Persuministeri Rantasen hallinonala

Anonyymi-ap

Mistä syystä päässyt otsikoihin ?

44

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Persut tekee työpaikkoja

      • Anonyymi00010

        Juu. Poliiseille ja vanginvartijoille.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Juu. Poliiseille ja vanginvartijoille.

        Suomessa on rikollisuus lisääntynyt, ja Jokainen voi tarkistaa ketkä siellä on yliedustettuina.

        Uhrimäärät lisääntyy valitettavasti lisääntyneiden rikosmäärien vuoksi myös😣


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Suomessa on rikollisuus lisääntynyt, ja Jokainen voi tarkistaa ketkä siellä on yliedustettuina.

        Uhrimäärät lisääntyy valitettavasti lisääntyneiden rikosmäärien vuoksi myös😣

        Matudemarit ovat yliedustettuina kaikissa rikoksissa.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Matudemarit ovat yliedustettuina kaikissa rikoksissa.

        Kommunistitkin alkaneet yöhöttää


    • Anonyymi00002

      Persoonallisuus häiriöinen narsisti johtamassa. Ei siinä sen enempää vaadita kun hommat kusevat.

      • Anonyymi00009

      • Anonyymi00011

      • Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1867c8d7-8891-4c21-bfe9-91f2f725375e

        Marin huusi ja kiroili alaisilleen – Näin

        Ja persut vääntelivät silmiään julkisuudessa tehden koko puolueensa naurunalaiseksi.


      • Anonyymi00015

      • Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Ja persut vääntelivät silmiään julkisuudessa tehden koko puolueensa naurunalaiseksi.

        Niin, huumorin kukka on kaunein kukka😆


    • Anonyymi00003

      Natisoo ennen kaatumistaan. Viimeistään 2027 puoluekokouksessa.

    • Anonyymi00004

      Orpon olisi syytä laittaa persuministerit kuriin.

      Kerran Kuussa.

      • Anonyymi00019

        Hallitus on tehnyt Hyvää työtä!

        Taxit turvallisemmiksi.

        Palautusten lisääminen.

        Rikosten rangaistusten koventaminen.

        Ja nyt menossa Mahtava, turhanpäiväisiltä, ja rajoitetuille ryhmille verovaroja kerjäävien yhdistysten rahoitusten purku!!!

        Ei ole ok,että vähemmistö tai muilla verukkeilla kerätään Kansan yhteisiä verovaroja , joita ei voi sitten Kaikki Hyödyntää!

        Verovarat kuului Kaikille!
        Ei yhdistyksille ,jotka tukee vain itse valitsemiaan ryhmiä.Se ei ole tasa- arvoista, suvaitsevaa eikä yhdenvertaista!


      • Anonyymi00019 kirjoitti:

        Hallitus on tehnyt Hyvää työtä!

        Taxit turvallisemmiksi.

        Palautusten lisääminen.

        Rikosten rangaistusten koventaminen.

        Ja nyt menossa Mahtava, turhanpäiväisiltä, ja rajoitetuille ryhmille verovaroja kerjäävien yhdistysten rahoitusten purku!!!

        Ei ole ok,että vähemmistö tai muilla verukkeilla kerätään Kansan yhteisiä verovaroja , joita ei voi sitten Kaikki Hyödyntää!

        Verovarat kuului Kaikille!
        Ei yhdistyksille ,jotka tukee vain itse valitsemiaan ryhmiä.Se ei ole tasa- arvoista, suvaitsevaa eikä yhdenvertaista!

        Juuri näin. Rajoitetuilta ryhmiltä, kuten vammaisilta ja perussuomalaisilta, tulee ottaa rahoitus pois ja keskittää se enemmistölle, kuten vammattomille ja ei-persuille.


    • Anonyymi00005

      Miten se Soini lausuikaan jälkiviissaissa:

      MISSÄ PERSU, SIELLÄ ONGELMA

      • Anonyymi00007

        ONGELMA ON MARININ HALLITUKSEN

        TEKEMÄ VALTIONVELKA.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        ONGELMA ON MARININ HALLITUKSEN

        TEKEMÄ VALTIONVELKA.

        Älä viitti persuilla näin myöhään illalla.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Älä viitti persuilla näin myöhään illalla.

        Ota lääkkeet.


    • Anonyymi00006

      Tosin esim Persu-sanoma (IS) on hiljaa toisin kuin dmereiden kiusaamiskohun aikana. Persu-Oskarinkin aika menee Virran haukkumiseen kaljamaha vihreänä.

      • Anonyymi00008

        jun dmereiden kiusaamiskohun aikaan joku hirtti itsensä eduskunta talosas


      • Anonyymi00023

        Missä?

        Media,ja vihreät kuulemmä ärtyneitä.Uutiset ei ole persuja maininneet.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        jun dmereiden kiusaamiskohun aikaan joku hirtti itsensä eduskunta talosas

        Oho,karmivaa.


    • Anonyymi00017

      VOEKUKKA puolue

      • Anonyymi00018

        Hannut ja fillarikommarit


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Hannut ja fillarikommarit

        Entäs ne sivarit puolueen mestarina


    • Anonyymi00020

      Krapulainen ministeri on äkäinen.

    • Anonyymi00021

      Ei ole ok,että vähemmistö tai muilla verukkeilla kerätään Kansan yhteisiä verovaroja , joita ei voi sitten Kaikki Hyödyntää!

      Verovarat kuului Kaikille!
      Ei yhdistyksille ,jotka tukee vain itse valitsemiaan ryhmiä.Se ei ole tasa- arvoista, suvaitsevaa eikä yhdenvertaista!

      • Juuri näin on asia. Rajoitetuilta ryhmiltä, kuten vammaisilta ja perussuomalaisilta, tulee ottaa rahoitus pois ja keskittää se enemmistölle, kuten vammattomille ja ei-persuille.


    • Anonyymi00026

      Ilmeisesti painostus on kohdistunut niihin, joilla on ollut poliittinen yhteys oppositiossa oleviin puolueisiin.

    • Anonyymi00027

      Demarien nimittämät virkamiehet kiusaavat alaisiaan.

    • Esimerkillisen työilmapiirin vuoksi nyt ainakin.

    • Anonyymi00029

      Punainen Valpo

    • Anonyymi00030

      Vasemmistomediat ovat joskus pakotettu jotain kirjoittamaan.

      • Anonyymi00031

        Hyvää joulua vaan kaikille

        natseille, fasisteille, bolsevikeille, Hannuille, aseistakieltäytyjille, persuille, prideille med flera...


    • Anonyymi00032

      Raid-elokuvan juoni totetumassa nyt 23 vuotta ensiesityksestä.

      • Anonyymi00033

        Taasko valtion kultakimpaleita ollaan murskaamassa ?


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Taasko valtion kultakimpaleita ollaan murskaamassa ?

        Nuo on enemmän niitä Seloomuksen juonia, samoin periaate, että jakamalla ääririkkaille köyhien asema parantuu. Sillä valtaväestö köyhtyy.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Nuo on enemmän niitä Seloomuksen juonia, samoin periaate, että jakamalla ääririkkaille köyhien asema parantuu. Sillä valtaväestö köyhtyy.

        Sekoomuksellekin tulee lähtö oppositioon öyhöttämään kumppaninsa kanssa. Molemmat supistuvat minipuolueiksi.


    • Anonyymi00037

      Ketkä ei ministeriä miellytä, saa kenkää, taivutetaan lähtemään.

    • Anonyymi00038

      Kyllä sisiministeriö on vieläkin siivousta vailla.

      • Anonyymi00039

        Broilerit ulos !


    • Anonyymi00040

      Rydmän siivoamaan kaikki ministeriöt setahenkisistä.

    • Anonyymi00041

      Hyvä ministeri on, plessumedia on huono.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe