Taivaan Isä haluaa minusta Vanhan Testamentin Jumalan pojan tähän Suomen kansaan, johtamaan tämä Suomen kansa harhaan taivaan Isän Ihmeillä ja merkeillä.
Kuitenkin on käynyt ilmi etten ole tuo Jumalan poika. Jeesus Kristus on Uuden Liiton meille annetun Raamatun ainoa Jumalan Poika ja muut jotka haluavat ottaa Jeesuksen paikan, ovat vääriä kristuksia, harhaan johtajia ja lopulta antikristuksia.
Taivaan Isä on lähtenyt härkkimään väärää ihmistä tässä asiassa, etsiköön jonkun toisen joka suostuu olemaan taivaan Isän harhaanjohtaja ja sielujen kadotukseen viejä.
Jeesus Kristus on tie, totuus ja elämä!
Tämä olkoon myös varoituksena taivaan Isästä, sillä on paljastunut asioita joita kenenkään ei olisi hyvä tietää taivaan Isästä, mikä taivaan Isä todella on ja missä taivaan Isä asuu.
Minua koeteltiin.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei Taivaan Isä lähetä mitään omituisia höpöttäjiä.
- Anonyymi00004
Kyllä, Taivaan isä lähettää tasapainoa jokapuolelle, Taivaan isän vastustajat ovat mitä ovat
- Anonyymi00002
Rauhaa!
Jeesuksen tekemien ihmeiden määrä, laatu ja ainutlaatuisuus osoittaa että hän oli sama ihmeitä tekevä Jumala joka oli Mooseksen ja Israelin kansan mukana Exoduksessa.
Jos tulee joku joka pystyy hyvää tekemään kaikille samassa määrässä ihmetöin kuin Jeesus on hän Jumala itse tai Jumalan itsensä lähettämä antikristillinen koetus.
Kristuksen viisaat kirjoitukset eivät ylittäneet muiden pyhien kirjojen tasoa merkittävästi, mutta hänen hyvät tekonsa ja voimansa osoittivat hänen olevan Jumala itse. Hän oli Väkevä Jumala teoissa ja Ihminen Ihmeellinen neuvonantaja sanoissa. - Anonyymi00003
En tiedä, eikä kiinnosta tämä aloitus johon olen kirjoittamassa nyt että en tiedä, eikä kiinosta
Ystävällisin terveisin Taivaan isä - Anonyymi00008
Taivaan isä haluaa että löydät tasapainon ja sitä että ylläpidät tasapainoasi ja opetat muille tasapainoisesti tasapainoa
Ystävällisin terveisin Taivaan isä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402