Olen syönyt kolme kuukautta puhdas+ inositolia tasaamaan pms oireilua. Havahduin erikoiseen ahdistukseen ja ajattelin tämän johtuvan toisesta lääkkeestä mitä syön tällä hetkellä. Inositoli sattui loppumaan, ja en saanut aikaiseksi ostaa uutta purkkia viikkoon, kunnes huomasin ahdistuksen loppuneen. Ajattelin että tämä hieno homma, jos johtui inositolista. No, sitten alkoi kuukautiset viikon aikaisemmin kuin ennen. Kierto ollut aina tasainen 27, nyt yhtäkkiä 22. Kyselisin kokemuksia inositolin lopettamisesta, sekä voiko ahdistus liittyä inositoliin jollain tapaa. Mietin myös kierron pituuden muutosta...
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 46540
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520