Ähtäri - Esteri. Taantumus hiipi vuosien kuluessa Myllymäeltä Ähtäriin.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Kyllä se ainakin minun elinikäni mitä jaksan muistaa, on ollut hyvin takapajuinen paikkakunta. Olen 70...
- Anonyymi00002
Taantumus hiipi 40v sitten jo tänne kun tuli vieras laji.
- Anonyymi00003
Persuista lähti alamäki.
- Anonyymi00004
Kepulit juuttuivat ja jymähtivät kiinni 1970-luvun maailmaan.
Menneeseen maailmaan.
Kepulien johdolla Ähtärin kaupunki taantui taantumistaan ja velkaantui vailla tolkkua.
Kunnes Ähtäri talutettiin teuraalle.- Anonyymi00005
Nykyään ei ole elossa ihmisiä jotka muistavat 70 luvun, kun ei he halua muistaa pandavuottakaan 2014-2023
- Anonyymi00006
Taantumus=kuntalaki
🍀🍀🐼🐼🤣🤣 - Anonyymi00007
Mitähän taantumuksella tarkoitetaan ?
Tavallisesti sitä voi luonnehtia pysähtyneisyydeksi kun jokin elinvoimaisuus ja ns. edistys unohtaa paikkakunnan ja siirtyy muualle.
Edistyskään ei ole ongelmatonta, se edellyttää kasvuoloja joka tukee sen selvitymistä, kuten tomaatin tai lupiinin kasvaminen.
Ellei ravinteita ole, tomaatin käy huonosti, lupiini voi sentään siirtyä sopiville paikoille
ja onnistua säilyttämään itsensä, kuten teiden varsilla nähtävillä
Ravinteitakin on oltava sopivissa suhteissa, joka säilyttää kasvuolot tasapainoisina.
Taantumus saattaa olla seurausta jos tasapaino menetetään ja ravinteet puuttuvat - Anonyymi00008
70-lukuinen kepulinen juntta ja salailupolitiikka päätöksenteossa ajoivat ahterin suohon
- Anonyymi00009
Myllymäki on lähtenyt uuteen nousuun, siellä on nykyään Eteläpohjanmaan paras grilli!
- Anonyymi00010
Olipa yllättävän mukava poiketa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510