Mistä syystä päässyt otsikoihin ?
Persuministeri Rantasen hallinonala
44
245
Vastaukset
- Anonyymi00001
Persut tekee työpaikkoja
- Anonyymi00010
Juu. Poliiseille ja vanginvartijoille.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Juu. Poliiseille ja vanginvartijoille.
Suomessa on rikollisuus lisääntynyt, ja Jokainen voi tarkistaa ketkä siellä on yliedustettuina.
Uhrimäärät lisääntyy valitettavasti lisääntyneiden rikosmäärien vuoksi myös😣 - Anonyymi00028
Anonyymi00014 kirjoitti:
Suomessa on rikollisuus lisääntynyt, ja Jokainen voi tarkistaa ketkä siellä on yliedustettuina.
Uhrimäärät lisääntyy valitettavasti lisääntyneiden rikosmäärien vuoksi myös😣Matudemarit ovat yliedustettuina kaikissa rikoksissa.
- Anonyymi00035
Anonyymi00028 kirjoitti:
Matudemarit ovat yliedustettuina kaikissa rikoksissa.
Kommunistitkin alkaneet yöhöttää
- Anonyymi00002
Persoonallisuus häiriöinen narsisti johtamassa. Ei siinä sen enempää vaadita kun hommat kusevat.
- Anonyymi00009
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1867c8d7-8891-4c21-bfe9-91f2f725375e
Marin huusi ja kiroili alaisilleen – Näin - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1867c8d7-8891-4c21-bfe9-91f2f725375e
Marin huusi ja kiroili alaisilleen – NäinPersulle tiedoksi: Tässä ketjussa keskustellaan PERSUJEN toilailuista.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1867c8d7-8891-4c21-bfe9-91f2f725375e
Marin huusi ja kiroili alaisilleen – NäinJa persut vääntelivät silmiään julkisuudessa tehden koko puolueensa naurunalaiseksi.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1867c8d7-8891-4c21-bfe9-91f2f725375e
Marin huusi ja kiroili alaisilleen – NäinVarmaan sitä " reilumpaa" juttua.....
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja persut vääntelivät silmiään julkisuudessa tehden koko puolueensa naurunalaiseksi.
Niin, huumorin kukka on kaunein kukka😆
- Anonyymi00003
Natisoo ennen kaatumistaan. Viimeistään 2027 puoluekokouksessa.
- Anonyymi00004
Orpon olisi syytä laittaa persuministerit kuriin.
Kerran Kuussa.- Anonyymi00019
Hallitus on tehnyt Hyvää työtä!
Taxit turvallisemmiksi.
Palautusten lisääminen.
Rikosten rangaistusten koventaminen.
Ja nyt menossa Mahtava, turhanpäiväisiltä, ja rajoitetuille ryhmille verovaroja kerjäävien yhdistysten rahoitusten purku!!!
Ei ole ok,että vähemmistö tai muilla verukkeilla kerätään Kansan yhteisiä verovaroja , joita ei voi sitten Kaikki Hyödyntää!
Verovarat kuului Kaikille!
Ei yhdistyksille ,jotka tukee vain itse valitsemiaan ryhmiä.Se ei ole tasa- arvoista, suvaitsevaa eikä yhdenvertaista! Anonyymi00019 kirjoitti:
Hallitus on tehnyt Hyvää työtä!
Taxit turvallisemmiksi.
Palautusten lisääminen.
Rikosten rangaistusten koventaminen.
Ja nyt menossa Mahtava, turhanpäiväisiltä, ja rajoitetuille ryhmille verovaroja kerjäävien yhdistysten rahoitusten purku!!!
Ei ole ok,että vähemmistö tai muilla verukkeilla kerätään Kansan yhteisiä verovaroja , joita ei voi sitten Kaikki Hyödyntää!
Verovarat kuului Kaikille!
Ei yhdistyksille ,jotka tukee vain itse valitsemiaan ryhmiä.Se ei ole tasa- arvoista, suvaitsevaa eikä yhdenvertaista!Juuri näin. Rajoitetuilta ryhmiltä, kuten vammaisilta ja perussuomalaisilta, tulee ottaa rahoitus pois ja keskittää se enemmistölle, kuten vammattomille ja ei-persuille.
- Anonyymi00005
Miten se Soini lausuikaan jälkiviissaissa:
MISSÄ PERSU, SIELLÄ ONGELMA- Anonyymi00007
ONGELMA ON MARININ HALLITUKSEN
TEKEMÄ VALTIONVELKA. - Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
ONGELMA ON MARININ HALLITUKSEN
TEKEMÄ VALTIONVELKA.Älä viitti persuilla näin myöhään illalla.
- Anonyymi00022
Anonyymi00012 kirjoitti:
Älä viitti persuilla näin myöhään illalla.
Ota lääkkeet.
- Anonyymi00006
Tosin esim Persu-sanoma (IS) on hiljaa toisin kuin dmereiden kiusaamiskohun aikana. Persu-Oskarinkin aika menee Virran haukkumiseen kaljamaha vihreänä.
- Anonyymi00008
jun dmereiden kiusaamiskohun aikaan joku hirtti itsensä eduskunta talosas
- Anonyymi00023
Missä?
Media,ja vihreät kuulemmä ärtyneitä.Uutiset ei ole persuja maininneet. - Anonyymi00024
Anonyymi00008 kirjoitti:
jun dmereiden kiusaamiskohun aikaan joku hirtti itsensä eduskunta talosas
Oho,karmivaa.
- Anonyymi00017
VOEKUKKA puolue
- Anonyymi00018
Hannut ja fillarikommarit
- Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hannut ja fillarikommarit
Entäs ne sivarit puolueen mestarina
- Anonyymi00020
Krapulainen ministeri on äkäinen.
- Anonyymi00021
Ei ole ok,että vähemmistö tai muilla verukkeilla kerätään Kansan yhteisiä verovaroja , joita ei voi sitten Kaikki Hyödyntää!
Verovarat kuului Kaikille!
Ei yhdistyksille ,jotka tukee vain itse valitsemiaan ryhmiä.Se ei ole tasa- arvoista, suvaitsevaa eikä yhdenvertaista!Juuri näin on asia. Rajoitetuilta ryhmiltä, kuten vammaisilta ja perussuomalaisilta, tulee ottaa rahoitus pois ja keskittää se enemmistölle, kuten vammattomille ja ei-persuille.
- Anonyymi00026
Ilmeisesti painostus on kohdistunut niihin, joilla on ollut poliittinen yhteys oppositiossa oleviin puolueisiin.
- Anonyymi00027
Demarien nimittämät virkamiehet kiusaavat alaisiaan.
Esimerkillisen työilmapiirin vuoksi nyt ainakin.
- Anonyymi00029
Punainen Valpo
- Anonyymi00030
Vasemmistomediat ovat joskus pakotettu jotain kirjoittamaan.
- Anonyymi00031
Hyvää joulua vaan kaikille
natseille, fasisteille, bolsevikeille, Hannuille, aseistakieltäytyjille, persuille, prideille med flera...
- Anonyymi00032
Raid-elokuvan juoni totetumassa nyt 23 vuotta ensiesityksestä.
- Anonyymi00033
Taasko valtion kultakimpaleita ollaan murskaamassa ?
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Taasko valtion kultakimpaleita ollaan murskaamassa ?
Nuo on enemmän niitä Seloomuksen juonia, samoin periaate, että jakamalla ääririkkaille köyhien asema parantuu. Sillä valtaväestö köyhtyy.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Nuo on enemmän niitä Seloomuksen juonia, samoin periaate, että jakamalla ääririkkaille köyhien asema parantuu. Sillä valtaväestö köyhtyy.
Sekoomuksellekin tulee lähtö oppositioon öyhöttämään kumppaninsa kanssa. Molemmat supistuvat minipuolueiksi.
- Anonyymi00037
Ketkä ei ministeriä miellytä, saa kenkää, taivutetaan lähtemään.
- Anonyymi00038
Kyllä sisiministeriö on vieläkin siivousta vailla.
- Anonyymi00039
Broilerit ulos !
- Anonyymi00040
Rydmän siivoamaan kaikki ministeriöt setahenkisistä.
- Anonyymi00041
Hyvä ministeri on, plessumedia on huono.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560