Palleja enemmän kuin Anteissa ja Pettereissä yhteensä. Osaa ottaa myös kuppia ja miestäkin saa silloin kun haluaa. Sanna on teinityttö tuon rinnalla Ilmareineen ja Olavineen.
Sofia on nainen minun mieleeni
14
67
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä, Sofia on täydellinen suomalaisnainen, joka osaa hoitaa asiansa hyvin ja edustuksellisesti.
- Anonyymi00002
Jos miehiltä kysyttäisiin, että Tytti. Nasima vai Sofia, niin kyllä tulos olisi selvä
- Anonyymi00008
Purra on helvetin ruma
- Anonyymi00003
Kyllä Sofiaa voisi kerran *ussia mutta ei enempää.
- Anonyymi00011
Älä unta näe, et kelpaisi.
- Anonyymi00004
Eihän tuo ole edes tunnustanut olevansa täysverinen natsi, ei kelpaa hallituksiin.
- Anonyymi00005
Virta on vielä huononpi versio Marinista. Minä minä.
- Anonyymi00006
Sä oot varmaan yhtä mielenvikanen kuten ihanteesi. lääkkeet kuntoin niin pääset harhoista.
- Anonyymi00013
Hyrkkö on sinun ihanteesi.
- Anonyymi00007
Se mitä tapahtui kuvausten kulisseissa jää kulisseihin.
- Anonyymi00010
Miksihän vihreät ei diplomi-insinööri hyrkköä valinneet
kouluttamattoman vain "kiiltokuva meikki sofian" sijaan johtajakseen?
hyrkkö myös napsun verran vanhempi, olisi vihreillä asia edustaja ollut siinä?- Anonyymi00015
Olisihan niillä myös DI Atte Harjanne.
- Anonyymi00017
"TÄMÄ NAINEN TÄSSÄ" - lippis sopii päähän miehisemmällekin miehelle!
- Anonyymi00018
Kyllä käy ellei avaa suutaan. Se pilaa kaiken.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402