Roistovaltio parhaasta päästä. Jatkaako tappamista mistään sopimuksista riippumatta? Vai voittaako järki verenhimon?
Mutta mitä tekee Israel?
27
85
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos on pakko veikata niin sanoisin että fasistihallitus ei välitä lepakonpaskaa siitä mitä arabeille tapahtuu.
- Anonyymi00019
Mitä syytä on välittää arabeista? Ovat tappajia. Kansanmurhaajia. Miksi pitäisi välittää? Yksittäisinä henkilöinä noin kiihkomieliset suljettaisiin hoitolaitokseen tai vankilaan, eikä joukkonakaan ansaitse mitään suojelua. Haloo nyt.
- Anonyymi00029
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mitä syytä on välittää arabeista? Ovat tappajia. Kansanmurhaajia. Miksi pitäisi välittää? Yksittäisinä henkilöinä noin kiihkomieliset suljettaisiin hoitolaitokseen tai vankilaan, eikä joukkonakaan ansaitse mitään suojelua. Haloo nyt.
Jeesus tulee ja Jeesus tappaa
- Anonyymi00004
Paljonko vassujen aate murhasi
- Anonyymi00005
Puhutaan sadasta miljoonasta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
Puhutaan sadasta miljoonasta.
"Anonyymi00005
2026-06-18 17:20:32
Puhutaan sadasta miljoonasta"
ssssssssssss
Sinä siitä palstailet.
Ristiretkeläiset tappoivat enemmän kun maapallon väkiluvut
prosentoidaan. - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
"Anonyymi00005
2026-06-18 17:20:32
Puhutaan sadasta miljoonasta"
ssssssssssss
Sinä siitä palstailet.
Ristiretkeläiset tappoivat enemmän kun maapallon väkiluvut
prosentoidaan.Käskikö Jeesus tehdä niin? En usko
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
"Anonyymi00005
2026-06-18 17:20:32
Puhutaan sadasta miljoonasta"
ssssssssssss
Sinä siitä palstailet.
Ristiretkeläiset tappoivat enemmän kun maapallon väkiluvut
prosentoidaan.Niin muslimien allah-retkeläiset tappoi ja tappavat edelleen. Jatkuva tappo terrori päällä lähi-idässäkin. Yrittivät Eurooppaankin ja tekevät ison numeron kun iskettiin vastaan. Byäähh! Niin kiero ajatusmaailma niillä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Käskikö Jeesus tehdä niin? En usko
Käski tai ei hyvä että tapahtui.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Käski tai ei hyvä että tapahtui.
Ei ollut hyvä. Hedelmistä puu tunnetaan sanoi Jeesus
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei ollut hyvä. Hedelmistä puu tunnetaan sanoi Jeesus
Tarkoitan että väkivalta ei ollut hyvä. Kristinuskon levittäminen tietysti on hyvä.
- Anonyymi00009
Amerikkalainen vaikuttaja huipulta kertoi, että Israelilla on vain yksi ystävä: USA!
- Anonyymi00010
Israel: ”Koko Libanon on poltettava”.
Maailma pääsee halvalla kun Israel tuhotaan ja juutalaisuus luokitellaan rikolliseksi.- Anonyymi00013
Islam on se joka pitää kiireesti luokitella rikokseksi ihmisyyttä ja ihmiskuntaa vastaan. Sen syytähän tuolla on ihan kaikki paha ja pahuus.
- Anonyymi00014
Ennen muslimien tunkemista Libanoniin se oli hyvä maa,. Muslimit paskansi senkin ja pitävät libanonilaisia pantteinaan.
- Anonyymi00016
"Anonyymi00010
2026-06-20 18:02:53
Israel: ”Koko Libanon on poltettava”.
Maailma pääsee halvalla kun Israel tuhotaan ja juutalaisuus luokitellaan rikolliseksi."
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Israelin rivikansa vastustaa netajahun toteuttamia KansanMurhia.
Presidentillä ei ole mitään valtaa.
Kansa on on antanut netanjahullle etulitteen:
Crime Minister
Yk`n antama etuliite on ICC - Anonyymi00025
Hamasin perustamisjulistuksessa käsketään tuhota Israel. Kyllä siinä normaali valtio reagoi.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Hamasin perustamisjulistuksessa käsketään tuhota Israel. Kyllä siinä normaali valtio reagoi.
Vai eikö saisi
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Hamasin perustamisjulistuksessa käsketään tuhota Israel. Kyllä siinä normaali valtio reagoi.
Anonyymi00025
2026-06-22 14:11:14
Hamasin perustamisjulistuksessa käsketään tuhota Israel. Kyllä siinä normaali valtio reagoi.
............................
Kirjoittajan pitäisi myös mainita että tietoja on nykyään helppo saada.
AI-yhteenveto
"Uudistettu poliittinen ohjelma (2017):Vuonna 2017 Hamas julkaisi uuden poliittisen asiakirjan. Vaikka se ei virallisesti korvannut vuoden 1988 peruskirjaa, se lievensi järjestön retoriikkaa.Uudessa asiakirjassa Hamas hyväksyi periaatteen vuoden 1967 rajoja noudattavasta Palestiinan valtiosta."
----
"Tämän vuoden toukokuussa(2024)julkaistu Razin kirja valaisee kiistanalaista politiikkaa, jonka mukaan Netanyahun hallitukset hyväksyivät rutiininomaisesti ja rohkaisivat Qatarin varojen siirtoa Gazaan Hamasin tukemiseksi. "
https://www.972mag.com/netanyahu-hamas-october-7-adam-raz/ - Anonyymi00032
Muslimit: "Kaikki kristityt, juutalaiset ja ateistit tapettava".
- Anonyymi00012
Kunpa jatkaisi noita roistovaltioita Irania ja terroristeja vastaan. On kohtuutonta jos se joutuu aina yksin olemaan noita murhanhimoisia pässinpäitä vastaan.
Iranillakaan ei näy olevan muuta tehtävää tässä maailmassa kuin käydä sotaa. Olis pitänyt laittaa sekin muusiksi vaan.
Tämä länsimainen humanismi koituu tappioksemme tai ainakin vie rahaa liikaa. - Anonyymi00018
Mikä lippu häpäisee Golgatalla vuodatetun sovinto veren? Heb: 10:28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:
10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä! - Anonyymi00021
Ketä kiinnostaa jos musseja kuolee?
- Anonyymi00030
No ei ainakaan lahkolaisia ja persuja.
- Anonyymi00027
Tuen Israelia
- Anonyymi00031
"Anonyymi00027
2026-06-22 14:25:28
Tuen Israelia"
;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Eli siis tuet netanjahun toimeenpanoja.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644