Kun olen ollut valveila en sen jälkeen ennee syö lihottavuuksija tai hyvijä ruokija. Oon valvonu klo 17 tasan 12h.
Joten syön nyt kuumaa eloveenakko kauraisaa puuroo, kussa sekoitettuina by mikroaaltouuni:
1. Punaviinimarjoisii
2.Mustikoisikoita
3. Pellavansiemenrouheksikkeisuutta
4. Eipä ollukkaan neljänneksittäistä juttuu, joo ei sitten joo ollutkaan ei.
Syöjennäistäen ei niin kovin ahnakkaan innostuneellistuneena,
Selef Urge
Silmukka kiristyy
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
"Kun olen ollut valveila en sen jälkeen ennee syö lihottavuuksija tai hyvijä ruokija. Oon valvonu klo 17 tasan 12h."
Kun olen ollut valveila 10h en sen jälkeen ennee syö lihottavuuksija tai hyvijä ruokija. Oon valvonu klo 17 tasan 12h.
Selef "ylöstenpaistava tai voittoporukas ylösnousevaisteinen"Urge- Anonyymi00002
Anteeks, siis klo 19 tulee vasta toi 12h valvoontaani täyteen. Jopas nyt on pönttö seis.Eli mulla olis ollutkin mahtollísuus imee kärsään jäätelöö mustikkasekoituksella ja kuivattuja mangon pikkupaloja siihen sekoitelteisteisesti. No joo, sellasta se oli, sanoi Selef Urge kun se pääs ylöstenpaukseen tai ylösnousemukseen ekaiseen.
Selef Urge
- Anonyymi00003
Ja olihan siellä puuron sisällä se neljäskin juttu.
4. Saksanpähkinä
Selef Urge - Anonyymi00004
Mikset sä nuku? T.auroraboreallis
- Anonyymi00005
Miksi ihmeessä kysyt tuollaista? Oletko koskaan lukenut Raamattua?
Matteuksen evankeliumi:
24:42 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.
25:13 Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä.
26:38 Silloin hän sanoi heille: "Minun sieluni on syvästi murheellinen, kuolemaan asti; olkaa tässä ja valvokaa minun kanssani".
26:41 Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko."
Markuksen evankeliumi:
13:33 Olkaa varuillanne, valvokaa ja rukoilkaa, sillä ette tiedä, milloin se aika tulee.
13:35 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, milloin talon herra tulee, iltamyöhälläkö vai yösydännä vai kukonlaulun aikaan vai varhain aamulla,
13:37 Mutta minkä minä teille sanon, sen minä sanon kaikille: valvokaa."
14:34 Ja hän sanoi heille: "Minun sieluni on syvästi murheellinen, kuolemaan asti; olkaa tässä ja valvokaa".
14:38 Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko."
Luukkaan evankeliumi:
21:36 Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä."
Apostolien teot:
20:31 Valvokaa sentähden ja muistakaa, että minä olen kolme vuotta lakkaamatta yötä ja päivää kyynelin neuvonut teitä itsekutakin.
1.Korinttolaiskirje:
16:13 Valvokaa, pysykää lujina uskossa, olkaa miehuulliset, olkaa väkevät.
Kolossalaiskirje:
4:2 Olkaa kestäväiset rukouksessa ja siinä kiittäen valvokaa,
1.Tessalonikalaiskirje:
5:6 Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.
Hebrealaiskirje:
10:24 ja valvokaamme toinen toistamme rohkaisuksi toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin;
1.Pietarin kirje:
5:8 Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591154Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33517Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487