Kuinka yleistä on että Pyhä Henki valaisee uskovan kirkkaan valkoiseksi tai kultaiseksi. Itsellä on käynyt muutamia kertoja. Mikä tapahtuman tarkoitus on ja näkeekö sen muutkin .
Pyhä Henki
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Se on tapahtunut vain sinun kohdallasi.
- Anonyymi00002UUSI
"Mikä tapahtuman tarkoitus on ja näkeekö sen muutkin ."
Tapahtuman tarkoitus on näyttää miten voimakkaita ja uskottavan tuntuisia näkyjä ja kokemuksia voivat demonit saada aikaan? Paljon näkköö kullitettuja uskovaisia.😇
Kerroppa tuo sama jollekulle lääkärille.
- Anonyymi00003UUSI
Raamatusta ei löydy tuollaista kokemusta kuin Mooseksen kohdalla, jonka kasvot loistivat, kun hän palasi laintaulujen kanssa vuorelta Jumalan läsnäolosta ja Jeesus, jonka olemus muuttui kirkkaaksi Kirkastusvuorella. Olen siis hyvin skeptinen sen suhteen, mitä olet nähnyt, koska olisit aika hulppeassa seurassa, jos loistaist samalla tavalla kuin he loistivat.
Veikkaankin, että asialla on voinut olla valkeuden enkeliksi pukeutunut sielunvihollinen, joka on yrittänyt saada egosi pöhöttymään, antamalla sinulle tällaisen kokemuksen. Kun itse olin vielä okkultismissa mukana, niin näin itseni ympärillä ja muidenkin ympärillä kirkkautta tai valoa.- Anonyymi00006UUSI
Eräs lapsi istui isänsä kanssa jossakin kristillisessa seurakunnassa.
Lapsi kysyi isältään: "Isä, miksi joitakin ihmisiä ympäröi valo, mutta
ei kaikkia?"
- Anonyymi00004UUSI
Ei ole höpöjuttuja, tiedä mikä valo sitten oli, keskellä työpäivää.
- Anonyymi00005UUSI
Enkä ole ollut okkultismissa mukana. Toki tavis syntien suhteen, paremminkin olisi voinut joskus mennä. Neljä kertaa taivaassakin käynyt, Jeesus seisoi edessä ja näytti naulan reiät.
- Anonyymi00007UUSI
>>>>>>>Kuinka yleistä on että Pyhä Henki valaisee uskovan kirkkaan valkoiseksi tai kultaiseksi. Itsellä on käynyt muutamia kertoja. Mikä tapahtuman tarkoitus on ja näkeekö sen muutkin .<<<<
------------------
Jumalan Henki ei kehoita kehuskelemaan kokemuksilla.
------------------------
”Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.
Ja kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion: synnin, koska he eivät usko minuun; vanhurskauden, koska minä menen Isän tykö, ettekä te enää minua näe; ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.
Minulla on vielä paljon sanottavaa teille, mutta te ette voi nyt sitä kantaa. Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen.
Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.
Kaikki, mitä Isällä on, on minun; sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.”
Johannes 16:7-15 FB38
Jumalan Henki kirkastaa Kristusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571691Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1281327Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701221La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 59755
- 64646
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko37502- 36457
- 43450
- 52442