Kun olen ollut valveila en sen jälkeen ennee syö lihottavuuksija tai hyvijä ruokija. Oon valvonu klo 17 tasan 12h.
Joten syön nyt kuumaa eloveenakko kauraisaa puuroo, kussa sekoitettuina by mikroaaltouuni:
1. Punaviinimarjoisii
2.Mustikoisikoita
3. Pellavansiemenrouheksikkeisuutta
4. Eipä ollukkaan neljänneksittäistä juttuu, joo ei sitten joo ollutkaan ei.
Syöjennäistäen ei niin kovin ahnakkaan innostuneellistuneena,
Selef Urge
Silmukka kiristyy
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
"Kun olen ollut valveila en sen jälkeen ennee syö lihottavuuksija tai hyvijä ruokija. Oon valvonu klo 17 tasan 12h."
Kun olen ollut valveila 10h en sen jälkeen ennee syö lihottavuuksija tai hyvijä ruokija. Oon valvonu klo 17 tasan 12h.
Selef "ylöstenpaistava tai voittoporukas ylösnousevaisteinen"Urge- Anonyymi00002
Anteeks, siis klo 19 tulee vasta toi 12h valvoontaani täyteen. Jopas nyt on pönttö seis.Eli mulla olis ollutkin mahtollísuus imee kärsään jäätelöö mustikkasekoituksella ja kuivattuja mangon pikkupaloja siihen sekoitelteisteisesti. No joo, sellasta se oli, sanoi Selef Urge kun se pääs ylöstenpaukseen tai ylösnousemukseen ekaiseen.
Selef Urge
- Anonyymi00003
Ja olihan siellä puuron sisällä se neljäskin juttu.
4. Saksanpähkinä
Selef Urge - Anonyymi00004
Mikset sä nuku? T.auroraboreallis
- Anonyymi00005
Miksi ihmeessä kysyt tuollaista? Oletko koskaan lukenut Raamattua?
Matteuksen evankeliumi:
24:42 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.
25:13 Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä.
26:38 Silloin hän sanoi heille: "Minun sieluni on syvästi murheellinen, kuolemaan asti; olkaa tässä ja valvokaa minun kanssani".
26:41 Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko."
Markuksen evankeliumi:
13:33 Olkaa varuillanne, valvokaa ja rukoilkaa, sillä ette tiedä, milloin se aika tulee.
13:35 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, milloin talon herra tulee, iltamyöhälläkö vai yösydännä vai kukonlaulun aikaan vai varhain aamulla,
13:37 Mutta minkä minä teille sanon, sen minä sanon kaikille: valvokaa."
14:34 Ja hän sanoi heille: "Minun sieluni on syvästi murheellinen, kuolemaan asti; olkaa tässä ja valvokaa".
14:38 Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko."
Luukkaan evankeliumi:
21:36 Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä."
Apostolien teot:
20:31 Valvokaa sentähden ja muistakaa, että minä olen kolme vuotta lakkaamatta yötä ja päivää kyynelin neuvonut teitä itsekutakin.
1.Korinttolaiskirje:
16:13 Valvokaa, pysykää lujina uskossa, olkaa miehuulliset, olkaa väkevät.
Kolossalaiskirje:
4:2 Olkaa kestäväiset rukouksessa ja siinä kiittäen valvokaa,
1.Tessalonikalaiskirje:
5:6 Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.
Hebrealaiskirje:
10:24 ja valvokaamme toinen toistamme rohkaisuksi toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin;
1.Pietarin kirje:
5:8 Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.922889Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt462386Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391133- 371007
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153859Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi9733Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58710Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä1856862 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk48648- 36601