täällä on ulkopuolisia tunnnevammaisia, jotka eivät kykene käsittelemään sisimpänsä ongelmia, vaan leikkivät uskonnollisesti ja pöheesti palstalla- vuodesta toiseen.
Surullista ja säälittävää...
Kyse ei ole seurakuntien ongelmaa- vaan seurakuntiin nimestä piittaamatta- todettava- pesiytyy ihmisiä, joka on tavallaan kelvotonta sanoittamaa Raamatullista Sanaa ja uskoa.
Kelvottomat- esiintyvät herroina ja tuomareina- eivätkä näe ongelmaansa.
ihmisten kelvottomuus.
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
tunnevammaisuus syntyy- vaikkapa siellä helluntalaisuudesta katsoen sieluna, joka loukaantuu lähimmäisiinsä ja tähän sitten voi lisätä samanmielissyyden eri kirkkokuntiinkin.
Adventismista- luterilaisuuteen, esim.
ja mitä siihen väliin mahtuukaan. Olisikohan tätä ihmisyyttä, joka ei pärjää toistensa kanssa. Eikä tarvita edes uskontoa.
kunhan elää kyläyhteisössä, siellä on sama meininki- jos ei olisi- olisimme paratiisissa. - Anonyymi00002
Näin se menee siviilissäkin. Pahan ilman lintuja.
- Anonyymi00005
Sitäpä juuri todellakin!
- Anonyymi00003
Raamatusta lukien- Taivaallinen Isä on istuttanut viinitarhan ja hoitaa sitä.
ts. kansansa- ja hoitaa sitä. sopii miettiä myös ehtoollista- leipä ja viini.
Kristus- elämänleipä ja happamattomana- sovittaja.
Mutta, tämä viinitarha. Sitähän Hän leikkaa...
Miksi leikataan? Siinähän "karsimisesta on kyse viiniköynöksillä, ettei ne rönsyile"
Sirppi ja köynös.... Eli KATKAISTAAN viiniköynnösten LATVAT.......
ja esikuva meistä, kun pyrimme kasvaMAAN YLÖSNPÄIN, kuten se viiniköynös kasvaa--hieno Raamatullinen opetus- että ihminen ymmärtää- mistä on kyse.
Eli katkaisemalla latvat- viiniköynöksen OMISTAJA antaa niille köynöksille merkin, lakata kasvamasta vikapäänä- vaan viiniköynöksen tehtävä on varastoida energiaa ---
rypäleisiin............. Tässä se palstallekin on näille liikaakavaneille latvuksille, ei ole eloleikkaajan tehtävä päässyt heitä leikkaamaan liikakasvusta- eivätkä tee rypäleisiin varastoitunutta energiaa- .... tavallaan sitä, että seurakunta kasvaisi terveellä tavalla. siis terve- on juuri tämä yksilö.... kun se on leikattu ja saa aikaiseksi Pyhän Hengen kautta elämää- joka kumpuaa Hengen hedelminä ja Herralle kavavina hedelminä ajassa.
Siksi monen kohdalla kirves on puun juurella ja kelvottomuus tullaan hakkaamaan pois ja heitetään tuleen.
Liian pitkä latvusto- ei tuo hedelmiin voimaan, vaan ovat villejä - Anonyymi00004
Todella hyvä kirjoitus olen täysin samaa mieltä! Luulevat että joku tekisi heidän puolestaan kaiken aina!
- Anonyymi00006
Mutta se Pyhä Henki on hirveintä mitä voi olla. Sehän on vain herjaamisen aihe miten ollaan ollaan hurmahenkiä, miten kaadutaan, miten hoetaan kolmea sanaa sekä jokelletaan mitä sattuu. Ei mitenkään voi kuvitella että Jumala muka lähettäisi jonkin Pyhän Hengen. Eikä ole oikein varmaa, onko se Jumalakaan olemassa.
Raamattukin on vain kirja jossa Paavali valehtelee mitä sattuu, jossa saatana on Jumala, joka putkahtaa tulivuoresta.
Ja jos Paavali ei valehtele, niin sitten vain täytyy kitistä keskenään jostain muusta toistaen samoja asioita.
Mutta niin vain on pakko olla, ei ole tässä maailmanajassa yhtään mitään muuta vaihetoehtoa.
Pitää vain iloita jos yksikin lammas ei ole kadonnut.- Anonyymi00007
Onko Heränneet kirkossa vikapäitä
- Anonyymi00008
Paavali, Jeesuksen Kristuksen palvelija, kutsuttu apostoli, erotettu julistamaan Jumalan evankeliumia, jonka Jumala on edeltä luvannut profeettainsa kautta pyhissä kirjoituksissa, hänen Pojastansa - joka lihan puolesta on syntynyt Daavidin siemenestä ja pyhyyden hengen puolesta kuolleistanousemisen kautta asetettu Jumalan Pojaksi voimassa - Jeesuksesta Kristuksesta, meidän Herrastamme, jonka kautta me olemme saaneet armon ja apostolinviran, että syntyisi uskon kuuliaisuus hänen nimeänsä kohtaan kaikissa pakanakansoissa, joihin tekin, Jeesuksen Kristuksen kutsumat, kuulutte:
(Rom 1:1-6)
Niin, valehteleeko Paavali Herrasta- vai puhuuko hän Pyhän Hengen johdattamana, että jokainen kirjoitus---- niinpä....
ja jos juutalainen kirjoittaa- entinen vainooja, olisiko jotain sielusssa ja sydämessä tapahtunut mielenmuutosta - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Paavali, Jeesuksen Kristuksen palvelija, kutsuttu apostoli, erotettu julistamaan Jumalan evankeliumia, jonka Jumala on edeltä luvannut profeettainsa kautta pyhissä kirjoituksissa, hänen Pojastansa - joka lihan puolesta on syntynyt Daavidin siemenestä ja pyhyyden hengen puolesta kuolleistanousemisen kautta asetettu Jumalan Pojaksi voimassa - Jeesuksesta Kristuksesta, meidän Herrastamme, jonka kautta me olemme saaneet armon ja apostolinviran, että syntyisi uskon kuuliaisuus hänen nimeänsä kohtaan kaikissa pakanakansoissa, joihin tekin, Jeesuksen Kristuksen kutsumat, kuulutte:
(Rom 1:1-6)
Niin, valehteleeko Paavali Herrasta- vai puhuuko hän Pyhän Hengen johdattamana, että jokainen kirjoitus---- niinpä....
ja jos juutalainen kirjoittaa- entinen vainooja, olisiko jotain sielusssa ja sydämessä tapahtunut mielenmuutostakaikille Roomassa oleville Jumalan rakkaille, kutsutuille pyhille. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!
Ensiksikin minä kiitän Jumalaani Jeesuksen Kristuksen kautta teidän kaikkien tähden, koska teidän uskoanne mainitaan kaikessa maailmassa. Sillä Jumala, jota minä hengessäni palvelen julistaen hänen Poikansa evankeliumia, on minun todistajani,
kuinka minä teitä lakkaamatta muistan, aina rukouksissani anoen, että minä jo vihdoinkin, jos Jumala tahtoo, pääsisin tulemaan teidän tykönne. Sillä minä ikävöitsen teitä nähdä, voidakseni antaa teille jonkun hengellisen lahjan, että te vahvistuisitte, se on, että me yhdessä ollessamme virkistyisimme yhteisestä uskostamme, teidän ja minun.
(Rom 1:7-12)
!!!!!! Sillä Jumala, jota minä hengessäni palvelen julistaen hänen Poikansa evankeliumia,!!! - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
kaikille Roomassa oleville Jumalan rakkaille, kutsutuille pyhille. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!
Ensiksikin minä kiitän Jumalaani Jeesuksen Kristuksen kautta teidän kaikkien tähden, koska teidän uskoanne mainitaan kaikessa maailmassa. Sillä Jumala, jota minä hengessäni palvelen julistaen hänen Poikansa evankeliumia, on minun todistajani,
kuinka minä teitä lakkaamatta muistan, aina rukouksissani anoen, että minä jo vihdoinkin, jos Jumala tahtoo, pääsisin tulemaan teidän tykönne. Sillä minä ikävöitsen teitä nähdä, voidakseni antaa teille jonkun hengellisen lahjan, että te vahvistuisitte, se on, että me yhdessä ollessamme virkistyisimme yhteisestä uskostamme, teidän ja minun.
(Rom 1:7-12)
!!!!!! Sillä Jumala, jota minä hengessäni palvelen julistaen hänen Poikansa evankeliumia,!!!Ja minä en tahdo, veljet, teiltä salata, että jo monesti olen päättänyt tulla teidän tykönne saadakseni jonkin hedelmän teidänkin keskuudestanne, niinkuin muidenkin pakanain, mutta olen ollut estetty tähän saakka. Kreikkalaisille ja barbaareille, viisaille ja tyhmille minä olen velassa; omasta puolestani minä siis olen altis teillekin, Roomassa asuvaisille, julistamaan evankeliumia.
Sillä minä en häpeä evankeliumia;
sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle. Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä uskosta".
(Rom 1:13-17) - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja minä en tahdo, veljet, teiltä salata, että jo monesti olen päättänyt tulla teidän tykönne saadakseni jonkin hedelmän teidänkin keskuudestanne, niinkuin muidenkin pakanain, mutta olen ollut estetty tähän saakka. Kreikkalaisille ja barbaareille, viisaille ja tyhmille minä olen velassa; omasta puolestani minä siis olen altis teillekin, Roomassa asuvaisille, julistamaan evankeliumia.
Sillä minä en häpeä evankeliumia;
sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle. Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä uskosta".
(Rom 1:13-17)Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa, sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut. Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa, koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
(Rom 1:18-21)
Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi. Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
(Rom 1:22-25) - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa, sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut. Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa, koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
(Rom 1:18-21)
Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi. Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
(Rom 1:22-25)ja Paavalia komppaaa tuomiosta-
Ja Herra sanoi: "Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen huoneenhaltija, jonka hänen herransa asettaa pitämään huolta hänen palvelusväestään, antamaan heille ajallaan heidän ruokaosansa? Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän! Totisesti minä sanon teille: hän asettaa hänet kaiken omaisuutensa hoitajaksi. Mutta jos palvelija sanoo sydämessään: 'Herrani tulo viivästyy', ja rupeaa lyömään palvelijoita ja palvelijattaria sekä syömään ja juomaan ja päihdyttämään itseänsä, niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa, ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin uskottomille.
(Luk 12:42-46)
sekä Malakia
Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa. Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte, on koittava vanhurskauden aurinko ja parantuminen sen siipien alla, ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat ja tallaatte jumalattomat; sillä he tulevat tomuksi teidän jalkapohjienne alle sinä päivänä, jonka minä teen, sanoo Herra Sebaot.
(Mal 4:1-3)
ja Miika
Herran sana, joka tuli mooresetilaiselle Miikalle Jootamin, Aahaan ja Hiskian, Juudan kuningasten, päivinä; se, mitä hän näki Samariaa ja Jerusalemia vastaan.
Kuulkaa, kaikki kansat; ota korviisi, maa, ja kaikki, mitä maassa on. Ja olkoon Herra, Herra todistaja teitä vastaan, Herra pyhästä temppelistänsä.
Sillä katso, Herra lähtee asumuksestaan, astuu alas ja polkee maan kukkuloita. Vuoret sulavat hänen allansa, ja laaksot halkeavat niinkuin vaha tulen hohteessa, niinkuin vedet, jotka syöksyvät jyrkännettä alas.
Jaakobin rikoksen tähden tapahtuu tämä kaikki ja Israelin heimon syntien tähden. Mistä on Jaakobin rikos?
Eikö Samariasta! Ja mistä Juudan uhrikukkulat? Eivätkö Jerusalemista! Niinpä minä panen Samarian kiviraunioksi kedolle, viinitarhan istutusmaaksi, syöksen laaksoon sen kivet ja paljastan sen perustukset. Kaikki sen jumalankuvat särjetään, kaikki sen portonpalkat poltetaan tulessa, ja kaikki sen epäjumalankuvat minä hävitän; sillä portonpalkoista se on ne koonnut, ja portonpalkoiksi pitää niitten jälleen tuleman.
(Mik 1:1-7)
jne. jne. jne. Eli tuomiotkin ovat tosi.
Valtaistuimestahan on kyse. Taivaassa alkoi sota- Rienaaja yrittä Valtaistuin valloitukseen- lensi pihallle, tänne meidän pimeyteemme ja täällä.
Rienaaja hakee valtaistuinta- meidän sydämistä- että julistaudumme- hyvän ja pahanpuun juurella pieniksi jumaliksi- sekä tuomariksi ja aletaan tuomaroimaan, eikä Kristus ole siinä keskuudessa ja
Tästä päsmäämisestä pitää varoittaa..... ja julistaa evankeliumi lääkkeeksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522