Pyhä Henki

Anonyymi-ap

Kuinka yleistä on että Pyhä Henki valaisee uskovan kirkkaan valkoiseksi tai kultaiseksi. Itsellä on käynyt muutamia kertoja. Mikä tapahtuman tarkoitus on ja näkeekö sen muutkin .

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Se on tapahtunut vain sinun kohdallasi.

• Anonyymi00002
      UUSI

"Mikä tapahtuman tarkoitus on ja näkeekö sen muutkin ."

Tapahtuman tarkoitus on näyttää miten voimakkaita ja uskottavan tuntuisia näkyjä ja kokemuksia voivat demonit saada aikaan?

• UUSI

Paljon näkköö kullitettuja uskovaisia.😇

• UUSI

Kerroppa tuo sama jollekulle lääkärille.

• Anonyymi00003
      UUSI

Raamatusta ei löydy tuollaista kokemusta kuin Mooseksen kohdalla, jonka kasvot loistivat, kun hän palasi laintaulujen kanssa vuorelta Jumalan läsnäolosta ja Jeesus, jonka olemus muuttui kirkkaaksi Kirkastusvuorella. Olen siis hyvin skeptinen sen suhteen, mitä olet nähnyt, koska olisit aika hulppeassa seurassa, jos loistaist samalla tavalla kuin he loistivat.

Veikkaankin, että asialla on voinut olla valkeuden enkeliksi pukeutunut sielunvihollinen, joka on yrittänyt saada egosi pöhöttymään, antamalla sinulle tällaisen kokemuksen. Kun itse olin vielä okkultismissa mukana, niin näin itseni ympärillä ja muidenkin ympärillä kirkkautta tai valoa.

• Anonyymi00006
        UUSI

Eräs lapsi istui isänsä kanssa jossakin kristillisessa seurakunnassa.
        Lapsi kysyi isältään: "Isä, miksi joitakin ihmisiä ympäröi valo, mutta
        ei kaikkia?"

• Anonyymi00004
      UUSI

Ei ole höpöjuttuja, tiedä mikä valo sitten oli, keskellä työpäivää.

• Anonyymi00005
      UUSI

Enkä ole ollut okkultismissa mukana. Toki tavis syntien suhteen, paremminkin olisi voinut joskus mennä. Neljä kertaa taivaassakin käynyt, Jeesus seisoi edessä ja näytti naulan reiät.

• Anonyymi00007
      UUSI

>>>>>>>Kuinka yleistä on että Pyhä Henki valaisee uskovan kirkkaan valkoiseksi tai kultaiseksi. Itsellä on käynyt muutamia kertoja. Mikä tapahtuman tarkoitus on ja näkeekö sen muutkin .<<<<
      ------------------
      Jumalan Henki ei kehoita kehuskelemaan kokemuksilla.
      ------------------------
      ”Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.

Ja kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion: synnin, koska he eivät usko minuun; vanhurskauden, koska minä menen Isän tykö, ettekä te enää minua näe; ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.

Minulla on vielä paljon sanottavaa teille, mutta te ette voi nyt sitä kantaa. Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen.

Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.

Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.

Kaikki, mitä Isällä on, on minun; sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.”
      ‭‭Johannes‬ ‭16‬:‭7‬-‭15‬ ‭FB38‬‬

Jumalan Henki kirkastaa Kristusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      57
      1691
    2. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      128
      1327
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      70
      1221
    4. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      10
      826
    5. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      755
    6. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      64
      646
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      37
      502
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      36
      457
    9. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      43