Miten treenata alavatsaan tehokkaasti

Anonyymi-ap

Osaako joku neuvoa miten treenasin tehokkaasti nimenomaan alavatsaa. Olen yrittänyt katsoa ohjeita, mutta teen ne varmaan jotenkin väärin, koska liikkeet tuntuvat vaik keski/ylävatsassa. Hjälp

15

94

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuinka moni mies on järjestänyt sinun vaimosi alavatsan uusiksi?

• Anonyymi00002

Liian moni.

• Anonyymi00003

Kaikki miehet salilta, se on ihanaa ,
      leijonat ihanaa,
      vaimoni on kaikkien miesten kiertopalkinto.

Siveetön,
      siveetön.

• Anonyymi00004

Selkäkipuilujille käyttämäni testi saattaisi tehota.
      Lattialle selinmakuulle.
      Ristiselän puristaminen lattiaan kiinni.
      Selän pitäessä kiinni lattiassa suorien jalkojen nostaminen lattiasta kantapäät noin 10 cm lattian yäpuolelle ja aasennon säilyttäminen. Ristiselkä koko ajan lattiassa kiinni.
      Tuossa asennossa jakojen "pumppausta" kevyt kosketus lattiaan, nosto noin 10 cm.
      Toistoja tuntemuksen mukaan riittävästi.
      Tarvittaessa nilkkoihin painoa tai niiden väliin rutistamalla pidettävä esine.

• Anonyymi00012

Tätä olen paljon tehnytkin, ja on ollut lähimpänä toimivaa, mutta ei silti tunnu juurikaan muualla kuin keskivatsassa... Mutta kiitos

• Anonyymi00005

Istumaannousut lisäpainolla. Muuta ei sitten tarvitakaan. Ja tietenkin etukyykky ja maastanosto.

Unohda tuollaiset alavatsa-pelleilyt.

• Anonyymi00006

Vaimo ei tietenkään unohda menneisyyden pellejä.

• Anonyymi00007

Istumaannousut tietenkin vapain nilkoin!
        Kyykyt ja maastaveto kuormittavat vatsaa kokonaisuudessaan.
        Poikki penkin takajännityksessä, lisäpaino niskan takana tyhdyt vatsat ovat myös vaihtelua.
        Nämä eväät ovat riittäneet minulle.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Istumaannousut tietenkin vapain nilkoin!
        Kyykyt ja maastaveto kuormittavat vatsaa kokonaisuudessaan.
        Poikki penkin takajännityksessä, lisäpaino niskan takana tyhdyt vatsat ovat myös vaihtelua.
        Nämä eväät ovat riittäneet minulle.

Itse teen istumaannousut jalat suorana. Minusta tehokkaampi kuin jalat koukussa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Itse teen istumaannousut jalat suorana. Minusta tehokkaampi kuin jalat koukussa.

Kuinka monen miehen kanssa sinun vaimosi on treenannut alavatsaa jalat levällään?

• Anonyymi00008

Kokonaisvaltainen vatsalihasten treenaaminen, niihin keskittyminen, löydä oma tapasi, omat liikkeesi, kukaan ei voi sitä tehdä puolestasi.
      Se tuottaa tuloksia , kuitenkin vasta pitkällä aikavälillä, kärsivällisyyttä, kärsivällisyyttä , ystävä.

Vatsat saa näkyviin vasta kun ruokailu on myös ajateltu loppuun asti , ja noudatettu pitkään ja järkevästi ruokavaliota, malttia, malttia ja pitkää pinnaa, ei Roomaakaan päivässä rakennettu.

Voimia ja jaksamista, kyllä siitä hyvä tulee.

• Anonyymi00009

Ajattelen vanhanaikaisesti teho- ja voimakeskeisesti. Ulkonäköä tulee sen minkä tulee.
        Mutta vatsasta. Käyttämälläni painonnostosalilla kävi eräs pohjoismaiden tasolla aikanaan menestynyt rakentelija ja kerran ihmettelin hänen vatsatreeniään.
        Takamuksen alaosa penkin päädyssä. Kaveri painona nilkoilla. Heppu teki vatsaa rauhallisella tempolla pitkänä ja hengityksen rytmitys pisti silmääni. Hitaan nousun aikana vatsa sisään vedettynä ja hengityksen pidätys. Ilmanvaihto istuma-asennossa ja uutta putkeen.
        En ymmärtänyt mutta uskottava oli koska heppu oli pärjännyt pohjoismaisella tasolla kakkoseksi.

• Anonyymi00013

Tiedän. Ongelma on että kun yritän tehdä kokonaisvaltaista treeniä, ei mikään vatsaliike tunnu alavatsassa, vaikka niin olisi tarkoitus.

• Anonyymi00014

Jalkojennosto roikkuen 3x max jokaisen treenin viimeisenä liikkeenä. Kuitenkin siis maalaisjärkeä käyttäen, ei 7 kertaa viikossa 2-3x viikossa riittää.

• Anonyymi00015

Millaisia nostoja?
        Ilman alkuretkua koivet suorina nilkat rekkiin! Nilkkapainojakin löytynee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2185
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      780
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      696
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      686
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      60
      570
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe