Me saimme Hänen vanhurskautensa.
Kiitos Jeesukselle❣️
Jeesus kuoli meidän syntiemme takia
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Höpöööö...
- Anonyymi00002
Puhu vain omista synneistäsi, älä yleistä koskemaan kunnon ihmisiä.
- Anonyymi00003
Niin tuo VANHURSKAUS näkyy tänä päivänä Jehovan todistajissa, Mormonikirkossa ja monissa Ortodoksisen kirkon munkeissa. Miksi ei laajemmin?
Armon kuninkuus syrjäytti vanhurskauden 1500 jKr.
Itse en ole saanut vanhurskautta enkä armoa, vaan Totuuden lahjaksi. Kykenettekö te tunnustamaan totuutta vai apinoitteko vanhoja luutuneita käsityksiä. Lahjansa kullakin.....- Anonyymi00004
Jenkkilahkot eivät edusta mitään oikeata kristinuskoa, vaan sen piraattiversioita.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jenkkilahkot eivät edusta mitään oikeata kristinuskoa, vaan sen piraattiversioita.
Vieraslaji Suomen Sioniin, kuten oli aikanaan Kanadan majava Suomen luontoon.
- Anonyymi00006
Room 8:38,39
”Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
Jumalalle KIITOS 🎚️🩸❣️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6121590Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44857Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl483735Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12701- 45642
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29548- 31516
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160484