulistuksessa käsketään tuhota Israel. Kyllä siinä normaali valtio reagoi.
        ............................
        Kirjoittajan pitäisi myös mainita että tietoja on nykyään helppo saada.
        AI-yhteenveto
        "Uudistettu poliittinen ohjelma (2017):Vuonna 2017 Hamas julkaisi uuden poliittisen asiakirjan. Vaikka se ei virallisesti korvannut vuoden 1988 peruskirjaa, se lievensi järjestön retoriikkaa.Uudessa asiakirjassa Hamas hyväksyi periaatteen vuoden 1967 rajoja noudattavasta Palestiinan valtiosta."
        ----
        "Tämän vuoden toukokuussa(2024)julkaistu Razin kirja valaisee kiistanalaista politiikkaa, jonka mukaan Netanyahun hallitukset hyväksyivät rutiininomaisesti ja rohkaisivat Qatarin varojen siirtoa Gazaan Hamasin tukemiseksi. "
        https://www.972mag.com/netanyahu-hamas-october-7-adam-raz/


      • Anonyymi00032

        Muslimit: "Kaikki kristityt, juutalaiset ja ateistit tapettava".


    • Anonyymi00012

      Kunpa jatkaisi noita roistovaltioita Irania ja terroristeja vastaan. On kohtuutonta jos se joutuu aina yksin olemaan noita murhanhimoisia pässinpäitä vastaan.
      Iranillakaan ei näy olevan muuta tehtävää tässä maailmassa kuin käydä sotaa. Olis pitänyt laittaa sekin muusiksi vaan.
      Tämä länsimainen humanismi koituu tappioksemme tai ainakin vie rahaa liikaa.

    • Anonyymi00018

      Mikä lippu häpäisee Golgatalla vuodatetun sovinto veren? Heb: 10:28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:
      10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!

    • Anonyymi00021

      Ketä kiinnostaa jos musseja kuolee?

      • Anonyymi00030

        No ei ainakaan lahkolaisia ja persuja.


    • Anonyymi00027

      Tuen Israelia

      • Anonyymi00031

        "Anonyymi00027
        2026-06-22 14:25:28
        Tuen Israelia"
        ;;;;;;;;;;;;;;;;;;
        Eli siis tuet netanjahun toimeenpanoja.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe