Me saimme Hänen vanhurskautensa.
Kiitos Jeesukselle❣️
Jeesus kuoli meidän syntiemme takia
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Höpöööö...
- Anonyymi00002
Puhu vain omista synneistäsi, älä yleistä koskemaan kunnon ihmisiä.
- Anonyymi00003
Niin tuo VANHURSKAUS näkyy tänä päivänä Jehovan todistajissa, Mormonikirkossa ja monissa Ortodoksisen kirkon munkeissa. Miksi ei laajemmin?
Armon kuninkuus syrjäytti vanhurskauden 1500 jKr.
Itse en ole saanut vanhurskautta enkä armoa, vaan Totuuden lahjaksi. Kykenettekö te tunnustamaan totuutta vai apinoitteko vanhoja luutuneita käsityksiä. Lahjansa kullakin.....- Anonyymi00004
Jenkkilahkot eivät edusta mitään oikeata kristinuskoa, vaan sen piraattiversioita.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jenkkilahkot eivät edusta mitään oikeata kristinuskoa, vaan sen piraattiversioita.
Vieraslaji Suomen Sioniin, kuten oli aikanaan Kanadan majava Suomen luontoon.
- Anonyymi00006
Room 8:38,39
”Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
Jumalalle KIITOS 🎚️🩸❣️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45697
- 20649
- 53608
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit47582- 46569
- 76566
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132548- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan183504