Milloin on ylöstempaus ja karitsan häät?

Anonyymi-ap

65

249

Vastaukset 65

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Edes Pasanen ei tiedä ylöstempauksen ajankohtaa, vain Jumala tietää.

• Anonyymi00004

Ajankohdalla voi kuitenkin spekuloida ja tutkia Raamattua. Mielenkiintoista

• Anonyymi00025
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ajankohdalla voi kuitenkin spekuloida ja tutkia Raamattua. Mielenkiintoista

2-3 vuotta vielä ja sitten...
        Olkaa hereillä ja valvokaa

• Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

2-3 vuotta vielä ja sitten...
        Olkaa hereillä ja valvokaa

Heresiaa on tuollainen opetus ja korvasyyhyä tuollainen todistus sillä jo 2-3 vuotta sitten ilmoitettiin lopun olevan 2-3 vuoden päässä.
        Herätkää sillä se on tulossa, kohta !

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Heresiaa on tuollainen opetus ja korvasyyhyä tuollainen todistus sillä jo 2-3 vuotta sitten ilmoitettiin lopun olevan 2-3 vuoden päässä.
        Herätkää sillä se on tulossa, kohta !

Mitään ei taas tänäänkään tapahtunut

• Anonyymi00002

Moi Jari!

Onko jokin paastosalaisuus siihen että näit kolmannessa näyssäsi karitsan häät?

Siis paastosalaisuus ylipäätään että saat nähdä näyn? Näitkö näyn valveilla ollessasi vai unessa? Saatko näyn siksi että olet profeetta.

Minäkin olen uninäkyjä nähnyt, mutta valveilla enkä paaston aikanakaan, en tosin ole 40 vrk pystynyt paastoamaan, 12vrk on pisin. Yritän 40vrk, mutta tuskin taaskaan onnistun.Paastositko pelkkää vettä juoden koko ajan? Muistatko kuinka kauan olit paastonnut kun sait kolmannen näkysi?

Oliko Karitsan häissä ketään tuttuja henkilöitä, Leo Meller, Kalevi Lehtinen, David Pawson, Jeesuksen näitkö?

Huom! Jatkan videon katselua, mutta näin paljon tuli mieleen kiinnostavia asioita jo kun katsoin 1.34 videotasi.

• Anonyymi00005

MINÄ OLIN 40PÖIVÄÄ PAASTOSSA SAIN NÄYN JUMALALTA JEESUKSEN OMAT TULEVAT KOSTAMAAN ANTIKRISTUKSELLE. MINÄ OLI 40 PAASTOSSA NYT OLEN JÄLLEEN PAASTOSSA JUMALA KUNNIOITTAA MINUN PAASTOA. TERVESIN JARI PASANEN PROFEETTA PASTORI

• Anonyymi00017
        Anonyymi00005 kirjoitti:

MINÄ OLIN 40PÖIVÄÄ PAASTOSSA SAIN NÄYN JUMALALTA JEESUKSEN OMAT TULEVAT KOSTAMAAN ANTIKRISTUKSELLE. MINÄ OLI 40 PAASTOSSA NYT OLEN JÄLLEEN PAASTOSSA JUMALA KUNNIOITTAA MINUN PAASTOA. TERVESIN JARI PASANEN PROFEETTA PASTORI

Paastoamisella ei saisi kerskata vaan sen pitäisi olla kahdenkeskistä aikaa rukouksessa Jumalan puoleen.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kukapa ei saisi ties millaisia näkyjä kun on päiväkausia syömättä. Mä tein jari pasanen sinusta nyt myös huoli-ilmoituksen, sosiaalitoimistosta otetaan sinuun yhteyttä muutaman kuukauden sisään.

• Anonyymi00036

MINÄ VALVON RUKOKOILEN KUNNIOITAN JUMALAA HERRA ANTAA MINUN NÄHDÄ NÄKYJÄ. TERVESIN PASTORI PROFEETTA JARI PASANEN

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

MINÄ VALVON RUKOKOILEN KUNNIOITAN JUMALAA HERRA ANTAA MINUN NÄHDÄ NÄKYJÄ. TERVESIN PASTORI PROFEETTA JARI PASANEN

näetkö näyssäsi myllykiveä ylläsi- hyväksikäyttämäsi on sen sinne ripustanut ja siinähän et näkyjä näe

• Anonyymi00040
        Anonyymi00037 kirjoitti:

näetkö näyssäsi myllykiveä ylläsi- hyväksikäyttämäsi on sen sinne ripustanut ja siinähän et näkyjä näe

Näetkö sinä silmissäsi edesmenneen vaimosi, kun uuden kanssa vertaat?

• Anonyymi00043
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Ja aamulla nänniesi pihat puhuvat ääniä jolle puheet eivät riitä sen jälkeen kun olin jo unohtanut sinut viimeksi.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Näetkö sinä silmissäsi edesmenneen vaimosi, kun uuden kanssa vertaat?

Olen ollut yli 40vuotta avioliitossa Annen kanssa. Olen yhden naisen mies. Terv. Profetta Jari Pasanen

• Anonyymi00003

Jari rules ok

• Anonyymi00006

Koin todella vapauttavan pyhän tuulahduksen kun Jari puhui kielillä tossa videolla

• Anonyymi00052

Jarilla tosiaan on profetoinnin armolahjan lisäksi myös kielillä puhumisen armolahja.

• Anonyymi00007

Ylöstempaus ei ole vielä pitkiin aikoihin ja aikoja ei meidän kuulu tietää siitäki on sananpaikka.
      Apostolien teot 1:7

• Anonyymi00021

Israelin tilanteesta, kiihtyvästä maanjäristysten ja tulivuorenpurkausten määrästä ja monesta muusta asiasta päätellen uskovien kristittyjen ylöstempaus tapahtuu tänä vuonna. Kuunnelkaa Youtubesta kanavaa 'Newnews'. Paavo Väyrysen näköinen mies on hyvin perillä asioiden kulusta.

Psalmin 83 profetia on tapahtumaisillaan. Kaikki maat ovat kääntäneet selkänsä Israelille. Pian tapahtunee terroristiryhmien yhteishyökkäys, jonka Jumala kääntää Israelin voitoksi, tuhoten hyökkääjät. Homotus, plandemiat, globalismi, digivaluutta, koko ajan paheneva valvonta datakeskuksineen, tekoäly, pilkkaajat; kaikki tämä on viimeisiä oireita ennen suurta tapahtumaa, joka syöksee ahdistuksen ajan liikkeelle.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Israelin tilanteesta, kiihtyvästä maanjäristysten ja tulivuorenpurkausten määrästä ja monesta muusta asiasta päätellen uskovien kristittyjen ylöstempaus tapahtuu tänä vuonna. Kuunnelkaa Youtubesta kanavaa 'Newnews'. Paavo Väyrysen näköinen mies on hyvin perillä asioiden kulusta.

Psalmin 83 profetia on tapahtumaisillaan. Kaikki maat ovat kääntäneet selkänsä Israelille. Pian tapahtunee terroristiryhmien yhteishyökkäys, jonka Jumala kääntää Israelin voitoksi, tuhoten hyökkääjät. Homotus, plandemiat, globalismi, digivaluutta, koko ajan paheneva valvonta datakeskuksineen, tekoäly, pilkkaajat; kaikki tämä on viimeisiä oireita ennen suurta tapahtumaa, joka syöksee ahdistuksen ajan liikkeelle.

olet oikeassa.lasten käytös on nykyään pahantahtoisempaa ja kurittamattomuuden takia lisännyt mielisairauksia.

jumalattomuus: mielisairaus?

• Anonyymi00008

Paljon on rabbeja, vanhimmisto veljiä profeettoja. Kuka haluaa olla pelkkä nöyrä Herran palvelija?

• Anonyymi00009

Vaikuttaa siltä, että tuo Pasanen ei tunne Raamattua eikä Jumalaa.

• Anonyymi00010

On kuitenkin seurakuntansa vanhimmisto veli ja profeetta, miten on mahdollista että on päässyt kyseiseen virkaan ja saanut profeetan arvonimen 🤔

• Anonyymi00011

En tiedä Pasasesta - kun hänellä on se myllykivi tekosistaan koko tämän elämänsä ajan kaulassa. Pääseekö hän takapenkiltä mihinkään.
      Lapset pitää olla kaukana, vaikka on istunut tuomionsa. Tauti ei parane koskaan.
      Perisynti jää lihassa vaivaamaan loppu iäksi

• Anonyymi00013

"Lapset pitää olla kaukana, vaikka on istunut tuomionsa."

Onko hän siis pedofiili...?!!

• Anonyymi00019

• Anonyymi00027
        Anonyymi00013 kirjoitti:

"Lapset pitää olla kaukana, vaikka on istunut tuomionsa."

Onko hän siis pedofiili...?!!

mun ammatit oli kokki siivooja maalari sopiin hyvin pohjana pastorin ammatti sitähän pitää osata puhua ja laittaa ruokaa että ihmiselle tulee nälkä sekä siivota ja maalata terveisin Jari Pasanen profeetta pastori Nehmia srk nettityöntekijä

• Anonyymi00012

Ylöstempaus-oppi on jesuiittojen huijaus.

Antikristus on jo tullut ja on asustellut omassa valtiossaan ja omassa palatsissaan jo 500-luvulta lähtien, eikä teitä ole tempaistu yhtään mihinkään.

Sieltä käsin hän on kaupannut omaa kirkkoevankeliumiaan ja muita harhaoppejaan, kuten tämä "ylöstempaus-oppi", jonka helluntailaisetkin ovat ottaneet innolla vastaan.

Sen tarkoituksena oli hämätä "uskonpuhdistajia", etteivät he pitäisi paavia antikristuksena, koska jesuiitat keksivät, että "kristittyjen ylöstempaus" tapahtuu ennen antikristuksen tulemista, joten paavi "ei mitenkään voi olla antikristus", vaikka kaikki tuntomerkit täsmää.

No tämähän on ihan puppua Raamatun valossa.

Kristittyjen ylöstempaus ja kuolleiden ylösnousemus tapahtuvat samaan aikaan "viimeisenä päivänä" Jeesuksen tullessa noutamaan omiaan. Kuolleet herätetään ensin ja vasta sitten elossa olevat temmataan >>yhdessä heidän kanssaan<<< Jeesusta vastaan.

• Anonyymi00022

Ylöstempaus ja Jeesuksen toinen tulemus ahdistuksen ajan lopussa ovat kaksi tapahtumaa, joiden välillä on seitsemän vuotta:

Tempausta ei edellä merkkejä, vaan se tapahtuu yllättäen (Ap. 1:6-7).
        Paluuta edeltää seitsemän vuotta merkkejä ja tuomioita (Ilm. 6-19).

Tempauksessa Jeesus saapuu ilmakehään (1 Tess 4:16-17).
        Jeesus palaa maan päälle (Sak. 12:9; Ilm. 19:11).

Tempauksessa Jeesus pelastaa uskovat Jumalan vihalta (1 Tess. 1:10, 5:9).
        Jeesus palaa jakamaan Jumalan vihaa (2 Tess. 2:8; Ilm. 19:11).

Tempauksessa Jeesus tulee seurakuntansa takia (1 Tess. 4:13-18).
        Toisessa tulemuksessaan Jeesus palkitsee ne, jotka uskoivat häneen ylöstempauksen jälkeen (Ilm. 19:11-21).

Tempauksessa Jeesus nostaa pyhät haudoistaan (1 Kor. 15:51-55; 1 Tess. 4:16).
        Toisessa tulemuksessaan Jeesus hautaa jumalattomat (Ilm. 19:21).

Kristuksen morsian kutsutaan hääaterialle (Joh. 14:3; Ilm. 19:7-9).
        Taivaan linnut kutsutaan aterialle (Ilm. 19:17-18).

Tempausta ei ennustettu vanhassa testamentissa.
        Toinen tuleminen ennustettiin vanhassa ja uudessa testamentissa monessa kohti, mm (sak. 14:3-5; Matt. 24:29-31).

Tempaus tapahtuu hetkessä (1 Kor. 15:51-52; 1 Tess. 4:17).
        Toiseen paluuseen liittyy taistelu (Ps. 2:1-6; Jes. 24:1-7; Ilm. 16:12-16; 19-21).

Tempauksen jälkeen alkaa ahdistuksen aika (Ilm. 3:10).
        Jeesuksen paluusta alkaa tuhatvuotinen valtakunta (Ilm. 20:1-6).

Golgatan vapahtaja lunastaa (1 Kor. 15:55-56).
        Joukkojensa edessä valkoisella hevosella ratsastaja tuomitsee (Ilm. 19:11-16).

Tempauksessa vain Jeesuksen omat näkevät hänet (1 Tess. 4:16-17; 1 Joh. 3:2).
        Kaikki näkevät hänet (Ilm. 1:7).

• Anonyymi00023

Juuri katolinen pakanauskonto on yrittänyt vääntää Raamatun kirjoituksia ja saada uskovat pois ylöstempauksen odottamisesta. Raamattu lupaa erityisen kruunun niille, jotka odottavat Jeesuksen paluuta. Kehotetaan myös lohduttamaan toinen toisiamme tulevan ylöstempauksen toivolla.

Paavia ei temmata. Katolisen uskonnon alamaisia ei minnekään temmata. Siksi on kehitelty tuo ufo-selitys jo etukäteen. Jotenkinhan paavin on selitettävä, miksi hän ei päässyt taivaaseen. En tietysti pysty näkemään kenenkään katolisen sydämeen, mutta jos joku katolinen tulee uskoon, tuskinpa hän tuollaiseen 'kirkkoon' jää, saati ryhtyy sen papiksi.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Juuri katolinen pakanauskonto on yrittänyt vääntää Raamatun kirjoituksia ja saada uskovat pois ylöstempauksen odottamisesta. Raamattu lupaa erityisen kruunun niille, jotka odottavat Jeesuksen paluuta. Kehotetaan myös lohduttamaan toinen toisiamme tulevan ylöstempauksen toivolla.

Paavia ei temmata. Katolisen uskonnon alamaisia ei minnekään temmata. Siksi on kehitelty tuo ufo-selitys jo etukäteen. Jotenkinhan paavin on selitettävä, miksi hän ei päässyt taivaaseen. En tietysti pysty näkemään kenenkään katolisen sydämeen, mutta jos joku katolinen tulee uskoon, tuskinpa hän tuollaiseen 'kirkkoon' jää, saati ryhtyy sen papiksi.

"Juuri katolinen pakanauskonto on yrittänyt vääntää Raamatun kirjoituksia ja saada uskovat pois ylöstempauksen odottamisesta."

No sitten vain todistuksia siitä, että Katolinen kirkko yrittää estää uskovia uskomasta tähän itse keksimäänsä oppiin ?

Jos on tunnettu historiallinen fakta, että jesuiitat keksivät vastauskonpuhdistuksena tuon ylöstempaus-opin tuossa muodossa, johon karismaattiset hörhöt uskoo, niin mitä todisteita on siitä, että he vastustaisivat sitä ? Mitä syytä heillä olisi vastustaa sitä ?

Te hörhöt pidätte kauheata älämölöä, mutta ette huomaa, miten ovela opportunistinen Katolinen kirkko todella on. Sen tajuaa siitäkin, miten kirkko, joka on saanut syntynsä vainoamalla ja murhaamalla ihmisiä, voi esiintyä nyt rauhantekijänä, kun taas te - äitikirkon protestanttiset porttotyttäret - näyttäydytte murhanhimoisilta hirviöiltä tukiessanne Israelia sen murhatessa avuttomia lapsia.

Tällä te todistatte myös, että teillä on pohjimmiltaan sama henki.

Ilm.17
        1 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä,
        2 hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet".
        -------------------------------------------------------------------------------------
        5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien ÄITI".
        6 Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.

Ette te äitikirkon tyttäret pärjää katoliselle porttoäidillenne, sillä kristikunta on aivan hapattunut sen harhaopeista lähtien jo siitä, että seurakunnatkin rakennetaan Katolisen kirkon synnyttämälle organisaatioperustukselle, joka ei ole Raamatun mukainen.

Äitikirkon vahvuudesta ja oveluudesta kertoo myös sen 1,4 miljardia jäsentä, joita se hallitsee suoraan, ja sen lisäksi kaikki muut tytärseurakunnat, joita se hallitsee välillisesti harhaoppiensa kautta. Ekumeniakin on osa tätä.

Lisäksi Katolinen kirkko on se, jonka kanssa maailman päättäjät tekevät yhteistyötä.

Seuraavassa katolisia kirkkoharhoja

https://usercontent.one/wp/katolinen.fi/wp-content/uploads/2024/08/KKK-1.OSA-2.JAKSO-3.L-683-1065.pdf?media=1741678714

1. osa
        KIRKKO JUMALAN SUUNNITELMASSA

KIRKKOA ON KUVATTU JO MAAILMAN ALUSTA ASTI

760. ”Maailma luotiin kirkkoa silmällä pitäen”, sanoivat alkuaikojen kristityt.153 Jumala on luonut maailman osallistumaan hänen jumalalliseen elämäänsä. Osallisuus syntyy siten, että ihmiset kootaan Kristukseen, ja tämä ”kokoaminen” on kirkko. Kirkko on kaiken olemassa olevan päämäärä.154 Jumala salli tuskallisetkin tapahtumat, kuten enkelien lankeamisen ja ihmisen synnin ainoastaan tilaisuutena ja välineenä, joilla hän osoitti käsivartensa koko voiman ja lahjoitti maailmalle rakkautensa täysimääräisenä: 294, 309

KIRKKO ON UNIVERSAALINEN PELASTUKSEN SAKRAMENTTI

775. ”Kirkko on Kristuksessa ikään kuin sakramentti, eli mitä läheisimmän
        Jumala-yhteyden ja koko ihmiskunnan ykseyden merkki ja välikappale.”201
        Kirkon ensimmäinen päämäärä on olla ihmisten mitä läheisimmän Jumalayhteyden ”sakramentti”. Koska ihmisten keskinäinen yhteys perustuu yhteyteen Jumalan kanssa, kirkko on myös ihmiskunnan ykseyden sakramentti.
        Ykseys on jo alkanut kirkossa, sillä se kokoaa ihmisiä ”kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista ja kielistä” (Ilm. 7:9). Samalla kirkko on tämän vielä täyttymättömän ykseyden täyden toteutumisen ”merkki ja väline”.360

776. Sakramenttina kirkko on Kristuksen työväline. Kirkko on Kristuksen
        käsissä ”kaikkien ihmisten lunastuksen välikappale”,202 ”kaiken käsittävä pelastuksen sakramentti”,203 jonka välityksellä Kristus ”samalla kertaa ilmoittaa ja toteuttaa Jumalan ihmisiä kohtaan tunteman rakkauden”.204 Se on ”Jumalan ihmiskuntaa kohtaan tunteman rakkauden näkyvä projekti”.205 Tämä rakkaus tahtoo, ”että koko ihmiskunta muodostaisi yhden ainoan Jumalan kansan, että se kasvaisi yhdeksi Kristuksen ruumiiksi ja rakentuisi yhdeksi Pyhän Hengen temppeliksi”.206 1088

780. Maailmassa kirkko on pelastuksen sakramentti, Jumalan ja ihmisten
        välisen yhteyden merkki ja välikappale.

Hyvin on katoliset kirkkoharhat toteutuneet, mutta miten on käynyt protestanttisen "uskonpuhdistuksen"...

• Anonyymi00014

Eläimiin sekaantuminen on rikollista ja sopimatonta! Jeesus kylläkin veteli sikoja ihan vihkimättä.

• Anonyymi00015

Joh.5:25 Totisesti, totisesti sanon minä teille: hetki tulee, ja nyt jo on, että kuolleet saavat kuulla Jumalan Pojan äänen; ja jotka sen kuulevat, ne saavat elää. Biblia (1776)

• Anonyymi00016

Joh.5:28-29 Älkää ihmetelkö tätä, sillä hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen äänensä ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen.

• Anonyymi00020

Tätäkään keskusteluketjua ei olisi olemassa mikäli se Jeesukseksi mainittu olisi pitänyt lupauksensa tulla takaisin Maan päälle tuomitsemaan ihmiset ja vieläpä niin pian, että osa hänen kuulijoistaan yhä eläisi.
      No onko tätä vakuuttelijaa näkynyt tuomarin toimessaan?
      Ei ole, vaikka kaksi vuosituhatta on jo vierähtänyt.
      Petkuhuiputtaja.

Matteus 16:27-28

"27Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan.
      28Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."

• Anonyymi00024

Siinä joukossa oli Johannes, jolle Jeesus näytti ilmestyksen lopunajan tapahtumista, kun Johannes oli vankina Patmos-saarella vanhana miehenä.

• Anonyymi00031

Luuk.21:32 Totisesti sanon minä teille: ei tämän sukukunnan pidä suinkaan hukkuman, siihenasti kuin nämät kaikki tapahtuvat. Biblia (1776)

• Anonyymi00039

Miksi jätät asiasta osan pois? Jeesus sanoi paluustaan näin:

"Kuin te näette nämät tapahtuvan, tietäkäät, että Jumalan valtakunta on läsnä. Totisesti minä sanon teille: ei tämän sukukunnan pidä suinkaan hukkuman, siihenasti kuin nämät kaikki tapahtuvat." (Biblia)

Se sukupolvi siis, joka näkee niiden asioiden tapahtuvan, joista Jeesus ennen näitä sanojaan kertoi, näkee myös hänen paluunsa. Sama nykykielellä:

"Nähdessänne tämän tapahtuvan tiedätte, että Jumalan valtakunta on lähellä. Totisesti: tämä sukupolvi ei katoa ennen kuin kaikki tämä tapahtuu." (1992)

• Anonyymi00032

Luuk.21:33 Taivas ja maa on hukkuva, vaan minun sanani ei pidä ikänä hukkaantuman. Biblia.

• Anonyymi00033

Raamatussa sanotaan ettei kukaan tiedä ajankohtaa, vain yksin isä taivaassa tietää.

• Anonyymi00034

Juuri niin. Siksi se päivä tulee yllätyksenä vain toiselle osapuolelle. ⚰️🪦

• Anonyymi00044
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Juuri niin. Siksi se päivä tulee yllätyksenä vain toiselle osapuolelle. ⚰️🪦

Jumala tietää me voidaan vaan arvailla.

• Anonyymi00035

Mielenkiintoista pohdiskelua vaikkemme voikaan tietää aikaa tai päivää

• Anonyymi00038

Juutalaisen kalenterin mukaan tänä syksynä alkaa vuosi 5787. Vuoteen 6000, jolloin joidenkin opetusten mukaan alkaa tuhatvuotinen rauhanaika, on tämän ajanlaskun mukaan aikaa vielä yli 213 vuotta. Jos kalenteri pitää paikkansa, se tarkoittaisi sitä, ettei Jeesus palaa vielä pitkiin aikoihin.

Mutta onko ko. ajanlasku oikein? Jotkut messiaaniset juutlaiset väittävät, että juutlaisesta ajanlaskusta olisi lohkaistu jopa parisataa vuotta pois. Siinä tapauksessa aikaa ei olisi enää kuin jokunen vuosi jäljellä.

Raamatun mukaan uusi vuosi ei edes ala syksyllä, vaan keväällä. Nykyinen juutalainen kalenteri ei siis kaikilta osiltaan edes perustu Raamattuun.

Emme siis oikeasti edes tiedä, mitä vuotta elämme. Oikean vuoden tietää vain Jumala.

• Anonyymi00042

Karitsan häät? Nyt on kyllä nii sekavaa settiä ettei mitään rajaa.. Meillä oli lehmän kihlajaiset.

• Anonyymi00045

Itkettävän ihanaa profetiaa. Kiitän Jumalaa että profetian henki vaikuttaa myös täällä suomessa ❤️🙏

• Anonyymi00046

Tuo ukkeli voi olla jonkinlainen itseoppinut pastori, mutta profeetta hän ei ole. Amen.

• Anonyymi00047

Klikkaappa video auki niin siinä heti videon alussa mies sanoo olevansa profeetta pastori

• Anonyymi00048

Pääasia että loppu hyvin kaikki hyvin. Pääsy taivaankotiin muulla ei ole merkityst5ä

• Anonyymi00049

Karitsan häät? eläimiin sekaantumisen symboliikkaa.

• Anonyymi00050

Mikä Pasasen oikea käsi ap on? Vai oletko itse se Pasanen?
      Eikö Raamattu sano, ettei palvelija ole mitään. Miksi täällä siis korotetaan Pasasta?

• Anonyymi00053

Olen Nehemia seurakunnan jäsen nettityöntekijä alempi profeetta Pasasen ollessa ylempi profeetta ja vanhimmiston jäsen.

• Anonyymi00054

Me Nehemia seurakuntalaiset emme kirota pasasta vaikka Pasanen onkin seurakuntamme vanhimmiston johtaja ja profeetta.

• Anonyymi00051

>> Juutalaisen kalenterin mukaan tänä syksynä alkaa vuosi 5787. Vuoteen 6000, jolloin joidenkin opetusten mukaan alkaa tuhatvuotinen rauhanaika, on tämän ajanlaskun mukaan aikaa vielä yli 213 vuotta. Jos kalenteri pitää paikkansa, se tarkoittaisi sitä, ettei Jeesus palaa vielä pitkiin aikoihin. <<

Tämä olisi kyllä aika helvetillistä, jos juutalainen kalenteri pitää piakkaansa ja Jeesuksen paluuseen menisi vielä yli kaksisataa vuotta. Hyvä se tietysti olisi pelastumattomien kannalta, jos vielä on niin runsaasti armonaikaa.

Itse kyllä epäilen, voiko tämmöinen sotaisa ja häiriintynyt maailma pysyä pystyssä vielä noin kauan. Vaikea uskoa.

• >>Hyvin on katoliset kirkkoharhat toteutuneet, mutta miten on käynyt protestanttisen "uskonpuhdistuksen"...>>

Hyvin on käynyt protestanttisen uskonpuhdistuksen.

On Donald Trump ja Paula White.

😊😊😊😊😊

• Anonyymi00056

Luuk.14:24 Sillä minä sanon teille, ettei yksikään niistä miehistä, jotka kutsuttiin, pidä maistaman minun ehtoollistani. Room.14:23 Mutta joka siitä epäilee ja kuitenkin syö, se on kadotettu; sillä ei hän syönyt uskossa, mutta kaikki, mikä uskosta ole, se on synti. Biblia (1776)

• Anonyymi00057

Video olisi uskottavampi jos et kutsuisi siinä itseäsi profeetaksi.
      Kerro vain sanasi mitä on mielen päällä ja anna muiden päättää ootko profeetta vai et. Nyt vaikuttaa siltä että olet väärä profeetta kun korotat itseäsi.

• Anonyymi00058

Yritätkö sanoa että jarin pitäisi vapaaehtoisesti luopua profeetan tittelistä jotta voisi yleisöltä saada tittelinsä takaisin?

• Anonyymi00059

Minä puolestaan söin viisi hampurilaista ja sai näyn herralta, että mitään yöstempausta ei tule, eikä Jeesuskaan tule.

• Juuri katolinen pakanauskonto on yrittänyt vääntää Raamatun kirjoituksia ja saada uskovat pois Litteän Maan odottamisesta. Raamattu lupaa erityisen kruunun niille, jotka odottavat Litteää Maata. Kehotetaan myös lohduttamaan toinen toisiamme tulevan Litteän Maan toivolla.

Ano Turtiainen puitää vielä yllä toivoa Litteään Maahan.

😊😊😊😊😊

• Anonyymi00060

Raamatussa kerrotaan että kaikki näkevät kun herra saapuu taivaasta. Allekirjoittaako toveri pasanen tämän? Jos allekirjoittaa niin pasanenkin on raamattuun uskova flättäri joka uskoo litteäänmaahan.

• Anonyymi00061

Ilm.21:1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan, sillä ensimäinen taivas ja ensimäinen maa katosi, ja ei meri silleen ole. Biblia (1776) Jes.65:17. 66:32. 2Piet.3:13. Ilm.20:11.

• Anonyymi00063

Voiko pallomaa kadota vai täytyykö maan olla litteä jotta se voi kadota?

• Anonyymi00062

Saarn.3:14 Minä ymmärsin, että kaikki, mitä Jumala tekee, se pysyy ijankaikkisesti; emme taida siihen lisätä eli vähentää, ja Jumala tekee sitä, että häntä peljättäisiin. Biblia (1776)

• Anonyymi00064

Ensin on ylöstempaus sitten 7vuotta karitsan häät taivaassa samalla vaivan aika maan päällä. Sitten tuhat Vuorinen rauhan aika jonka jälkeen perkele päästetään irti luolastaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      537
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68